Mutasd

>> Autóápolás2015-11-01

Sok olvasgatás után a választásom a Dinitrol-al dolgozó Rusztika bt-re esett. Szerintem ez egy jó hely a hazai lehetőségek között. Rendkívűl alaposak, precízek. A műhely rendezett, látszik a felkészültség. Ez meg is látszik a várakozási időn. gondoltam nyár végén bejelentem és még a tél előtti kényelmesen kész lesz. Most került sorra.... Majdnem nem lett meg. Télen fűtik a műhely termeket, külön plusz pont, így ilyenkor sem dermed az anyag felvitelnél és alaposan ki is szárad mosás után az alváz.
Tényleg leszedték a takaró elemeket alul, kerékjáratí íveknél, minden lényeges helyen. Mosás, csiszolás, minden megvolt. Jó munkához idő kell, nekem négy napig kellett várni rá. Azt mondták ezt rendesen nem is lehet sokkal kevesebb idő alatt megcsinálni és igazuk van. Ez egyébként jó előzetes szűrő is, aki egy nap alatt vállalja ott nem lehet ezt rendesen elkészíteni.
Az alváz és kényes pontjaihoz, védelemmel kapcsolatos dolgokban jó indulási alap volt GTPeti blogja. Elolvastam a sokszor beidézett újságcikket is, ahol sófürdőben tesztelték évekig a különböző anyagokat. Az első helyezett tényleg méreg drága. Az MS zsír jól jött ki, de nincs aki beszerezze nekem, nincs aki felfújja. A cikket megnézve a dinitrol-os dolgok nem jöttek ki olyan rosszul. Ha majd ázik öt évet sós vízben az autóm és lesz rajta egy kis felületi pörsenés akkor újra fújjuk. Több blogot, észrevételt, cikkeket is átnéztem az interneten és a választot műhelyről nem olvastam rosszat. Ráadásul nem is sokkal drágább, mint akárhol, ahol nem 1 napos munkát ígérnek.
Vettem külön egy doboz dinitrol üregvédőt még és körbefújtam a szélvédő felső ívét is, ugyanis szélvédőcserénél könnyen megsérülhetett a festés. Mivel a 156-osok teteje nem galvanizált, ezért nem árt az óvatosság.


Összességében elégedett vagyok az eredménnyel. Alaposnak tűnik.
Télen különösen szédítő élmény egy frissen üreg kezelt autót vezetni :) Szerencsére hamar kipárolgott az oldószer nagy része.