Mutasd

>> Szerviz2019-08-14

Észre vettem, hogy a generátor szíj elég kopott, több helyen már eltűnt a bordázat és így nem mertem nekivágni a nyaralásnak. Az elvileg egyszerű szerelésből egy kétnapos tortúra lett.... A szíjat csak úgy "lehet" cserélni, ha a komplett elejét lebontják.
Közben kiderült, hogy a hosszbordás szíj feszítőjének felfogató csavarja félre van kapatva és így a feszítő lötyög, korrekció közben beletörték a csavart a tartókonzolba.
Két nap után sikeresen elindultunk Éviára (1100km) majd ott egy szerpentinen felment a vízhőfok 110°c -re, ekkor vettem észre, hogy nem mennek a hűtő ventilátorok. Biztosíték, relé, áramellátás van és mégsem megy!
Menet közben nem volt gond szépen beállt 90°c -re, viszont hazafelé úton az első fizetőkapunál ahol kb 30percet kellett állni ismét ugyrott felfelé a hőfok, így autót folyamatosan le-be indítottam vagy toltuk amíg amúgy is csak lépésenként lehetett haladni.
Ahogy hazaértünk, reggel vittem is a szerelőhöz hogy ez így nem fasza, mivel "rendes voltam velük" így garanciában visszakötötték a festet a hűtőre és láss csodát lett hűtés!

Hálás vagyok az autónak, hogy a 2800km hosszú útról szerencsésen hazahozott...


- 2db hosszbordás szíj
- generátor szíjtárcsa
+ munkadíj !!!!