Tagok >> Kócosw >> 156 2.4 JTD SW Black shark >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD SW Black shark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Nero
Hetvegen kicsit barkacsoltam megint.A megfakult müanyagokat kezelgettem le nemileg egykis lökhäritofestek segitsegevel.
Sorra kerültek a B oszlopblendek, a hatso kilincsek, es elöl a szelvedö alatti takaroelem.
Hatul az örök vadaszmezökre tert hatso ablaktörlö utolso nyomait tüntettem el.A ledugozas helyet kigletteltem,es lökharitofestekkel lefujtam.
A motorterbe is bejutott a fekete vonulat. Amotortakaro burkolatra is jutott nemi fekete festek, csak a feliratok büszkelkednek Rosso szinben.
Megérkezet ta vas a fémyezőtől.Tökéletes munkat végeztek korrekt áron Bőnyben csonka Istvánnál.Az összes sérüles amik a megvétel óta rontották az összképet javításra kerültek.
A kocsi kivül belül le és kitakaritva került átadásra részemre.
A hátsó fél lelett pucolva teljesen, vonoszemtakaro etc kisimult,a multkor már a hátsó ablaktörlő is elköszönt.A tervezett toldat a 2 kályhacső mérete miatt lemaradt a hátsó taktusról,de ugy látom nem is hiányzik róla.Hazafelé Lausz cartárssal feltettük a Cadamuro rácsot,és bepakoltuk a maradék alkatrészeket és hazaautóztam.Köszönet mégegyszer Jatának, és Lausznak a segítségért.
Tegnapelőtt kicsit rendet vágtam a csomagtérben hifi takton,és elrendeztem a kábeleket.Ezek után feldobtam a nyári kerekeket (16"X7" GT sokküllős ),ill. ujrafestettem a féknyergeket.
Tegnap Ervin barátommal a szomszédból nekiálltunk a maradékoknak.Felugrott az első lökös toldat, bekerült az első lökösbe a rács is.helyhiány miatt az elveszettek listájára kerültek a ködlámpák,lámpatakarók ,gyári rács.
Felszereltük a gyári küszöbspoilert is.A légszűrő és az LMM is takarításra került.
Mindezek után ma reggel felpakoltam pár matricát is. THX GT cartárs.
Itt tartok most.A látványos rész majdnem kész.Még pár finomítás és kész a mű.
THX Jata, Lausz a munkát !
Épül a gép.Cooler pipa, EGR pipa,szivosortakaritas pipa,alsó lengőkarok jobb bal, pipa, bal hátsó kerékcsapágy pipa,szilentcserék pipa, GTA gátló Eibach rugóval pipa (nem mondom meg hogy fej vagy írás ha áthajtok egy érmén,de hogy 5 ft vagy 100 aztmár igen), fékbetét,tárcsacsere pipa,bőrkormány beépítés pipa, piros műszeregység pipa, hifibeépítés pipa.
Balkáni állapotok a kocsiban,de majdha elkeszül rend lesz :)
Jöhet a következő fázis.
Utrakelt a padláson tárolt kupac.Csak győzzem kivárni míg a helyükre kerülnek.Thx Jata ,Lausz :)
Folytatódik a padlásürítés projekt.Perositas elsö elemei.Takaritás áldozata lett a hátso ablaktörlö,plusz a dunlop pedálszett,helyette egy ricambli originali alu szett jött.Az uj ora állása 243420 , a régi 256008 .Helyére került ragasztással a vonószem takaró is.
Mivel marad a vas, ugy döntöttem rendbe rakjuk kicsit.
Hifi mar visszakerült.
Ide gyüjtöm folyamataban a tételeket amik mar megvannak a projekthez.
-Cadamuro rács (27000)
-Kormány (ujrabőrözve 14000)
-DRL es nappali menetfény (5000)
-Csomag GT- től
-Frontspoiler (11000)
-Hátsó lámpa (még túl világos :)) 4500)
-Eibach Pro Kit ,GTA SW lengescsillapitokkal (35000)
-Küszöbspoiler (9000)
-cooler (8000) (Ezer köszönet Piritu cartárs!) Update, ha lúd legyen kövér, ha cooler akkor meg nagy... :) (21000)
- Hátsó lököstoldat (4800)
-Kipufogóvég (6000)
-Műszeregység (19000)
A KUL-on megferőzött egy hang ..Alfa159 cartárs 2.4 ének hangja.Akkor elhatároztam hogy mivel az alap megvan egy ilyesmi kell nekem is...Ma hosszas várakozás után megtörtént a dolog.60 as nyitott DTM duplavéggel, sportkatalizátorral.Első indítás utáni mosoly az azóta sem mosható le az arcomról.Hazafelé a szerpentines részeken letekert ablakkal jöttem...Brutál jó lett...Mást nem írhatok.
Ahol készült: Pillmann Kipufogó
Csak ajánlani tudom, gyorsan, precízen , ahogy kell. 10 re érkeztem, pontos kezdés, fél 3 kor távozás.
Innen is ezer köszönet Józsi!
Boldog Velentin napot vazze!
Km:255500
A tervek szerint az első feladat a megfelelő bázis kialakitása.Így a rozsda távozásra lett ítélve.A tipikus 156 betegség a küszöbprobléma nálam egy még átlátható területen jelent meg,ugyhogy nekilett ugorva.Problemak a küszöb belső és padlólemez kapcsolodásánal voltak, valamint a küszöb belülről indult meg hátul.
Kilakatolas, üregvédelem, ill. küszöbfényezés következett.A művelet lebonyoloítása nem zajlott zökkenőmentesen, dehát a végeredmény számít...
Cserére kerültek a berohadt kézifékkötelek is.
Km:255000
Dec. 31, -15 fok, indul a nap.Azaz indulna merthogy a cápa nem.Mar hoszabb ideje ereztem hogy x év szolgalat utan a Bosch akksi nemigazan a regi mar.Irany szomszedek akkutöltö, fel ora etetes es mar ugrott is a 2.4. Irany az elsö Akkus bolt.
Meg a helyszinen egy Banner 74 Ah 680 A os akksi került bele 2 ev garival.
0
561
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...