Tagok >> frusciante >> Blog
Hátsó fékek után belelkesedve felújítottam az első fékeket is. Illetve megtudtam, h nem rontottam el a rendelést amikor szenzoros betétek érkeztek előre.... Ezek szerint a paripa visít ha elkoptak a betétek.... Ettől azért még messze volt de cseréltem a betétet is illetve a nyergek és a patkók is kaptak kis fényt... Nem lakkoztam sem elöl sem hátul. A cél nem az volt h virítson a nyereg, hanem h ahol rozsda van ott szünjön meg létezni... Elöl nem nagyon volt rozsda inkább kosz... Mindenesetre jobb lett mint volt... :)
Rally után másnap nekiáltam befejeztem a hátsó fékek felújítását. Porvédők gyári újak patkók cserélve lefújva, újra zsírozva, nyergek felújítva tömítések cserélve, tárcsák rozsdásodó része, rozsdamarózva lefújva. Így már nem bántja a szemem semmi hátul. Küszöb beszerzés folyamatban utána megy küszöb cserére. Utána megcsinálom az első fékekkel is ugyanezt... Bár ott nincs rozsda csak kicsit le kell takarítani a nyergeket.
Hátsó féktárcsák, a patkók, illetve a porvédő lemezek rommá vannak rohadva, biztos nem azért mert osztrák a drága.... :) ugyan csakvegy rövid délután maradt rá, de elkezdtem a felújítást. Komplett fék le, porvédő maradvány le. Tárcsa rozsdamarás, festés... Patkó van párban szép állapotú, felújítókészletből gumik felhasználása, aztán rozsdamaró, bár erről inkább a kosz jött le még nem volt rozsdás, aztán festés. Végül a porvédőből is felkerült a gyári új... Rally után küszöbök aztán fényezés és ha visszakapom befejezem a másik oldalt és ezen a féknyerget is lefényezem... Pár képet rakok fel... Azért csak szebb le sz...
Egymás után elhalt a két első alsó hangszóró, cseréltem őket, illetve tavaj előtt le akartam bőrözni a kárpitot de nem sikerült.... Így cseréltem mindkettőt. Szép lett az eredmény ráadásul újra van hang elöl... :) patenteket itt is cseréltem ami nem volt jó.
Beraktam mindegyik ajtóba plusz 1 csipogót, ha már volt itthon és kicseréltem minden kicsit is viseltes patentet. Illetve megérkeztek a hátsó tárcsák zsír új gyári porvédői. Most már csak le kell fényeznem a patkókat és a nyergeket és cserélek mindent rozsdamentesre...
Anyóson kattogot a hangszóró... Rendeltem Bose alsó és felső hangszórókat, mert ha csak az egyiket rendelem meg tuti, h a másik a szar.... Nos a gyári Bose rendszerben a felső csipogó nincs.... Ugyanis rá van építve gyárilag az alsó hangszóró elejére... Nekem ez okozta a kattogást, ugyanis a csipogó mágnese levált és beleesett a nagy hangszóró membránjába... Kicseréltem plusz beraktam a felső helyre is egy csipogót... Biztos ami biztos, vagyis inkább ha már itt van legyen haszna... Hétfőre ideér még 3 csipogó meg kettő nagy hangszóró, ugyanis a benzinesben is leszállt korábban az anyós alsó... A bal ajtóban Egy csavar kiesett a helyéről az ott lévő műanyag rezgett... Csavar megtalálva visszacsavarozva... Csenddd... Megfizethetetlen... Végre kuss van... :) közben kezdek rájönni, h pályát tévesztettem... Gyakorlatilag nincs olyan szerszám amit alfák szereléséhez gyártottak és nekem nincs.... Leszámítva a vezérlés cseréhez szükséges dolgokat az az egy dolog amit nem merek magamnak csinálni... Asszony szerint is jó nézni mikor szerelem valamelyik gépet, mert megszáll valami... Kisimul az arcom... :) érdekes, h a legtöbb szerelö köpköd ha olasz autót kell szerelnie engem meg megnyugtat... Lehet hülyén vagyok bekötve.... :)
Végre elkészültek az első ülések. Romjaikból lettek feltámasztva ugyan, de ez már nem látszik rajtuk... Röpke 11 nap és csekély pénz(148.000) ellenében újra gyönyörűek. Így a belső szépítkezést egy időre lezárjuk. Selénia Rally után megyünk küszöb cserére és teli fényre... Szóval a nyárnak már elvileg rozsdamentesen, és kívül-belül megszépülve fogjuk kezdeni
Igaz, vagy 5 éve el vagyok maradva a Ts blogjával, de innen folytatom, illetve majd elkérem a szerelőmtől is az elmúlt 5 év anyagát. Most egy sima olajcsere volt szűrőkkel.
Szereztem hozzá szinte új hátsó dobot már csak fel kell tenni. Kézifék szoknyát is cseréltünk szinte újra.
Végre hozzá jutottam, egy Ti ülésszethez. Igaz az első üléseket fel kell újítsam remélhetőleg kapok olyan árat egy kárpitostól, h megérje... A hátsó ülések hibátlanok... Elhoztam mellé a könyöklőt, kézi és váltó szoknyákat mind hibátlan.
Illetve komplett hátsó féknyerget patkóval párban ha lesz időm kicserélem őket az enyémre mert ezek sokkal jobb állapotban vannak...