Folytatva ez előzo blogomat végre volt időm beszerelni az új Eibach Pro Kit rugókat (-30mm) illetve az új Bilstein és Sachs lengéscsillapítókat.
A régi lengéscsillapítók még gyáriak voltak, elég sokat kibírtak azért.
Nagyon sok meló volt a csere , (régi csavarok csak sok-sok melegítés ütögetés hatására mozdultak meg...a következő szétszerelés már gyorsabb lenne :)) de megérte a fáradság mert sokkal stabilabb a futómű és jobban is néz ki így ,hogy kb. 3 cm -el alacsonyabb az Alfa.
A komfort nem lett rosszabb sőt nekem tetszik hogy sportos, kemény , nem billeg az autó. Amúgy gyárilag is elég keménby volt a futóműve. Mindenkinek ajánlom ezeket az Eibach rugókat aki ültetésen gondolkozik.
A csere folyamatát nem írom most le mert már sokan megtették, de ha kérdés van írjatok nyugodtan.
Ami tuti kell a cseréhez : rugóösszehuzató, minőségi(!) szerszámok, melegítő készülék (pl kis kézi gázos forrasztó) , türelem, meg jó ha van ott még egy segítő kéz :) nálam apu volt az, örök hála :)
Most már csak arra leszek kíváncsi műszaki vizsgán mit szólnak ehhez az összeállításhoz! (Sokak szerint a piros rugó szemet szúr van aki szerint nem foglalkoznak vele csak az értékek legyenek jók...)
Levezetésképpen pedig kicseréltük a már kicsit elvékonyodott első tárcsákat Brembo Max sport tárcsákra (tömör tárcsa hőelvezető árokkal) + kapott új Brembo betéteket is. Első benyomás alapján nagyon jól fog és nem melegszik olyan könnyen mint a régi fék.
Igaz sok idő nem jutott fotózni de pár képet csatoltam a szerelésről is :)
147 156 17 2.5 215/45 ablaktörlő alapjárat alfa alufelni beállítás befecskendező bilstein bőr brembo continental csere cső egr eibach első embléma fék fékbetét fékcső féknyereg fékolaj felirat felső fémcső fémkönyök feszítő- fogyasztás futómű generátor gumi gyertya hosszbordásszij injektor izzó katalizátor kettőstömegű klímapanel kompresszió kormány kuplung lambdaszonda légszűrő légtömegmérő lendkerék lengéscsillapító lengőkar levegőnyomás lmm map michelin motor munkahenger műszaki nyaralás nyárigumi nyomásszabályzó olaj pálca pollenszűrő rádió remus rendszám rúd rugó sachs stabilizátor szelep szelepsapka szenzor szilent szilikon szívócső szűrők téligumi termosztát tiszta trafó tükör tükörburkolat turbó v6 váltógomb vezérlés vezetőgörgő visszapillantó vizsga
>> Tuning és extraAlfa 156 1,9 JTD // 2014-08-29