Visszakerültek a 18-as felnik, és csináltam egy tavaszi nagytakarítást.
99.580 km
Olaj, szűrők, váltóolaj cserélve.
A motorba Liqui Moly Toptec 4100, a váltóba gyári Tutela Transmission Gearforce 75w került.
Az előző csere óta 7973 km-t tettünk meg.
98.832 km
A hátsó fék cseréjekor észrevettük, hogy a bal támasztógömbfejnek van egy kis koppanása. Cseréltettem TRW-re, utána elmentünk egy futóműállításra.
94.994 km
Még a gyáriak voltak, kezdtek nagyon odalenni. Előre Bosch, hátra Valeo ment.
94.604 km
Szerintem még sokat elment volna, de kivillant a kopásjelző... Cseréltettem tárcsával együtt. Elöl bevált az Ate, ide is azt vettem.
94.355 km
35 fok felett nem volt az igazi. Elszökött egy kis gáz, vissza lett töltve a gyári mennyiség. Szivárgás nincs, normálisnak mondták a dolgot.
94.330 km
Felrakattam a nyári szettet. Görgőzni, javítani nem kellett.
93.899 km
0
342
Fórum
Friss topicok
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Szerelőműhely
- Stelvio
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport