Mutasd

>> Esemény2017-08-11

960 km várt ránk hazáig, kiváló lehetőség az ismerkedésre.
Sajnos a kinti szokásnak megfelelően az eladás előtti szervizelés is anélkül történt, hogy bármit is tudtak volna az autóról. Mint a többi kocsiba, ebbe is 5W30-as LongLife olajat töltöttek. Abból indultam ki, hogy az Alfa 10W40-et ír, sportos esetre 10W60-at, ha nagyon papásan megyünk, akkor haza kell hogy érjünk ezzel is.
Természetesen a legközelebbi autópálya felhajtó le volt zárva, úgyhogy némi kerülővel jutottunk fel. Sebaj, a falvakon keresztül volt idő ismerkedni.
Autópályán 120-125 között jöttünk hazáig, max 3.500-as fordulattal. 12 óra lett a dugókkal együtt...
A longlife olajból ilyen papás tempó mellett kb. fél litert csipegetett el. Mi lett volna, ha Alfás tempót megyünk??? Gondolva erre az esetre vittem magammal majd egy flakon Racinget utántölteni.
Az autó jól vizsgázott. Sokkal "polgáribb" a réginél. Minden sokkal finomabban működik. A motor kisebb fordulaton is élénkebb, érezni a más elektronikát.
A 17"-es kerekek jobbak, mint vártam. Nem vezeti meg annyira a nyomvájú, mint anno a 147/156 párosnál. Klíma teszi a dolgát.
Szóval nagy a különbség a 188ezret futott alufedeles és az 55 ezret futott műanyagfedeles közt.