Ma nekiálltam kitakarítani a hűtőrendszert. A kiegyenlítő tartályt sóderral és tiszta vízzel takarítottam, nagyon jól lehozta a lerakódást a faláról, a termosztátban is volt némi lerakódás, ez okozhatta, hogy nem tudott rendesen bezárni, mivel elég jól átengedett ezt raktam vissza az átöblítéshez. Miután megvolt az öblítés a három termosztátból azt raktam be amin a legkevésbé tudtam átfújni, és feltöltöttem a rendszert, de csak az előre bekevert -35 fokos fagyálló fért bele (5 liter), így vizet már nem töltöttem mellé. Egyenlőre úgy néz ki ennyi is elég volt a boldogsághoz. Öröm volt nézni hazafele jövet, hogy szemmel láthatóan emelkedett a hőfok mutató a 80-as jelig :)
Tegnap kicseréltem a bölcsőt és a balos lengőkart, persze volt segítségem apukám személyében :) Reggel 7-kor igyekeztem ki műhelybe, apukám 9-kor követett, addigra a bölcső már szabadon volt, még a lengőkartól kellett megszabadítani a kocsit, aztán már ki is lehetett fűzni a bölcsőt, érdekes, hogy a másikat könnyebb volt befűzni, mint a régit ki... miután minden a helyére került megmozgattuk az autót egy kicsit, így már a mérés is azt mutatta, hogy a helyére került a futómű. ezek után le lettek húzva fixre a csavarok. Du. 2-re végeztünk. Futómű ellenőrzéssel várok még egy kicsit mert nem húz semerre se, teljesen jó vezetni :)
A bölcső 15ezer a lengőkar 7ezer Köszönet érte Ferke kartársnak :)
A kerék került 24ezerbe, mert nem tudták javítani.
Innen is köszönet Németh Gézának a műhelyért. :)
Ma reggel Kómásan igyekeztem melóba, a reggeli megvásárlása után tovább iszkiri két kanyar a szokásos tempóban balra ok, jobbra megcsúszás semmi korrigálási lehetőségem nem maradt és a padkáról pattant vissza az autó, sajna nem vettem figyelembe, hogy kissé nyálkás volt az út. A bal első kerékkel fogtam meg a padkát, utána erősen rázta a kormányt, és húzott balra. Gumisnál fel lett rakva centírgépre a kerék, finoman csak kézzel lett megforgatva hát erősen kóválygott így ott is maradta javításra. Jövő hét eleje közepe felére ígérte, hogy készen lesz, addig meg marad a mankókerék. Így is eléggé húz balra, szerintem nem csak a mankókerék miatt, lesz futómű beállítás is. A Képen többnek látszik, de csak 2,5cm ment hátrébb mérésem alapján a kerék.
Volt ma a városban ingyenes lengéscsillapító ellenőrzés, egy autó állt ott így én is sorba álltam kíváncsiságból. Az első telókat 73% és 75%-nak, a hátsókat pedig 47% és 48%-na ítélték meg ( ebből a rajzból ez nem tudom, hogy derül ki.), ugyan a gép azt dobta, hogy a hátsók cserére szorulnak, azt mondták, hogy ezzel még átmegy műszakin. Mérték a fékfolyadék forráspontját is 175C fokban állapították meg, ez is jónak mondható...
Ablakemelő komfort elektronikát szereltem ma be az autóba, pénteken érkezet meg a csomag, 2db kétablakos vezérlő lett mert nem találtam 4ablakossat.
Típus: AVENTRON R-CON2
Hétfőn Vásároltam Ferke kartárstól elektromos tükröket, elektromos ablakemelőket kábelekkel kapcsolókkal meg még volt az árban pár kütyü...
Hétfőn a tükrök kerültek beépítésre, kedden a bal hátsó ajtóba raktam be az ablakemelő szerkezetet, a jobbos pedig ma került sorra. Egyenlőre ennyire volt időm, a vezetékezés majd később...
2009.04.17. Pollenszűrő csere és klíma fertőtlenítés...
Futómű beállítás. Volt egy pici összetartása a kerekeknek, ezt korrigálták...
Bal kormányösszekötő gömbfej ma megérkezett, ki is cseréltem. holnap pedig megy futómű beállításra...
ismét ki kellett cserélnem a termosztátot, ez most elég hamar megadta magát még egy évet sem bírt ki :(
pedig ez is gyári minőség volt elvileg...
de most legalább olcsóbban jutottam hozzá: 6500Ft
csere után még kellet bele nem egész 3 liter fagyálló. így -20 fokig bírja majd...
0
349
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...