Ravlik - Alfa Amore: Az internetes Alfa Romeo közösség

Cikk, alant.

>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2007-08-27

Az indulást,

péntek estére időzítettük természetesen arra a péntek estére mikor elmosta a fél országot az eső! :) A XENON lámpák aznapi aplikálási kálváriája után, már csak 1 dolog volt, amit nem szerettem volna az pedig az eső... no de ez minket egyátalán nem tántorított el, legfeljebb egy órás kényszerpihenőt eredményezett.
Erre pedig azért volt szükség mert a folyamatos törölgetés ellenére átláthatatlanul bepárásodott a szélvédő és az összes létező üvegfelület. Hát kifelé menet nem akartam betenni az árokba a gépet...

Ausztriában matricásak az autópályák, bár ott is egyfolytában felújítanak és lezárnak az itthoni 4 napos árán 10 napig autókázhat a pályákon a polgár!
Kifele az első 500(!!!) km után álltunk meg Ausztriában tankolni és még csak fél alatt volt a mutató (OK nem "szimetrikusan" mér a műszer, de szerintem 650-680 km lehet a hatótávolsága a GTV 2.0 TB +Sqadra tuning konfigurációnak.

A sebességünk az egész túra alatt hivatalosan 130 Km/h volt (azért az átlag valahogy mégis 160-170 közé eset miután utána számoltam. nem értem...) :) ilyen sebesség mellett ez a fogyasztás hmm...nem gondoltam volna 9.5 -9.7 !!!

Az első állomás Lido di Jesolo volt ahol az egész éjjszakai vezetés után egy kis pihenést terveztünk a tengerparton...aha majdnem sikerült. Az eső természetesen itt is esett így a velencei kirándulás mellett döntöttünk a Kedvesemmel és bele vetettük magunkat a szűk sikátorok valamint csatornák labirintusszerű csodájába!! Térkép a parkolóházban 2.- € (megéri!)

A Parkolóban a kulcsot a kocsiban kellet hagyni, hogy átálljanak a szűk hely miatt...első olvasatra egy kicsit úgy éreztem megerőszakolnak és össze is különböztem a szint "felelősével" de mivel "megnyugtatott" hogy ő mindig ott van és vigyáz rá, hát mit volt mit tenni otthagytam a kocsit benne a kulcsal.

Szállás Velencében 2 fő reggelivel az Óvérosban (Ivano -nál (Fondamenta Pagan) mindenkinek csak ajánlani tudom, aki megvan dzsakuzi és velnesz nélkül): 85.- €/ éjszaka

folyt. köv.

>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2007-08-26

Hát megjártuk...

de ezúttal minden gond nélkül, hibátlanul muzsikált a GTV!!!
Nem mondom, hogy minden félelem és aggodalom nélkül vágtunk bele ebbe a Velencét-Maranellot-Toscana-t-Pisát(Gy.k.:pízát)-Monte Carlo -t-Brescia-t érintő utazásunknak! Bár előtte átnéztem és nézettem a gépet,... de azért köztünk maradjon, egy 11 éves Olasz járműről van szó!

Részletes beszámolót tervezek készíteni a túránkról, előjáróban annyi, hogy felemelő érzés volt ennek a gyönyörű kocsinak a volánja mögül látni azt a gyönyörű országot ahol született.
Ja, szinte minden Alfa - Argento. Rosso -t egyet sem, nero-t elvétve, bordót és kéket 1-1 -et láttunk....(!!!?)

Volt Ferrari múzeum, ferde torony, olasz riviéra meg minden...(Az Alfa múzeum egész Augusztusban zárva van!) :( szal a beszámolóig is egy pár kép izelítőnek :)