Blog >> szerviz >> autóház

Az a helyzet, hogy elég régóta cégautókkal járok. Eddig 2 saját Alfám volt (amikor nem céges autóm volt), amit mindig gondosan óvtam. S most mikor olyan céghez kerültem, hogy megválaszthattam milyen autót akarok, jött a döntés, hogy Alfát. S akkor még nem tudtam, hogy amellett, hogy szeretem az autóm milyen nyűg lesz az egész.
Az első szervíznél kiderült, hogy a flottakezelő pont leszarja márkaszervízbe viszem-e vagy sem. Én ragaszkodtam hozzá, annak árán is, hogy mindig Veszprémbe kell Pestről vinni az autót (mert csak ezzel a szervízzel vannak kapcsoltban). Bevállaltam. Másfél éves az autó most van benne 90e. Eddig bajom nem volt, csak a kötelező szervíz, fékek, izzók. De hogy egy szervízben ennyire trehányak legyenek ez kiverte a biztosítékot.
Történt, hogy csütörtökön elvittem kötelező szervízre izzó cserére, mert kiégett az országuti. 11kor közölték a szervíz kész, de hátsó féktárcsa csere kell, 3-kor jön meg az alkatrész. Ok, legyen. Programok lemondtam, várok tovább. 4 után megkapom az autót, hogy kész. Kimegyek, s még jó, hogy a központi zár felkapcsolja a lámpákat, mert ezekt elfelejtették megjavítani. Nagy kapkodás aminek ma meg is lett az eredménye. Ma már sötétben akartam a szüleimtől hazajönni Kanizsáról, de alig láttam.
Megálltam egy kútnál, és lefotóztam. Hát nem jól lett berakva az izzó.
Kicsit ideges lettem. Mert ez nem arról szól, hogy holnap visszaviszem, mert akkor megint leutazom Veszprémbe, s különben is, ha pesten van akkor se.
S hogy miért nem leszt többet Alfa cégautóm? Mert ha az Alfának nem fontos, hogy ebben a világban jóban legyen flottakezelőkkel, kiépítse ehhez a szervíz hálózatot, akkor nekem nem fontos Alfát vennem. Mert így ez szívás.
Másfél év múlva kell új autót vennem. De nem Alfa lesz.

>> SzervizBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-12-10

Nem tudok mást írni, csak ismételni magam, mint egy fantáziátlan családapa, akinek a fejére nőttek a gyerekek: hogy rohan az idő.. Ennyi kilométerrel adtam el Julyt. Akkor már régen bizsergett a seggem, mert új autóba akartam ülni. Most ezt szerencsére nem érzem..

Olajcsere, szűrők cseréje és légszűrő tisztítás, fékbetét reszelés - továbbra is nyikorog.

>> SzervizBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-10-28

Azt hiszem flexibilis csőnek hívják azt az alkarészt ami ki volt égve és ezért 1200nál mindig zörrent egyet az autó.

Egyébiránt rájöttem, hogy érdemes szagszervizt cserélni pár évenként, mert ilyenkor be akarják bizonyítani, hogy ők jobbak a másiknál. És egy ideig tényleg jobban figyelnek.

Erre a szerelésre az Autóház Budaörsnek 4,5 pontot adnék.
(Fél pont levonás az elfelejtett telefon miatt)