Tagok >> Alexjunior >> Blog
Az a helyzet, hogy elég régóta cégautókkal járok. Eddig 2 saját Alfám volt (amikor nem céges autóm volt), amit mindig gondosan óvtam. S most mikor olyan céghez kerültem, hogy megválaszthattam milyen autót akarok, jött a döntés, hogy Alfát. S akkor még nem tudtam, hogy amellett, hogy szeretem az autóm milyen nyűg lesz az egész.
Az első szervíznél kiderült, hogy a flottakezelő pont leszarja márkaszervízbe viszem-e vagy sem. Én ragaszkodtam hozzá, annak árán is, hogy mindig Veszprémbe kell Pestről vinni az autót (mert csak ezzel a szervízzel vannak kapcsoltban). Bevállaltam. Másfél éves az autó most van benne 90e. Eddig bajom nem volt, csak a kötelező szervíz, fékek, izzók. De hogy egy szervízben ennyire trehányak legyenek ez kiverte a biztosítékot.
Történt, hogy csütörtökön elvittem kötelező szervízre izzó cserére, mert kiégett az országuti. 11kor közölték a szervíz kész, de hátsó féktárcsa csere kell, 3-kor jön meg az alkatrész. Ok, legyen. Programok lemondtam, várok tovább. 4 után megkapom az autót, hogy kész. Kimegyek, s még jó, hogy a központi zár felkapcsolja a lámpákat, mert ezekt elfelejtették megjavítani. Nagy kapkodás aminek ma meg is lett az eredménye. Ma már sötétben akartam a szüleimtől hazajönni Kanizsáról, de alig láttam.
Megálltam egy kútnál, és lefotóztam. Hát nem jól lett berakva az izzó.
Kicsit ideges lettem. Mert ez nem arról szól, hogy holnap visszaviszem, mert akkor megint leutazom Veszprémbe, s különben is, ha pesten van akkor se.
S hogy miért nem leszt többet Alfa cégautóm? Mert ha az Alfának nem fontos, hogy ebben a világban jóban legyen flottakezelőkkel, kiépítse ehhez a szervíz hálózatot, akkor nekem nem fontos Alfát vennem. Mert így ez szívás.
Másfél év múlva kell új autót vennem. De nem Alfa lesz.
Szombaton elvitték a drágát. Jó helyre került. Alfa Amore-n maradt. Kell ennél több?
Ma átvettem... ennyi... happy vagyok...
Megvettem. Holnap után megyek átvenni. Gyönyörű!!
Ma nagyszervíz volt:
Motor:
tömítések
vezérműszíj feszítő
hidrotőkék
gyergyák
hajtókar csapágy
szelepszár szimering
rosszó légbeömlő
olajcsere, levegő, pollen szűrő
síkra csiszolták a kipufogó leömlőt (azt hiszem így mondják)
Futómű:
hátsó kerékagy csapágyak
első lengőkar, stabilizátor rúd
futóműállítás
Kicseréltük a belső kárpitot, és kapott 2 xenon szemet előre. Meg a jobb első lámpát. Valamint a hátsó lámpákat.
Ma Pitykétől vettem új belsőt. fekete mintás ülések, a hozzá való kárpittal.
Valamint új hátsó lámpákat. Egyre jobban néz ki az autó. :)
amióta megvettem sikerült első lámpát cserélni.
Motorban cseréltem vezérműszíjat, szíjakat, hidrotőkét. Sokkal szebb hangja van.
Kicsieréltem az első szilenteket, és a jobb oldali trapéz kart.
Most vettem bele bontóból komplet belső kárpitot, ülésekkel.
Lassan összeál. Még az elejét kell rendbe hozatni, meg a lökhárítókat, kilicset színre fújni.