Elég régóta vágytam ilyen fényszórókra, de drágállottam a tuning projektoros fényszóró árát (7x ezer forint) ezért arra adtam a fejemet, hogy a saját két kezemmel készítem el őket. Vettem donor fényszórókat, ebay-ről rendeltem bi-xenon projektort, ami a h7es foglalatba belepasszol a gyári foncsorba. Amíg ezek megérkeztek (23 nap) Előkészítettem a lámpákat. Búrát eltávolítottam, a foncsort takaró elemet lefestettem fényes feketére, a tompított foncsorát pedig matt feketével. Mikor megérkeztek a lencsék csak be kellett raknom őket a foncsorba. Búrát megtisztítottam, majd visszaragasztottam. Előtte a csatlakozások elrejtése miatt kifúrtam két helyen a lámpatestet. Mindenhol leszigeteltem így kicsi az esély a párásodásra. Még bólintó elektronika kell és egy pár fényszórómosó spricni. Szerintem nagyon szép lett. Angel Eyes helyzetjelzők miatt kicsit BMW-s, de véleményem szerint jól áll a 156osnak a gömbölyded formavilágának köszönhetően. :) Jöjjön pár kép:
Mivel rég volt némi blog update,hát tevékenyek voltunk.
Helyére került a csomagtartóban az újrafényezett választófal (fekete gyémánteffekt szinben),valamint helyet kapott egy tűzoltókészülék is.
Jel nélküli full króm pajzs, fényezett légbeömlök (a bordák eltávolítása utan márcsak ez hiányzott),és ködlámpatakarók Vittorió cartárs kezemunkájából származó szemöldökök is felcsücsültek a lámpákra.
A ködlámpák helyét Angel eyes optikás darabok vették át.
Fóliacsík került a szélvédőre hogy a nap ne süssön a szemembe,meg így teljes a fóliázás (Szabofolia) .
A féknyergek is megkapták a nekik járó rosso festéket.
A kavicskoccintások helyeit a színkódra gyártott javítostift orvosolta.
A hátsó lámpák, prizmák ( a sérült ,némi pillanatragaccsal javítva),és 3. féklámpa is tovább feketedtek az idő múlásával. :)
Végül de nem utolsó sorban az aluantenna helyét átvette egy fényezett cápauszony.
Talán semmit nem felejtettem ki.Sztem nem lett rossz az összkép.