Blog >> autómentés >> tréler

>> SzervizAttie // Alfa 156 1.9 16V JTD M-Jet // 2010-02-23

Munka után lementem a mélygarázsba és amikor beindítottam az autót akkor csak 500-as fordulata volt és gázadásra nem pörgött fel. Szuper, péntek este sok túlórázás után ott vagyok 2 emelet mélyen és az autó nem képes önerejéből feljutni.
Hétfőn próbáltam Szamosiékat hívni, hogy ki tudnának-e jönni megnézni, de nem volt rá kapacitásuk. Úgyhogy B tervként Csapó Misit hívtam akinek úgyis erre volt dolga. De ő csak ránézni tudott. Tippre egy fogat ugrott a vezmérműszíj. Szóval tovább nem is nagyon erőltettem a beindítás dolgot. Hívtam az autóklubot. Nehezített mentésnek sorolták be az esetem és 23000 Ft-ban határozták meg a mentést. 2 autó jött ki. Az egyik egy 80-as évekbeli V8-as Mercedes a másik egy tréler. A Merci jött le a mélygarázsba és kötélen vontatott fel. Nagyon profin csinálta a dolgát az autómentő srác. És lenyűgöző volt látni ahogy a V8-as motor szinte alapjáraton 2-3 km/h-val vonszol fel az emelkedőn :) A tréler aztán elvitt Berdóékhoz a XVIII. kerületbe és ott letettük az autót. Mondták, hogy másnap ránéznek és hívnak ha tudnak valamit. Másnap estik nem hívtak így én telefonáltam, hogy kideült-e valami. Azt mondták, hogy tanácstalanok, mert nekik elsőre is tök normálisan működött az autó. ????? ÁÁÁÁÁÁÁÁ! Akkor mi a fene lehet ez. Elvitték komputeres vizsgálatra is, de nem volt semmilyen letárolt hibakód. Így végül megállapodtunk egy gázolaj szűrő cserében egy EGR szelep tisztításban és egy vízmegkötő adalék tankba öntésében. Komputeres hibakiolvasás 5000 Ft, Gázolaj szűrő 6800, adalék 3000, munkadíj 8000.