Blog >> javítása
214.000 km-nél már egy ideje nem szólt a duda, kiderült, hogy a légzsákátvezető gyűrűt kell cserélni. Szereztem 5000 FT-ért egy bontottat, arra cserélték a régit.
Sajnos belém jöttek, így az autó jobb első sárvédője cserés lett. Szerencsére a Gyöngyösön lévő Püspöki autó szerviz nagyon korrekt már régóta hozzánk. Korábbi autóimat is ők javították, így most is őket választottam. Nagyon szépen és főleg nem túl drágán lett cserélve a sárvédő, a levegőszűrő háza és a sárvédő betét is. Így végre eltűnt a sérülés nyoma is. Nagyon szomorú voltam két hétig, míg nem járhattam az autómmal.
Megpróbálom nagyjából összesíteni:
- kötlező szervíz 15.000
- 2x levertem az olajteknőt 2x olajcsere + 1 teknő 35.000
- 2 db GTV rugó hátra 10.000
- 2 kerékcsapágy (SKF) 40.000
- 4 lengéscsillapító 60.000
- kötelező szervíz 15.000
- szimmeringek 8.000
- főtengely csapágyak 15.000
- 2 külső tükör 25.000
- LMM 25.000
- Vez.mód 25.000
- Lambdaszonda 13.000