A B12-esítés után az egyébként nyugalmi állapotban rövidebb Eibach rugókkal a kocsi magasabban ül, nem súrolja az etalon fekvőrendőrön az alját és az arra történő fel és legurulás nem jár akkora ki-belengéssel mint a gyári rugók esetében. Annak ellenére, hogy keményebb, nem érzek nagy komfortvesztést, azt majd megítéli aki másik kocsiból ül át :-) A kocsi viselkedése pozitív irányba mozdult. Egyenlőre úgy gondolom, hogy megérte...
A futóművet 0° összetartásra állítottuk a gyári -7° +-4° helyett. Az egyenesfutás javult, a kormányvisszatérítés erősebb lett. Erős fékezés esetén jobban nyomon marad az autó (placebo?).
Kicsit "lustább" a kormányzás. Az egyenestől eltéríteni "több erő" kell, kormányzás, íven tartás férfiasabb. Teljesen kitekert kormánynál nem "fűrészfogazik", nem ugrál el a kerék az ívéről. Na meg állítólag így nem fogja enni a gumi belső felét.
Ki lett cserélve a rugó, a kocsi immáron Bilstein B12 Pro-kit futóművel bír.
Érdekes módon annak ellenére, hogy rövidebb az Eibach mint a gyári Ti, a kocsi magasabb lett minimum fél centivel.