Blog >> vezérműtengely >> szerviz
Pici lányom az első képen. 9 évet vártunk rá és utána nehézségek árán megszületett 18 óra alatt. Kemény feladat volt. Minden tisztelet a nőké. Nem bírnám/tudnám végig csinálni.
Ő volt az egyik oka, hogy az autó hanyagolva (de nem bánom) lett...a másik...többit meg leírom:
196.000 km
- Lejárt a műszaki, ez volt a fő ok. :-) Szeptember 13.-án. :-) De régen volt.
- Trafó baloldali cserélve, de úgy látjuk, hogy a többi is csere érett a kábel koráccsal együtt. Ezt még intézem, de majd fizukor, mert sok volt most. (össz.: 186.000 HUF)
- Vezérlés módosító. Aranyos termék. Kicsi és drága. :-) Lehet bírta volna a másik is. Mondjuk kb 103.000 km volt benne, de nem mindig hangoskodott.
- olaj, szűrők, szíjak és a hozzáhasonló barátai, akik ott laknak -> görgők ilyenek.
- fagyálló
- klímaszivattyú -> emiatt a gáz lefejtése és visszaszipákolása
- lámpa polír
- nagy vez.tengelyek, ahogy kell. Érdekes. 2000 fordulat alatt még bizonytalan. Majd ezen valamit változtatunk. De ez majd csak a trafók cseréje után. Ki tudja, hogy mihez van köze. Ja és halkabb a kipufogó, na ezt rakja valaki össze. :-) A második harmadik képen a tengelyrögzítők láthatóak. "Lila" 1.4-1.6 "kék" 1.8-2.0 (nekem ez lila, a másik kék :-) )
- ülésekbe a fűtés bekerült még a kapcsolókat és a kábeleket elhelyezem a héten.
Van a kocsin még bőven munka. Hátsó elektromos ablakokat is elkezdtem valamikor, de a levegőben lóg ez is, ugyanúgy, mint a zene átépítése...hát majd egyszer. :-)
Az autót ma hoztam el, de már tegnap kész volt. Nem tudtam érte menni. Ingázás a kórház és a lakás között. Pözsót leraktam szervizelni, hogy ő is megkapja az olajat meg a barátait. :-)
Képeket még rakok majd ide.