Pénteken délután lementünk Mórahalomra kipihenni a munka által okozott stresszes állapotot. A kocsit a szálloda előtti parkolóban hagytuk és a bejelentkezés után elmentünk vacsorázni. Én a desszertért álltam fel az asztaltól, amikor az étterem előtti parkolóban megszólalt egy autó riasztója - odanéztem - és abban a pillanatban láttam, hogy a mi autónknak nekimegy a jobb oldalt mellette álló hatalmas terepjáró fara és nekilöki a bal oldalon álló másik kocsinak. A vacsora és a kellemes hétvége ígérete ezáltal elszállt.
Nagy nehezen - a tűzoltók és a katasztófavédők nem jöttek menteni, mert nem volt személyi sérülés és nem akadályozta az eset a forgalmat - kézi erővel szétszedük az autókat és megállapítottuk, hogy a sima karosszéria sérülésen felül nagyobb a baj, autómentő kell, mert nem tud saját lábon közlekedni a kocsi...
Ránézésre a futómű, a felfüggesztés, az autó hátuljának mindkét oldala, az első (a járdárakerülés miatt felpúposodott és a festés is megtört) és a hátsó lökhárító is kuka. Alulra nem láttuk be mi lehet még a gond.
A posztban egyenlőre az autómentés díja szerepel Mórahalom - Székesfehérvár útvonalon.
Kezdődik a kárfelmérői biztosítói saga. A kárszakértő szerint az autónk csak 950 000 Ft-ot ért a baleset előtt - érdekes, ennyiért ilyet (állapotú, felújított motorral, kevés futásteljesítménnyel) még a németeknél sem találtunk, a hollandoknál pedig átszámítva 2 millió körül mennek ezek. A kárhatárt egyenlőre 570 000 Ft-ra állapították meg. A maradványra még nem történt meg a roncsérték meghatározása licit útján..., de javíthatónak minősítették az autót!
1
466
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...