Első tárcsa+betét+nyereg csere
Az autó cca 4 hónapja került hozzám, és gyári 286-os fék volt rajta. Sajnos ezekhez a 2.4.esekhez nevetséges kategória a gyári 286-os rendszer. Lyuggatottt mart tárcsák voltak rajta amik már repedtek keresztbe így cseréltem,de mivel tudtam hogy 330-as-ra lesz hamarosan váltás így csak egy szett Textart kapott Mintex betéttel tesztelés céljából(a betét elbukott. hangos volt, porolt, cserébe nem fogott). A Tárcsa ugyancsak egy nagybetűs csőd. Egy kedvezmény nélküli 4x ezer forintos alkatrész mi az hogy 2 db hét után hullámos?! wtf?! Cserénél sajnos a bal első nyereg csavarja úgy döntött hogy ő eltörik,így kapott egy bontott jó állapotút melyet letakarítottam (csúszkákat is) és a több szinéhez igazítottam (piros)