2007-12-15

145/146 találkozó Jászberényben

A váratlanul és hirtelen megérkezett hó majdnem keresztülhúzta a számításainkat. A 11 órára megbeszélt találkozóra a városban 3-4 cm-es porhó állt az utakon, 50 km-es szél fújt, és –5 fok volt a levegő hőmérséklete.
Események >> 2007

Dfg és Tisy a helyszínről jelentik

Ennek megfelelően folyamatosan csörgött a telefonom, de nem azt mondták a srácok, hogy: „-Ilyen időben nem megyünk.”, hanem azt: „-Ugye nem marad el a tali, mert megyünk!”

11-kor a parkolóban csak Benőke, és jómagam ácsorogtunk, mindenki más késett a nem kimondottan barátságos időjárás miatt. Persze szépen lassan befutottak a többiek is, köztük egy helyi Alfás, aki még nem amore tag. A friss hóban mindenki egy kis bravúrral akarta lezárni a hosszú utat, ennek megfelelően csak Fortuna kegyének köszönhető, hogy senki nem amortizálta le a járművét. Minden megérkezés hatalmas huuuuuhhhhuhhhhh felsóhajtást váltott ki a már jelenlevőkből.

1,5-2 óra fagyoskodás, és 2-3 tea után a kis csapat autóba ült, és egy Alfa Romeo zászló fedezete alatt bevonultunk egy helyi krimóba. Itt benyomtunk egy laza pizzát és bevártuk a szolnoki különítmény. Nem is értem, de mindenki éhesen érkezett.
Ezután mindenki kapott egy várostérképet bejelölt helyszínekkel, és egy listával, amin az épületek neve, és egy ahhoz tartozó kérdés volt. Már csak párosítani kellett őket, és megválaszolni a kérdéseket. A másfél órával a rajt után megérkező Pumuklee cartárs csak a városban kóborló Alfákról mesélt. Kb. 2 óra kellett a célpontok bejárásához. Legfifikásabbnak az a topiclakó bizonyult, aki elkezdett engem követni, mert azt hitte mi is végigjárjuk a címeket. Ő megnézhette hol lakik Tissy édesapja.

A verseny végeztével egy rövidke konvojozással elmentünk a szállásra. Ott olyan hangulat alakult ki, mint egy osztálykiránduláson, mindenki a folyosón ülve cigizett, és piált. Még egy gitár hiányzott, és lett volna dalolás is.
Az éjszaka elejét egy ízig vérig szocreál étteremben kezdtük, ahol minden megfelelt a régi időknek. Az adagok nagyok voltak, a lányok aranyosak, a zenész elviselhetetlen. Innen nemsokára hazament mindenki, aki fáradt volt, vagy terhes.  Hálistennek a tagok gondoskodnak az új Alfás nemzedékről.

Innen az énekes hangja miatt átmentünk egy pincekocsmába, ahol zenegép, hatalmas füst, és 4 millió középiskolás társaságában megittuk a kocsma kajszibarack pálinka készletét, Győző úr nagy örömére.
Reggel egy gyors reggeli után Megnéztük az állatkertet, ahol a gibbonok osztatlan tetszést arattak. A végén ittunk egy jó meleg teát, majd visszamentünk a parkolóba, ahol fényképezgettünk, és kipróbáltuk egymás autóját.
Ezután forró búcsút vettünk, és mindenki elindult haza.

Eredmények:
Tájékozódási verseny:
I. Koz
II. Ferko
III. Tibor

Győző úr pálinkája:145-146 topic – 20:0
Hiúz:nyúl-1:0

Ezúton köszönjük a látogatást mindenkinek!