Fórum >> Típusok >> 164-166

Grando2008-05-30 20:23:07 // 40138
Közvetlenül a hipertérugrás gomb mellett... :DDD

Miről van szó amúgy? ;)))
Gonosztevő2008-05-30 20:21:02 // 40137
sziasztok! tudja valaki,hogy a 166-osban hol található a "borulás gátlo gomb?,, vagy valami ilyesmi a neve,azt mondták valahol az utastérben,lehet benyomodott azért tiltott le!
Grando2008-05-30 19:08:42 // 40136
III. Szolnoki 166 Találkozó: JÚLIUS 26 - 27.


1. Whiteshark ( The Owner ) szállás: nem kell ( Miért nem? ) :)
2. Charlie 166 szállás: 1 fő
3. Apátok 2 fő
4. Frob 1 fő
5. Grando 1 fő
FRob2008-05-30 18:58:35 // 40135
III. Szolnoki 166 Találkozó: JÚLIUS 26 - 27.


1. Whiteshark ( The Owner ) szállás: nem kell ( Miért nem? ) :)
2. Charlie 166 szállás: 1 fő
3. Apátok 2 fő
4. Frob 1 fő
Don Gombóc2008-05-30 18:03:02 // 40134
III. Szolnoki 166 Találkozó: JÚLIUS 26 - 27.


1. Whiteshark ( The Owner ) szállás: nem kell ( Miért nem? ) :)
2. Charlie 166 szállás: 1 fő
3. Apátok 2 fő
Charlie 1662008-05-30 14:45:32 // 40133
nemá !!!!
Én 2 fő !!!!!
:D:D:D
W.2008-05-30 14:44:23 // 40132
III. Szolnoki 166 Találkozó: JÚLIUS 26 - 27.


1. Whiteshark ( The Owner ) szállás: nem kell
2. Charlie 166 szállás: 1 fő
Charlie 1662008-05-30 14:39:45 // 40131
Jelentkezem !
W.2008-05-30 14:37:09 // 40130
A Szolnoki 166 Találkozó végleges időpontja: JÚLIUS 26-27. Sajnos csak akkor van hely. Kérek mindenkit, hogy legkésőbb június 7-ig jelezze, hogy tud-e jönni! Ha nem jó az időpont a tali az idén elmarad....
Charlie 1662008-05-30 14:32:22 // 40129
Nekem is jó, vagy úgy intézem hogy jó legyen.
Kilo166 (Droid#1)2008-05-29 23:43:28 // 40128
csak a medencébe ne :-)))))
Grando2008-05-29 20:27:16 // 40127
Na viszont hogy ne csak mindig nyekergés legyen:
Haveromék cége készült lecserélni az autókat. 7 guriga körül gondolkodtak, úgyhogy elzavartam a pécsi Alfa szalonba, mondom legalább üljön autóban is (159). ;))) Végül nem Alfa lett a befutó, viszont pl. a legjobb garanciaajánlatot alapból a 159-re adták (szóba jött még passat, vectra, vmi toyota, ford...).
De nem is ez a lényeg, bár ez sem utolsó dolog. A hétvégén együtt nyomtuk végig a Selénia rallit. A 159-nél egyértelműen jobban bejön neki a 166 utastere (ezt asszem Bandi is írta anno). Szóval problémák ide vagy oda, mégiscsak egy felső kategóriás gépben üldögélünk, amit jó ideig nem fognak überelni a felső középkategóriában sem. Legalábbis kényelemben-dizányban. ;))))
Don Gombóc2008-05-29 20:14:24 // 40126
Mind ilyen sajna. De inkább csak a belső része. Azt találtam ki hogy azt a részét ki kellene csiszolni és valami fekete matt festékkel kifújni, az alsó szélének a peremét pedig meghagyni krómcsíkként.
Don Gombóc2008-05-29 20:11:29 // 40125
Jóvanna! :) Én sem vagyok egy absztinens típus, remélem Szolnokon oldalba tudlak hányni. :)
tipoatti2008-05-29 20:07:54 // 40124
Szerintem nézd meg jobban... :)
tipoatti2008-05-29 20:07:15 // 40123
Már a facelifteseké is olyan, akárhányat láttam... ez tényleg típuskeh lehet. Falatka barátom kevesebbet futott fiatalabb vasának a kilincsei szarabbul néznek ki az enyéimnél...
Grando2008-05-29 19:24:20 // 40122
Biztosan nem mindegy, hogy garázsban volt-e tartva vagy sem. Lehet, hogy kell neki néhány téli "kezelés". De nem egy nagyvadon láttam ezt. A fene enné meg. Na dehát semmi sem tarthat örökké... :DDD
count M2008-05-29 19:15:20 // 40121
Huh, ez gyors volt! :))) Köszi szépen, akkor továbbítom feléje.
W.2008-05-29 19:14:30 // 40120
Nekem még nem jelent meg...pedig már 9 és fél lesz a kicsike... Juteszembe: ma tt kolléga zúzott el mellettem Debrecen előtt valami böhöm terepjáróval...persze nem tudta tolerálni, hogy előtte csúnyán lenyomtam...:)))
Grando2008-05-29 19:11:25 // 40119
Ez betegsége nekije. A kezdeti évjáratoknál már ilyenkor megjelenik sajnos. :((
Anyagilag sztem a bontóval jár a legjobban. A krómozás nem óccó mutatvány. ;))
count M2008-05-29 19:08:48 // 40118
Sziasztok Nagyvadak!

Egy ismerősöm kérdését közvetíteném felétek: neki is 166-osa van, és az a gondja, hogy a krómozott kilincseken, a belső részén megjelent egy elég erős oxidáció... Szóval, egyrészt, van-e tippetek hogy mi okozza, másrészt mit érdemes ezzel kezdeni? Bontóból szerezzen be másikat, vagy megéri újrakrómoztatni...? Vagy...?

Előre is köszönöm.
Kilo166 (Droid#1)2008-05-29 19:06:47 // 40117
Kiről beszélsz te? Azért mert csak olyan képet vagytok hajlandóak csinálni rólam, aminél a kezemben ital van, nem iszom én többet mint ti!
Kilo166 (Droid#1)2008-05-29 19:05:27 // 40116
Most hogy nézett ki volna, ha úgy érkezem meg mint a Hazárd megye lordjai?
FRob2008-05-29 14:38:40 // 40115
rugalmas vagyok ebből a szempontból
igazodom a többiekhez
FRob2008-05-29 14:36:44 // 40114
Halihó
egy problema jelentkezett nállam, mégpedig ha fékezek és közben kanyarodok akkor nyikorog a fékem, ha egyenesen megyek és úgy fékezek nem nyikorog
mivel kicsit morgósnak is hallom, meg szar úton kopog is, pedig a szilentek meg iylesmik rendben vannak, kerékcsapágyra gyanítok

szerintetek?

és mennyi egy kerékcsapágy vajon? milyet érdemes belerakni? mennyire könnyű cserélni?

előre is köszi!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2008-05-29 13:05:23 // 40113
Én most csináltam full újra az egész rendszert, azaz az első dobtól hátra :)
Univerzális katalizátor ment a gyári helyére, középső dob kirepült gázgyorsító helyette.
50mm csővel végig hátra saválló dob+vég. Ez még a 155-ön volt, csak komplett átkerült a turbora. Disznó hangja van. Alapjáraton nagyon mély duhogás, nem halk, de nem is idegesítő. Mondjuk a gyárinál sokkal hangosabb. Kb 3000 tol csendes. Nem is nagyon hallom, menetzaj már közel ugyanannyi (120). Nekem akkora eredményt nem hozott, mint a 2.0TS16V nél, az iszonyat pörgős lett tőle. Legelőször mikor ráléptem a gázra egyből észrevettem, hogy jobban veszi a fordulatot ;)
A TBnél másabb, nagy fordulaton jobban megy tőle de nem számottevő a különbség.
5-7Le 200Le felett már nem úgy érzékelhető mint 150Le esetén bizta ez is benne van.

Nekem még a gyári cuccok voltak még a 164 alatt (1993gyártás), majdnem elhagytam a dobokat, pedig ranézésre jók voltak :DD
Nem árt megrángatni, lehet leesik :D
munkadíj+anyag kb 50k és minden új !
"röviden" ennyi :)
Don Gombóc2008-05-29 12:19:54 // 40112
Július 11-12 az tökéletes.
Grando2008-05-28 22:05:31 // 40111
Így is lehet fogalmazni, csak kevésbé elegáns... :DDD
Don Gombóc2008-05-28 22:04:01 // 40110
Egy alkesz mindegy miben ül. :)
Grando2008-05-28 22:02:03 // 40109
Egy Úr a Bravaban is Úr! :DDD ;)))
Don Gombóc2008-05-28 21:55:17 // 40108
Na hazaértem. :)
A Bravaról annyit hogy csak az ablakon kellett volna bemásznod az Alfába de te játszottad az úriembert. :)
tibcsi2008-05-28 21:33:13 // 40107
Hamarosan teszek fel képet...
Firemanus2008-05-28 20:18:29 // 40106
Amit a tesód látott az egyik ismerős verdája.Pont olyan mint a tiéd külsőre+JTD az is. A szomszéd fuluban lakik,úgyhogy minket is mindig kevernek.Legközelebb hívj és ütközünk.
Putyesz2008-05-28 19:01:52 // 40105
Mikor is voltam egerben kolléga????ja,szombaton voltam de csak egy órára!!!!gondolkoztam hogy felhívjalak-é!legközelebb nem követem el ezt a hibát és felhívlak:)!amugy tesóm most egerbe jár vezetni és mondja hogy van egy ugyanolyan 166 mint az enyém,nem tom hogy most veled kevernek,bár azt mondta tesóm hogy a felnije is olyan mint az enyém.........nem tom
FRC2008-05-28 08:12:48 // 40104
Szereltek az utolsó 2 évben.
Hunor2008-05-28 07:31:34 // 40103
Volt szerelve tudomásom szerint de lehet,hogy tévedek!
Arno1662008-05-28 00:09:05 // 40102
Gyanus nekem is... :)
Cro1662008-05-27 23:51:20 // 40101
Nem értek hozzá..de lehet .hogy az a sok hüle mérnök anno csak megtalálta az arany középutat,és csak kompromisszumok árán lehetne javítani a teljesitményen?:)
2002-ben amit Svájcból hozott haverom(3.0 V6) azon Remus dob volt,ill lehet komplett rendszer nemtudom..de szépen szólt emlékeim szerint..csak ha már nagyon forgott,akkor volt nagy hangja..lent nagyon szép hangsúlyos V6 dohogás:)
Arno1662008-05-27 23:48:07 // 40100
áááááááááááááá fojtás..... de ciki... :)
Cro1662008-05-27 23:42:35 // 40099
1et értünk:)
Arno1662008-05-27 23:40:47 // 40098
No, okosság következik :)

Ha a katalizator komplexum egy darab csővel van potolva akkor lent eltunik a nyomatek es egyenetlen az alapjárat hideginditasnal az első oblítésig sokszor.
+ordenáré hangja van valtasoknal olyat szurcsög gurgulázik böfizik h borzalmas :)

Fent brutálisan megy viszont....

Elég nagy tudomány ez a kipuff illesztes is... kezd igazolodni...
Kap most egy gyári katalizátort vissza (hogy megmaradjon a folytás+ne legyen fazék hangja) es a kozepso dob helyett majd beteszek egy gazgyorsitot ha feleledt ujra a magyar gazdasag es lesz penzem... :-/

Vki esetleg probalt ilyesmit? Kezd körvonalazodni h akar hogy nyulok hozza csak rontok vmin... vagy a hangjan, vagy a teljesitmenyen :)

Mégiscsak alfa... most épp szeretem :)
Cro1662008-05-27 23:40:27 // 40097
Az enyém 140Le-s még sajna.Néha ugy érzem ennek is a chip kellene..vannak olyan fordulatszám-tartományok,hogy ha odalépek nem nagyon történik semmi..ill nem az aminek kellene:))
Ő chip-eztette,vagy igy vette?Tényleg..valaki ért ezekhez?Steinbauer-t kínáltak hozzá,de annyit nekem nem ér:)Az olcsobb megoldások mennyire megbizhatók,és hatékonyak?
KisP2008-05-27 23:02:31 // 40096
sziasztok!
egyik 166-os kollégának (nincs még regisztrálva) kéne a 166-oshoz magyar vagy angol nyelvű kezelési utasítás.A docky oldalán sajnos törölve van. Ha esetleg valakinek megvan,feltöltené valahová akkor megköszönném.
Grando2008-05-27 22:13:20 // 40095
Tudja a rák. A végefelé már csak kellett volna, de télleg fingom sincs... ;)))
Alfa166JTD2008-05-27 22:07:48 // 40094
Sziasztok!

Valaki tud e arról hogy 164-be szereltek volna tempomatot?
Grando2008-05-27 22:03:01 // 40093
Ha már ilyen fogyasztásosdi van:
Most hétvégén lementem Pécsre. Odafele autópálya 150-160, országút laza 120-130: ebből született 10,1 lityós fogyi. Visszafele országút 140-160, autópálya 180: 10,8 liter. A városi általában max. 13-14 liter, ha nincs extrém dugó, hanem normál (pesti mércével) forgalom van. Évi 15K-t teszek a gépbe hozzávetőleg. Ennyi belefér. Bőven. ;)))
tipoatti2008-05-27 21:57:40 // 40092
OK., bár úgy gondolom, a 11,4-12 liter között nincs igazán releváns különbség. :) Volt TS-em is, nem egy. Bp.-en, télen sima liba a 12 lityó sajna... ugyanez a mutatvány egy 5 hengeres 2,4 JTD-vel 8.05 literre jött ki. Egyébként az 1,8 TS-t nagyon szerettem, csak hát éppen a fogyasztás miatt lett csere eszközölve.
tipoatti2008-05-27 21:54:26 // 40091
Valóban, a 150 lovas moci - asszem a Tiéd is az - kevesebbet eszik még az enyém spártai étvágyánál is, ezt tapasztalható Falatka barátom verdájával is. Ja, az meg is van csipszezve... :)
Grando2008-05-27 21:01:57 // 40090
Nemtom mit hasonlított össze a haver, egy 0 km-es munyukit. és egy 150K+x km-es 166-ot? Amit nyújt a munyuki, 100K km gondtalan autózás még némileg jobb komforttal és biztonsággal megoldható egy 166-tal is - 0 Ft ráköltéssel. Na de még jó, hogy az ilyen szövegekre nem adunk... ;))))
Cro1662008-05-27 20:58:15 // 40089
Nekem 7,2 az átlagom az elmult 2800km-en.
Bár ma..cammogtam 3 km ert 25 perc alatt az Örsig,full klimával 19,5 L /100 km ert mutatott:)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak