Fórum >> Típusok >> 145-146

Laciferi2019-02-21 16:06:29 // 142462
Olvasd el a blogomban nekem hogy volt :)
Kau2019-02-21 15:09:12 // 142461
Nem szokott gond lenni a katalizátorokkal. Nálam most 300 ezer km után is az eredeti van és nem csörög, nem zörög.
Kopp-kopp :)

Olyan kis flexibilis csövet érdemes beiktatni. Egy kipufogós kis pénzért berak egyet. Nem rázkódik úgy az egész rendszer.
marci912019-02-21 12:14:50 // 142460
És az utána lévő katalizátor így közel 20 év és 170E km után hogy nézhet ki? Ellátja ilyenkor még rendesen a feladatát vajon?
Kazes☻2019-02-21 11:04:01 // 142459
Kb. Nekem sajna még ezt is kivágták korábban és úgy lett összehegesztve... csörög is a renccer... : /
marci912019-02-21 10:38:30 // 142458
Lényegében akkor ez egy rezoncső előd lenne? Gondolom akkor ő nyikoroghat bemelegedés után.
Kazes☻2019-02-21 08:27:14 // 142457
Nem, ez nem a katalizátor. Ennek a helyén szokott lenni a rezoncső... de a benzineseknél láttam már ezt a megoldást és olyat is, aki kicserélte rezonra...
marci912019-02-21 08:21:05 // 142456
Srácok, ő lenne a katalizátor igaz? Pótolható-beszerezhető?
A kipufogó felől jellegzetes csikorgó hang jón, de csak akkor, amikor bemelegedett a vas. Amikor pár éve a teljes rendszert utána lecseréltem azt hittem, elmúlik de nem és egyre idegesítőbb. Furcsa nekem az is, hogy flexibilis betét sincs a leömlő után, valószínűleg vele kevesebb rezgést hozna át a bódéra alapjáraton.
Kazes☻2019-02-21 08:18:59 // 142455
Én még csak a hátsót cseréltem, egy jóféle bontottra... ami gyári volt. :)
DennisBeru2019-02-21 08:13:42 // 142454
Köszönöm,pont ezért is kérdeztem, mert félő, hogy gyári minőséget már nem lehet kapni hozzá. Hátha tudtok valami megoldást.
marci912019-02-21 07:51:22 // 142453
Sajnos én se tudok kiírtani már egy ideje egy jellegzetes, néha megjelenő tompa, koppanó hangot, ami főleg a bal elejében jelenetkezik. Már újak a kerékagycsapágyak, toronycsapágyok, toronyszilentek, a lengéscsillapítók 80%-os bontottak, új TRW lengőkar, új TRW kormányösszekötő, új belső PU stabrúd szilent és külső is. Az axiálcsuklót is ellenőriztem. A motortartókra én azt az áldást kaptam, hogyha nem szakadtak ki, ne piszkáljam őket, mert csak utángyártott kapható, ami drága és hamar megöregszik.
DennisBeru2019-02-21 06:48:54 // 142452
Csak hasonlítani próbáltam a hangot,mintha nem vezetné sok minden az ütközést a fém alkatrészek között. Milyen márkára érdemes cserélni a motor/váltó tartókat? Honnan érdemes beszerezni? Mennyire nehéz cserélni? Ti cseréltétek már?
Kazes☻2019-02-20 22:36:29 // 142451
Nem tudom mire gondolhatsz a dobozszerű hang alatt, de a futómű nem egy bonyolult szerkezet. Lengőkar, stabpálca, stabszilent. A lengéscsillapítónál van még toronyszilent. A motor/váltó tartó 3 db, két oldalt és egy hátrébb, középen.
DennisBeru2019-02-20 21:55:46 // 142450
Üdv! Miket érdemes cserélni, hogy a futómű halkabb legyen? Bármilyen apró,vagy nagyobb úthiba esetén doboz szerű hangokat hallani folyamatosan. Motortaró bak is öreg lehet, mert az is hangos. (146 1.6 TS SE 2000) Hány ilyen bak van, nehéz cserélni?
Kazes☻2019-02-18 22:25:38 // 142449
Pardon... azt nem vágtam. :)
Kazes☻2019-02-18 22:25:21 // 142448
Téééééééééééééényleg...?! :D
Jorjie2019-02-18 21:14:45 // 142446
'99-es volt a TD, az már belső faceliftes.
Jorjie2019-02-18 21:13:54 // 142445
Nálam van olyan, ami neked kell :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 20:37:56 // 142444
Nekem kell a szivargyújtó is, abba megy a Xiaomi FM transmitter. Ezen kívül kell még egy 5V kimenet valahova elrejtve.
Kazes☻2019-02-18 19:00:11 // 142443
Ilyen. :) De neked is volt e-féle...! :P
Kazes☻2019-02-18 18:59:27 // 142442
Kérlek... :)

Én a szivargyújtó helyére tervezem már egy jó ideje... khm...! :)
Kazes☻2019-02-18 18:58:12 // 142441
A csavaroknál is... mert bár a képen nem látszik, de ahogy kitekered a csavarokat, kb. ott alattuk van egy-egy nyílás... és ha ott lepottyannak, akkor leesnek egészen a rádió alá, vagy még lejjebb a szőnyeghez... akkor bontogathatsz még egy kicsit! :)
Jorjie2019-02-18 18:51:45 // 142440
Nabameg, ez ilyen egyszerű nálatok? Faceliftesnél ki kell bontani az egész középkonzolt. :-S
Laciferi2019-02-18 18:45:41 // 142439
Koszonom Zoli bacsi! :) Ovatos leszek igerem! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 18:41:15 // 142438
Akkor az agresszió hiányzott, én is köszi a demót :-) Fészliftesnél tényleg négy csavar van, itt meg nem találtam a felső kettőt :-) Nem mertem rángatni. Legközelebb akkor majd merem. Kész szerencse, hogy egyszerre támadt hasonló problémánk. Egy USB tápot be kéne varázsolnom oda valahogy a szivargyújtó aljzat mögé/mellé. majd kitalálom :-)
Kazes☻2019-02-18 18:28:33 // 142437
Na, most miattad ki mentem megnézni...
1,Kinyitod és kihúzod a hamutartó betétet

2,Találsz két csavart...

3, Kereszthornyú csavarhúzóval kiteker... nem árt, ha van mágnesed is, nehogy lepottyanjanak...

4, Óvatosan egyben kihúzod az egészet magad felé...

5, Hátul vannak a csatik, nehogy széttépd őket a nagy erőlködésben...

6, Ilyen műanyag patentok/szögek tartják, amiket le kell győzz, hogy ki tudd húzni az egészet


Az órás egységet 3 (4?) db kb. M4 - 5-ös imbuszfejű csavar rögzíti a konzolhoz... csere, vagy műtét... ahogy tetszik.
Visszafele már menni fog, igaz! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 16:49:00 // 142436
Ja, nekem is így rémlett, de csak kettő lett meg. A fent szélen lévő két csavarhoz vagy sötét volt, vagy én voltam sötét, vagy nincs ott. :-) Az ezüst jtd-nél tudom, hogy volt ott még kettő. :-) Már nagyon más dolgom volt, úgyhogy halasztottam.
Jorjie2019-02-18 16:42:13 // 142435
Talán, mert négy fogja a hamust? ;-)
Laciferi2019-02-18 16:36:05 // 142434
Tudsz egy rovid leirast Zoli ba? :) CSak, hogy ne anyazzak feleslegesen ha majd nekilatok szerelni :D
Kazes☻2019-02-18 16:31:07 // 142433
Szvsz elég csak a hamutartót kikapni hozzá... a fölötte lévő tekerők külön szekció. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 15:42:53 // 142432
Nekem a hamutartó sem jött ki a két kis csavarral. Olyan, mintha egyben akarna csak mozdulni a felette lévő panellal. A 12V aljzaton akartam pimpelni, de nem hagyta. :-) Vagy csak nem voltam elég agresszív.
Viszont az egyik hátsó ablakom már mászik :-) Csatlakozó hiba, újra. A kapcsolók, biztik, relék jók, csak éppen ezek a késes csatlakozók nem valami stabilak. Hiába tűnik épnek, nem ugranak át az elektronok :-) A kapcsolóra menő kábel kontakt spray kezelése után a jobb hátsó ablak már jó is.
A bal hátsónál is kimegy a motor felé a 12V, gondolom a B oszlopi csatlakozó is kér egy kis kezelést arról.
Ha már matattam ma is rajta egy órácskát, beállítottam az ajtókat újra. Szépen csukódós, vonalban futósra. Ez is kész. Plusz pótaoltam a tank ajtóból elhagyott gumiütközőt, így a tankajtó is síkban van végre.
Persze.. az olajnyomás lámpát b..tam megcsinálni, de majd...
Előbb 12V-ot kéne valahonnan levennem egy USB aljzatnak.
Jorjie2019-02-18 13:51:02 // 142431
Ja, a felső rács tárgytalan, az csak a facelifteseken van egyben a középkonzollal.
Laciferi2019-02-18 13:50:45 // 142430
Hogy rohadna meg, akkor az nem igazan egyszeru, mert le kell bontani mindent hozza... :/
Jorjie2019-02-18 13:49:48 // 142429
Ha olyan, mint a faceliftes, akkor hamus ki, tekerők ki, tekerők melletti műanyag burkolatok mindkét oldalt le, és fent, ha belenézel a rácsba, ott is van két kis csavar. Kiveszed az egész középkonzolt, és hátulról van becsavarva az a panel.
Laciferi2019-02-18 13:36:06 // 142428
Errol lenne szo :)
Laciferi2019-02-18 13:24:53 // 142427
Sracok! A kozepso kodlampa kapcsolos panel cserejenek mi a folyamata? Nagyon bonyolult? FL elotti 146-rol van szo. Koszi a segitseget! :)
marci912019-02-18 10:59:56 // 142426
Így van, és ott még relé is van egy pár :) A fényszóró magasság állító burkolata.
Közben a horpadást édesapámmal megnéztük a hétvégén. Sajnos nyúlt a lemez, elég sokat, úgyhogy marad most így. Beszélek majd a fickóval, aki fényezi nekem a Barkast és tavasszal az első-hátsó lököst (ami már amúgy is csúnya volt a festékfelválások miatt) és az autó többi hibáit kijavítja majd és előtte fogjuk óvatosan kimelegíteni a lemezt.
Egy kis OFF. A 147-et átnéztem, megkapta a Selenia 20k-t és vezettem kicsit. Az alváza-motorja tök ugyanolyan, mint a 146-nak, de a futómű jóval bonyolultabb. Szép, kényelmes, mutatós, megy mint a bolond, de közel sem olyan direkt, mint a 146. Nem érzem azt a közeli kapcsolatot az úttal, nincs versenyautós feeling.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 09:05:54 // 142425
Ja, hogy ott is van neki? Köszi, megnézem ezt is.
Kau2019-02-18 07:32:11 // 142424
Nézd meg a biztosítékokat a kormány alatt. Nem a lehajtható táblára gondolok, hanem ami fixen van. Lehet, hogy ott ment ki.
szasza(SW)2019-02-17 22:30:54 // 142423
Köszi!Majd nézek a neten egy képet róla mit kell keresnem:)
Jorjie2019-02-17 22:11:28 // 142422
Valamiért nekem úgy rémlik, hogy a mennyezeti lámpában kellene szétnézni.
Kazes☻2019-02-17 22:05:11 // 142421
Most már várom az eredményt! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-17 22:00:26 // 142420
Végig néztem a kapcsolási rajzot, nem egy kvantumkompjúter :-)
Ha világít a kapcsoló, akkor működnie kell, mert ott a 12V. Onnan egyenesen megy a motorokhoz. Holnap kimérem :-)
Kazes☻2019-02-17 21:45:36 // 142419
Simán lehet... főleg, ha a boxot is kikapták (kikaptad) anno lakatolásnál. Máshol nincs toldás szerintem... nem rémlik. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-17 21:39:56 // 142418
Megtaláltam a Jorjie blogjában. Neki cdak a bal romlott el, és volt előjele. Nálam meg javítás előtt jó volt, utána nem megy, és egyik sem. Valami nincs visszadugva valahol..:-)
Kazes☻2019-02-17 21:34:21 // 142417
Már ha van a polcon cseredarab... különben vagy egy hét! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-17 21:27:04 // 142416
Az lenne a legegyszerűbb eset, 3perc kicserélni :-)
Kazes☻2019-02-17 21:24:36 // 142414
Ha jól rémlik Jorjie is járt hasonlóan... kapcsoló kampeca... de majd kiderül. :)
szasza(SW)2019-02-17 21:21:33 // 142413
Rendben, 1-2 hét mire ideér utána blogolom képekkel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak