Tibe2007-10-03 11:59:02 // 5151
Olvastam a Junioros cikket, egyre inkább tetszik a gép. Kár hogy dízelben "csak" 150 ló a plafon. Viszont a 230 lóval eléggé morcos lehet :))
Halesz2007-10-03 11:49:42 // 5150
:D:D:D
jó tudni, hogy már most ennyien pályáztok rá :) Jövő összel, vagy rákövetkező tavasszal érik a csere :)
jó tudni, hogy már most ennyien pályáztok rá :) Jövő összel, vagy rákövetkező tavasszal érik a csere :)
mesa2007-10-03 11:46:19 // 5149
Nekem teljesen mindegy.
Csak nézzen ki annyira jól, hogy rögtön beleszeress egybe, és akkor nagylelkű segítőkészséget tanusítva, áron alul átvehetem tőled a GT-d ! :-))))
Csak nézzen ki annyira jól, hogy rögtön beleszeress egybe, és akkor nagylelkű segítőkészséget tanusítva, áron alul átvehetem tőled a GT-d ! :-))))
Halesz2007-10-03 11:22:47 // 5148
Szerintem Sprint lesz!
BeeGee2007-10-03 11:12:37 // 5147
Az még jobb is, nem formáz :)
count M2007-10-03 10:56:43 // 5146
Lehet az is, csak írd bele hogy melyik képet hová gondoltad!
iAntenna2007-10-03 10:55:57 // 5145
teljesen jogos, és hozzá teszem hasznos! Mindig kiváncsi vagyok az új infókra és talán akkor nem úgy fogok a felnyitott motorháztető elött állni hogy jééé báz talán ez a motor... és nem akarom az ablakmosó folyadékot a hűtvíztartályba önteni... :D
mesa2007-10-03 10:50:57 // 5143
OK!
Bár a Notepad nekem jobban bejön, de majd megerőszakolom magam egy MS Worddel egy időre :)
Bár a Notepad nekem jobban bejön, de majd megerőszakolom magam egy MS Worddel egy időre :)
count M2007-10-03 10:48:53 // 5142
Várjuk sok szeretettel! :)
Formázás mehet simán wordben, képek rendes méretben külön csatolva. A szerkesztőben úgyis teljesen újra kell gyártani, de akkor legalább lesz pontos minta. :)
Formázás mehet simán wordben, képek rendes méretben külön csatolva. A szerkesztőben úgyis teljesen újra kell gyártani, de akkor legalább lesz pontos minta. :)
mesa2007-10-03 10:27:56 // 5141
Giulietta Sprint.
És az öt ajtós 147 utód lehetne a "sima" Giulietta. :))
És az öt ajtós 147 utód lehetne a "sima" Giulietta. :))
BeeGee2007-10-03 10:25:02 // 5140
Oda a 149 (?) est szánják, ami nem egyenlő ezzel a modellel.
BeeGee2007-10-03 10:22:59 // 5139
Miért a Giulietta?
Szerintem a Sprint illene rá a legjobban (el is küldtem nekik :D)
Szerintem a Sprint illene rá a legjobban (el is küldtem nekik :D)
mesa2007-10-03 10:20:06 // 5138
Írd meg nekik, hogy te Japán vagy! :)
Trombozis2007-10-03 09:55:07 // 5137
Nevezze el az új Alfát, nyerjen egy új Spidert!
"Az egyetlen szépséghibája a történetnek, hogy az olaszok limitálták az akcióban részt vevő országok számát, így csupán Olaszországból, Franciaországból, Spanyolországból, Németországból, Angliából és Japánból fogadnak el névjavaslatokat. Kár."
"Az egyetlen szépséghibája a történetnek, hogy az olaszok limitálták az akcióban részt vevő országok számát, így csupán Olaszországból, Franciaországból, Spanyolországból, Németországból, Angliából és Japánból fogadnak el névjavaslatokat. Kár."
Zool2007-10-03 09:49:16 // 5136
Az italispeed alapján szerintem érik az amti sokan várnak. Ha tényleg a 147 3ajtós utódjának szánják, a 159 és a Jr közötti nem apró rést egy újabb lépcsőssel kéne kitölteni, ami pont a most leváltott 156 mérete lehetne, felőlem akár a Bravo alapján is, ha megfeleleő alfa géneket táplálnak bele...
Zool2007-10-03 09:28:22 // 5135
Előre kell foglalni, a júliusiról lecsúsztam, az aug kimaradt, aztán kb havonta. Planning alatt vannak az időpontok és helyszínek. Elivelg Franciao egészében plusz Brüsszel és LUX. Én ráadásul csak helyben fizettem, de nekem volt luxi címem...
mesa2007-10-03 09:23:12 // 5134
És azért néztem be ide, mert tegnap láttam a hivatalos Junior rajzokat!
De látom Teddy már dolgozott az ügyön ;)
Szerintem sokkal jobban néz ki, mint azok a VT-k amik eddig napvilágot láttak! Ha nem lesz elérhetetlenül drága, az egyik legkapósabb Alfa Romeo lehet :)
Kíváncsi vagyok mi lesz a neve. Szerintem:
Giulietta
De látom Teddy már dolgozott az ügyön ;)
Szerintem sokkal jobban néz ki, mint azok a VT-k amik eddig napvilágot láttak! Ha nem lesz elérhetetlenül drága, az egyik legkapósabb Alfa Romeo lehet :)
Kíváncsi vagyok mi lesz a neve. Szerintem:
Giulietta
Tom122007-10-03 09:21:20 // 5133
...és ez az akció milyen időközönként van? Vagy csak úgy spontán, mikor összejönnek páran?
...ha jól tudom, Bp.-en lehet kölcsönözni is, de a feltételek...??
...ha jól tudom, Bp.-en lehet kölcsönözni is, de a feltételek...??
mesa2007-10-03 09:20:29 // 5132
count M, Halesz!
Egye fene! Megírom! Jobb túlesni rajta! :))
Meg lehet, hogy tényleg van akinek újat mondana.
Csak azt valaki elárulhatná, hogyan szerkesszem meg úgy, hogy a képek is rendben a helyükön legyenek amikor ebben az AA-ban megjelenik ? :o
Egye fene! Megírom! Jobb túlesni rajta! :))
Meg lehet, hogy tényleg van akinek újat mondana.
Csak azt valaki elárulhatná, hogyan szerkesszem meg úgy, hogy a képek is rendben a helyükön legyenek amikor ebben az AA-ban megjelenik ? :o
mesa2007-10-03 09:13:42 // 5131
szeretném ha ezt kifejtenéd bővebben, csak mert nagyon nem igaz!
Járj utána, gyűjtsd össze a neveket.
És ne keverd a joystickkal váltható automatákkal. Szerintem.
Járj utána, gyűjtsd össze a neveket.
És ne keverd a joystickkal váltható automatákkal. Szerintem.
Zool2007-10-03 09:11:58 // 5130
Egyébbként nem nagy manőver, Bp- Hahn Raynair nem olyan nagy péz, reptéri fuvar 2X20ajró esetleg egy szállás vlhol, vagy autóval, 2 személyre talán már olcsóbb, az kb 3-5 tank oda vissza, csak picit fárasztó.
Tom122007-10-03 09:06:04 // 5129
...ha esetleg nekem jönne össze ilyesmi, mindent rögzíteni fogok...;-)
Zool2007-10-03 09:03:28 // 5128
Szerintem visszatérek még, akkor felkészültebb leszek... :)
Tom122007-10-03 09:00:36 // 5127
Kár, hogy a hangját nem vetted fel.:-) Attól mindig én is "elérzékenyülök"..-))
GEORGE2007-10-03 08:43:27 // 5125
Azért is írtam hogy én az Automata dologhoz írnék csak kommentárt.
Ferko2007-10-03 08:36:38 // 5124
"Egyre kevésbé hiszem, hogy bármelyiket is vezetted. Szerintem csak beülhettél a a parkoló autókba. Bocs. De tényleg! :DDDD"
Szerintem inkább ezen kapte fel a vizet.
Szerintem inkább ezen kapte fel a vizet.
GEORGE2007-10-03 08:10:06 // 5123
A 2002-es Fiat Scudohoz van ilyen váltó :-)
Zool2007-10-03 08:07:26 // 5122
Na igen esős nap volt, és jórészt országúti forgalomban mentünk, nem a versenyzemmód a legalkalmasabb ilyen helyre. A 911el volt is egy kis farolás amit az elektronika 1 mpen belül megfogott. Ha nem tette volna, el is szálltam volna vele ott helyben szerintem...
Pár kiegészítés: az biztos hogy 5ig sem nem jutottam a sebességekben, mivel igazán 4000 felett szép a hangja. Ha mr nem hajthattam, legalább prgettem. Ezt viszonlag jól tűrte a mutfárer, de gondolom az ilyen autókat úgyis ennél jóval nagyobb terhelésre tervezték.
A VISZONYLAGOS puhaságot két dolog tükrében kell érteni. Egyrészt én eddig csak kívülről hallottam ferkákat, kívülről pedig nagyon durva hangjuk van. Vmelyik totalcaros írt olyat hogy a ferrarik nem csak a közvetlen környezetbnek szólnak, hanem kb egy kmes körzetben tudatosítják, hogy jelen vannak. Ehhez képest belül egész civilizált, persze a csörgős dízeleknek is más a hangjuk belül, errre van a hangszigetelés, de pont ezért írtam hogy belül azért csendesebb, hiába közvetlül az ülés mögött dohog a moci.
A váltásról pedig annyit, hogy tényleg vmi durva hangos és villámváltásra kszültem, vmi irracionális dologra, ehhez képest volt más a valóságban. De ez is rendben volt, pont olyan volt a váltás, amilyennek lennie kell. Lehet hogy egy Lexusban felűnt volna negatívan, de egy ilyen hangorgiájú gépben csak az tűnt fel, hogy jól végzi a dolgát.
Pár kiegészítés: az biztos hogy 5ig sem nem jutottam a sebességekben, mivel igazán 4000 felett szép a hangja. Ha mr nem hajthattam, legalább prgettem. Ezt viszonlag jól tűrte a mutfárer, de gondolom az ilyen autókat úgyis ennél jóval nagyobb terhelésre tervezték.
A VISZONYLAGOS puhaságot két dolog tükrében kell érteni. Egyrészt én eddig csak kívülről hallottam ferkákat, kívülről pedig nagyon durva hangjuk van. Vmelyik totalcaros írt olyat hogy a ferrarik nem csak a közvetlen környezetbnek szólnak, hanem kb egy kmes körzetben tudatosítják, hogy jelen vannak. Ehhez képest belül egész civilizált, persze a csörgős dízeleknek is más a hangjuk belül, errre van a hangszigetelés, de pont ezért írtam hogy belül azért csendesebb, hiába közvetlül az ülés mögött dohog a moci.
A váltásról pedig annyit, hogy tényleg vmi durva hangos és villámváltásra kszültem, vmi irracionális dologra, ehhez képest volt más a valóságban. De ez is rendben volt, pont olyan volt a váltás, amilyennek lennie kell. Lehet hogy egy Lexusban felűnt volna negatívan, de egy ilyen hangorgiájú gépben csak az tűnt fel, hogy jól végzi a dolgát.
Tom122007-10-03 06:56:50 // 5120
"A lényeg marad, hogy a 430 váltója puhább, mint ijesztgettek vele, és mégis elég lendüetes."
Gondolom, a Manettino valami kipörgésgátlós módban volt /én is azzal kezdeném :-)/, nem RACE, vagy még keményebben. Lehet, hogy ott már nem annyira lágy...
Szerintem az a legjobb, ha van egy ilyen a garázsban és lehet kísérletezni..-) Talán majd gyszer...:-)
Gondolom, a Manettino valami kipörgésgátlós módban volt /én is azzal kezdeném :-)/, nem RACE, vagy még keményebben. Lehet, hogy ott már nem annyira lágy...
Szerintem az a legjobb, ha van egy ilyen a garázsban és lehet kísérletezni..-) Talán majd gyszer...:-)
Tom122007-10-03 06:42:00 // 5119
Itt még tankot is ki lehet próbálni.:-)))
Tom122007-10-03 06:39:53 // 5118
Gyalog biztos nem járja be belátható időn belül Amerikát...:-))
Minden ember más, igaz a 8C-vel nem lehetett próbakört futni, de én egy jobb +-al kezdtem volna, "tanúim vannak rá", hogy rögtön a sebességváltót kerestem..-) Valahogy nem szeretem, ha "Hycomat"-oskodik egy autó és mindent helyettem akar csinálni. Én pl. szeretem a kemény váltásokat, mikor érzem, hogy meglódul váltás után alattam. Persze, tudok finoman is közlekedni, ha kell, de ezeket a szürkeállományba ültetett prockó vezérli..-)
Tényleg nem provokálni akarok , de végig csak 1-esben engedtek menni? Gondolom, nem, de azért a 4 -5 -6-ot nem élveztétek ki igazából...
Biztos vagyok benne, hogy pár 1000 km után azért más lenne /részben/ a véleményed, ez csak az első benyomás volt.
Minden ember más, igaz a 8C-vel nem lehetett próbakört futni, de én egy jobb +-al kezdtem volna, "tanúim vannak rá", hogy rögtön a sebességváltót kerestem..-) Valahogy nem szeretem, ha "Hycomat"-oskodik egy autó és mindent helyettem akar csinálni. Én pl. szeretem a kemény váltásokat, mikor érzem, hogy meglódul váltás után alattam. Persze, tudok finoman is közlekedni, ha kell, de ezeket a szürkeállományba ültetett prockó vezérli..-)
Tényleg nem provokálni akarok , de végig csak 1-esben engedtek menni? Gondolom, nem, de azért a 4 -5 -6-ot nem élveztétek ki igazából...
Biztos vagyok benne, hogy pár 1000 km után azért más lenne /részben/ a véleményed, ez csak az első benyomás volt.
Tom122007-10-03 06:20:57 // 5117
Én meg maradok...:-) Valahogy nekem is egyre jobban tetszik ez a "kis Alfa"... 2.0 vagy 2.5 turbo nem lesz? :-))
Junior2007-10-02 23:24:30 // 5116
amúgy így újra végig futva a cikket a Juniorról nagy király lesz ez kis verda, dieselfronton is. a mostani 1600 köbcm körüli dieselek közül melyik képes ekkora teljesítményre? most valahogy egy sem jut az eszembe...
Junior2007-10-02 23:16:12 // 5115
A következő autómnál lehet visszatérek a benzinesekhez :) az 1,8-as túrós ígéretesnek hangzik a 230 lóerővel. biztos meg is fogják kérni az árát
Atesz19872007-10-02 18:57:32 // 5114
Természetesen ez megfelelő illetőnek szól. :)
Atesz19872007-10-02 18:54:22 // 5113
Tényleg nem szabad a levegőbe beszélni, engem annak idején 200 köbcenti miatt basztak le. Azóta megtanultam Én is, hogy a 3 liter az 3 liter, a 3.2, meg 3.2 egyáltalán nem mindegy! :)
Atesz19872007-10-02 18:52:48 // 5112
Hát, szépnek igérkezik a Junior... :) Bárhogy is alakul az autóvásárlásom sorsa, mindenképpen megvárom, ezt a kis szépséget. :)
count M2007-10-02 18:34:39 // 5111
Ja, hát ha már folyamatosan írnak, és néha még meggyőzőnek is tűnnek... legalább hasznos formába tegyék. :DD
Halesz2007-10-02 18:34:20 // 5110
Mostanában csak Áki ajánlkozik, dehát őt azért mégsem :))))))
:D
:D
iAntenna2007-10-02 18:33:00 // 5109
mint két farkas úgy vetitek magatokat egy potenciális cikk íróra... :D
zolee1452007-10-02 18:21:05 // 5108
:)
Írtam a faladra, tehát azok alapján, ha pofára esek egy témában amiről eszembe jut valami okos akkor klaviatúrát ragadok, de ígérni nem tudok/szeretek.:)
Írtam a faladra, tehát azok alapján, ha pofára esek egy témában amiről eszembe jut valami okos akkor klaviatúrát ragadok, de ígérni nem tudok/szeretek.:)
Halesz2007-10-02 18:18:03 // 5107
:)))
Zolee-t úgysem tudtuk becserkészni, hátha mesa menni fog :)
Zolee-t úgysem tudtuk becserkészni, hátha mesa menni fog :)
zolee1452007-10-02 18:17:24 // 5106
Na most végképp összekavarok mindent: vannak ugye a fokozatmentes automaták, pl az Audinak is van ilyen. Igen ám, de a német srácok kitalálták, hogy működhet a cucc szekvenciális üzemmódban is, vagyis 6 fokozat, amik közt a sofőr válogathat a karral + / -. ilyenkor a számítógpben alapból beállított áttételekre vált az egyébként fokozatmentesen váltó sebváltó.:))
count M2007-10-02 18:15:47 // 5105
(avagy a hiperaktív rosszgyerek energiáinak helyes hasznosítása :D)
Halesz2007-10-02 18:14:42 // 5104
Tényleg írhatnál, mesa!
zolee1452007-10-02 18:12:40 // 5102
"Ilyen megoldás a két gyártón kívűl még az M3-as BMW-ben van."
...meg a Citroenben, Renaultban, Opelben, Toyotában, Suzukiban, Nissanban, stb... Amúgy a legtöbb kamionban is elérhető már a robotizált váltó.:))
...meg a Citroenben, Renaultban, Opelben, Toyotában, Suzukiban, Nissanban, stb... Amúgy a legtöbb kamionban is elérhető már a robotizált váltó.:))
Online tag
1
Vendég1
733
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV