Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Tom122007-10-01 13:45:09 // 5051
Azért ki lehetett bírni, nem ?:-)) Tapasztalatok?
Zool2007-10-01 13:39:28 // 5050
És a flotta sem rossz, az alap a 911 turbó és a 430 (ezúttal a spider, egy haverom még a kupéval, illetve a 3. Corvettel (abból sem a daewoo motoros) kárpótolták azért, hogy csak egy Caymant kapott. Ezen felül feláras a Gallardo, (régen volt Murci, de állítülag nem való amatőröknek) és az Aston V8, általában nem régebbi egyik sem 1-2 évnél. A full 2 órás program 5 autóval viszont már tetemes tétel vmi 600 ajró (de lehet felezni). A ferka-911 asszem 280 (alapcsomag).

ON
Zool2007-10-01 13:34:59 // 5049
Ez tényleg off, bénázok a parkolással a turbóval...


A tolatóradar, az instruktor meg az 5000 eurós biztosítási önrész óvatosságra intett
:)
Zool2007-10-01 13:32:57 // 5048
A dolog hátránya, hogy a körre nem engedték velem az asszonyt, hanem egy snitruktor ment velünk, és bár országúti köröt mentünk, egy Land Cruiser vezetett fel (meg a 911 Turbónál az előttem döcögő tata a 430asban :( ). A toyóban ülhettek rokonok, pl ha valaki akar fényképezni...
Halesz2007-10-01 13:31:37 // 5047
:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1
Zool2007-10-01 13:31:09 // 5046
Ez itt a reklám helye
http://www.dreamcar.com/
Zool2007-10-01 13:30:04 // 5045
Picit majdnem offos, de a hétvégén volt egy tesztvezetésem a márkatársaknál:

Big Brother



Even Bigger Brother




És vezetőváltás. Az ősz tata volt az egyik élménysofőr!

Tom122007-10-01 10:58:11 // 5044
Szerintem sem kéne annyira kézre esnie, egyébként is, mire dudálnál valakire, már el is hagytad /:-)/, de ez csak egy "demo autó", lehet, hogy az még változni fog. Én pl. tolatáskor a 156-ban is néha "bedudálok"...:-)
mesa2007-10-01 10:50:31 // 5043
Fura helyen van a "duda" ...
Tom122007-10-01 10:34:45 // 5042
-1 hátha..-)
Tom122007-10-01 10:33:39 // 5041
Én is csak azért várok még, hogy hátha a sorozat - verzióba hátha szerelnek majd legalább egyet.:-D
Tom122007-10-01 10:31:56 // 5040
Nincs mit, nem egyszerű élmény volt.:-)
mesa2007-10-01 10:28:01 // 5039
Egyébként köszönjük! Neked is meg Bckk cartársnak is! :)
mesa2007-10-01 10:25:39 // 5038
Bazzz, pohártartó nélkül nem is vennék ilyen "szart" ... :D
Tom122007-10-01 10:22:01 // 5037
...hát nem... Lasan ott tartunk, hogy a megrendelő mondja meg, mennyit ad a cuccért... Ez az egyik oldalon jó is, a másikon meg nagyon nem, ha nálad alkudoznak. Milyen szép is lenne, ha mindenki mindent szépen kifizetne... Ugyanott tartanánk, csak valamivel nagyobb összegek forognának..-)

DE: Van egy érdekesebb bejelentésem is.:-) Szombaton voltam autókiállításon és mit találtam? Egy üvegkalitkában egy gyönyörü feketés mély - kék, vagy milyen is /:-)/ 8C-t.

Elkezdtem fényképezgetni /vaku nélkül, hogy ne csak valami nagy fehérség legyen a képeken/, egyszer csak megszólal egy hang mögöttem és azt kérdezi, hogy: "Nem lennének jobb képek belülről?" Bckk cartárs volt az.:-) /+1 x köszi!/ Mikor már bent voltunk szinte meg is feledkeztem a fényképezésről, de azért itt van néhány ízelítőnek:

Kalitkán kívül:

...a lányom is percekig csodálta...:-)

és belül:

...a "nép" meg csak szakadatlanul fényképezett...:-)

Az első benyomások: Az ülés nagyon kemény /milyen is legyen egy "versenyautóban":-)/, de beszállás után tökéletesen megölel üdvözlés képpen.:-) Kapásból hiányoltam a sebességváltót, de meg lett a kormány alatt.:-) Egyébként szerintem szinte semmit nem kell különösebben "szokni", minden "a helyén" van. Egy nagy hiányossága volt, hogy nem lehetett kipróbálni, vagy legalább beindítani, ja, meg nincs pohártartó...:-))
Zsifi_GTV2007-09-30 22:31:36 // 5036
Szalonnál is, ha az árból nem lehet, akkor meg kell próbálni, h azért az árért még rakjanak bele plusz extrát.
GEORGE2007-09-30 22:29:41 // 5035
Ahol meg nem lehet, azokat ott kell hagyni.
Zsifi_GTV2007-09-30 22:26:28 // 5034
Sok helyen simán lehet alkudozni.
GEORGE2007-09-30 22:25:09 // 5033
:-) körbe is kell járni a dolgokat elötte :-)
Georgee2007-09-30 22:15:20 // 5032
ÉN meg főleg nem.
Grando2007-09-30 21:41:56 // 5031
És ez milyen jó, mert mindenki azt hiszi, hogy qrva jól járt! Na meg némi kárörömöt is jelenthet, hogy a többiek milyen hülyék... :DDD
GEORGE2007-09-30 21:29:47 // 5030
komolyan mondom, manapság nem igen vesznek az emberek lista áron semmit se.
Georgee2007-09-30 21:28:34 // 5029
OK, thx
GEORGE2007-09-30 18:39:25 // 5028
Alfa Romeo 147 Collezzione 1.9 JTDm 16V Blacky ezt vette 5,9-ért és a lista ára 7,1 volt.
GEORGE2007-09-30 18:23:28 // 5027
Ez a lista ára? Mert ha igen akkor ettől jóval ólcsobban meg lehet venni, keresd meg Bo-t hátha mond egy kellemes árat neked.
Zool2007-09-30 12:32:23 // 5026
Mindjét járgány 27e euró, igaz a 159 gondolom a spártai impressionnel, visznt így jól összehajsonlítható a szintén gyéren felszerelt 3assal, ami 32vel indul, picit dinamikusabb 2lityissel...
Zool2007-09-30 12:29:48 // 5025
Ugyanez Astrában 5.600e ft, ha így nézzük azért nem olyan gáz ez az ár sem. De ha kicsit utánaolvastok a népítéleteknek sokan írták, hogy lényegesen jobb feltételekkel kaptak autót pl Németországban. Én pl úgy 600 euróval kaptam olcsóbban a mostani járgányt, igaz nem a szomszédba viszem szervízbe, hanem a atár túloldalára. Ilyen 500-1000 eurós külömbségek simán összejönnek ha rendesen krbekilincsel. Radásul pont a 147nél akadnak szépen sondermodellek, ha nem fapados autó kell, még mindig nem rossz vétel.

Picit más
A mostani automonatban van egy rövid áttekintés a középkat dízelekről. A 159 PONT egy árban van az azonos motorú VECTRÁVAL!!!!,
HátvédRomeo2007-09-30 12:14:38 // 5024
Mondjuk az igazságot veszegetitek, mert így van a magyar árakról kell beszélni. A öreganyám térde kalácsa adója is rajta van a verdákon + REG adó, ami a legnagyobb szemétség egy A/4-es papírért. Adó adó hátán, azt a sokat felemlegetett na mit kapunk az adóból téma, hát NAGY SEMMIT.

Emlékszem mikor a 156 kijött '98-ban. Németeknél a 2.5 V6 került annyiba, mint nálunk a 2.0 TS. Láttam az ADAC műsorban. Pedig Németországba is ha beengednek egy új autót ott is van némi adó. Csak nem az autó 10-15%-a + most meg még a REG adó
Hogy néz ki az, hogy egy 5 Millás autón ami 2.0 van rajt 960.000 Ft regadó.
Georgee2007-09-30 10:57:32 // 5023
A magam részéről maradnék a Magyar áraknál.Az általad említett 120 pacis 8v jtd 5905e ft,+ reg.adó stb.az is enyhe túlzás.Biztos megér valakinek ennyit.
Zool2007-09-30 09:56:25 // 5022
A magyar árakat most hagyjuk, de a németeknél egy 120LE JTD Colleczione 23e euró, egy Astra 1.9 120LE Cosmo 25e. A 118d 26 körül indul, de pl nincs benne semmilyen klíma, sem rádió. Nem feltételnül a Kiához kell mérni az árakat, úautót pedig sosem adnak ingyen.
Georgee2007-09-29 21:43:07 // 5021
George, a147 dist 5.3milla most is.Röhej,hogy ennyit kérnek egy deklaráltan életciklusa végén álló autóért
GEORGE2007-09-29 21:27:53 // 5020
Ha az árcédula felöl nézzük, akkor igen csak "vastag" lett a Fiatok-é is.

A 159-ben is lesznek újabb mocik, szerintem a 147 utód nem lesz olyan drága, lépést kell tartaniuk a konkurenciával.
De ezt majd meglátjuk mikor kitolják öket a szalomokba!
Georgee2007-09-29 21:24:27 // 5019
Én a 147 utódjáról értekeztem,ami az alázást illeti,meg persze a mostaniakat is leveri az a Fiat mint a....Én nem Fiatban érzem jól magam,hanem a mostani gépemben,csak keresem az utódot,ami nem lesz könnyű 15 év Alfázás után.Meglátjátok az új sorozat árcédulája sem lesz a népautó kategóriáé.
GEORGE2007-09-29 21:09:04 // 5018
A Junior Alfa nem lesz 2 millával drágább mint a Bravo.

De ha te Fiatban érzed jól magad akkor azt kell venni :-)
Én továbbra is maradok az Alfánál.

Nagyon jók lettek most a Fiatok, ezt kár is vitatni.
De én úgy gondolom ettől még nem fogják bezárni az Alfa gyárat.
mind a Fiatnak és mind az Alfának meg van a vásárló rétege.
mesa2007-09-29 21:04:49 // 5017
Zool: USA # EU : Az első államok szövetsége, míg a másiké országoké. Innen fogva teljesen értelmetlen az összehasonlításuk :P
Georgee2007-09-29 20:29:35 // 5016
Vágod Uram.Itt a lényeg,4.5m-ért lesz egy olyan gyönyörű vadiúj gépem/Maranello red/ami a yuppie divatAlfásokat szénné alázza.Aztán lehet lamentálni az Alfa történelmén/ami volt/;s meglehet venni ugyanezt a gépet ,pár év múlva Milanós címerrel 2misivel drágábban.Faxa.
GEORGE2007-09-29 14:54:22 // 5015
A kereskedő szerint lazán átalakithato a 150 lovas 180-ra :-)
Vikking 3112007-09-29 14:53:49 // 5014
Na ja, érettségin TANKÖNYVEKBŐL van a forrás történelemből?!?!?!

ON.. :D
GEORGE2007-09-29 14:50:41 // 5013
Kipróbáltam a Punto 1,4 T-Jet et.
Érzésre nem igazán jön le hogy turbos, kellemes mozog ugyan de nem voltam "elájulva" tőle.
A fogyasztástól annál inkább 12,4L/100km.
Szóval ez lenne a takarékos kisfogyasztású benzines
Valószínüleg egy kisnyomású rendszer van rajta.
A kereskedő szerint a nem turbos 100 lovas egy picurkával megy csak rosszabbul.
iAntenna2007-09-29 14:44:00 // 5012
USA oktatása? Igen baszki arra tartunk mi is! Sajnos elértük már azt hogy a nyugat európai szinvonalon legyen és egyre közelebb az amerikai népbutítós faszság legyen az önnálóan gondolkodni képes ember képzésből.

Hogy van az hogy a nagy amerika minden, ismétlem minden amit elért azt külföldi tudósoknak köszönheti? Az hogy gazdaságilag jobb világot teremtettek? Hát nem tudom, sétálj NY utcáin de ne csak a központban.
Egyébként meg könnyű úgy aranyat szarni ha egy kurva "szigeten" vagy és nincs tőled 50-100 kilométerre minden irányba ellenség.

Na de ne offoljuk szét a topikot.
Zool2007-09-29 13:25:46 // 5011
És még igérik az 1.6 JTD Bravót, de szerintem a 100 LE 1.3 JTD is bele fog pottyanni, ezzel elég teljes paletta lesz ahz, hogy a Fiatnál tvább fusson a szekér, és legyen pénz a fejlesztésre. Ráadásul az 500 is részben Panda alapon, a Kaval közösen fejlesztődött, ami valószínsíti, hogy gazdasáos lesz a gyártás. Ha kijön a kis Alfa, az kevsébé visz el piacot a Bravótól, kitölti a Bravó és az 500 közti űrt, bővíti lefelé az Alfa palettát (egyben növeli az eladásait), és addig valahogy elvergődik a 147 2008-9ig, azért az a kocsi nem volt rossz a bemutatásakor, és a 2005. évi facelift óta még csak 2-3 év elt el. Ha a serencsétlen törésteszt nem ett volna joban fogyna most is...
Zool2007-09-29 13:12:34 // 5010
Én a 120LE 1.4est néztem ki Emoionnal, jó áron elég jó kompromisszumnak tűnik, még elfogadható fogyi, jó menetteljestmény, a szalonban a beső is teccett, és főleg nagyon jó áron adják. De még nem próáltam ki, álítólag nem az 147 közvetlen kormányzása, őedig a city funkció pont ezt tenné lehetővé.

Őszontén szólva már nem bánnám annyira, ha a 149es Bravó alapra készülne, ha saját futómű lenne alata és a formaterve alfa marad . Mintha a 159 nem kapott volna Vectra Saab elemeket. Ha úgy vesszük, az A3 is egy oktávia, csak szebb, de ezt valahigy kevesek szoktk elővenni a fricceknél, bezzeg ha a külföldibe kell belekötni...
Zool2007-09-29 13:06:13 // 5009
Nem kell történelmet nagyon tanulniuk, ha igen akkor is értelmesem, tehát nem a mikor fongott az elnök sítulsú oktatás, hanem inkáb kb az, hogy mit miért, esetleg hogyan. Pl még senki sem magyarázta el nekem senki, hogy HOGYAN sikeült szétesnie az orzságnak az I. VH után, hogyan sikerült pl a cseheknek csak úgy leválasztani a szlovákokat, és miért rendelkeztek hasonló reguláris seregel, mint egy 1000 éves ország (világ)háborúhoz szokott hadserege, egyáltalán hol volt ez a sereg egy év múlva . Na mindegy, ez nagyon OFF, de mindig röhögök amikor mi itt 1000 év törivel ugrálunk ezek meg 100 év alatt a világ urai lettek, és azok is maradtak, és valszeg azok is maradnak még egy jó darabig.

Ők nem tanulnak töténelmet, de a versenyolrientált képzésükkel olyan okatatásban részesítik azokat akik meg tudjk fizetni, amivel érvényesülni lehet. Nem elvi alapokkal meg általános képességekkel kérkednek a professzoraik, és náluk nem csak azért lesz vki egyetemi tanár, mert nem tudott semmit kezdeni az éetben.

Az pedig abszurd, hogy mi elvárnánk tőlük orszgunk ismeretét. Megsúgom neked, átlag olasz vagy francia sem hallott még magyarországról, én is meglepődtem, hoyg egy olasznak Milánóban! el kellett magyarázni hogy merre van Mo. Az ok pedig egyszerű, annyira érdekli az olaszt vagy a franciát Mo, mint minket Moldova. Ami keletre van és ha még kisebb is, az nem releváns. Ez a helyzet nálunk éppúgy, mint a franciáknál vagy az olaszoknál...
HátvédRomeo2007-09-29 12:48:01 // 5008
OFF:
Csak egy szösszenet az USA&EU&MAGYAR témához.
Azért az se volt semmi mikor az USA elnök öszekeverte a 1848-as meg az 1956-os forradalmat. Azt ha jól emlékszem '56-os beszédjében Petőfit idézte, meg a '48-as eseményekből ragadott ki?!
Azt van körülöte egy kazal állítólag okos tanácsadó.
Atesz19872007-09-29 12:23:51 // 5007
Én egy videót láttam, csak néhány megnyilvánulás:

-Hány Eiffel torony van?
-10?

-Hány világháború volt?
-3

-Kikkel harcoltunk?
-Arabok?

És még sok-sok-sok ilyen... :)
Atesz19872007-09-29 12:22:38 // 5006
amúgy, happy 5K :)
Tedi2007-09-29 12:22:36 // 5005
OFF
40%-uk még a térképen sem tudja elhelyezni sajt országát, szerinted ebből kiindulva lehet bármiféle elvárásunk is feléjük? :)
ON
Atesz19872007-09-29 12:20:26 // 5004
Bocs, Magyarország
Atesz19872007-09-29 12:19:58 // 5003
Na jó, de ennek a szutyok országnak 1000 éves történelme van, a USa-nak meg kb 200-300. Történelmet meg nekik is kell tanulni. Innen nézve azért már illik tudniuk, mi az a magyarország. Szerintem...
Zool2007-09-29 12:03:55 // 5002
Mesa: USA-EU. Az amcsik valszeg tudják hol van ez EU, legfeljebb a tagjait nem ismerik, ahogy az európaiak sem ismerik az USA egyes tagállamait. Pedig ha megnézed, hogy melyik fonotsabb gazdasági és kultúrális potenciál, vagy népesség alapján, Texas vagy Magyarország, háát, és nem biztos hogy a hazai versenyzőre szavaznék, honszeretet ide vagy oda...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak