Kócosw2022-12-26 21:58:10 // 23792
akkor nincs vita, akkor egyet értünk, és felmerül.a kérdés hogy miért van az az érzésem hogy itt az érdekképviseletek kicsit félrementek.De ebbe itt nem akarok belemenni mert Halesz kirakja a szűrömet 🤣
Kazes☻2022-12-26 21:49:59 // 23791
Az Erőforrásban Toyoda is nyilatkozott... :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-26 21:49:33 // 23790
Nem vita, ezt írom lényegében. Amerika jól elvan, tojik ránk mint piacra, legalább is autókat tekintve, Kína pedig kb 5 éven belül tarol.
Liquid2022-12-26 21:43:35 // 23789
Kócosw2022-12-26 16:17:24 // 23788
mert ismet kérdés kinek a tulajdonában is vannak a színesfém bányák amik az akksigyartashoz kellenek? :) meg persze a jelenlegi akksik nem zsákutca mert vegtelen nyersanyag van hozzajuk.Jah nem ...
Kócosw2022-12-26 16:12:13 // 23787
bocs kicsit vitatkoznek...Itt csak az EU bannmentek el otthonrol, a vilag többi részén nem erőszakolják meg amit nem kell megeröszakolni.Ne menjünk bele a dolgok miertjeibe de tegyünk fel egy kérdést magunkban. Épithetett volna e ilyen körülmények között és sebességgel az amerikai Tesla az európai autógyártás szívébe és juthatott volna e ilyen pozícióba ha nincs ez a cirkusz inditva az EU bol.
Ha jol hallottam mar peddzegetik hogy a 2035 tolva lesz me bajok lesznek.
Ha jol hallottam mar peddzegetik hogy a 2035 tolva lesz me bajok lesznek.
Giuntini2022-12-26 15:42:14 // 23786
Aztán majd eldobják, mert ez az elektromos őrület mellékváhány! Kérdem én, miért tesznek dízelmotort a Tonaléba, ha halott az ügy? Felkészülnek arra, ha bukta az elektromos, akkor vissza tudjanak táncolni....
Szerintem az Alfának rendes sportos és sportautókat kellene gyártani, és befejezni ezt a SUV őrületet!
A Ferrari megcsinálta a legszuperebb SUV-ot, és ez marad az egyetlen ilyen jellegű autójuk.
Az Alfa csináljon egy szűk rétegnek egyéni és speciális autókat, ha kell borsos áron, nem kell ebben a mai világban nagy szériában gondolkodni. Mi lesz velünk Alfásokkal? Szépen tartjuk az autóinkat és vigyázunk rájuk😊
Szerintem az Alfának rendes sportos és sportautókat kellene gyártani, és befejezni ezt a SUV őrületet!
A Ferrari megcsinálta a legszuperebb SUV-ot, és ez marad az egyetlen ilyen jellegű autójuk.
Az Alfa csináljon egy szűk rétegnek egyéni és speciális autókat, ha kell borsos áron, nem kell ebben a mai világban nagy szériában gondolkodni. Mi lesz velünk Alfásokkal? Szépen tartjuk az autóinkat és vigyázunk rájuk😊
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-26 15:13:33 // 23785
A kormányt el lehet rántani, de lassan út nincs már arra. A mérnök szakok a villanyra szakosodott szakembereket ontják majd, az ellátási láncok a belsőégésú alkatrészekkel megállnak. Pl mit fog gyártani egy vezérműtengelyekre specializálódott cég? Ha semmit, csődbe megy, aztán az iparágat ráncigáló erők visszakanyart vezényelnek? Vajon mennyi idő újra felpörgetni a speciális anyagedzési technikát igényló gyártást? És csak egy példa, rengeteg speciális terület van, ami ha leépül, nem csak egy U-turn és minden virul újra. Persze, mi kidobjuk az iparunkat, Kína ettől még tudja biztosítani amire szükség van.. ha akarja. Vagy lehet hogy jobban akarja majd azt, hogy tőlük vegyük a készterméket. Mert nyilván a know-how-t azt ezerrel habzsolják, efelől senkinek ne legyen kétsége. Amit mi itt pusztulásra ítélünk, azt ők nem is túl drágán megszerzik és hasznosítják. Mi meg majd jól megvesszük, ha lesz miből. A visszakanyar helyett egyelőre sima zsákutcát látok, szép nagy betonfallal. Egyelőre féktávolságon éppen belül.
Piritu - 1.000.0002022-12-26 14:25:41 // 23784
"Az Alfából is jönnek majd szépen sorban" - hány éve halljuk is ezt? :-DD
GT Ɨ|ѯ2022-12-26 14:18:15 // 23783
Nem biztos még az a villanyos forradalom bársonyszőnyegen, lesz még itt erős visszakanyar is:-)
Halesz2022-12-26 13:26:29 // 23782
Hát összességében már hiába agyalunk ezen. Feltámad amúgy a Lancia is hamarosan, de már full elektromos modellekkel...
Az Alfából is jönnek majd szépen sorban, kicsi crossover, Stelviónál nagyobb SUV, lesz egész széles termékpaletta, csak azok is elektromosként jönnek majd... Az Alfa kihozza még jövőre a sportautóját, a Tonale még plugin hibrid lesz, de szerintem minden más már full elektromosként érkezik majd.
Az Alfából is jönnek majd szépen sorban, kicsi crossover, Stelviónál nagyobb SUV, lesz egész széles termékpaletta, csak azok is elektromosként jönnek majd... Az Alfa kihozza még jövőre a sportautóját, a Tonale még plugin hibrid lesz, de szerintem minden más már full elektromosként érkezik majd.
Kócosw2022-12-26 11:51:54 // 23781
Elég szomorú dolog ez hogy igy kell új Alfat latni hogy balaki epittet magának egyet.Lancianal ugyanez...ferrarit vagdalnak szet hogy legyen uj stratos...
2 ilyen presztízs marka es szinte a nagy büdös nothing...
2 ilyen presztízs marka es szinte a nagy büdös nothing...
Halesz2022-12-26 11:23:00 // 23780
Szerintem valamit félreértettél. Ez nem az Alfa Romeo hivatalos, soron következő, kisszériás modellje, hanem egy karosszériaépítő műhely egyedi munkája (Amely akár még lehet kisszériás is, mint a TZ3 volt, 10 darabbal). Sok ilyet találsz az Alfa történelmében.
Amúgy a logó is azért csak így került fel rá, mert nem hivatalos Alfa modell, de a gyár jóváhagyásával készült.
Az Alfa is jön majd jövőre egy sportautóval - erre van ígéret -, de szerintem az is megint limitált 500 darabos lesz, mint a GTA/GTAm volt.
Amúgy a logó is azért csak így került fel rá, mert nem hivatalos Alfa modell, de a gyár jóváhagyásával készült.
Az Alfa is jön majd jövőre egy sportautóval - erre van ígéret -, de szerintem az is megint limitált 500 darabos lesz, mint a GTA/GTAm volt.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-26 11:02:48 // 23779
Azért ha én gyűjtő lennék, és nem valami távolkeleti ízlésű pokemon gyűjtő, akkor inkább vinném a Bertone Pandiont a garázsomba 😂
VKG231!!! (156+75)2022-12-26 09:53:18 // 23778
Mondjuk nekem egy Zagatoról sem rémlik króm maszk az elmúlt 60 évből, és ez így van jól. (SZ-RZ, TZ-k...]
Mivel ezt nem a gyár építette, hanem egy megrendelésre készült, miért lenne belőle akárhány darabos széria???
Mintha azért háborognál, mert a direkt neked készült öltönyt nem árulják a c&a-ban...
Gondolom, ennek a példánynak az ára a GTA (messze messze eltúlzott) árának az 5-10xese lehet, 500 darabot sose adnának el belőle.
Ez egy érdekesség. Ennyit tud. És nem a béláról vannak a lámpái, hanem az SZ-ről, ami a valaha volt egyik legérdekesebb Alfa.
A 8C-t a gyár építette. Ezt egy műhely, megrendelésre. Tényleg nem értem a problémát.
Mondjuk 1.8-as motorja az Alfának a 60-as évek óta van, talán a legjobban eltalált az összes Bialbero közül...
Hagyjuk is :)
Mivel ezt nem a gyár építette, hanem egy megrendelésre készült, miért lenne belőle akárhány darabos széria???
Mintha azért háborognál, mert a direkt neked készült öltönyt nem árulják a c&a-ban...
Gondolom, ennek a példánynak az ára a GTA (messze messze eltúlzott) árának az 5-10xese lehet, 500 darabot sose adnának el belőle.
Ez egy érdekesség. Ennyit tud. És nem a béláról vannak a lámpái, hanem az SZ-ről, ami a valaha volt egyik legérdekesebb Alfa.
A 8C-t a gyár építette. Ezt egy műhely, megrendelésre. Tényleg nem értem a problémát.
Mondjuk 1.8-as motorja az Alfának a 60-as évek óta van, talán a legjobban eltalált az összes Bialbero közül...
Hagyjuk is :)
Kazes☻2022-12-25 23:32:07 // 23777
Kazes☻2022-12-25 22:51:58 // 23776
Szvsz a Gloria is inspirálhatta a terveket/tervezőket. :)
SzJanos2022-12-25 21:20:02 // 23775
Ezzel a zagatóval mit szerettek volna? Az új divat a króm lespórolása az autókról, bravo, így már lassan a pajzsot is kár megformázni, és mehet majd középre a rendszám, ahogy a rendes autókon (legalább a felni nem ocsmány fekete). A Breráról koppintott lámpák sem dobják fel ezt a formatervet, mintha csak úgy odatették volna a Tonale lámpáit, nem illik ebbe az olcsó csirkeháló ráccsal megoldott orr részbe. 12 vadiúj típust kellett volna idén prezentálniuk, erre sikerült egy 1db-os szériával megjelenni az egy szem Tonale-n kívül, és írják, hogy jön egy szupersportautó, amiből készítenek 488 db-ot és halandó ember soha nem láthatja majd élőben, cserébe fenntartja majd a márka nimbuszát, hogy ez aztán egy sportso márka (Még 1,8-as motorjuk is lesz mint a Toyotának, lassan itt tartunk). - kidühöngtem magam, sem megértést, sem semmi egyebet nem várok, de nem értem, miért csak én látom, hogy az Alfa Romeo az autoipar Titanicja jelenleg? (már megvolt a jéghegy is)
GT Ɨ|ѯ2022-12-25 08:26:21 // 23774
Azért az SZ a végén odapirít rendesen:-)
Kazes☻2022-12-24 23:58:31 // 23773
Majd visszajátszod... pár havonta! ;)
Kócosw2022-12-24 21:52:38 // 23772
ha igy marad tobbet ugyse igen latjuk 🤦🤷😬
Halesz2022-12-24 06:30:15 // 23771
RomeoOne2022-12-23 10:02:02 // 23770
Még amikor látom is :DDD
carver2022-12-22 23:24:18 // 23769
mé a tiedet honnan nézik? :D szerintem alá is hasalnak amikor nem látod...
carver2022-12-22 23:24:18 // 23768
mé a tiedet honnan nézik? :D szerintem alá is hasalnak amikor nem látod...
RomeoOne2022-12-22 16:11:25 // 23767
És az emberek honnan fogják nézni, a motorháztető szintje felettről, vagy majd lehasalnak elé az utcán? :DDD (Sehonnan, mert az az egy darab sosem fog kimenni az utcára :D )
Minden kocsinak van olyan szöge, ahonnan bután néz ki, de ezt nem látom vészesnek. Főleg, ha azt vesszük, hogy ez egy "designer" autó.
Minden kocsinak van olyan szöge, ahonnan bután néz ki, de ezt nem látom vészesnek. Főleg, ha azt vesszük, hogy ez egy "designer" autó.
carver2022-12-22 15:31:43 // 23766
Egyébként most így alaposabban megnézve, ha az első sárhányó feletti részt kicsit kiemelik, ha lenne "válla" nem csak "csípője", egész máshogy nézne ki
carver2022-12-22 15:25:48 // 23765
van ahonnan nem annyira szembetűnő, a jobb/bal elölről készült képeken ami a motorháztető szintje fölött készült még egész jól néz ki. Nem véletlen, hogy innen készül a legtöbb autóról kép, ápol s eltakar...
de ha szemből, oldalról vagy a motorháztetőnél lejjebről nézed akkor - legalábbis számomra - előjön a butaarc, a sutaság
de ha szemből, oldalról vagy a motorháztetőnél lejjebről nézed akkor - legalábbis számomra - előjön a butaarc, a sutaság
RomeoOne2022-12-22 14:23:10 // 23764
Nem tudom, sztem nem csúnya az orra. A kinézetével nincs különösebb bajom, inkább ez a 4 ajtós szedánból faragjunk orr-közép motoros kupét, ráadásul rövidített tengelytávval... Ez olyan... mondjuk úgy, hogy fura.
carver2022-12-22 14:00:37 // 23763
1 van belőle mert nem az AR terméke, egy kis műhelyben gyártották, csak gondolom "megegyeztek" az AR-rel hogy használhassák a márkanevet. Az AR-nek nyilván jól jön, hogy modolják a termékét (lásd még méregdrága skinek videojátékokban) a Zagatónak meg jól jön hogy egy csúcs technikára húzzák rá a design-t amit egy gyűjtő busásan megfizet.
Nem vagyok sem formatervező, meg iparművész sem, kíváncsi lennék Frank Stephenson mit szólna hozzá de kitalálom. Szerintem:
Az első kerék előtt leejtett orr mindig bután néz ki, a nagy orrlyukkal még butább arca van. A tapír találó hasonlat, nekem ez jutott eszembe (a nem is igazi cápa, a dajkacápa):
Az eredeti TZ3 sem tetszett, de ott még sejtették, hogy ha alacsonyra akarják húzni az orrot akkor azt a szélvédőnél kell elkezdeni. Cak nekik nem sikerült az ami másoknak igen:
A hátsó tengely fölötti vastag karosszéria szerintem megintcsak nagyon esetlenné tud tenni egy autót. Az SZ-nél azért működik, mert az autó elől hátul le van csapva, a szélvédő az első kerékjáratig ér, az egész kiadja a vadászrepülő pilótafülke feelinget, mert az egyenes és az enyhén hajlított vonalak, a spoiler, a hátsó lámpa mind finomítják a tesztoszteronos formát. A Zagatonál megmaradt a tesztoszteron és olyan lett mint egy túlgyúrt kisfejű body builder öltönybe paszírozva.
A háta az egyetlen, ami legalább a TZ3 hátánál jobb lett amire csak egy megfelelő hasonlat létezik:
Az új legalább játékosabb, a nagy felület ellenére nem tűnik aránytalanul nagynak, nem csúnya, csak nem is szép, nem maradandó.
Azért ne felejtsük el hogy a sok szépség mellett amit az olaszoktól kaptunk, a legcsúnyább dolgokat is megkapjuk néha tőlük:
A világ egyik legcsúnyább épülete Milánóban:
És ezt is az olasz autóipar adta nekünk:
Nem vagyok sem formatervező, meg iparművész sem, kíváncsi lennék Frank Stephenson mit szólna hozzá de kitalálom. Szerintem:
Az első kerék előtt leejtett orr mindig bután néz ki, a nagy orrlyukkal még butább arca van. A tapír találó hasonlat, nekem ez jutott eszembe (a nem is igazi cápa, a dajkacápa):
Az eredeti TZ3 sem tetszett, de ott még sejtették, hogy ha alacsonyra akarják húzni az orrot akkor azt a szélvédőnél kell elkezdeni. Cak nekik nem sikerült az ami másoknak igen:
A hátsó tengely fölötti vastag karosszéria szerintem megintcsak nagyon esetlenné tud tenni egy autót. Az SZ-nél azért működik, mert az autó elől hátul le van csapva, a szélvédő az első kerékjáratig ér, az egész kiadja a vadászrepülő pilótafülke feelinget, mert az egyenes és az enyhén hajlított vonalak, a spoiler, a hátsó lámpa mind finomítják a tesztoszteronos formát. A Zagatonál megmaradt a tesztoszteron és olyan lett mint egy túlgyúrt kisfejű body builder öltönybe paszírozva.
A háta az egyetlen, ami legalább a TZ3 hátánál jobb lett amire csak egy megfelelő hasonlat létezik:
Az új legalább játékosabb, a nagy felület ellenére nem tűnik aránytalanul nagynak, nem csúnya, csak nem is szép, nem maradandó.
Azért ne felejtsük el hogy a sok szépség mellett amit az olaszoktól kaptunk, a legcsúnyább dolgokat is megkapjuk néha tőlük:
A világ egyik legcsúnyább épülete Milánóban:
És ezt is az olasz autóipar adta nekünk:
Kazes☻2022-12-21 21:55:30 // 23762
Bár hozzánk akkor sem érne el, de igen... azért jó lett volna! :)
Giuntini2022-12-21 21:41:11 // 23761
Nekem tetszik, de ez még nagyon kevés, pláne ha megmarad egyetlen példánynak.... Legalább lenne egy 500 darabos széria!
Továbbra is várom a szupersportautót, a Ferrari SF-90 enyhén "butított" motorjával😊
Továbbra is várom a szupersportautót, a Ferrari SF-90 enyhén "butított" motorjával😊
liusz2022-12-21 13:26:11 // 23760
Erőltetetten tettek bele mindent az utóbbi 60 év alfás modelljeikből az évfordulóra. TZ, Junior Zagato 1300 és külön említeném a Junior Zagato 1600-at a hosszabb hátulja miatt, no meg az SZ. Az SWB részletek izgalmasak, de nem sikerült számomra tetsző módon egybegyúrni. Nem mondhatom rá, hogy egyszerűen nagyszerű. A harmóniát nem látom a sziluettben, az orr extrém túlnyúlása, a hátsó rész rövidsége mellett nekem ez továbbra is bizarr. Az eleje nincs beszélő viszonyban a hátuljával. Egy csapat rajzolt sok mindent, aztán valahogy szándékosan tolták el az arányokat, hogy meghökkentően zagatós legyen és egy formatervező géniusz hiányában összegyúrták. Kár. Érdemesebb lett volna elsütni a sok ügyes formai megoldást arányosabban, összehangoltabban. Bár nem tudom ez utóbbi lehetséges-e egyáltalán egy ilyen mindent is bele projektben.
A sziluett arányokat illetően lett volna hova visszanyúlni pl. TZ, TZ2, talán még a TZ3 Stradale is, de inkább a Junior Zagato 1300-at választották.
Tisztelem a Zagato bátorságát, de ez az autó a szememnek kevésbé kellemes.
Talán a következő… Érdeklődve várom.
A sziluett arányokat illetően lett volna hova visszanyúlni pl. TZ, TZ2, talán még a TZ3 Stradale is, de inkább a Junior Zagato 1300-at választották.
Tisztelem a Zagato bátorságát, de ez az autó a szememnek kevésbé kellemes.
Talán a következő… Érdeklődve várom.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-21 10:45:31 // 23759
Tudod hogy a Brera pont így zavarja a szemem, pláne ismerve az eredetit, ami egy nagyon harmonikus tanulmány volt.
Az olaszok jók abban, hogy a szokatlan formák idővel beérnek, viszont nem igaz az hogy idővel mindenki imádná őket. Legfeljebb idővel a véleményük nem hallatszik azoknak akinek továbbra sem.. :-) Mert már nem újdonság, már anno kifejezték a véleményüket, nem foglalkoznak többet vele. Akiknek tetszik, azok majd továbbra rajonganak és pikk pakk helyreáll a "világ rendje" XDD
Az olaszok jók abban, hogy a szokatlan formák idővel beérnek, viszont nem igaz az hogy idővel mindenki imádná őket. Legfeljebb idővel a véleményük nem hallatszik azoknak akinek továbbra sem.. :-) Mert már nem újdonság, már anno kifejezték a véleményüket, nem foglalkoznak többet vele. Akiknek tetszik, azok majd továbbra rajonganak és pikk pakk helyreáll a "világ rendje" XDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-21 10:18:18 // 23758
Első keréktől hátrafelé egyet is értek, a forma nagyon hozza az Alfa Romeo SZ-t, a hátulja közben a Giulieta SZ Codatronca/TZ vonalakat, egy kis modern izmos formagyűréssel oldalt. Az orra viszont csúnya és hosszú mint a vasorrú bábának, nem tudok elszakadni a tapír feelingtől, nekem bántja a szemem. Ettől másnak tetszhet, a német gyűjtőt aki bezsebelte meg biztos full nem érdekli, mert lényegtelen hogy néz ki, amíg egy van belőle.
Kicsit hiányolom a melót is ebből a projektből. A beltér full Giulia. A technika egy az egyben Giulia. Ennél ma jópár restomod cégecske többet mutat fel. Kimera EVO37, Singer Porsche DLS pl. Műszakilag is hozzátesznek nem kicsit, formailag pedig harmonikusabban nyúlnak a retrohoz és nem mellesleg ezt a beltérben is megteszik.
Kicsit hiányolom a melót is ebből a projektből. A beltér full Giulia. A technika egy az egyben Giulia. Ennél ma jópár restomod cégecske többet mutat fel. Kimera EVO37, Singer Porsche DLS pl. Műszakilag is hozzátesznek nem kicsit, formailag pedig harmonikusabban nyúlnak a retrohoz és nem mellesleg ezt a beltérben is megteszik.
Piritu - 1.000.0002022-12-21 08:52:25 // 23757
Sose, de a széria modelleknél se volt szempont :-DD
Amúgy reméltem hogy legalább egy kis széria lesz belőle és majd látni lehet esetleg az utakon is.
Amúgy reméltem hogy legalább egy kis széria lesz belőle és majd látni lehet esetleg az utakon is.
Kócosw2022-12-21 07:10:27 // 23756
En csak arra lennek kivancsi hogy ez miert megint csak egy egyetlen darabos "sorozat" lett? Nehogy még véletlenül pénzt hozzon a kasszába...Biztos nem ment volna el egy 500 db ha belengetik hogy jön 2 nap alatt ... Még a vége az lett volna hogy akad egy egy aki utcan is gurul vele a végén és reklámozza az Alfa Romeot.Atya világ,mekkora probléma lenne,de nem gond mert igy azonnal eltűnik egy gyűjtő garázsában es nincs vele gond...
GT Ɨ|ѯ2022-12-21 06:37:56 // 23755
1:43-ban majd megvesszük:-)
Putyesz2022-12-20 23:10:32 // 23754
Kazes☻2022-12-20 22:09:39 // 23752
Halesz2022-12-20 22:02:56 // 23751
Nahát, micsoda fanyalgás meg itt 😊 Pont így akadhattak ki anno, 1990-ben, amikor bemutatta az Alfa a Zagatóval közösen az SZ-t... :😊 Csak akkor még nem volt internet... Máig egy megosztó forma, akinek tetszik, az az egekbe magasztalja, akinek meg nem, az nem tud vele mit kezdeni.
Nekem két dolog nagyon nem tetszik az SWB-ben. Az egyik a neve. A másik pedig az, hogy csak 1 db készült belőle.. Remélem azért ezt felhúzzák majd legalább egy 10 darabos szériáig, és lesz belőle pirosban is.
Nálam teljesen átjön, hogy ez az SZ modern reainkarnációja, szívesen egymás mellé tenném őket, hogy elvesszek a részletekben...Tök jól megidézi a kupés tető azt a buborék formát, ami az SZ-n is volt.
Talán tényleg túlságosan lejt az orr rész, de lehet, hogy csak a képeken ilyen, látni kellene élőben! A hátulja is tetszik önmagában, én itt talán jobban elvittem volna inkább az SZ felé, mert az inkább a TZ-re utal, szóval ez így egyben egy SZTZ... 😊😊
De összességében nagyon tetszik, örülök, hogy még vannak bátor formatervező műhelyek!
Nekem két dolog nagyon nem tetszik az SWB-ben. Az egyik a neve. A másik pedig az, hogy csak 1 db készült belőle.. Remélem azért ezt felhúzzák majd legalább egy 10 darabos szériáig, és lesz belőle pirosban is.
Nálam teljesen átjön, hogy ez az SZ modern reainkarnációja, szívesen egymás mellé tenném őket, hogy elvesszek a részletekben...Tök jól megidézi a kupés tető azt a buborék formát, ami az SZ-n is volt.
Talán tényleg túlságosan lejt az orr rész, de lehet, hogy csak a képeken ilyen, látni kellene élőben! A hátulja is tetszik önmagában, én itt talán jobban elvittem volna inkább az SZ felé, mert az inkább a TZ-re utal, szóval ez így egyben egy SZTZ... 😊😊
De összességében nagyon tetszik, örülök, hogy még vannak bátor formatervező műhelyek!
Halesz2022-12-20 21:53:59 // 23750
Ez mikor volt szempont bármikor is, amikor egy karosszériaépítő stúdió megvalósította az álmait?
Kazes☻2022-12-20 21:14:57 // 23749
Szvsz nem is kell.
Kazes☻2022-12-20 21:14:36 // 23748
Tökéletes! :D
Kazes☻2022-12-20 21:14:23 // 23747
Kinek a pap, kinek a paplan... ugye! :D
Csak kár, hogy amióta ez az oldal létezik, 2004, azóta minden új típus, amiről megjelennek az első képek, le van fikázva... kivétel nélkül... aztán kis idő elteltével meg persze mindenki imádja, még ha leszólta is... de úgy látszik ez már csak így marad! :)
Mellesleg ha csak a TZ lett volna, vagy a RZ, SZ... de mint tudjuk volt azért pár más is, még ha csak koncepció is. És lehetőleg kerüljük el azt, ami a Breraval történt... és csak 159 maradt. :P
:)
Csak kár, hogy amióta ez az oldal létezik, 2004, azóta minden új típus, amiről megjelennek az első képek, le van fikázva... kivétel nélkül... aztán kis idő elteltével meg persze mindenki imádja, még ha leszólta is... de úgy látszik ez már csak így marad! :)
Mellesleg ha csak a TZ lett volna, vagy a RZ, SZ... de mint tudjuk volt azért pár más is, még ha csak koncepció is. És lehetőleg kerüljük el azt, ami a Breraval történt... és csak 159 maradt. :P
:)
Piritu - 1.000.0002022-12-20 19:10:05 // 23746
Nehezen tudom elképzelni hogy hová teszik - mondjuk a magyar - rendszámtáblát előre?
Piritu - 1.000.0002022-12-20 19:05:57 // 23745
Elsőre a jó öreg Mach1-es Mustang ugrott be a focipályányi B oszlopról, meg a Tigra a hajlított üvegtetőről.
Aztán ránéztem az aktuális Mach1-re, annak jobban bejövős az oldalnézete.
Az első túlnyúlást se nagyon értem, aránytalanul hosszú lett az orra. (Jaguar E-Type? - mondjuk ott kellett a hely a 6-12 hengeres motornak)
Aztán ránéztem az aktuális Mach1-re, annak jobban bejövős az oldalnézete.
Az első túlnyúlást se nagyon értem, aránytalanul hosszú lett az orra. (Jaguar E-Type? - mondjuk ott kellett a hely a 6-12 hengeres motornak)
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-20 18:44:46 // 23744
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-20 18:42:46 // 23743
Volt anno hasonlóan zöldben a Zagatonak egy sikerültebb alkotása, Hyena-nak hívtak. Annyira ránézésre tudtad hogy miért hiéna. Nos ez is valami állat, de inkább... tapír? XD . Mintha bemixelték volna a korábbi TZ-ket egy génhibás Hyenával és megszületett ez a furán szörnyű tárgy. Kinek jut eszébe az, hogy egy hátsókerekes autóra, aminek tudjuk, hogy lényegében az első kereke mögött van a motorja..nos arra egy ekkora ormótlan buta orrot tegyen? Másfél méter túlnyúlással és igazán bamba és szerencsétlen "arckifejezéssel".
Gondold oda a motort a helyére oldalnézetben és magyarázd meg nekem ezt a dizájnt. Ez ilyen lelkes üvegszálművész sufnituningra sikerült, az eleje mindenképp. Az a Tonale lámpa ahogy oda van eröltetve a szúnyogháló közepébe. Huhh hát nem az én ízlésem, maradjunk annyiban XD
Gondold oda a motort a helyére oldalnézetben és magyarázd meg nekem ezt a dizájnt. Ez ilyen lelkes üvegszálművész sufnituningra sikerült, az eleje mindenképp. Az a Tonale lámpa ahogy oda van eröltetve a szúnyogháló közepébe. Huhh hát nem az én ízlésem, maradjunk annyiban XD
Online tag
2
Vendég2
429