Nem egészen.
599 GTB alapjaira épített 250 GTO utánérzés.
Mellesleg 1 millió Euró az ára, tehát nem igazán "rivális". :)) Cikk itt.
Szerintem gyönyörű szép. Az összes újkori orrmotoros Ferrarinál jobban tetszik.
Peti16V2007-10-11 10:55:36 // 5251
mesa2007-10-11 08:30:23 // 5250
A 8C Competizione házon belüli riválisa (ua a padlólemez, motor)?:
599 GTO
599 GTO
mesa2007-10-11 08:28:49 // 5249
Nekem tetszenek azok a csápos fülek :)
Halál unalmas volt már az A-oszlop sarkába ragasztott tükörgáz, amit még a szappantartó Kadett honosított meg...
Halál unalmas volt már az A-oszlop sarkába ragasztott tükörgáz, amit még a szappantartó Kadett honosított meg...
Tom122007-10-11 06:25:39 // 5248
GEORGE2007-10-10 14:51:36 // 5247
Nekem tetszeni nagyon.....asszem ilyen lesz a 2.-es gépecske........
Barni1472007-10-10 14:46:22 // 5246
Azt hiszem megvan az új Álomautóm. :-)
Tibe2007-10-10 13:44:08 // 5245
Egész pofás, de majd ha végre láthatunk rendes fotót is akkor kiderül mennyire sikerült jól :)
BeeGee2007-10-10 13:19:05 // 5244
Így "élőben" rettenet nagy :(
Egyik este jött velem szembe egy ilyen, akkor nem tűnt fel hogy ekkora..
Egyik este jött velem szembe egy ilyen, akkor nem tűnt fel hogy ekkora..
mesa2007-10-10 12:57:28 // 5243
a Rosso proteo sem csúnya mellette :))
De nézzétek meg mekkora batár, eltörpül mellette a 156 !
De nézzétek meg mekkora batár, eltörpül mellette a 156 !
Halesz2007-10-10 12:53:34 // 5242
Tegnap én is láttam :) iszonyúan jól néz ki basszus :)
Szunyi2007-10-10 12:37:07 // 5241
Aranyos! Még városinak én is bevállalnám! :-)
Atesz19872007-10-10 12:03:10 // 5240
Hm... Ha nem tudnám, hogy Fiat, hátulról Lanciánakmondanám. :) Nagyon aranyos kis gép, sokat el fognak adni belőle. :)
ImO2007-10-08 16:44:36 // 5239
Hmm... Egy ilyen az asszonynak, egy Junior/Milano nekem... :-)
mesa2007-10-08 11:25:58 // 5238
Kazes☻2007-10-08 10:33:23 // 5237
Igen. De én direkt az Aélfát tettem fel, hogy lássa a cartárs, hogy "mi" is rendelkezünk ilyesmivel, de, hogy melyik volt előbb?! Ki kiről koppintott esetleg? Mint ahogy jó pár más autó kinézetéért az olasz szabók a felelősek, ill. az ő korábbi formájukat csak átfaragták, módosították, de el nem mertek térni, hisz jól bejött.
mesa2007-10-08 09:33:43 // 5236
Kicsit gnómnak tűnik! Az eleje nem szép, SZVSZ.
Georgee2007-10-07 20:47:09 // 5235
Azt hiszem,lassan el kellene kezdeni gyűjteni a lóvét egy ilyen fáin 230 lovas 1.8 Tjetre.
ImO2007-10-07 18:59:26 // 5233
Cgo2007-10-07 15:59:37 // 5232
ilyen skicceket minden marka bedob neha, eleg gyakran a peugeut, de volt mar kia, skoda, ... de tenyleg nem lehet rossz jatszoautonak :)
Halesz2007-10-07 14:15:24 // 5231
Srácok, ha lesz ilyen Spider Duetto, akkor megvan a következő utáni autóm :)
zolee1452007-10-07 11:52:56 // 5230
Nem picit indult meg... és szerintem az elektronika találta meg az autó helyét.
Ha nincs elektronika akkor szerintem a sofőrpicsa nem fogja meg.
Persze a kisállat túléli, csak a BMW-s esik be az árokba a fák közé. Az Alfa meg a kisállatot nyírja ki, de a sofőr megmarad. Nagyon önző dolog, de a saját autóm engem védjen meg...ha már mindenképpen választani kell... mellesleg egy kis gázelvétel a 156-ossal, és lazán befordul. Ahogyan az RWD-vel, úgy az FWD-vel is meg kell tanulni közlekedni. Ha veszít a tapadásból az első kerék nem a gázadás a megoldás...
Amúgy meg 4wd, és el van intézve a probléma.:))
Ha nincs elektronika akkor szerintem a sofőrpicsa nem fogja meg.
Persze a kisállat túléli, csak a BMW-s esik be az árokba a fák közé. Az Alfa meg a kisállatot nyírja ki, de a sofőr megmarad. Nagyon önző dolog, de a saját autóm engem védjen meg...ha már mindenképpen választani kell... mellesleg egy kis gázelvétel a 156-ossal, és lazán befordul. Ahogyan az RWD-vel, úgy az FWD-vel is meg kell tanulni közlekedni. Ha veszít a tapadásból az első kerék nem a gázadás a megoldás...
Amúgy meg 4wd, és el van intézve a probléma.:))
Zool2007-10-07 08:41:22 // 5229
Mert az ESP megfogja, de nem mutatják meg hogy mi lett volna ESP nélkül. És nem a pilóta fogta meg, ami viszont nem fer a többi hajtással szemben. Mintha azokhoz nem lenne ESP...
Ez E36os sztorit én régi ötössel láttam egyenesben (a 88-tól gyártótt Emittoménhány). A kolompár elkezdett májerkedni az M5 pálya felvezető útján (nedves úton), csinált két riszát jobra meg balra,aztán keresztbe állt, persze meglepődtek mind a kocsiban.
Ez E36os sztorit én régi ötössel láttam egyenesben (a 88-tól gyártótt Emittoménhány). A kolompár elkezdett májerkedni az M5 pálya felvezető útján (nedves úton), csinált két riszát jobra meg balra,aztán keresztbe állt, persze meglepődtek mind a kocsiban.
Zool2007-10-07 08:37:32 // 5228
Most nem nézem újra az AMet. de nem lehet hogy az automata váltós változatot tesztelték? A quattroportéből és a GS ből van automata is, a német honlap tanulsága szerint. (A Fifth Geares Tiff Needle elég rendesen szidta is a 4P szekvenciálisát, az automatát már szerették)
Watch:
http://www.youtube.com/watch?v=Ekfy9Bre1sA
Watch:
http://www.youtube.com/watch?v=Ekfy9Bre1sA
Tom122007-10-07 08:00:01 // 5226
...de legalább szokás szerint nem húzták le az olasz márkákat /Maserati, Ferrari, Alfa!/, szokatlan volt ez így Balázs szájából.:-))
Igaz, nem is volt mit, miért...
Azért szerintem nem "bicikli" ez a GT még a Veyron mellett sem...:-) Talán Veyron nem is kéne, szerintem túl "mű", vitrinbe való...:-)
Igaz, nem is volt mit, miért...
Azért szerintem nem "bicikli" ez a GT még a Veyron mellett sem...:-) Talán Veyron nem is kéne, szerintem túl "mű", vitrinbe való...:-)
zolee1452007-10-07 01:36:24 // 5225
Na most az a baj, hogy a driftet kevered a határon történő autózással, és a határ utáni megcsúszással.
Ha a csúszáshatáron mégy, az RWD megcsúszik akkor:
1) gázelvétel = megpördülés, hiszen majdnem olyan, mintha kéziféket húznál
2) gázon állás = megpördülés, hiszen egy pillanattal előtte csúsztál meg, mitől tapadna be a kerék?
3) gázon állás, ellenkormány = ha Te vagy Michael Schumacher akkor megfogod az autót... sebességtől függően egy 2-3 stb méterrel kintebb lévő, nagyobb íven, addig érintő irányban oldalra csúszol, és az oldalazó hátsó kerék lassítja az autót.
Ha driftelsz akkor nem a csúszáshatáron autózol, hanem annál lényegesen kisebb sebességgel, és a kipörgő kerékkel készteted megcsúszásra az autót.
FWD megcsúszik:
1) gázelvétel = autó hátulja megindul, amit egyszerű földi halandó is szépen ellenkormánnyal, vagy kis gázzal tud korrigálni. Próbálgattam régebben egy felüljáróról lefelé jött egy szép hosszú ív (naponta közlekedtem ott). Amikor már elkezdte tolni a 145 az orrát akkor egy kicsit elvettem a gázt, és azonnal visszatalált az orra a helyes irányra. Ha mondjuk van Q2 akkor mindez gázadással is megy, de csak addig ameddig el nem forog az első kerék.
Normál földi halandónak az FWD a biztonságos, korrigálható. Az RWD nem az. Egyáltalán nem véletlen, hogy a BMW már a fene tudja mióta belerak mindenféle elektronikát az autóba.
Egyszer buszról láttam egy mókás esetet: középkorú anyu fehér E36-tal lámpától nagy gázzal elindult jobbra kisívben. Kocsi kitette a seggét, anyu ellenkormány, kerék betapad és azzal a lendülettel a kocsi elindult balra, és megállt a velünk párhuzamos balra nagyívben kanyarodó sávban....a mi haladási irányunkra merőlegesen. Ha valaki balra akar kanyarodni akkor anyu beledurran... persze miután az autó megállt még néhány mp görcsös kormányfogás, majd tolat, és elindult arra amerre akart. Mellesleg száraz út volt, egy darab nedves folttal, ami valaha esőként kezdett, majd tócsa lett belőle, és végül nedves foltként jelentette majdnem egy BMW halálát...
A télről jobb nem beszélni...hajtott keréken hólánc, ami FWD-nél kormányzást is jelent, RWD nél csak egyenesen tudsz jól menni.
Emlékszem a keresztapám arcára kiült halálfélelemre, amikor az Astrával vittem hóban. Nem hajtottam, nem ökörködtem...mentem ahogy szoktam. mellesleg ő akkoriban E36/325i tulaj volt... Hóban nem volt hozzászokva, hogy ilyen eszeveszett tempóban (30-40km/h) is be lehet venni biztonságosan a kanyarokat.:)
Ha a csúszáshatáron mégy, az RWD megcsúszik akkor:
1) gázelvétel = megpördülés, hiszen majdnem olyan, mintha kéziféket húznál
2) gázon állás = megpördülés, hiszen egy pillanattal előtte csúsztál meg, mitől tapadna be a kerék?
3) gázon állás, ellenkormány = ha Te vagy Michael Schumacher akkor megfogod az autót... sebességtől függően egy 2-3 stb méterrel kintebb lévő, nagyobb íven, addig érintő irányban oldalra csúszol, és az oldalazó hátsó kerék lassítja az autót.
Ha driftelsz akkor nem a csúszáshatáron autózol, hanem annál lényegesen kisebb sebességgel, és a kipörgő kerékkel készteted megcsúszásra az autót.
FWD megcsúszik:
1) gázelvétel = autó hátulja megindul, amit egyszerű földi halandó is szépen ellenkormánnyal, vagy kis gázzal tud korrigálni. Próbálgattam régebben egy felüljáróról lefelé jött egy szép hosszú ív (naponta közlekedtem ott). Amikor már elkezdte tolni a 145 az orrát akkor egy kicsit elvettem a gázt, és azonnal visszatalált az orra a helyes irányra. Ha mondjuk van Q2 akkor mindez gázadással is megy, de csak addig ameddig el nem forog az első kerék.
Normál földi halandónak az FWD a biztonságos, korrigálható. Az RWD nem az. Egyáltalán nem véletlen, hogy a BMW már a fene tudja mióta belerak mindenféle elektronikát az autóba.
Egyszer buszról láttam egy mókás esetet: középkorú anyu fehér E36-tal lámpától nagy gázzal elindult jobbra kisívben. Kocsi kitette a seggét, anyu ellenkormány, kerék betapad és azzal a lendülettel a kocsi elindult balra, és megállt a velünk párhuzamos balra nagyívben kanyarodó sávban....a mi haladási irányunkra merőlegesen. Ha valaki balra akar kanyarodni akkor anyu beledurran... persze miután az autó megállt még néhány mp görcsös kormányfogás, majd tolat, és elindult arra amerre akart. Mellesleg száraz út volt, egy darab nedves folttal, ami valaha esőként kezdett, majd tócsa lett belőle, és végül nedves foltként jelentette majdnem egy BMW halálát...
A télről jobb nem beszélni...hajtott keréken hólánc, ami FWD-nél kormányzást is jelent, RWD nél csak egyenesen tudsz jól menni.
Emlékszem a keresztapám arcára kiült halálfélelemre, amikor az Astrával vittem hóban. Nem hajtottam, nem ökörködtem...mentem ahogy szoktam. mellesleg ő akkoriban E36/325i tulaj volt... Hóban nem volt hozzászokva, hogy ilyen eszeveszett tempóban (30-40km/h) is be lehet venni biztonságosan a kanyarokat.:)
Poló2007-10-07 00:46:05 // 5224
Én úgy láttam a videón, hogy a bömbi fara picit megindult, de aztán megtalálta a helyét.
Zool2007-10-07 00:33:37 // 5223
Jó én lassan leállok, kezd késő lenni. Meg ez így értelmetlen. Ha láttam volna kitörő BMW fart a videón akkor megérteném. de így akkor is necces (csak megy körbekörbe a liba). Az alap igazságot amit írtál elfogadom, csak itt pont nem ezt mondják, hanem hogy az FWD és az AWD kitör, a bömö meg nem. Ami röhej, és ellentmond a fizika (de persze nem a marketing!) törvéyneinek.
Versenypályán, vagy olyan úton aminek minden prcikáját ismered hátráyn az ESP, de ha nem pályaversenyre veszel autót, sokszor fog jó szolgálatot tenni.
Versenypályán, vagy olyan úton aminek minden prcikáját ismered hátráyn az ESP, de ha nem pályaversenyre veszel autót, sokszor fog jó szolgálatot tenni.
mesa2007-10-07 00:32:22 // 5222
OFF
az Autómániában is simán 'leautomatázták' a Maseratit :(
ON
az Autómániában is simán 'leautomatázták' a Maseratit :(
ON
mesa2007-10-07 00:26:54 // 5221
Figyi. Neked nem való móka az RWD, mert nem érted! :)
Vegyél AWD-t sok elektronikával, az a rád szabott .-)
Vegyél AWD-t sok elektronikával, az a rád szabott .-)
mesa2007-10-07 00:23:31 // 5220
Szóval, visszatérve felesleges belekötni, hogy most be volt-e kapcsolva az ESP a Bömbin vagy sem! Így tudták megoldani a forgatást.
Az alap igazságon azonban nem változtat. Nem én találtam ki, hanem általánosan ismert tény, hogy az RWD a hátsóját forgatja ki jobban (túlkormányzott), az RWD meg az elejét kevésbé (alulkormányzott)
Ez szimpla fizika.
Az ESP-t vagy vegyétek mindegyikben konstansnak, vagy mindegyikből felejtsétek el. Akkor egymáshoz viszonyítva továbbra is ott marad az alap igazság, ami fizika.
De aki nem hiszi, nézzen sok WTCC-t, ahol orrhajtásos autókat a kanyargós részeken megeszik a hátsókerekesek, egyszerűen az alap igazság miatt. (Sajnos:( )
Az alap igazságon azonban nem változtat. Nem én találtam ki, hanem általánosan ismert tény, hogy az RWD a hátsóját forgatja ki jobban (túlkormányzott), az RWD meg az elejét kevésbé (alulkormányzott)
Ez szimpla fizika.
Az ESP-t vagy vegyétek mindegyikben konstansnak, vagy mindegyikből felejtsétek el. Akkor egymáshoz viszonyítva továbbra is ott marad az alap igazság, ami fizika.
De aki nem hiszi, nézzen sok WTCC-t, ahol orrhajtásos autókat a kanyargós részeken megeszik a hátsókerekesek, egyszerűen az alap igazság miatt. (Sajnos:( )
Zool2007-10-07 00:23:06 // 5219
Figyi, az üzenet pont nem ez volt. Pint azért írtam, hogy sokfélét vezettem, de rövid ideig, tehát nem sikerült úgy összebarátkozni velük, hogy minden porcikájukat ismerjem. Pl a 320d-t vezettm többször is, és szerintem nem lehet száraz aszfalton ESPvel megfaroltatni. Vezettem Lexus is-t, és pl a 159 sokkal élvezetesebb volt nála. Egyszerűen nem éreztem semmit abból, hogy RWD-t vezetek. A kormányzás meg horror az ISnél. Kilinccsel előre ok, de mi van ha nincs helyed a kilincsknek (il a hátsó keréknek) a külső íven? Ha be kéne venned a kanyart csúszkálás nélkül, vagy a farát odavágod valaminek? Vagy mint az említett példában, kanyarban sort utolérsz, és azért tör ki a fara? Ott sem lehet kilincselni. Ha nem szándékos a drift, akkor hogyan zabolázod meg az RWD-t? Erre próbálok már egy ideje választ kapni...
mesa2007-10-07 00:16:39 // 5218
Mondjuk tök értelmetlen a példa de rímel arra amit mondtam :)
Mondok másik értelmetlen, de igaz példát!
Van egy kanyar, amit jól megismerve, begyakorolva a csúszáshatáron beveszed 120-szal. Veszel egy ESP-s kocsit,beveszed 120-szal? Nem.
Mert a kocsit az elektronika lelassítja 110-re, ahol neki biztonságos :P
:DD
Mondok másik értelmetlen, de igaz példát!
Van egy kanyar, amit jól megismerve, begyakorolva a csúszáshatáron beveszed 120-szal. Veszel egy ESP-s kocsit,beveszed 120-szal? Nem.
Mert a kocsit az elektronika lelassítja 110-re, ahol neki biztonságos :P
:DD
Zool2007-10-07 00:11:33 // 5217
Bocsi, FWD. Diszlexia Lurez! :)
Zool2007-10-07 00:10:35 // 5216
Ha nem is ilyen extrém de volt egy olyan kanyar ami meglepett az A5tel, én is csodálkotam, hogy bevettem. Sem azelej sem a fara nem tört ki, simán lelassított, és mindektten túléltük. Viszont most már értem hogy miértvárnak sokan a 3.0 V6 JTDre anniyra. A 3.0 TDi hangja gyönyörű...
mesa2007-10-07 00:08:41 // 5214
Nem bazze, csak te vezethetsz ilyet, mert te isteni jó pilóta vagy! :P
Képzeld, öt évig RWD autóval jártam. Akkoriban azt se tudtál mi az az ESP. És kérdésedre igen, szinte csak keresztbe kilinccsel előre.
Képzeld, öt évig RWD autóval jártam. Akkoriban azt se tudtál mi az az ESP. És kérdésedre igen, szinte csak keresztbe kilinccsel előre.
Zool2007-10-07 00:07:09 // 5213
Ez extrém példa, de mondjuk, ha egy 100as kanyart 120szal veszel be, akkor már sokat hoz az ESP. Ha pont a határon lennél, (mint a belinkelt videóban ahol fokozatosan érik (érnék el) el a határt), ott az ESP életet menthet. Nem is sikerült bemutatni a piruettet a 328ivel. Egy értelmes részrehajlástól mentes riportban először bemutatták volna a 328i-t ESP nélkül, és egyben azt is, hogy hogyan lehet megfogni, majd ugyanezt ESPvel, ezzel személtetve a rendszer előnyét (Akkor még új lehetett, mivel az első A4 szerepel benne).
mesa2007-10-07 00:05:08 // 5212
Megnéztem, bár engem nem érdekel a 159-es, és nem is értem hogy kerültünk most ide ...
De szerintem ez szimplán csak egy zrika, mert eleve olyan komolytalan állításokon alapszik, mint hogy "the best italian restaurant in London" :))))
Figy! Nem kell komolyan venni. Nem fikázzák, csak zrika. (Ellenben tényleg röhejes a szivargyújtó elhelyezése :D)
Az általam linkelt műsor sem fikázza az Alfát, épp az volt kéznél a másik két középkategóriás mellett, hogy meglegyen az FWD autó is.
Szerintem te túlreagálod a valós hiányosságok feltárásait. :)
De szerintem ez szimplán csak egy zrika, mert eleve olyan komolytalan állításokon alapszik, mint hogy "the best italian restaurant in London" :))))
Figy! Nem kell komolyan venni. Nem fikázzák, csak zrika. (Ellenben tényleg röhejes a szivargyújtó elhelyezése :D)
Az általam linkelt műsor sem fikázza az Alfát, épp az volt kéznél a másik két középkategóriás mellett, hogy meglegyen az FWD autó is.
Szerintem te túlreagálod a valós hiányosságok feltárásait. :)
Poló2007-10-07 00:02:35 // 5211
A bömbinek látszik, hogy kitör a fara egy picit, de az ESP korrigálja. Az Alfa elkezdi tolni az elejét, de nincs ESP. Az ódi meg ki tudja mit csinál.
Zool2007-10-07 00:02:30 // 5210
Csak egy kérdés, milyen gyakran vezetsz RWD-t? Én csak ritkán, és erősen vátltakozó autókat. Voltál már olyen helyzetben, hogy kitört egy RWDnek a fara? Főleg úgy hogy nem lett volna helyed ellenkormányozni?
Poló2007-10-06 23:59:36 // 5209
A legegyszerűbb felhozni egy hülye példát. Adott egy kanyar, amit 30-cal tudsz bevenni. Lecseréled az autódat egy olyanra, amiben van ESP. Mész a kanyar felé 120-szal. Befogod venni? Nem.
Zool2007-10-06 23:58:54 // 5208
De a Fifth Geares (és nem Top Geares szerintem, vagy kegalábis mostanában már nem ők csinálják a TG-t, ez a csaj meg a Fith gearben van azóta) csaj azért nyomhajta a gázt, mert az ESP nem hagyja hogy kitrjön. Ha elveszed agázt, a hátsót megfogja a motorfék evlileg. Ha tovább nyomod a gázt, tovább pördül a fara, Ez az RWD alapszabálya, ezért volat rgen halálosak a Ferrarik főleg amatőrök kezében...
Zool2007-10-06 23:54:17 // 5207
Mesa. De az általad belinkelt videóban pont nerről vam szó. Szerinted miért nem tör ki egyáltalán a 328? Mert lefékezi az ESP. De ezt nem mondják, csak azt mutatják, hogy az FWD és az AWD kitör, az RWD meg nem és ezért az RWD milyen király. Pedig itt az ESP miatt nem tör ki az RWD. Ha addig gyorsítasz amíg kitör az FWS orra, akkor addig kellett volna gyorsítani az RWD is amíg annak itör a fara. De ezt nem tették meg. EZért demagóg és ostoba ez a teszt, és szeritnem különösen veszélyes, mert pont a témával komolyan nem foglakzókat vezeti vakvágányra...
mesa2007-10-06 23:54:14 // 5206
Erről sincs értelme vitázni. Hátsókerekes autónál nem szabad elvennia lábad a gázról (ezt még a TopGear-es csaj is elmondja), hanem állni kell a gázon végig.
Ha te egy BMW-ben ilyen szituban elvetted a gázt, már rosszul cselekedtél. Azt ugyanis csak az elsőkerekes autók szeretik.
Még valami: ha egy FWD autó nagy sebességgel hirtelen balra kanyarodik, a terhelés a jobb első kerékre kerül, és az ívbelső kereket kezdi el pörgetni, ami alig érintkezik a talajjal, nem tapad, tehát nem is húzza a kocsi orrát abba az irányba, egyenesen fut tovább. Pont ez van a filmen. (és ez volt a nagy nyomoruk a Totalcaros srácoknak az új Civic TypeR-rel is)
Ez alap igazság, ezen még ez ESP sem segít, mert csak annyit tud tenni, hogy az elpörgő kereket lefékezi. Nem nagy segítség. Lassulás után válik csak megfelelően kormányozhatóvá.
Ellenben ha önzáró diffis lenne, ugyanebben az esetben a terhelt kerékre adná a nyomatékot, ami szépen befordítaná a kocsit az ívre, és elkerülhető a baleset.
Pont ezért fejlesztették ki, a jobb irányíthatóságért, amivel együtt miatt növekszik a kanyarsebesség.
Ha nem lenne költséges megoldás, valószínű minden elsőkerekes autóban széria lenne.
Ha te egy BMW-ben ilyen szituban elvetted a gázt, már rosszul cselekedtél. Azt ugyanis csak az elsőkerekes autók szeretik.
Még valami: ha egy FWD autó nagy sebességgel hirtelen balra kanyarodik, a terhelés a jobb első kerékre kerül, és az ívbelső kereket kezdi el pörgetni, ami alig érintkezik a talajjal, nem tapad, tehát nem is húzza a kocsi orrát abba az irányba, egyenesen fut tovább. Pont ez van a filmen. (és ez volt a nagy nyomoruk a Totalcaros srácoknak az új Civic TypeR-rel is)
Ez alap igazság, ezen még ez ESP sem segít, mert csak annyit tud tenni, hogy az elpörgő kereket lefékezi. Nem nagy segítség. Lassulás után válik csak megfelelően kormányozhatóvá.
Ellenben ha önzáró diffis lenne, ugyanebben az esetben a terhelt kerékre adná a nyomatékot, ami szépen befordítaná a kocsit az ívre, és elkerülhető a baleset.
Pont ezért fejlesztették ki, a jobb irányíthatóságért, amivel együtt miatt növekszik a kanyarsebesség.
Ha nem lenne költséges megoldás, valószínű minden elsőkerekes autóban széria lenne.
Zool2007-10-06 23:50:01 // 5205
Fifth gear 159 teszt
http://www.youtube.com/watch?v=o7jlEZfFx6k
Jellegzetes, ostoba szereotípiákkal próbálnak viccesek lenni, a váltóra vonatkzó megjegyzés pedig szerintem szánalmas...
http://www.youtube.com/watch?v=o7jlEZfFx6k
Jellegzetes, ostoba szereotípiákkal próbálnak viccesek lenni, a váltóra vonatkzó megjegyzés pedig szerintem szánalmas...
mesa2007-10-06 23:44:02 // 5204
Ebben a tesztben 156-os szerepel. Nem tudom miről beszélsz.
mesa2007-10-06 23:41:49 // 5203
Többet nem vitázom veled!
Te vagy a marketingesek álma. Aki elhiszi, hogy az ESP-vel mnden megoldva, nem tör ki az autó! :P :))))
Fizika meg minek ?
Az ESP is csak anyit ér mint az NCAP törésteszt, 60 km/h sebességig reménykedhetsz utána megpusztulsz. Hidd el nekem, egy idő után már nincs kerék amit érdemes lenne fékeznie az ESP-nek
Ez a műsor tökéletesen alkalmas ara, hogy az alapigazgságot AWD,FWD,RWD esetében a különbséget az egyszerű halandókkal is megértesse.
Aki meg vitázik ezen három építési mód ismert viselkedési normáival, az Newtonnal vitázik. :D
Te vagy a marketingesek álma. Aki elhiszi, hogy az ESP-vel mnden megoldva, nem tör ki az autó! :P :))))
Fizika meg minek ?
Az ESP is csak anyit ér mint az NCAP törésteszt, 60 km/h sebességig reménykedhetsz utána megpusztulsz. Hidd el nekem, egy idő után már nincs kerék amit érdemes lenne fékeznie az ESP-nek
Ez a műsor tökéletesen alkalmas ara, hogy az alapigazgságot AWD,FWD,RWD esetében a különbséget az egyszerű halandókkal is megértesse.
Aki meg vitázik ezen három építési mód ismert viselkedési normáival, az Newtonnal vitázik. :D
Zool2007-10-06 23:38:34 // 5202
Na jó, te mit csinálsz, ha megondul a fara a bömödnek? Imádkozol? Nem mindig elég a gázelvétel, a visszakapvsoláshoz (fokozott motorfék hátul) pedig gyakran nincs elég idő. Régebben szokásos módja volt a bömö üygfelek elvesztésének az a helyzet, amikor a rendszerint lényegesen gyorsabban érkező bömös ráért a lassú sorra, és kanarban rendszerint elszállt. Sokan pereltek is, de a bömö ezeket rendszerint megúszta.
Online tag
1
Vendég1
693
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Spider
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10