Somez2009-12-04 18:31:44 // 12192
Szerintem ha a Fiat merész, Alfát Lanciát megszünteti, fogja a Maseratit és létrehoz BMW konkurens utcai modelleket Maserati márkanév alatt. Annak tényleg nincs értelme, hogy a Lanciát és az Alfát is megtartsa. De annak sem, hogy mindig csak tessék-lássék, felületes munkát végeznek. Kicsit nem gyártunk Alfát 1 évig, kicsit leállítjuk pár modell fejlesztését, stb. Ez tök értelmetlen. Vagy csinálják és akkor jól, vagy ne!
mesa2009-12-04 18:31:05 // 12191
Ha ilyen széles lenne, senkitnem zavarna a cica lámpa ... Egy amatőr jobb kocsit tervez, mint maga a gyár :(
Cselentano2009-12-04 18:22:13 // 12190
ezt én is rendelném :-)
az x3-mat meg odaadnám az asszonynak :-)
és már is le van tudva az új autó vásárlás.
szóval tavasszal hozhatják a garázsba :-)
az x3-mat meg odaadnám az asszonynak :-)
és már is le van tudva az új autó vásárlás.
szóval tavasszal hozhatják a garázsba :-)
Cselentano2009-12-04 18:17:14 // 12189
Árban elég messze az 1 BMW az 147 alfától.
És sajnos technikailag is.
Volt 147-em, abban az időben istennő volt, imádtam.
De ma már ha választanom kellene a kettő között, akkor inkább egy 1-es BMW.
Túl léptek a 147-en. De a két autót nem hasonlítanám, más korból származnak :-)
Ezért kellene most valami nagyot lépni az új utóddal, tök 8 milyen néven.
De tele kellene pakolni minden luxussal és finomsággal.
És sajnos technikailag is.
Volt 147-em, abban az időben istennő volt, imádtam.
De ma már ha választanom kellene a kettő között, akkor inkább egy 1-es BMW.
Túl léptek a 147-en. De a két autót nem hasonlítanám, más korból származnak :-)
Ezért kellene most valami nagyot lépni az új utóddal, tök 8 milyen néven.
De tele kellene pakolni minden luxussal és finomsággal.
Cselentano2009-12-04 18:11:52 // 12188
Ebben sajnos tök igazad van.
Jelenleg két modellt néztünk a feleségemnek, pont az említetteket.
Csajoknál alap, milyen forma, tetszik - nem tetszik, (és itt lehet megfogni őket első körben) motor és egyebek nem érdekli.
Ami még alap követelmény: Automata váltó legyen.
Kényelmes legyen be és ki szállni. 5 ajtós. Klíma. Elektromos ablakok. Központi zár, riasztó. Valami rádió szóljon. Légzsákok. ISOFIX. 3 betűs kütyük nem érdeklik, de tudja, hogy kellenek.
És kb. ugyanez igaz több ezer nőre is.
Ha a presztízs kis autóra keresünk vevőt.
És itt le van maradva rendesen alfa, sajnos...
Jelenleg két modellt néztünk a feleségemnek, pont az említetteket.
Csajoknál alap, milyen forma, tetszik - nem tetszik, (és itt lehet megfogni őket első körben) motor és egyebek nem érdekli.
Ami még alap követelmény: Automata váltó legyen.
Kényelmes legyen be és ki szállni. 5 ajtós. Klíma. Elektromos ablakok. Központi zár, riasztó. Valami rádió szóljon. Légzsákok. ISOFIX. 3 betűs kütyük nem érdeklik, de tudja, hogy kellenek.
És kb. ugyanez igaz több ezer nőre is.
Ha a presztízs kis autóra keresünk vevőt.
És itt le van maradva rendesen alfa, sajnos...
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-12-04 17:54:55 // 12187
Teddy ahogy elnézem benned is felmerült már, h nem lesz mégegyszer ilyan Lancia mint az Integrale vagy a Stratos volt... nézd meg a videókat amiket az Off autós topicba linkeltem;) ja és 3 ajtós Giulietta-át akarok :D
Buksi2009-12-04 17:29:29 // 12186
Hát beállítanám én is a garázsomba! ;-))
BeeGee2009-12-04 17:27:37 // 12185
3as bömbi alapján..? :)
Whiteskull2009-12-04 17:25:17 // 12184
Az 56-os után ez az első amire azt mondanám, hogy kellene újban is. :)))
Buksi2009-12-04 17:19:30 // 12183
Nekem is nagyon tetszik! :-)
Whiteskull2009-12-04 17:15:51 // 12182
Na, ez a gyönyörű! :)))
Seriff2009-12-04 17:14:17 // 12181
Seriff2009-12-04 17:13:52 // 12180
Somez2009-12-04 16:50:09 // 12179
Pontosan ezért állnak szarul. Pár évente fenekestül felforgatnak mindent, hogy rá pár évre megint felforgathassák.
Tedi2009-12-04 15:30:53 // 12178
És akkor szegény Lancia mit szóljon? Marchionne azt mondta ma, hogy a nagy Chrysleres összeborulásnak az is egyaz egyik esetleges velejárója lehet, hogy a Lancia modelljeit európában Chryslerként értékesítenék. Szóval a Lanciának kb befuccsolna.
Értem én, hogy az új tervek mindig felülírják a régieket, de akkor sem értem, hogy ha tényleg ezt csinálják, akkor mi értelme volt pár éve megmenteni a Lanciát és eurószázmilliókat beleölni...
Értem én, hogy az új tervek mindig felülírják a régieket, de akkor sem értem, hogy ha tényleg ezt csinálják, akkor mi értelme volt pár éve megmenteni a Lanciát és eurószázmilliókat beleölni...
Balázs156SW2009-12-04 15:30:30 // 12177
Kedves Marchionne Úr! Mi a fa....-nak vettétek meg a Chrysler-t, ha ilyen bajok vannak az Alfa és a Lancia háza táján? Inkább küldtétek volna vissza a rallyba a Lanciát és a WTCC-be az Alfát, hogy visszaszerezze a márka becsületét! Ettől megindulhattak volna az eladások is.....
Balázs156SW2009-12-04 15:20:17 // 12176
Nagy propaganda az Alfának egy ilyen sajtónyilatkozat a főnöktől. Szerintem ezrekben kifejezhető azoknak a vásárlójelőlteknek a száma, akik ezt olvasva elkezdenek agyalni és választanak más márkát. Bravó Főnök Úr!
Somez2009-12-04 14:03:31 // 12175
Szerintem az 1-es BMW egyáltalán nem csúnya, az én ízlésemnek simán megfelel. Egyik volt gimis osztálytársnőmében ültem is, igaz ő vezetett. Az élmény isteni volt. Kinyitod a kocsit a távirányítóval és a kilincs alatt felvillannak a LED-ek. Belül szép, jó minőségű anyagok, start gombra indul a kocsi. Fölöttem napfénytető, bár ez nem komoly extra :D Nem tudom, hogy dízel volt-e, mert olyan jól szigetelt a hangja :-) Viszont az úthibákat remekül tompította. Érzésre kétszer olyan gyorsan mentünk át olyan úthibákon, amikkel a 145-ösömben ülve lelassítok szinte állóra és úgy hajtok át.
147-ben persze nem ültem, úgyhogy simán lehet, hogy az jobban tetszik. Halesz új GT-jében viszont ültem és az jobban rázott. Gondolom a 147 futóműve is hasonlóan lehet beállítva kényelem/sportosság szempontjából.
147-ben persze nem ültem, úgyhogy simán lehet, hogy az jobban tetszik. Halesz új GT-jében viszont ültem és az jobban rázott. Gondolom a 147 futóműve is hasonlóan lehet beállítva kényelem/sportosság szempontjából.
TarP2009-12-04 13:20:58 // 12174
Itt sajnos Jeremy Clarksonnak van igaza, aki valami olyat mondott, hogy egy zsák rohadt krumplit is el lehet adni jó áron, ha BMW logo van rajta.
A lényeg: Ha szépséges lesz és jó lesz vezetni a Giuliettát, akkor megvan az új autóm! 1750Multiair, juhé'
A lényeg: Ha szépséges lesz és jó lesz vezetni a Giuliettát, akkor megvan az új autóm! 1750Multiair, juhé'
bilon2009-12-04 11:30:13 // 12173
itt egyértelmű a 147 nekem...
ellenben egy mazda3, vagy subaru impreza-nál elgondolkodnék, és valszeg nem az alfa nyerne....
ellenben egy mazda3, vagy subaru impreza-nál elgondolkodnék, és valszeg nem az alfa nyerne....
mesa2009-12-04 11:15:18 // 12172
A csiga-csicsa nem kellett volna. Szerintem buzis :o
a LEDekkel nekem sincs bajom
a LEDekkel nekem sincs bajom
Tommi2009-12-04 10:55:25 // 12171
A 147-esé elég gáz, az 1-esét nem tudom.
Putyesz2009-12-04 10:52:27 // 12170
de az 1-es bmw kívűlről nem szép....úgy néz ki mintha minden oldalról adtak volna neki egy pofont....hátulról a legcsúnyább....a 147 hátulja meg...khm....de hát tudod te:D!
és akkor még nem említettem a rusnya bmw belsejét,olcsó műanyagokkal.....a 147-é sokkal szebb kidolgozású és az anyagok is szebbek....
és akkor még nem említettem a rusnya bmw belsejét,olcsó műanyagokkal.....a 147-é sokkal szebb kidolgozású és az anyagok is szebbek....
Somez2009-12-04 10:40:35 // 12169
Az inkább 1 másodperc. Meg ott van a hátsókerékhajtás a BMW javára. Ezen felül merevebb is lehet a karosszéria, ha több mint 100 kilóval nehezebb az 1-es.
Konstrukció szempontjából ekkora a különbség szerintetek? A 147 2001-ben jelent meg a piacon, az 1-es széria pedig asszem 2004. 3 év ennyit jelenthet? Töréstesztjeit ismeritek a két szériának? :-)
Konstrukció szempontjából ekkora a különbség szerintetek? A 147 2001-ben jelent meg a piacon, az 1-es széria pedig asszem 2004. 3 év ennyit jelenthet? Töréstesztjeit ismeritek a két szériának? :-)
Halesz2009-12-04 09:43:43 // 12168
Másrészt ha egy vadiúj 1-es és egy szintén új 147-es között kell választani... hát lehet, hogy én is az újabb konstrukciót választanám, ha nem alfás szívven gondolkoznék.
Tommi2009-12-04 09:35:51 // 12167
Pont ezt akartam mondani, parasztvakításnak jó, de nem hinném, hogy ez lenne a döntő érv valakinek :)
Halesz2009-12-04 09:32:26 // 12166
Szerintem nem ez alapján a fél másodperc alapján döntenek a BMW1 javára...
Somez2009-12-04 08:09:35 // 12165
Bocs, 8,8 alatt éri el a 100-at, nem 8,5.
Somez2009-12-04 08:08:57 // 12164
Kicsit elgondolkodtam ezen a BMW-vel való összehasonlításon.
Egy 163 lóerős, 340 Nm-es 120d 7,9 másodperc alatt van százon. Tömege 1410 kg.
Egy 150 lóerős 305 Nm-es 1.9 JTDm 147-es 8,5 alatt van százon. Tömege 1280 kg.
Bár itt az Amorén 9,5 másodperc van írva neki, ami szerintem nem jó érték.
Ha kivesszük az egyenletből a szépséget, amiben a 147 nálam jobb, akkor az 1-es BMW jobb vétel, hiszen jóval nagyobb a tömege és ennek ellenére ráver fél másodpercet a 147-re. Arról nem is beszélve, hogy már van 177 lovas 120 d is a kínálatban, a 170 lovas 147-est nem tudom itthon lehet-e kapni, de ha igen, akkor a Fiat elég durván hallgat róla. Szóval én nem látok semmi meglepőt abban, hogy az Alfát kevesebben veszik. Egyébként árban sokkal olcsóbb a BMW-nél? Ennek nem néztem utána.
Egy 163 lóerős, 340 Nm-es 120d 7,9 másodperc alatt van százon. Tömege 1410 kg.
Egy 150 lóerős 305 Nm-es 1.9 JTDm 147-es 8,5 alatt van százon. Tömege 1280 kg.
Bár itt az Amorén 9,5 másodperc van írva neki, ami szerintem nem jó érték.
Ha kivesszük az egyenletből a szépséget, amiben a 147 nálam jobb, akkor az 1-es BMW jobb vétel, hiszen jóval nagyobb a tömege és ennek ellenére ráver fél másodpercet a 147-re. Arról nem is beszélve, hogy már van 177 lovas 120 d is a kínálatban, a 170 lovas 147-est nem tudom itthon lehet-e kapni, de ha igen, akkor a Fiat elég durván hallgat róla. Szóval én nem látok semmi meglepőt abban, hogy az Alfát kevesebben veszik. Egyébként árban sokkal olcsóbb a BMW-nél? Ennek nem néztem utána.
Somez2009-12-04 07:44:09 // 12163
Akkor lehet, hogy félreolvastalak :-)
Xixo2009-12-03 23:21:42 // 12162
(Pont ma néztem a szpídsztert eredetiség vizsga alatt, na abba is csak hányni járnék. :) Végtelenül igénytelen anyagok vannak jó csúnyán elrendezve... persze ettől lehet, hogy ettől még nagyon jó...)
GTPeti2009-12-03 22:19:43 // 12161
Az Alfa jövőjéről szóló cikk azért elég lehangoló. :(((
Kivétel: Az említett első csoport akarata teljesül ÉS reményei igazolódnak be.
És t. Marchionne úr elgondolkozhatna a következő dolgokon.
1. Egy új Astra 15ezer €-tól indul. Fapadosnak fapados, de gyak. ugyanúgy néz ki, mint a max. felszereltségű. Vagyis tűrhetően.
A Giulietta 22ezer €-tól indul. Nekünk az Alfa A márka, de a németek tömegei nem a mi rajongásunk alapján vesz autót.
2. Itt lett volna az alkalom valami újjal próbálkozni. Sikeres-e az 1-es BMW? Igen. Nyílván nem (csak) az RWD miatt, de egy biztos: ez különbözteti meg az összes kategóriatársától. Mindig csak beszélnek róla, hogy a BMW a legfőbb konkurrenciájuk. Vagyis inkább álmodoznak róla. SZVSZ
Kivétel: Az említett első csoport akarata teljesül ÉS reményei igazolódnak be.
És t. Marchionne úr elgondolkozhatna a következő dolgokon.
1. Egy új Astra 15ezer €-tól indul. Fapadosnak fapados, de gyak. ugyanúgy néz ki, mint a max. felszereltségű. Vagyis tűrhetően.
A Giulietta 22ezer €-tól indul. Nekünk az Alfa A márka, de a németek tömegei nem a mi rajongásunk alapján vesz autót.
2. Itt lett volna az alkalom valami újjal próbálkozni. Sikeres-e az 1-es BMW? Igen. Nyílván nem (csak) az RWD miatt, de egy biztos: ez különbözteti meg az összes kategóriatársától. Mindig csak beszélnek róla, hogy a BMW a legfőbb konkurrenciájuk. Vagyis inkább álmodoznak róla. SZVSZ
GTPeti2009-12-03 21:57:46 // 12160
Somez,
"A LED-del mi a gond? Szerintem remek cucc. Dizájnos és alacsony az energiaigénye. Attól, hogy az Audi használta először még nem kell utálni. Az Audikon nekem túlzottan nőies a LED-sor, de a Giulián bejön."
Nekem eszembe sem jutott, hogy ha LEDcsigát írok, mint vásári dolgot, akkor abból vkinek az jön át, hogy LED-ellenes vagyok. A forma a túldizájnolt. A LED-del nincs gond. Megj.: Ha három csíkot tettek volna egymás alá, SZVSZ az visszafogottabb és elegánsabb lenne.
"A LED-del mi a gond? Szerintem remek cucc. Dizájnos és alacsony az energiaigénye. Attól, hogy az Audi használta először még nem kell utálni. Az Audikon nekem túlzottan nőies a LED-sor, de a Giulián bejön."
Nekem eszembe sem jutott, hogy ha LEDcsigát írok, mint vásári dolgot, akkor abból vkinek az jön át, hogy LED-ellenes vagyok. A forma a túldizájnolt. A LED-del nincs gond. Megj.: Ha három csíkot tettek volna egymás alá, SZVSZ az visszafogottabb és elegánsabb lenne.
Buksi2009-12-03 17:37:32 // 12159
Ami jó, az jó! :-))
Tommi2009-12-03 17:34:48 // 12158
Tommi2009-12-03 15:18:27 // 12157
Egy Quattroportét én is el tudnék viselni családi autónak :)))
Grando2009-12-03 14:47:06 // 12156
Én is szerettem a TáDémat. ;))
jakuska2009-12-03 14:42:21 // 12155
a szerelem erre képes:D... és a gázolajszagát is imádom :D
Grando2009-12-03 14:40:07 // 12154
Hűazannyát, nagggyon kemény... :DD
jakuska2009-12-03 14:33:07 // 12153
Én szeretem a td-t:D Nem hiányik a V6:D igy is van kb 140 lovam meg 280Nm... nekem elég... tavasszal meg kap egy garett turbót... :D
Andy2009-12-03 14:24:56 // 12152
Kb pont! :)) Csak lusta lettem volna ennyit írni.
Grando2009-12-03 14:21:35 // 12151
Jajj, a szívem... :)))
Grando2009-12-03 14:15:25 // 12150
Mondod mindezt egy trakival. :DDD
(Ami persze egy tök jó gép, nekem is volt egy 2.5 TáDém. Bár az már egy "xar" elsőkerekes 164-ben ketyegett.
Na csak a hűdevagányságból egy kicsit levon a trakeszhang, nem? Ha már "hácccsókerékk, csak aza kiráj", akkor "rendes" motor nem dukál? :DD )
(Ami persze egy tök jó gép, nekem is volt egy 2.5 TáDém. Bár az már egy "xar" elsőkerekes 164-ben ketyegett.
Na csak a hűdevagányságból egy kicsit levon a trakeszhang, nem? Ha már "hácccsókerékk, csak aza kiráj", akkor "rendes" motor nem dukál? :DD )
Tom122009-12-03 14:06:48 // 12149
Ajjjjaj, ha éppen olyan a hangulat, ott még elsőkerekessel is van égett gumiszag...;-))))
jakuska2009-12-03 14:05:19 // 12148
ahelyett, hogy kicsit megrángatná a körfargalomba padlógázon :D:D
Tom122009-12-03 14:05:07 // 12147
Szerintem nem vagy "hülye"...;-))
Tom122009-12-03 14:03:22 // 12146
...persze nem pont csak a "háziasszonyokra" gondoltam, az csak a megjelölés, arra a csoportra, akinek görcsbe rándul a gyomra és ráugrik a fékre, ha esetleg megindul a hátulja...:-)
Tom122009-12-03 14:01:10 // 12145
"Igen, a családos emberek szerintem olyan kategória, ahol nem a Nm meg a pizza méretű Brembo az elsődleges"
Azok eleve ki vannak zárva, mert úgyis mégané "eco" kombit, vagy tháliát, stb. vesznek... :-)
Nehéz ügy ez, mert, ha kijönne egy 156 SW féle /méret/, valami gyengus motorkával, az meg már milyen lenne...? :-/
Azok eleve ki vannak zárva, mert úgyis mégané "eco" kombit, vagy tháliát, stb. vesznek... :-)
Nehéz ügy ez, mert, ha kijönne egy 156 SW féle /méret/, valami gyengus motorkával, az meg már milyen lenne...? :-/
jakuska2009-12-03 14:01:02 // 12144
Vágom én ezt :DD Értem is... De miért nem lehetett egy 1-2 modellt hátsókerekesnek hagyni... És most befejezem a témán lovaglást.... ettől sokkal jobban kiborít ahogy kinéznek az új irányvonalú alfák :D
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-03 13:59:58 // 12143
Akkor csak én vagyok olyan hülye családos fajta, hogy MAserati Quattroporteról álmodozok? Nálam EZ az ideális családi utazóautó. Ha évi 1 millába kerül fenntartani (attól tartok van annyi) is 5 év mire egy 159 1.8 TBi TI árát ráköltöm :-) Nálam azújautó mint olyan kezd egyre kevésbé vonzó lenni...