OFF
de azért a mi szemszögünkből nézve már röhejes :P :D
Eddig csak az öt csillag nem jött nagyon össze a japóknak, de most már a négy sem!!!
Elhasalt a törésteszten a Toyota kamuterepjárója
ON
Na most láthatjuk, hogy mégsem olyan könnyű bezsebelni azt az öt csillagot. Nekünk a 159/MiTo esetében már sikerült! :)
mesa2009-12-06 20:57:17 // 12242
Somez2009-12-06 20:20:11 // 12241
Szerintem azért kell nekik annyira a Chrysler, hogy vissza tudjanak térni az amerikai piacra. Ha rosszindulatú lennék, azt mondanám, ehhez megfelelő modellek is kellenének.
Poló2009-12-06 19:17:45 // 12240
Nem gyárt le 200.000-et és ad el ebből 80.000-et. Akkor mit csinál a maradék 120.000-rel?
Még a Fiatnál is úgy működik a dolog, hogy minden egyes autót, akkor kezdenek el legyártani, mikor azt valaki megrendeli. A raktárkészleten levő autókat a szalon rendeli meg. De a gyár magától nem fog nekiállni csinálni X db autót, aztán lesz vele ami lesz. Mikor elkezdik fejleszteni, akkor úgy számolják a költségeket, hogy ebből el kellene adni 200.000-et és akkor kaszálunk, viszont hogy ne legyen veszteséges, ahhoz el kell adni 100.000-et. És ez alapján ölik bele a pénzt, a fejlesztésekbe, a tesztelésekbe stb. Sok-sok idő, munka és pénz, mire a semmiből eljut egy autó odáig, hogy sorozatgyártásba kerül.
"Vissza kell menni a gyökerekhez és pont. FIAT csoport tagjaként működni, Alfaként."
Ha a gyökerekhez mennének vissza, akkor nem a Fiat csoport tagjaként működne, hanem önállóan. Nekem aztán mindegy, hogy Fiat vagy nem Fiat, de az olaszokon kívül mást nem lenne szabad beengedni, mint az amerikaiakat. Amit újabban a Fiat művel az Alfával az azért már túlzás. Milano-t nem lenne szabad teljesen kirekeszteni, elvégre onnan indult az egész történet.
Még a Fiatnál is úgy működik a dolog, hogy minden egyes autót, akkor kezdenek el legyártani, mikor azt valaki megrendeli. A raktárkészleten levő autókat a szalon rendeli meg. De a gyár magától nem fog nekiállni csinálni X db autót, aztán lesz vele ami lesz. Mikor elkezdik fejleszteni, akkor úgy számolják a költségeket, hogy ebből el kellene adni 200.000-et és akkor kaszálunk, viszont hogy ne legyen veszteséges, ahhoz el kell adni 100.000-et. És ez alapján ölik bele a pénzt, a fejlesztésekbe, a tesztelésekbe stb. Sok-sok idő, munka és pénz, mire a semmiből eljut egy autó odáig, hogy sorozatgyártásba kerül.
"Vissza kell menni a gyökerekhez és pont. FIAT csoport tagjaként működni, Alfaként."
Ha a gyökerekhez mennének vissza, akkor nem a Fiat csoport tagjaként működne, hanem önállóan. Nekem aztán mindegy, hogy Fiat vagy nem Fiat, de az olaszokon kívül mást nem lenne szabad beengedni, mint az amerikaiakat. Amit újabban a Fiat művel az Alfával az azért már túlzás. Milano-t nem lenne szabad teljesen kirekeszteni, elvégre onnan indult az egész történet.
Tedi2009-12-06 19:03:18 // 12239
Azért az arányokon lenne még mit dolgozni :))
Buksi2009-12-06 18:49:54 // 12238
Na ha egy ilyet összehoznának, akkor én nagyon meglennék elégedve! ;-)))
HátvédRomeo2009-12-05 15:38:24 // 12236
Sziasztok!
Véleményem az ALFARomeo jövője cikkről: hogy, igen a vezérigazgatók egymás kezébe adták a kilincset egyik hülyébb és törtetőbb volt a másiknál, szakmai és rendes munka iránti alázat meg egyikbe se volt. Ez komoly kárt okozott a márkának!
Ez a márka az autóipar alapja és ékessége. De ha mindíg függ egy köcsög német , vagy amerikai ember vagy tanulmány, jóslatok, kuruzslásoktól, akkor most zárják be a gyár ajtót és tegyék vitrinbe a kulcsát. Mert arra nincs szükség, hogy e nemes márkát Dodge, meg Bmw, meg tudom is én milyen hűtőrácsos autókon lássuk, Alfának nevezve.
ez nem Déjú, hoy ráhuzzuk a sevi emblémát azt már Sevibe is ülök!!!!
Vissza kell menni a gyökerekhez és pont. FIAT csoport tagjaként működni, Alfaként. adjon el 50000 autót, de azt adja el, ha mittom én 50000-et gyárt. De az nem járja, hogy gyárt 200000-et, azt elad jó esetbe 80000-et És akkor megy a fikázás, hogy mert fos az Alfa meg a minőság. Oda kell figyelni akkor gyártsanak 50000 minőségit, és nem a gyorsan adjuk el, addig legyen jó még kigurul a szalonból onnét meg, leszarják, lové befolyt minőség, me kitérdekel. Pár év mulva meg csodálkozás, hogy veszteséges. Ja és minőségi országba kéne gyártani éa nem olyan országba ahol többet keresnek z emberek mint mi és fele olyan jó a humán erőforrás. Nem mondok példát országra, mert bant kapok. De európai ország is van közöttük.
Véleményem az ALFARomeo jövője cikkről: hogy, igen a vezérigazgatók egymás kezébe adták a kilincset egyik hülyébb és törtetőbb volt a másiknál, szakmai és rendes munka iránti alázat meg egyikbe se volt. Ez komoly kárt okozott a márkának!
Ez a márka az autóipar alapja és ékessége. De ha mindíg függ egy köcsög német , vagy amerikai ember vagy tanulmány, jóslatok, kuruzslásoktól, akkor most zárják be a gyár ajtót és tegyék vitrinbe a kulcsát. Mert arra nincs szükség, hogy e nemes márkát Dodge, meg Bmw, meg tudom is én milyen hűtőrácsos autókon lássuk, Alfának nevezve.
ez nem Déjú, hoy ráhuzzuk a sevi emblémát azt már Sevibe is ülök!!!!
Vissza kell menni a gyökerekhez és pont. FIAT csoport tagjaként működni, Alfaként. adjon el 50000 autót, de azt adja el, ha mittom én 50000-et gyárt. De az nem járja, hogy gyárt 200000-et, azt elad jó esetbe 80000-et És akkor megy a fikázás, hogy mert fos az Alfa meg a minőság. Oda kell figyelni akkor gyártsanak 50000 minőségit, és nem a gyorsan adjuk el, addig legyen jó még kigurul a szalonból onnét meg, leszarják, lové befolyt minőség, me kitérdekel. Pár év mulva meg csodálkozás, hogy veszteséges. Ja és minőségi országba kéne gyártani éa nem olyan országba ahol többet keresnek z emberek mint mi és fele olyan jó a humán erőforrás. Nem mondok példát országra, mert bant kapok. De európai ország is van közöttük.
Tom122009-12-05 12:37:58 // 12235
Lehet, hogy nem titkolózni kéne az utolsó pillanatig, hanem kiadni 5 - 6 tanulmányt /design/ és ami a "tömegeknek" /+ a rajongóknak/ a legjobban bejön, azon a vonalon elindulni /akár "titokban" :-)/ ?
Tom122009-12-05 12:34:06 // 12234
Nincs kizárva...:-))
Tom122009-12-05 12:32:14 // 12233
Remélem, legalább "100-asra" már készül valami ilyesmi, ha azt is be nem fagyasztják... :-/
Tom122009-12-05 12:29:04 // 12232
Ezt én sem értem, mikor más autókra /nem német, Dél - Kórea, stb./ már 3 év volt a garancia, az Alfa Romeo 1 évet adott, ha ezt egy "mezei" vásárló meghallotta, csak elrettent, hogy milyen autó lehet már, ha csak 1 év gari van rá...? Egyébként a logika ezt diktálta...
A "nyomorult" Kiára most 7 év, pedig semmivel nem tartósabb, mint más, akár olasz is...:-/
A "nyomorult" Kiára most 7 év, pedig semmivel nem tartósabb, mint más, akár olasz is...:-/
Tom122009-12-05 12:21:44 // 12231
Sokan nem is tudják, hogy létezik a MiTo, csak kapásból Polot, meg Ibizát vesznek... :-/
Tom122009-12-05 12:20:07 // 12230
Egyszerű, fel kell vásárolni az AR részvényeket és "kiváltani" a Fiattól, itt a fórumon meg szavaznánk az igazagatótanács összetételéről /csak tagok jöhetnnek szóba :-)/, de attól tartok, hogy túl sok vita lenne körülötte...;-DD
...hát még az új modellek körül, lehet, hogy "megtelne a szerver"...:-))))
...hát még az új modellek körül, lehet, hogy "megtelne a szerver"...:-))))
Somez2009-12-05 12:03:51 // 12229
Én sem tudom miért nem költenek több pénzt az Alfa reklámozására. Lehet, hogy tőlünk nyugatra több reklámot helyeznek el az utcákon. Azért azt tudnunk kell, hogy a magyar piac túlságosan kicsi ahhoz, hogy megérje a gyártóknak minden erővel rákoncentrálni. Nekem egyébként a Punto reklámok bejönnek, aranyosak :-) Sajnálom, hogy a MiTo nem kap ilyen publicitást.
GT Ɨ|ѯ2009-12-05 11:22:26 // 12228
ez így most nem OK...
ezzel a Fiat vezérrel nagyon,nem....:-P
ezzel a Fiat vezérrel nagyon,nem....:-P
Blade2009-12-05 11:12:07 // 12227
Jah, igaz, pont írni akartam:)
ystuc2009-12-05 11:07:12 // 12226
Ez ugye megint csak pénz kérdése. Úgyhogy ez asszem nem túl realisztikus.
Persze fantáziálni lehet hátsókerekes 169-ről, meg biturbó Giuliettáról... :-D
Persze fantáziálni lehet hátsókerekes 169-ről, meg biturbó Giuliettáról... :-D
GT Ɨ|ѯ2009-12-05 10:52:35 // 12225
25 év után meg a legjobb az lenne,ha ismét önálló gyár lenne az AR...
pl
pl
ystuc2009-12-05 10:01:59 // 12224
A marketing eléggé fontos az autó eladásoknál. Ritka, hogy egyáltalán óriásplakátot látok MiTo-val, vagy korábban a 159-essel. Volt, de nagyon minimális. A GT-t plakáton sosem láttam, de még újságban sem. (Ettől függetlenül lehet, hogy volt.)
A tévében se sokat szerepel az Alfa, míg mondjuk a Punto reklámot viszonylag soxor láttam... Számomra ez nem érthető... Ha már egy konszernről beszélünk, és általában egy helyen értékesítik az autókat, akkor ez miért szorul háttérbe? A marketing az (sajnos), amire kell, hogy jusson pénz, különben megette a fene az egészet.
A tévében se sokat szerepel az Alfa, míg mondjuk a Punto reklámot viszonylag soxor láttam... Számomra ez nem érthető... Ha már egy konszernről beszélünk, és általában egy helyen értékesítik az autókat, akkor ez miért szorul háttérbe? A marketing az (sajnos), amire kell, hogy jusson pénz, különben megette a fene az egészet.
Somez2009-12-05 09:56:03 // 12223
Szerintem azért nem csinálnak, mert nincs rá elegendő büdzséjük.
Somez2009-12-05 09:54:12 // 12222
Apám te teljesen hülye vagy! Én nem ezt írtam, csak elferdíted a hozzászólásomat. Ne haragudj, de nem tudok tanárbácsit játszani és megtanítani téged írni-olvasni, normális hangnemben beszélni másokkal.
Blade2009-12-05 09:30:03 // 12221
Tökéletesen egyetértek!:) ismerem a reklámot:)
Blade2009-12-05 09:28:24 // 12220
Ez az! Ez kellene! Hagy menjen az Alfa a WTCC-be, de szerintem a presztízséhéz jobban illene a DTM. James Thompsont a kormányhoz mert szerintem egy állat ahogy versenyzik. De lehetne Yvan Müller, Tarquini, Gené is, söt Michelisz Norbert is. Hagy menjen a 8C Le Mans -ban, valamit a Gt vb-n.:) Ez kellene végre egy talpig versenyző szívű sport márka életébe:-)
ystuc2009-12-05 09:24:37 // 12219
És a marketing... Van az a BMW reklám, párszor láttam a tévében... Amellett, hogy vezetési élményről beszélnek, többek közt régi 3-as bömös előtt rajongó csaj zászlót lobogtat. Megmondom őszintén ez engem megfogott. És nem vagyok BMW rajongó, de tetszik az a reklám, főleg emiatt, hogy a tradíciót is felhozzák benne. Ilyet az Alfa miért nem csinált. Köztudott, hogy hatalmas az Alfa rajongó tábora, igazán lehetne erre is támaszkodni... Szóval a marketingen is sok múlik...
Blade2009-12-05 09:08:15 // 12218
Értelek én. Tudom hogy könnyű leírni meg hogy sok pénz,de ha más gyártó meg tudta csinálni,akkor az Alfa (fiát) is megtudja. Látod a bmb-t. A pincétől a padlásig van minden. Szerintem már túl sok típus is. A retek odiról már nem is beszélve. Kiszolgálják a vásárlók igényeit,valamit meglepik őket mindig valami újdonsággal, főleg műszaki tartalomra gondolok. Fenntartják az érdeklődést. Ahogyan a cikkben is írtad, sikeres volt a 4 évenkénti felélesztés, csak nem tartottak fenn az érdeklődést,ezért kezdhették előről. Emellett vannak olyan bagatell hibák,mint a garancia. Nekem is a Gt-nél 2 év volt amikor újonnan megtettem, a +2 évet meg kellett vennem 250ezerért. Az autóval semmi gond nincs, szóval nem értem miért nem lehet beépíteni az árba, esetleg akcióban adni, vagy valamit kitalálni hogy kapásból 4 év legyen. Szerintem sokat nyernének vele...
Blade2009-12-05 08:05:44 // 12217
Nézd Somez! Segítek összefoglalni a dolgokat jó?:) Egyszerűen és tömören:-) Az a véleményed,hogy be kellene zárni az Alfa gyárat, mert veszteséget termel. Szerinted az lenne a megoldás,hogy Maserati márkanév alatt kellene futtatni az Alfa autóit,pontosabban a javított modelleket. Sérelemnek veszed, ha ezzel más nem ért egyet. Leidiótazod a rajongókat, meg habzó szájúaknak nevezed őket akik nem gondolkoznak, miközben te vagy a minőségi rajongó. Rájössz hogy ami veszteséget termel azt nem éri meg gyártani. Szerinted erre az a legjobb megoldás,ha lehúzzák a rolót:) Aztán jössz azzal,azt sugallod Te mennyire intelligens vagy, én meg mennyire süket:-) Na apám, nem ezért fogsz nobel díjat kapni:-) Az eszmefuttatásodban annyi a relacio, mint mákos tekercsben az indukcio.. Kezdjük az elején. Beirod egy rajongói oldalra,azt hogy az Alfa gyárat meg kell szüntetni mehet a szemétbe. Mégis mit vártal azon kívül, hogy elmehetsz a picsába b@zdmeg? Szerintem ha valakinek bocsánatot kell kérnie, akkor az Te vagy,mégpedig ezért a dologért. Akkor kérjük meg az Alfa Amore vezetését,hogy juttasson el egy petíciót a fiát vezetőségéhez, hogy mi minőségi rajongók szerint az a megoldás,hogy zárjuk be az Alfa Romeot. Tulajdonképpen ezzel mit mentenénk meg? Vezessuk le ezt egyszerű példan keresztül. Somez bácsinak van egy tyúkja. Nem ad neki tápot,csak ritkán. Az is malacnak való táp. Nem jönnek azok a szép nagy tojások mint rég,csak a csirkeszart kell takarítani. Nem tudja elvinni a piacra eladni, pedig régen olyan gyönyörű tojásokat tudott eladni. A kurv@ anyját, le kell vágni a tyúkot,csináljunk belőle levest, legalább még annyi haszna legyen. Felvilágosult Somez bácsi egy másik történetben inkább úgy dönt,hogy ellátja minden szükségessel a tyúkot, és lám, a tyúk újra gyönyörű tojásokat ad. Remélem kellően egyszerű voltam. És hagyjuk ezt a kisgyerekes papolast, meg hogy én vagyok az okosabb. Uncsi is, nem is divat már, és érett ember ilyen 'érvekkel' nem védekezik. Ami a tiszteletett illeti, fordítva ülsz a lovon, jobb helyeken azt kiérdemelni szokták,nem követelni. Előbb tegyél le valamit az asztalra,aztán követeljel,mert addig csak az éretlenséged bizonyítod...
GTPeti2009-12-05 03:59:26 // 12216
Milyen kedélyesen elbeszélgettek ti egymással. :))
GTPeti2009-12-05 03:58:02 // 12215
A fenébe is ezekkel a bamba mandulaszemekkel!!! Hagyják meg a Kiának meg a többi guruló tepsinek!
...de félek: Most olyan 10-15 évig ezzel kell együtt élnünk majd. * És ha balul sül el a dolog, akkor a mandulaszeműek lesznek az utolsó Alfák. (Akár illik megszüntetni egy 100 éves gyárat, akár nem.) Csak mert eddig sem azzal volt a baj, hogy Autóink karakteresek, hanem a tálalással. Az Alfának Európa legnagyobb piacán úgy kéne kampányolnia, mint (most majdnem azt írtam, hogy olyan rámenősen mint az egyik hazai pártnak, de ez nem az a fórum...) annak a kínai napelem gyártónak, aki megelégelte, hogy csak szidják a termékeit No-ban és mindenféle olcsó dömpingterméknek kiálltják ki. Fogták magukat és a legszigorúbb TÜV teszteknek vettetik alá a moduljaikat. Így kéne az Alfának is. Sok német agymosott állampolgár eszmélne és döbbenne rá: van más márka is a VW-n és Audi-n kívül...
"Szerintem az 1-es BMW egyáltalán nem csúnya" Szerintem sem csúnya, de igazából nem is szép. Viszont: 1. BMW 2. el vannak találva a méretei. Manapság ez kell a népeknek.
...de félek: Most olyan 10-15 évig ezzel kell együtt élnünk majd. * És ha balul sül el a dolog, akkor a mandulaszeműek lesznek az utolsó Alfák. (Akár illik megszüntetni egy 100 éves gyárat, akár nem.) Csak mert eddig sem azzal volt a baj, hogy Autóink karakteresek, hanem a tálalással. Az Alfának Európa legnagyobb piacán úgy kéne kampányolnia, mint (
"Szerintem az 1-es BMW egyáltalán nem csúnya" Szerintem sem csúnya, de igazából nem is szép. Viszont: 1. BMW 2. el vannak találva a méretei. Manapság ez kell a népeknek.
Xixo2009-12-05 03:18:28 // 12214
Értem én, csak még friss volt az "élmény". :)
A bajuszkapcsolói szerintem még az ős asztrából maradtak meg...
A bajuszkapcsolói szerintem még az ős asztrából maradtak meg...
Tom122009-12-05 00:41:56 // 12213
Remélem, másodszorra is bejön neki...;-)
Egyébként meg van gond van máshol is bőven... :-/
Egy atomháborút is állítólag csak a csótányok, meg a patkányok élnének túl - talán. Lehet, hogy a válságot is csak a "csótány" és "patkányautók" /neveket szándékosan nem írok/ vészelik majd túl. :-/
...aztán majd újraélesztenek pár "exkluzív" márkát, mint mondjuk a Bugattit?
Egyébként meg van gond van máshol is bőven... :-/
Egy atomháborút is állítólag csak a csótányok, meg a patkányok élnének túl - talán. Lehet, hogy a válságot is csak a "csótány" és "patkányautók" /neveket szándékosan nem írok/ vészelik majd túl. :-/
...aztán majd újraélesztenek pár "exkluzív" márkát, mint mondjuk a Bugattit?
Tedi2009-12-05 00:23:16 // 12212
Pontosan. Leírtam a cikkben is, hogy az, hogy egymásnak adogatták a kilincset a vezérek és soha nem volt egy letisztult irány, amit követnek, nagyon rosszat tett. Cravero, a mostani elnök bírta eddig a legtovább, kiváncsi vagyok mi lesz ebből...
Ha Marchionnén múlana, az Alfa már rég megmenekült volna. hatalmas koponya az ember, visszahozta a fiatot a csőd legszéléről és most ott tartunk, hogy eurószázmilliós nyereségek vannak. Nem gondolta volna ezt senki két éve.
Ha Marchionnén múlana, az Alfa már rég megmenekült volna. hatalmas koponya az ember, visszahozta a fiatot a csőd legszéléről és most ott tartunk, hogy eurószázmilliós nyereségek vannak. Nem gondolta volna ezt senki két éve.
Tom122009-12-05 00:08:19 // 12211
Remélem,átgondolják, hogy érdemes-e pár év válság miatt "eldobni" az egészet...
Egyébként meg szerintem az "életképtelen vezetőség" juttatta oda az Alfát is és a Lanciát is, ahol van. Kapkodás hol ide, hol oda, nem volt világos irány, amit követtek volna, mint a rulett, vagy bejön az új típus, vagy megmenti a márkát, vagy nem, most meg "beolvasztgatnának"... :-/
Egyébként meg szerintem az "életképtelen vezetőség" juttatta oda az Alfát is és a Lanciát is, ahol van. Kapkodás hol ide, hol oda, nem volt világos irány, amit követtek volna, mint a rulett, vagy bejön az új típus, vagy megmenti a márkát, vagy nem, most meg "beolvasztgatnának"... :-/
Somez2009-12-05 00:05:24 // 12210
Nekem is nagyon bejön a MiTo és a Giulietta által képviselt vonal. A MiTóba a kezdetek óta belezúgtam és azt hiszem jó eladásokat produkál minden fontos piacon. Teddy mondta múltkor, hogy már teljesítette az idei évre betervezett értékesítési számokat. A MiTo belsejétől én is többet, amolyan 147 minőséget vártam, de helyette nagyjából a 145-ösöm szintjén volt. Meglepő módon az autósújságírók ezt nem hozták fel hátránynak. Azt pedig hülyeségnek tartom, hogy többen is drága Puntónak titulálták a közös alap miatt. Ezzel az erővel lehetne drága T-model is, mert annak is 4 kereke volt, tehát közös az alap. Persze túlzok, és igazából azt akarom ezzel mondani, hogy ha jó a MiTo akkor engem nem érdekel miből fejlesztették ki.
A te elvárásaid alapján egy BMW-re lenne szükséged, ami kívülről Alfa :-)
A te elvárásaid alapján egy BMW-re lenne szükséged, ami kívülről Alfa :-)
Somez2009-12-04 23:59:13 // 12209
Kedves Blade!
Én egy nyugodt és barátságos ember vagyok, ezért szépen megkérlek olvasd el újra az előbbi kommentemet, vedd a fáradtságot és értelmezd a tartalmát! Aztán kérjél bocsánatot mindenkitől azért, amiért úgy viselkedsz a fórumon, mint egy 5 éves kisgyerek! Ha nem így teszel, akkor csak saját magadat hozod kínos helyzetbe, amiért felnőtt és tapasztalt férfi létedre nem tudsz kulturáltan megnyilvánulni és megadni az alapvető tiszteletet egy olyan valakinek, akiről az ég világon semmit sem tudsz. Végül pedig gondolkozz el azon, hogy miért nem kor és tapasztalat függvénye az intelligencia. Ha ez megvan, majd akkor kioktathatsz engem arról, hogy miként működnek a dolgok a világban.
Én egy nyugodt és barátságos ember vagyok, ezért szépen megkérlek olvasd el újra az előbbi kommentemet, vedd a fáradtságot és értelmezd a tartalmát! Aztán kérjél bocsánatot mindenkitől azért, amiért úgy viselkedsz a fórumon, mint egy 5 éves kisgyerek! Ha nem így teszel, akkor csak saját magadat hozod kínos helyzetbe, amiért felnőtt és tapasztalt férfi létedre nem tudsz kulturáltan megnyilvánulni és megadni az alapvető tiszteletet egy olyan valakinek, akiről az ég világon semmit sem tudsz. Végül pedig gondolkozz el azon, hogy miért nem kor és tapasztalat függvénye az intelligencia. Ha ez megvan, majd akkor kioktathatsz engem arról, hogy miként működnek a dolgok a világban.
Tedi2009-12-04 23:54:14 // 12208
Blade, abban Someznek igaza van, hogy ha Fiat aszondja, hogy innentől neki nem éri meg, akkor simán fejlesztés és pénz nélkül hagyja az Alfát. Ez tény, látod, erről is megy a tanácskozás.
És a Lancia példázza, hogy igenis annak is reális esélye van, hogy a profit miatt beolvasztják. Pedig ők 103 évesek. Azt akarom csak ezzel mondani, hogy tradíció ide, vagy oda, ez lassan nem feltétlenül lesz érv egy márka mellett.
És a Lancia példázza, hogy igenis annak is reális esélye van, hogy a profit miatt beolvasztják. Pedig ők 103 évesek. Azt akarom csak ezzel mondani, hogy tradíció ide, vagy oda, ez lassan nem feltétlenül lesz érv egy márka mellett.
Tom122009-12-04 23:51:22 // 12207
Ez /is/ valahol meg van DVD-n.:-) Szép idők voltak. Mialatt néztem, arra gondoltam, hogy talán a külsőn csak alig /már megint, ahogy a BMW/ kéne változtatni, csak a "technikát" kéne mindig "csúcsra" cserélni, pl. a 3-as BMW sem sokat változott külsőleg 5 - 10 év alatt "első ránézésre", mégis jó a vevőknek...
Blade2009-12-04 23:31:19 // 12206
Szerintem Te jobban illenél a dácsia logan klubba az ilyen zárjon be az alfa, oda való az ilyen ötlet:) Régebben beleolvastam, nincs véletlenül egy dácsiád is... ? Te kinek a rajongója vagy? A márkáé a történelmével meg a tradiciójával együtt, vagy az öltönyös menedzserekért akiket semmi más nem érdekel csak a pénz? Persze, kell a jó menedzser, de intő példa a chevrolet a dewooval...
Nekem ne mutasd be a világot, egy picivel többet tapasztaltam róla mint Te a könyvekből. Pl. azt is hogy a mai világban minden apró dolgot értékelni kell, ami kicsit is nem a pénzről szól...
Majd ha ezt felfogod, szólj...
Nekem ne mutasd be a világot, egy picivel többet tapasztaltam róla mint Te a könyvekből. Pl. azt is hogy a mai világban minden apró dolgot értékelni kell, ami kicsit is nem a pénzről szól...
Majd ha ezt felfogod, szólj...
Cselentano2009-12-04 23:27:33 // 12205
érdekes egy koncepció, kis maserati :-)
de azért megnézném.
szerintem nem rossz ez az új vonal, amit a Mito és ez Giulietta képvisel.
csak ha a presztízsre és sportosságra gyúrnak akkor legyen is az.
ok legyen megfizethető változat, de legyen vérbeli sportdög és minőségi igényes anyagokkal.
én ezt várom az alfától.
és öregszem most már a kényelmet is. :-)
minőségben a 147 amikor megjelent topon volt, egyik gyártónak sem volt abban a kategóriában olyan belső térrel rendelkező kocsija, csak hogy egy olyan apróságot említsek, hogy az ajtókárpitban található zsebek szövetburkolást kaptak, puha volt, nem zörgött benne semmi, és még sorolhatnám.
ide kellene visszanőni.
a mitonak pl. érdekes a külseje, nem tucat, de a belső anyagok ..... hmmm
na ott visszaléptek.
én drukkolok az alfának, mert szerettem a két kis dögöt amim volt.
de jelenleg egy rohadt nagy lőkés kell nekik, hogy újra ott legyenek ahol kellene, hogy legyenek.
(na ez értelmes volt :-))
de azért megnézném.
szerintem nem rossz ez az új vonal, amit a Mito és ez Giulietta képvisel.
csak ha a presztízsre és sportosságra gyúrnak akkor legyen is az.
ok legyen megfizethető változat, de legyen vérbeli sportdög és minőségi igényes anyagokkal.
én ezt várom az alfától.
és öregszem most már a kényelmet is. :-)
minőségben a 147 amikor megjelent topon volt, egyik gyártónak sem volt abban a kategóriában olyan belső térrel rendelkező kocsija, csak hogy egy olyan apróságot említsek, hogy az ajtókárpitban található zsebek szövetburkolást kaptak, puha volt, nem zörgött benne semmi, és még sorolhatnám.
ide kellene visszanőni.
a mitonak pl. érdekes a külseje, nem tucat, de a belső anyagok ..... hmmm
na ott visszaléptek.
én drukkolok az alfának, mert szerettem a két kis dögöt amim volt.
de jelenleg egy rohadt nagy lőkés kell nekik, hogy újra ott legyenek ahol kellene, hogy legyenek.
(na ez értelmes volt :-))
Cselentano2009-12-04 23:15:32 // 12204
láttam :-)
gondolkodtam is, hogy el kell azonnal adnom az x3-ast :-))
most mit hozzak fel ellenpéldának? az itthoni totlacart, ők szeretik :-))
amúgy a hülye angolokra nem hallgatok, érdekes egy népség, viszont a top gear jó műsor.
vannak benne jó poénok és érdekes megközelítések :-)
gondolkodtam is, hogy el kell azonnal adnom az x3-ast :-))
most mit hozzak fel ellenpéldának? az itthoni totlacart, ők szeretik :-))
amúgy a hülye angolokra nem hallgatok, érdekes egy népség, viszont a top gear jó műsor.
vannak benne jó poénok és érdekes megközelítések :-)
Tom122009-12-04 23:12:31 // 12203
Még nem láttam olyan céget, aminek hasznára válna, ha folyamatosan cserélgetik a "vezéreket", kb. azt csinálják, amit a Ferrari idén a F1-ben...:-/
Tom122009-12-04 22:55:38 // 12201
Arra találtak ki - hogy az utas hányjon benne...:-)) ...mondjuk egy jó kis kanyargós hegyi szakasz után.;-))
Egyébként meg nem a szépségével kapcsolatban említettük /az Opelek amúgy sem a kézzel varrott valódi bőr belsőkről híresek :-)/, hanem a koncepció volt a lényeg. Mondhattunk volna Lotus Elise-t, úgyis rokona, vagy Toyota MR2-t.
Egyszerű a recept: legyen könnyű, egy 1.8 - 2.0-s turbó, középmotorral, hátsó kerék hajtással + ha lehet "targa" tetővel /;-)/, valami GTV féle, újra "csomagolva", fogyókúra után. Ja és elfogadható áron.:-) Egy olyan kis méregzsák, ami a versenypályán is megállja a helyét vasárnaponként, vagy akár saját bajnokság is lehetne a vége /Clio Cup féle/ és a "sport" része is meg lenne oldva, ott garantáltan mindig csak Alfa győzne...:-)
Vagy csak a fantázia túltengésem van? :-))
Egyébként meg nem a szépségével kapcsolatban említettük /az Opelek amúgy sem a kézzel varrott valódi bőr belsőkről híresek :-)/, hanem a koncepció volt a lényeg. Mondhattunk volna Lotus Elise-t, úgyis rokona, vagy Toyota MR2-t.
Egyszerű a recept: legyen könnyű, egy 1.8 - 2.0-s turbó, középmotorral, hátsó kerék hajtással + ha lehet "targa" tetővel /;-)/, valami GTV féle, újra "csomagolva", fogyókúra után. Ja és elfogadható áron.:-) Egy olyan kis méregzsák, ami a versenypályán is megállja a helyét vasárnaponként, vagy akár saját bajnokság is lehetne a vége /Clio Cup féle/ és a "sport" része is meg lenne oldva, ott garantáltan mindig csak Alfa győzne...:-)
Vagy csak a fantázia túltengésem van? :-))
Somez2009-12-04 22:33:32 // 12200
Kurvajó ez a videó, és én is látnék ilyeneket ezerrel, de Thompson is már Hondával tolja azt hiszem :-( Gondolom a 159 túl nehéz vot nekik, azért nem váltottak arra.
Somez2009-12-04 22:25:31 // 12199
A rajongó számomra nem az elvakult, szemellenzős, habzószájú idiótát jelenti, aki nem gondolkodik, hanem mindenre rávágja, hogy az Alfa az isten.
Te tényleg abban a hitben élsz, hogy egy profitorientált céget egy percig is érdekel, hogy mi lesz a rajongótáborával? Mert ha igen, akkor sajnos te vagy a beteg, méghozzá súlyosan :-)
Ha objektíven tekintesz a jelenlegi helyzetre, akkor a Fiatnak ott a Lancia egyetlen modellel, a Deltával. Meg a hozzá nagyban hasonlító, kvázi konkurens Alfa Romeo az állandóan elkúrt modellekkel, amikből nem vesznek annyit, amennyinél már megérné kifejleszteni és gyártani őket. Van értelme fenntartani őket? Nincs. Válság idején pedig pláne nincs.
Te tényleg abban a hitben élsz, hogy egy profitorientált céget egy percig is érdekel, hogy mi lesz a rajongótáborával? Mert ha igen, akkor sajnos te vagy a beteg, méghozzá súlyosan :-)
Ha objektíven tekintesz a jelenlegi helyzetre, akkor a Fiatnak ott a Lancia egyetlen modellel, a Deltával. Meg a hozzá nagyban hasonlító, kvázi konkurens Alfa Romeo az állandóan elkúrt modellekkel, amikből nem vesznek annyit, amennyinél már megérné kifejleszteni és gyártani őket. Van értelme fenntartani őket? Nincs. Válság idején pedig pláne nincs.
Kacorka2009-12-04 21:29:21 // 12198
Ez is sokat elmond azért az alfa jelenségről. Lehet szeretni meg nem szeretni Clarksont, sok hülyeséget is beszél (pl. nem értem, hogy a múltkor még el akart élvezni a kipufogó hangjától most meg lefikázza), de azért elgondolkoztató...:
8C
8C
Tedi2009-12-04 21:12:30 // 12197
Ezt könnyű mondani, de ez iszonyú sok pénz és most pont abból lett elég,hogy rengeteg zsét betoltak mindkét márkába,peofit meg sehol. Pont azpn meg most az agyalás,hogy ezt megcsinálják-e mégegyszer, vagy sem. Mondani mindent nagyon egyszerű, ezt, amit leírtál a Fiat is tudja, a kérdés, hogy akarja-e...
Tedi2009-12-04 21:04:18 // 12196
Én ebbe már akkor beletörődtem, amikor kihozták az új Deltát. Sajnos ez van... :(((
Blade2009-12-04 19:03:20 // 12194
Te miről beszélsz?? Szűnjön meg az Alfa Romeo egy rajongó szájából??? Beteg vagy?? Száz éves gyárakat nem lehet csak úgy megszüntetni... Javítani kell a minőségen, szélesíteni a palettát új típusokkal és szélesebb tartományt átfogó motorokkal... Úgy mint pl . bmb-nél van ha már folyton azzal van összehasonlítva az Alfa. És ezt hosszú távon tartani. Valamint fontos szerintem a motorsport is, pl lehetne indítani a DTM- mel és megismételni a 90-es éveket. Szerintem garantált siker lenne:) A Ferrari is Schumacher vitézkedése alatt háromszorozta meg az eladásait...
mesa2009-12-04 18:32:15 // 12193
Múltkor épp fikázták Clarksonék az X3-ast, a legszánalmasabb autónak tituálva :))