Fórum >> Típusok >> 145-146

pb_2010-11-17 23:05:27 // 114608
Tük jót mulattam ezen a hszen.D Elképzelem amint bemész a boltba, és azt mondod a vidál szásszon fos end go 2 in 1 változatára, hogy kéerek 1 dupla vidál szásszon fos end got. Kicsit furcsán fognak rád nézni, de rá se ránts.D Vagy van még jobb a focista +duplázza a góljainak számát, akkor ha gólt rúg, majd a hálóról visszajövő labádát, még 1x bevágja, 2 in 1.DD
Serlokk valahogy nem akar ez összejönni neked.DD
Attól, hogy dupla tömítést teszel a leömlőhöz, attól nem fog jobban tömíteni, ill ha nem húzod + a csavart attól sem.)
Én teljesen 1etértek magammal, de ahogy látom nálad vannak képi- és fogalomzavarok.D
WarbiRunner (Gyuri)2010-11-17 22:37:58 // 114607
Én nem tudok úúúszni! Józanon se :-) Úgyhogy készülj...én nagyon készülök :-)
Willy2010-11-17 21:53:36 // 114606
Kívánom Neked, hogy ne is legyen vele semmi bajod.

10-ből 9 szerelő viszont nem fogja az ajusát ajánlani (100-120 LE-s autó felett) ami szerintem nem véletlen.
dfg (Tanárúr)2010-11-17 21:46:55 // 114605
hát ez meg a te dolgod, nekem most is az került bele, és még semmi baja (kopp-kopp-kopp).

75 ezer km nem lehet véletlen, ha annyit kap a kocsi, amennyit tőlem kapott. ezek a mocik nem hajlamosak a hagyományos értelemben vett hengerfejességre.
Willy2010-11-17 21:40:20 // 114604
Akkor szerencséd volt, én nem tenném bele saját autómba. Inkább dupla annyiért gyárit, HF tömítést nem kell gyakran cserélni.
dfg (Tanárúr)2010-11-17 21:35:18 // 114603
nekem ajusa volt a 146-ban, és 75K-t mentem vele... ráadásul bántottam is, de nem is kicsit.
Vikking 3112010-11-17 21:20:27 // 114602
:D Az előfordulhat :D
Willy2010-11-17 21:19:25 // 114601
HF tömítésben Ajusát nem szabad megvenni, reinz-et is csak akkor ha nem kap sokat az autó. Csak gyárit!
dfg (Tanárúr)2010-11-17 21:18:21 // 114600
azt hiszem 1-2 embernek lesz segítségre szüksége.
dfg (Tanárúr)2010-11-17 21:10:34 // 114599
a síkolás, +szimeringezés kb 25-30 ezer, a hf tömítés, és a csavarok 15-25 közt. (kérj árajánlatot Erhardtól, ajusa tipusra). ehhez jön a szerelő munkadíja, aki leveszi, és visszateszi. ráadásul ha a vezérlésed öreg, akkor ilyenkor az is csere, mert ugye meg kell bolygatni.
Vikking 3112010-11-17 16:40:18 // 114598
Vitatkozik a f-xom. Gondoltam jót teszek a gyöxinek, recskázhat otthon arra, hogy hú megin belekötöttem valakinek valamely félmondatába.

Gábor, tudhatnád milyen jótét lélek vagyok! :))))) Ha kell, akárkinek segítek decemberben a medencéből kijönni. Akár. :D
Vikking 3112010-11-17 16:38:26 // 114597
Persze hogy nem a poharak számára. Hanem az adagra. Agyatlan :D

(A dupla DVD pedig ezer meg egy éve azt jelenti számítástechnikai szaklapokban, hogy dupla rétegű dvd-re van nyomva.)

Neked is van még mit fejlődnöd, pl olvasni megtanulni, agyat növeszteni, kultúrát tanulni, tahóságot elfelejteni. De ne kérjek lehetetlent ;)

És én ezzel befejeztem. a DUPLA azt jelenti, hogy tú in van- fonetikusan. (abban a nyelvben, amit te is megértesz : kettő az egyben. )

Na most kettő tömítést ami a hőtől inkább elég mint meglágyul, összeházasítani... Nem könnyű lenne. AZ megint kurvára más, ha -mivel a HF-et nem szándékoztam SOHA szétcseszni - nem húzom rá úgy mint az állat, hanem inkább teszek be még egy tömítést, hogy biztos legyen a dolog, akkor azt hogy nevezzük. Semmiképp nem duplának. Két darab tömítésnek legfeljebb. VAGY duplán tömítettnek. De dupla tömítésnek sehogyse.

Azt pedig csak halkan jegyzem +, hogy sem a kvnál, sem az általad Mlített szesznél, nem a poharak számára vonatkozik a duplázás, ahogy a dupla lemezes kiadás is 2 lemezt jelent.

ezt meg gondold végig, magaddal sem értesz egyet :D

Elmagyarázzam? Ha ugyanis nem a poharak számára vonatkozik (tehát az egy pohárban levő dolog mennyiségére... Azaz 2 az 1-ben... ;) ), akkor szerinted a dupla lemezes dévédé (ha tudod miaz.. Egy ilyen lemezszerű dolog, állítólag adat archiválásra is jó. 33-mast flexelni asszem nem alkalmas :((( ) azt kell, hogy jelentse, amit jelent. De a "mondatod" szerint nem azt jelenti.
De semmi gond. Mostmár húzzáhaza. - Azt már tudjuk - képileg is rögzítve van -, hogy téged hogy szoktak hazahúzni, ha véletlenül Alfa Romeo találkozóra tévedsz. ;)
Martin2010-11-17 14:52:45 // 114596
Kb. ezt mekkora összegben szokták mérni??
dfg (Tanárúr)2010-11-17 13:58:41 // 114595
az anyagát meg sokkal több.

HF le, síkolás+szelepszárszimeringezés, új HF tömítés, HF csavarok, és gól...
Martin2010-11-17 13:09:33 // 114594
Hali!
Érdeklődni szeretnék, hogy kinek van tapasztalata szelepszár szimering cserében?
Meg szeretném csináltatni de kapásból 20000 lenne a munkadíj a szerelő szerint.
pb_2010-11-17 11:31:59 // 114593
Akkor jónak kell lennie. 45/6 8vre igaz csak.
Tiszi2010-11-17 10:54:37 // 114592
Ok, a hétvégén talán már összerakjuk a motort , akkor majd meglátjuk élesben .
Egyébként 100/17 -es szinte az egész 33/145/146 boxerhez ezt adják , kivéve persze a 16 szelepeseket .
pb_2010-11-17 10:37:45 // 114591
Fel, eddig is ilyen volt. Nem változik a fogprofil, ill a szíj hosszúsága sem(annyira, hogy ne tudjon utánfeszíteni, mindez csereperióduson belülre értendő). Ha az adott motorhoz vetted a szíjat annak jónak kell lenni. Ha semmiképp nem megy fel, akkor számold + a fogakat.
Tiszi2010-11-17 10:14:16 // 114590
Aha, és minden gond nélkül felmegy ? Az enyémre egy 10e km-s szíjat tettem vissza, de az - már ? - tökéletesen belefekszik ...
pb_2010-11-17 09:52:10 // 114589
Új szabályok keletkeztek az AAn, vagymi?)))
dfg (Tanárúr)2010-11-17 09:45:59 // 114588
Tényleg bazzz... és társa sincs...
pb_2010-11-17 08:59:24 // 114587
Nem is tudtam, hogy valami társkereső oldalra irogatok.)))
pb_2010-11-17 08:53:30 // 114586
Nyomozgassál még 1 kicsit az témában serlokk, hátha +érted.D
Azt pedig csak halkan jegyzem +, hogy sem a kvnál, sem az általad Mlített szesznél, nem a poharak számára vonatkozik a duplázás, ahogy a dupla lemezes kiadás is 2 lemezt jelent. Ha pedig 1 lemez(dvd csak a gyengébbek kedvéért) több adattartalommal rendelkezik, mint hagyományos társaik, akkor már másról van szó. Szóval van még mit fejlődnöd.)))
Pezzy1452010-11-17 08:52:56 // 114585
Köszi ez alapján csinálom bár multkor ugy emléxek két csavar is megszivatot mert nem akart kijönni!
dfg (Tanárúr)2010-11-17 08:45:07 // 114584
hagyd már. nincs arca, nincs rendszáma, nincs működő alfája, nincsenek saját fotói az adatlapján, nem láttam még talin, és nincs telefonszáma. a nevéről nem nyilatkozom, de valószínű az sem az igazi. egy szellemmel vitatkozol...
Vikking 3112010-11-17 07:54:42 // 114583
egy meg egy az kettő. Az nem dupla. A dupla kávét sem két pohárban kapod, a dupla whiskeyt sem. Ahogy a dupla dvd is 1 lemez. Ennyit erről. De kurvára nem dulpa. Az sehogyse jön ki, hacsak nem szellemi fogyatékos az ember...
WarbiRunner (Gyuri)2010-11-17 07:50:15 // 114582
A blogomban találsz képes útmuatót a középkonzol szétszedéshez. A tekerőkapcsolókat úgy próbád meg, hogy egy darab bőrrel védve kombinált fogóval megfogod és lehúzod magadfelé. Ha aláfeszítessz nehezebben jön és a nyoma is ottmarad a feszegetésnek.
G-Burt2010-11-16 23:50:38 // 114581
Szerintem nem jó, a szíjnak rá kell feküdni a tárcsára, a fogaknak passzolni kellene.
pb_2010-11-16 23:49:46 // 114580
Az enyém is ilyen.
Tiszi2010-11-16 23:31:43 // 114579
Hi ! Az öcsém 145 boxerjén cserélnénk vezérműszíjakat, ezzel kapcsolatba lenne kérdésem . Az érdekelne, hogy jó-e , ha a szíj profilja és a vez.tengely tárcsa profilja egyáltalán nem hasonlít egymásra ? Elvileg a szíjnak jónak kellene lenni, de - kézzel feszítve - nem akar minden fog a helyére menni. ill. a szíj gömbölyű a tárcsa pedig trapéz alakú.


Vagy , lehetséges az, hogy majd a motoron, megfeszítve felveszi a tárcsa profilját ?
zotya littlesoldier és Szabina2010-11-16 22:33:11 // 114578
még mindig van hely a naptárban!
pb_2010-11-16 22:29:59 // 114577
Ha zavar, minek nézegeted?))
07.04.28.
pb_2010-11-16 22:24:25 // 114576
Nálam az 1 +1 az 2, vagyis dupla, lehet nálad nem, de Rről igazán nem tehetek.))) Ezek után nagyon úgy néz ki, hogy nem nekem jár az 1es.D
Vikking 3112010-11-16 22:05:48 // 114575
(Az agyatlan kötőjelezéseddel az oldaladon egyetemben... Ennyi ésszel szabadlábon... Mintha az ezerhuszonnégyszerhéthatvannyolc lenne az általános mindenkinél. Á szóra sem érdemes. )
Vikking 3112010-11-16 22:04:30 // 114574
dulpa? azaz :D karó. nem csak a helyes, hanem az írásod is :) de akkora, hogy ifával nem bírnád hazavinni, a naplóból úgy lóg ki mint ha villanyoszlopot akarnánk beletenni szerencsétlen osztálynaplóba. de ezt így igazából minden tárgyból megkaphatod.
pb_2010-11-16 22:02:04 // 114573
Gondolom, a dulpa tömítést, 1 hengerhez a gyárban is alkalmazták anno.D
Vikking 3112010-11-16 21:54:59 // 114572
NEM!

Egyszer odacsaptam. MEGCSINÁLTAM. Aztán odacsaptam mégegyszer. MEGINT MEGCSINÁLTAM.
Azután megint odacsaptam és most lett megcsinálva.

Hülyegyerek :D Ostoba :D
pb_2010-11-16 21:53:46 // 114571
Szóval foglaljuk össze, Lrontottad, és azóta többx is kellett cserélni -> a javítás nem tisztességesen történt. Ennyi, ezen nincs mit ragozni, hanem L kell ismerni.D
Vikking 3112010-11-16 21:47:25 // 114570
F O GY A T É K O S vagy? :D Mondom odacsaptam. Ergo csattog. Ezt hogy küszöbölöd ki te nagyon agyas? :D E L R O N T O T T A M ! vágod? :D Nem magától rossz :D

Ezt a gyépést :D
pb_2010-11-16 21:41:14 // 114569
Mégis csattog.) Gondolom azért kell mindig hozzányúlni, mert jól + van csinálva.)
Vikking 3112010-11-16 21:34:59 // 114568
MAGÁTÓL eddig nem romlott el. :) RONTOTTAM már el, de azt akárhogy igyekszem, nem tudom a nem rendesen megcsinálás rovására írni. C'est la vie. Ahogy mondaná a német, spanyol nyelvterületen járva, lengyel nyelvtudását fitogtatván.
Vikking 3112010-11-16 21:32:46 // 114567
Gyóéjt!

(Am én nem mertem alányúlni.... :) )
Vikking 3112010-11-16 21:32:18 // 114566
Egyszerűen fogalmazok: Kurva nehéz leszedni. Vagy legalábbis nekem az volt. Rongy + fogó kombó negyed órás rángatás után adta meg magát darabonként.....
Feszegetni nem érdemes, mert ott marad a csavarhúzó nyoma, szóval csak a bika marad...
Föckös2010-11-16 21:31:48 // 114565
bátran nyúlj alá valami lapossal és húzd le.

na megyek, mert kialakult a kovalens kötés.
jó éjt


jó egymásbaszogatásthülyegyerekekmajdközétekcsapok!
:-D
Vikking 3112010-11-16 21:30:59 // 114564
Ja persze amik ott bent vannak a borítás alatt, nem mondtam. :)

Én levettem akkor a légbeömlőket is, igaz, két napja volt nálam az autó, nem nagyon tudtam, hogy akkor ezt most mérhogy... :)
pb_2010-11-16 21:30:12 // 114563
Vatte, vatte!D
Pezzy1452010-11-16 21:30:02 // 114562
Köszi a választ
vmikor már probáltam de kapcsolokat nem tudtam leszedni ugyhogy hagytam az egészet! Azt gondoltam megprobálom megint!
pb_2010-11-16 21:29:07 // 114561
Ahhoz képest az utóbbi 1 évben többx is olvastam, hogy cserélted.)) Sztem 1xűbb 1x tisztességesen +csinálni, de ahogy gondolod, sőt kivár6od vele a black holet is.))) Nem is tudtam, hogy nincs főtengely a motoromban?)) Lehet kiszerelte valaki tudtom nélkül?D Vagy lehet ugyanott helyezkedik L, ahol a tisztességesen +csinált leömlő a sortömítéssel?DD
Föckös2010-11-16 21:28:38 // 114560
2db a jobb oldalon, aztán 1db ott ahol mondtad, az oktondinál, meg 1-1 db a hideg/meleg levegő csapnál, és a másik nagy tekerőnél amivel azt állíyitják hogy merre menjen.
mind csillag.
aztán a többi meg bolha.
FL utáninál lövésem sincs, de boxinál nem kell a légbeömlőket leszedni, ami egyébként 3 as imbusszal volt nekem felfogatva.
vagyis le
:-)


uááá kezd hatni a kárlovácskó, végülis nagyüveges :-))
Vikking 3112010-11-16 21:22:13 // 114559
Ja okéj :))) Akkor úgy készülök, hogy félrészegen a forró vízben matatunk :DDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak