Fórum >> Típusok >> 145-146

2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Alfaboooy2019-03-20 22:35:14 // 142590
Én is kezeltem hőálló festékkel, azt le dobta magáról :D
Abból sem jó ezek szerint mindegyik...
Kau2019-03-20 21:34:30 // 142589
Az enyém leesett kb 7-8 éve. Nem hiányzik.
Kazes☻2019-03-20 21:00:59 // 142588
Szvsz sokat nem ér, de nyugodtan lefestheted valamilyen hőálló festékkel... :)
Hakuna2019-03-20 20:06:28 // 142587
Köszi! Nem sietnék vele, csak a lemez volt ennyire rozsdás egyelőre. Persze most majd lehet, hogy a ház is rákezd, ezért kérdeztem nem kellene -e kezelni ...
Kazes☻2019-03-20 19:44:42 // 142586
Gondolom még egy darabig jó úgy, aztán csere... akár egy univerzálisra... persze lehet előbb is. :)
Hakuna2019-03-20 19:31:32 // 142585
Sziasztok!
Ma leesett a a katalizátorról az elrohadt (hővédő?) lemez.
Kell / lehet ezzel valamit csinálni, vagy nincs különösebb jelentősége?
Esetleg lehet ezt valamivel kezelni/festeni?
1.4 TS 1998
Kazes☻2019-03-18 16:33:25 // 142584
A tetején szokott... ahol nyomja fel az AC az üzemanyagot a kilépő csőhöz. Bontva biztos találsz, de szvsz még az újabbaké is jó lehet. Legfeljebb más a csati, szt meg át kell forrasztani és kész. :)
Laciferi2019-03-18 16:30:22 // 142583
Most ugyis csak szemre akarom vetelezni alaposan, hogy van e rajta benzin, mert ha igen, akkor sajnos el van repedve valahol :/
Kazes☻2019-03-18 16:20:25 // 142582
Konkrétan a tankban! :)
Laciferi2019-03-18 16:20:23 // 142581
Koszi :) Meglesem akkor!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Laciferi2019-03-18 15:57:24 // 142579
Nehez hozzaferni? :) Ujonnan nem lehet mar ilyet kapni ugye ha jol sejtem? :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Laciferi2019-03-18 15:46:20 // 142577
Sziasztok! Alfa 146-ban hol van az AC pumpa? Hatul a csomagtartoban valahol a karpit alatt? :) Vagy mas konnyen hozzaferheto helyen? Csak meg kene neznem all e a tetejen a benzin mert elegge budos van a kocsiban valami miatt (benzinszag). Koszi! :)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2019-03-10 10:31:12 // 142573
Skacok! A középkonzol kezelőszerveinek világítása micsoda? Sima rizs izzó v. valami spec? Köszi.
misike762019-03-09 20:47:28 // 142572
Sziasztok! Az alu nyári szettembe elporladtak a műanyag tehermentesítők. A felnibe bele van valahova karistolva, hogy pontosan mekkora is a lik a közepén? A 146os agya az 58as, ugye?
Alfaboooy2019-03-08 22:32:20 // 142571
Okes köszönöm. Holnap még úgy is próbálkozok vele ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-08 19:50:14 // 142570
Bocs, igaz, a 146-ot nem próbáltam vele :-)
DennisBeru2019-03-08 19:31:23 // 142569
Neked milyen Blootooth-os készülékkel csatlakozott a 146? Mert én próbáltam párat, de nem tudott kapcsolódni...
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-08 19:05:20 // 142568
Kell a driver mindenképp, egy ftdi usb serial port drivert rak fel. Com3, vagy Com5 szokott lenni, de más is lehet, ez a gépedtől is függ. A MES beállításoknál próbáld végig az összes portot. Az bluetooth - os ennyivel egyszerűbb amúgy, hogy nem kell driver.
marci912019-03-08 09:01:24 // 142567
A Fiat Ecu Scan-nél több típust is meg kell próbálni. Nekem pl 2000-es évjáratú, de a 146 1.6 TS '98-assal csatlakozik rá csak.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
DennisBeru2019-03-08 01:28:47 // 142565
Ha a géped felismeri a kábelt nem kell szvsz. Azon elvileg a driver van rajta a kábelhez. Annyi még, hogy a programon belül ki kell választani azt a portot amire csatlakoztattad a kábelt. Utána működnie kell.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-07 23:01:06 // 142562
A kapcsolót asszem 7-esre, az ECUpozícióba kell tenni, bármit is olvasol (légzsák, abs is). a 3 pin adapter mindet ugyanarra a K-line-ra vezeti rá.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Alfaboooy2019-03-07 22:11:15 // 142560
Sziasztok! Ki tud nekem segíteni hibakód olvasásban?
Első körben légzsákot szeretnék olvasni és ha lehet törölni.
Jövő héten viszem műszakra az autót, de még a légzsák lámpa ég. Ha nagyon muszáj el tudom vinni ki olvastatni, de szeretném megtanulni a menetét hogy egy kicsit átlássam.
Leszedtem a Multiecuscan - t, van 3 pin-es átalakítóm, VAG-COM OBD2 kapcsolós diagnosztikai kábel és Elm327 V1.5 Interface OBD2 csatlakozóm is.
Már sokat játszottam vele, de valami nincs jól beállítva vagy én nem vagyok jól beállítva, nem tudom de sikertelen a csatlakozás. Köszönöm ;-)
Kau2019-03-07 12:44:37 // 142559
Persze, hogy volt. Már a faceliftes 33-asok is voltak. Előtte nem.
marci912019-03-07 08:00:52 // 142558
Nem tudjátok amúgy, hogy gyárilag volt galvanizálva a 146? Engem meglep, hogy amíg nővéremék Opelje egy festékpattanás után azonnal rügyezik ki, nálam a hibák nem rozsdálnak rögtön a bódén. Ha viszont volt galvanizálva, nem értem, hogy alul miért volt már 12 éves korában felületi rozsda.
DieselManiaco(NagyVad)2019-03-05 07:04:46 // 142557
Mondjuk rólad élből feltételeztem hogy utánna olvastál. Egyébként nyugodt vagyok😁
Nyomásemelés nem biztos hogy érdemes, a gyári 0,8 állítólag az 1 feletti értéket nem tolerálja sokáig a kis K14. Úgyhogy vagy K26 méret, vagy valami hibrid építés.
Meg egy kis katalizator off, egr off, egy iveco cooler a hűtő elé, meg nagyobb adagoló és már helyen is vagy😁😂
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-04 20:53:21 // 142555
Az 1.7 tengely az történelmileg került bele, arról nem tehetek :-)
Az LDA-val a nyomás felépülést lehet siettetni. Elsőre homorú profilt csináltam neki, de az nagyon füstös lett. Most inkább domború, elég sokat méregettem, kisérleteztem, mire jó lett. Tolómérővel jelöltem fel a 'plusz gázolajat', aztán gravírgéppel kiszobrászkodtam. Szerintem jó lett. Nem akarok versenyautót faragni belőle, nyilván :-) Turbónyomás emeléssel még lehetne játszani, de egyelőre pont jó ez így, nem akarom jobban húzni.
Azért hogy megnyugtassalak, nem vakon jatezok vele :-) Elolvastam egy csomó írást az adagoló működéséről, szoval nagyjából azért vágom, hogy mi mit csinál benne :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
szasza(SW)2019-03-04 18:39:24 // 142553
Sziasztok!
Asszony letiltotta a GT projektem.
Ezért ha esetleg valaki tudni vélne egy szép állapotú 146 JTD-t.99 utánit.Amit nem kell lakatolni fényezni és nincs lelakva belül.És természetesen üzembiztos és csak menni kell vele,az jelezze felém.
A GT a két ajtó miatt lett letiltva így sajna a 45 is kiesik.Ne keljen már 47 vagy 56-ot vennem segítsetek,ha tudtok találni egyet:
Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-04 09:34:15 // 142552
Persze, de 1 fok plusz előtöltésből baj nem lehet :-) A gyulladási késedelem annyira más hidegben, melegben, párás, száraz időben, hogy az az 1 fok egy ilyen viszonylag egyszerű szabályzásnál elvész. A jtd-s tapasztalatok szerint plusz előtöltést adva kicsit keményebb lesz a járás. Ha már nagyon sok, akkor gyengül is, túl hamar ér be a gázolaj. Fordulaton meg jól is jöhet az az 1 fok, ott jó ha visszább van húzva, pláne ha több anyag van neki adva. Kisebb lesz a füstje. Közép tartományon lenne jobb előrébb tolni, de ez ugye mechnika, ezzel nem. lehet így variálni. Lehetne kis plusz nyomatékot adni, és halkulna. elvileg. Gyakorlatilag meg elég jó nyomatekos, és a hangja is szép, valószínű az 1.7 tengely az ott segít neki. Szívó üzemben is használható nyomatéka van.
A turbó az lusta egy állat rajta, de pont ezért is van az LDA kúp megpiszkálva. Tudtam olyat, hogy egész hamar betöltsön, de csak sok füst árán. Pár profilt kipróbáltam, mire kb jó lett. Turbólyuk persze van, mindig is lesz :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Alfaboooy2019-03-03 22:45:20 // 142549
Nálam az indítás ha még csak annyi lett volna hogy egyenetlen, egy kis ideig 1500korul kell tartani, az nem lett volna gond.
De a füst ami ott volt, az nem volt semmi. Igazából ezért is gondoltam a porlasztókra.
Az meg hogy - 5 °C-ig használható, aztán vagy be indul vagy nem, bár lehet hogy a 3 éves Varta aksi már kevésbé bírja, de nem volt így a legjobb hogy időjáráshoz kell kötni az autót, és remélem hogy így kiválógatva a porlasztókat, talán tudtam rajta javítani.
Egy adagoló beállítás szerintem nekem is kellene biztosan
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 22:40:40 // 142547
Én előfűtöm, szóval nem borzasztó a probléma, úgy meg felet fordít és jár.
A háznyomás okés, olyan adagolóból lett a szabályzó átrakva, ami jó volt. Az anyag sincs elvéve tőle, inkább kicsit többet kap. Szerintem nálam a gyertyák kukák megint, és a tank szűrő is megérne egy pucolást. Azért valamit csak konyítok hozzá már :-DD
Meg lett mérve az előtöltés és 1 fokkal hátrébb van, de nem piszkáltuk egyelőre.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 21:55:20 // 142543
Na jó hogy jössz, ehhez tényleg nem értek :-) Biztos nem egy ördöglakat, de még nem szedtem szét. Pedig van itt tartalék is, amit akár lehetne.
Én maradtam a gyári 150Bar nyitónyomásnál. Tényleg akkor nyit, és így szemre normálisan porlasztott, nem cseppent be. Jóska bá'nak elhittem, hogy ez így szemre megy, bár fura volt a CR injektorokon edzett lelkivilágomnak :-DDD
Az tuti, hogy nekem is előtöltés hiányosan indul be és rezeg-remeg eleinte, de szinte ez a normális, nem?:-DD Az a baj, hogy igazán profin nem lett beállogatva ezen még semmi. Az előtöltésre valaki ráhúzott még egy fokot, gondolom hengerfejezéskor összerakták és látták, hogy füstöl és dadog. Aztán Jóskabá' beütötte a nyomásszabályzót próbából (szörnyű lett tőle..), majd mérés nélkül egy másik ugyanolyan lett a helyére téve amikor at mondtam, hogy így egy métert nem megyek vele többet :-)). Aztán érzésből beállítottam a füstcsavart én magam, úgyhogy igazán "profin" van belőve. Persze benne a tuningolt LDA kúp, hogy teljes legyen a sufni.
Ahhoz képest viszont szépen jár, egész halk és jól megy :-DDD Szóval csak volt értelme elolvasni, hogy hogy a tökbe működik az az adagoló. Ha nem is tökéletes, de majdnem jó. Majd elviszem egyszer beszabályoztatni, rendberakatni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak