Fórum >> Típusok >> 145-146

Kau2019-01-13 08:57:23 // 142076
Na, ezt is elértük! :)

DennisBeru2019-01-11 21:12:12 // 142075
Köszönöm,akkor nyomozok majd.
Attika012019-01-11 19:13:30 // 142074
Lehet csak vezeték törés....
DennisBeru2019-01-11 18:31:58 // 142073
Nem nyit vissza,csak nem zár, mikor kulccsal zárom akkor se záródik,de csak a bal hátsó. Nem tudom hogy működik a hátsó ajtó zárása. 2 hét múlva tudom csak kibontani. Köszi a választ.
Kazes☻2019-01-11 15:15:33 // 142072
Tehát visszanyit? Akkor lehet csak valami kenési problem valahol... Ha nem is próbálja zárni, akkor akár a motor, akár vezetékszakadás, vagy ilyesmi is lehet.
DennisBeru2019-01-11 11:55:16 // 142071
Üdv. Akadt egy újabb probléma: távirányítós központi zár van a kocsiban, bal hátsó ajtót nem mindig zárja be, viszont ilyenkor kulccsal sem. Járt már így valaki, mi lehet a baj? (Ha átnyomom a belső gombot akkor zár.)
JCsabi2019-01-10 08:42:11 // 142070
Annak holnap lesz a napja. :-)
marci912019-01-10 07:39:37 // 142069
Szia!
ECU diagnosztikánál milyen hibakód jött elő? Ilyenkor célszerű azzal kezdeni.
JCsabi2019-01-09 20:35:10 // 142068
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. Az alany egy 1.4TS facelift 145. A műszerfalon a fordulatszámmérő és a km óra mutatója, nem a megfelelő értéket mutatja, hanem ugrál. Olyan mintha meg-meg akadna felfelé is meg lefelé is és a vízhőfok mutató se mozdul meg. Az összkm-t és a napit normálisan számolja, a benzinszintet is jól mutatja, a visszajelző pilácsok is működnek.
Találkozott már valaki ilyennel? Hol kezdjem a kutatást?
Köszi!
Alfaboooy2019-01-09 12:22:48 // 142067
Komoly...
marci912019-01-09 09:53:01 // 142066
https://www.youtube.com/watch?v=bcfulPcNBDI
Mondjuk itt a fickó szépen kinyitja őket 20 év után :) Lehet az a titok, hogy ezek még TRW légzsákokkal készültek.
marci912019-01-09 09:12:20 // 142065
Pont tegnap írtam egy blogot, amiben említettem, hogy beszéltem a miskolci légzsákgyártó cég egyik munkatársával. Konkrétan 10 évre készülnek a légzsákok. A hibakód mentes állapot + patroncsere mindenesetre sok esélyt adhat még így is, de nem garancia. Lazán előfordul még pár éves autóknál is, hogy nem nyílik ki.
Bazsa722019-01-08 14:50:23 // 142064
Sziasztok, BUÉK!
Őrült fájdalommal a lelkemben, de sajnos eladnám a kis Alfit.
2006 óta nálam van, szerettem, dédelgettem, a mindenem volt. Nem egy többmilliós álomautó, és nem is egy odaszúrós sportautó, de nekem ő volt a mindenem.
Sajnos belecsúsztunk egy devizás hitelbe (költözés egy kis nyaralóba), közben a párom egy betegségből adódóan munkanélküli egy jó ideje, így sorrendet kellett felállítani, mikor 2016.10. hónapban lejárt a forgalmija.
Azóta minden nap úgy telt, hogy talán ebben a hónapban lesz rá pénz, és végre felkészítem a vizsgára és levizsgáztatom, de hol egy csekk, hol egy orvosi ellátás, hol a puszta túlélés, de valami mindig jött és vitte az álmom.
Szóval eljutottam oda, hogy nem lehetek tovább önző, mert így szépen lassan tönkre megy szegény Alfi, Valaki talán tovább élne vele együtt.

Amit tudni kell róla:
Alfa 145 1.4 TS kis méregzsák, 1998-ban látta meg a napvilágot, olaszból hozott, bordó, 179.601 km-t futott eddig, ebből velem kb. 130.000 km-t élt meg közösen.
Utolsó szerviz 171.445 km-nél volt. Akkor, a szokásos dolgok cserélve lettek (oldalamon részben olvasható az élettörténete).
Sajnos 2016.10. hó óta áll, így a fékeknek annyi (a kézifék beragadva...), de havonta beindítom, és pöccre indul a kis drága. Korához mérten komoly baja nincs, de persze az idő, mint ahogyan rajtam, rajta is látszik. Hervadt a kárpit, a központi zár csak az anyos oldalról zárja az ajtókat, van egy pici horpadás a jobb hátsó ülés oldalon, kis lak hiba, a szokásos.
A forgalomból nincs kivonva! Minden negyedévben fizettem a kötelezőt, mert reménykedtem, hogy végre jut rá pénz, így csak rendbe kell rakni és levizsgáztatni.
Pár képet csatolok, de ha valakit komolyabban érdekel, írjon rám, és egy laza hétvégi utazással egybe kötve megnézheti életnagyságban a Szentendrei szigeten, Surányban.
Egy jó kávéra mindenképp számíthatsz, akár elviszed, akár nem.
Nem tudom mennyit érne, és nincs szándékomban nyerészkedni, így egy jelképes adásvételivel, de csak azzal, egyben vihető. A fő cél, hogy ez a kis drágaság életben maradjon egy szerető társ kezei között és még róhassa teli életérzéssel a kilométereket.
Köszönöm, hogy elolvastad!
djhans2019-01-08 13:49:47 // 142063
Akkor kell vennem egy vezérlőt. Ezt hogy érdemes? Menjek a bontóba és ott dugjunk rá egy másikat hogy jó legyen. Vinni kellene kábelt meg laptopot?
Kau2019-01-08 11:46:32 // 142062
A 90-es évek elején is voltak légzsákok és azok is kinyílnak, ha kell. Ebből kiindulva egy 20 éves légzsáknak még semmi baja. Szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-08 09:09:35 // 142061
Szerencsére erre a kérdést nem. tudom a választ :-) Remélem így is marad.
djhans2019-01-08 06:55:51 // 142060
Nekem világít régóta a légzsák lámpa. Meg lett állapítva hogy vezérlő hiba. Szerinted ha teszek bele jó vezérlőt akkor a benne lévő 20 éves légzsák miatt lehet még arra számítani hogy ütközésnél jól fog működni a rendszer?
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-06 20:34:06 // 142058
A vonalkód fölötti számot. 46746842
misike762019-01-06 20:11:12 // 142057
Milyen kódot kell nézni a vezérlőn? Az enyémbe ez van.
Attika012019-01-06 13:44:56 // 142056
Van vezérlőm ha érdekel....
Alfaboooy2019-01-05 23:49:36 // 142055
Hát engem már senki mert nem bírnak elhúzni :D pedig elviselném :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-05 23:10:51 // 142054
Szia! Én cseréltem, felesleges javíttatni. Az sokba lesz úgy. Kódszám alapján keress bele való vezérlőt.
A kiszerelés sem egy nagy csoda. Akksi sarut lehúzod, aztán kiveszed a rádiót. Míg ezzel elvagy, az pont elég relax idő a vezérlőnek, lehet lehúzni nyugodtan. A csatija kicsit trükkösen old, de nem kell parázni tőle. Aztán dugókulcs, két csavar fogja a vezérlőt, kb 15p alatt kézben is van (másodjára már 10 perc se). Én konkrétan a bontóban kipróbáltam, hogy jó lesz e a cseredarab. Rádugtam, jó volt, elhoztam.
misike762019-01-05 22:03:46 // 142053
Én se tudom, hogy ez mi ez. Azt mondta az ember, hogy 2-3 napra kellene nála hagyni az autót, ő kiszedi a vezérlőt, elküldi javításra oszt ennyi.
Kazes☻2019-01-05 21:29:56 // 142052
Jaja... és téged ki húz... a szánkón?! ;)
Alfaboooy2019-01-05 21:19:04 // 142051
Ki kell használni az alkalmat :) :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-05 21:04:03 // 142050
Már kellett, hiányzott a feeling :-)
Kazes☻2019-01-05 19:22:26 // 142049
Hehe... és szaladhatsz a szánkó előtt, te kis rém szarvas! :)))
Alfaboooy2019-01-05 19:10:24 // 142048
Végre itt egy kis tél ;-)
Kau2019-01-05 18:50:14 // 142047
Javítják? Majd írj részletet. Cseréről illetve nyílt légzsák hibatörlésről hallottam már. De, hogy javítják, arról még nem.
Kau2019-01-05 18:48:49 // 142046
Ugye mennyivel másabb mikor már 100 km/h-val mész? :)))
misike762019-01-05 16:42:34 // 142045
Sziasztok! Légzsák vezérlőt javítottak már nektek? Mire számítsak, sokba fáj? Elméletileg hétfőn lesz kiszerelve.
foxx2019-01-05 01:09:14 // 142044
Sziasztok!

Volt egy kis időm és a blogba sikeresen begépeltem ami az elmúlt szűk fél évben történt az 16V boxerral, ha valakit érdekel.
A lényeg, hogy igényli a törődést. Nagyrészt vigyáztak rá, de volt egy elhanyagolt időszaka is, vagyis ezt látom eddig, "hatalmas" tapasztalatommal.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-03 20:19:21 // 142043
Áhh.. ki tudod nyitni, mi? :-DD Akkor hagyom, nem szeretem zárogatni, az olyan kényszeres dolog :-D
Kazes☻2019-01-03 18:01:16 // 142042
Nyuuugodtaaaaaaan...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-03 17:18:04 // 142041
Franc.. akkor mostantól zárnom kell :-)
Kazes☻2019-01-03 14:40:35 // 142040
Simán... ha más nem, majd az ovinál! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-03 14:38:24 // 142039
Mostmár utol kell érned :-) Vagy esős havas időben kell jönnöd, mert lucskos időben még mindig sajnálom használni :-)
Kazes☻2019-01-03 14:19:51 // 142038
Hííínnnye... akkor mégiscsak el kell menjek érte! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-03 14:15:54 // 142037
A "tuning" vezérműtengely véletlenül eleve benne van :-) 7 éve amikor bejött az országba, egy Punto felújított hengerfejét kapta 1.7-es dízel vezérműtengellyel. Már épp gondolkoztam rajta, hogy szerzek egy gyári tengelyt. Aztán kiderült a Tipo fórumról, hogy mások meg 1.7D tengelyt keresnek tuninghoz. Szóval benne hagytam :-D
A turbót egyelőre nem bántom, örülök, hogy nincs vele baj.
Így pár hónap kihagyás után meglepő volt, hogy mennyire kis virgonc az öreg dízel :-)
Azért visszafogom magam, nem bántom :-DD
Kazes☻2019-01-03 13:43:04 // 142036
No, akkor mehet rá a fincsi vezérmű tengely, nagyobb túró stb! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-03 13:07:52 // 142035
Ajajj.. ez a 146 veszélyes :-) Ma már 7-es bimmerrel versenyeztem, szembe sávban előztem a sok 'csírát', toltam, forgattam a TáDét. És még jól is esett :-)) 90 ló basszus, mégis jót játszottam. Már hiányzott :-D
DennisBeru2019-01-03 01:18:39 // 142034
BÚÉK 🎉 Köszönöm az ötletet, amikor megvettem akkor tisztítottam át lehet eddig bírta. Ha megtudom mi lett jelzek (igaz akkor a kocsi is gyenge volt és rángatott, hibajel is égett a műszerfalon,most 'csak' ránéztem géppel a termosztát miatt és ez is bent volt a hibalistán.)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 22:14:01 // 142032
Már megérte a bloghoz fotózni :-)
Alfaboooy2019-01-02 22:07:38 // 142031
Ja amúgy egyik Győri alfas küldte nekem a képet ;-)
Alfaboooy2019-01-02 16:27:44 // 142030
Rendben köszi utána olvasok! ;-)
marci912019-01-02 15:57:51 // 142029
Kicsit megkésve ugyan, de BÚÉK kollégák! ;)
Nálam a lambdaszonda magas jel megmaradt új szondánál is, viszont amikor kicseréltem a légtömegmérőt, akkor törlés után nem jött többet vissza. Különösebb baja nem volt az autónak, de a fogyasztás magasabb volt akkor.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 14:31:40 // 142028
És ezt a képet a cuoresportivo.hu-ról vetted? :-)
Én is csak ennyit tudok mondani, ez az én exem motortere :-D
A komplett blog ITT. A vezérlés felől van az 1-es henger.
A magasnyomásúhoz van tömítőkészlet, de előbb nézz rá a betáp gumicsőre, lásd blogom.
Alfaboooy2019-01-02 13:32:26 // 142027
Sziasztok! JTD kérdés. A porlasztókra kinek milyen számsorrendben mennek a csatik a vezerműszíjtól nézve?
Nekem 4-2-3-1.
Elvileg úgy lenne helyes hogy 1-2-3-4. Persze a Net megint mást ír, és ott az utolsó elméletileg a kettes szám, csak hogy a kábelezés nem ér el odáig gyárilag, szóval azt elvetettem.
Teszek fel egy képet, de ez nem a saját. + volt hibakód olvasás és kB mint egy bevásárló lista. A magasnyomású alacsony az oké mert elkezdett szivárogni az üzemanyag. A kuplung is oké mert a felső munkahenger valószínű rossz. Be esik a pedal mindig. Meg dobott még pár dolgot, pl 4. Henger befecskendező, amiért írok ide, talán fordítva van nekem össze csatlakozva. Meg lesz vezerműszíj csere, most vagy megnyult már vagy simán nincs a helyén. Meg még egy pár dolog :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak