Fórum >> Típusok >> 145-146

Coyote2019-02-26 05:46:08 // 142492
Ha kell akkor szólj és rendelek neked aztán elküldöm 😉
Alfaboooy2019-02-25 21:55:46 // 142491
Köszi ;-)
Kazes☻2019-02-25 20:10:30 // 142490
De csakis Németországban... ugye! :D

Nekem sajna még nem volt olyan állapotban, hogy 140-150-nél többet merjek próbálni... és mostanában amúgy sem jártam zárt pályán, vagy dajcslandon... ;)
Coyote2019-02-25 17:01:46 // 142489
Hátra 4500/db
Alfaboooy2019-02-25 16:22:07 // 142488
Szia. Ha nem nagy kérés megtudnád lesni nekem is hogy mennyi lenne ugyanez a pórvédő lemez tárcsafékhez, csak hátra párban?
Érdekelne, mert ahova járok ott már nem tudtak adni...
Köszi
Laciferi2019-02-25 15:18:26 // 142487
Nalam 180-nal meg szeretne menni, de elfogy a magyar ut alola :D
Kazes☻2019-02-25 14:52:00 // 142486
Hehe... :D 110-el én szeretek vele menni...tartósan, mégha bírja is a többet... de ez jó. :)
Kazes☻2019-02-25 14:49:57 // 142485
Még ilyet...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 13:57:25 // 142484
No én meg már elvonási tünetekkel küzdöttem, minimum 1000km-e és majd 2 hónapja nem voltam a regenerálós körön. A 159-cel hetente be kellett iktatni. Már rendesen hiányzott :-DDD
Úgyhogy a TD-vel ma arra jöttem haza. Az eleje tükörsima egyenes út, egy óvatos 140-et megnéztünk (hú de gyorsnak tűnik :-))), szép dinamikusan szaladt bele, tök jó erőben van. A sima szakasz után az út egyenes, de hullámos, döcögős. A 159-cel 80 fölött egyszerűen megsajnálom a technikát, nem esik jól gyorsabban jönni. Ezzel 100-zal úgy végigszaladtam, hogy ihaj. Aztán az első pár kanyarban fejben át kellett állni a puha futóműre, ami billen, majd betámaszt (amúgy sem forszíroztam nagyon) :-) Már fejből tudom a keresztbordákat, nagyobb hullámokat.. és olyan jól esett, hogy nem kell foglalkozni vele, csak kapcsolgatni, menni, kormányozni, nézni az erdőt :-)
és még mindig rácsodálkozok, hogy 110-nél mennyire halk ez az autó. Ilyet a jtd sose tudott.
Laciferi2019-02-25 13:51:19 // 142483
Sok a munka, plusz a kocsit otthon tartom videken en meg Pesten lakom :)
Kazes☻2019-02-25 13:14:37 // 142482
Jókat Alfázol te akkor...! :D
Laciferi2019-02-25 12:57:44 // 142481
Persze, ket hete be sem volt inditva, a nagy hasznalatban nem fog elfaradni :D
Kazes☻2019-02-25 12:56:15 // 142480
Az még messze van... kibírja addig egyáltalán?! ;)
Laciferi2019-02-25 12:39:50 // 142479
Marcius 26 ha minden igaz :)
Coyote2019-02-25 12:36:32 // 142478
Ha kell megnézetem hogy mennyiért tudnám beszerezni neked. Unix-Bárditol joval olcsobban tudom.
Kazes☻2019-02-25 12:09:42 // 142477
Így legalább már lágyítottál rajta egy kicsit...! :D

Kuplung kész van már?! ;)
Laciferi2019-02-25 11:37:49 // 142476
De, az Alfaaaaaaa :D :P
Kazes☻2019-02-25 11:22:16 // 142475
Neked semmi se jó...?! :D
Laciferi2019-02-25 11:14:37 // 142474
Ott meg kedvezmenyesen is minden draga :D
Kazes☻2019-02-25 09:24:07 // 142473
Vagy valakit, akinek van kedvezménye a zunixnál... :)
Laciferi2019-02-25 08:32:42 // 142472
Alexandrot keresd :)
marci912019-02-25 08:09:12 // 142471
Első féktárcsákhoz beszerezhető valahonnan új porvédő lemez normális áron? Nemsokára cserélem a féktárcsákat és már elrozsdáltak, kézzel lehet hajtogatni, de bevallom, sokallom az Unix 5-10E Ft-os árát/ oldal egy kis lemezdarabért. Annak idején a Fiat Uno-nál is lekerült a teljesen szétrozsdált lemez és nem volt gondunk belőle.
DennisBeru2019-02-24 19:58:07 // 142470
THX 🙌🤝
Kazes☻2019-02-24 18:17:08 // 142469
Szvsz is fent jobban jársz. :)
DennisBeru2019-02-24 17:41:14 // 142467
Köszönöm a tippet, meglesem holnap?
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-24 17:39:51 // 142466
Fent a belső világításra középen? Ott kevesebb zajt és több beszédhangot szedne fel. A 159-ben is eleve a csilláron van. Igaz hogy jó gagyi, de erről inkább a Blue and Me tehet.. :-)
DennisBeru2019-02-24 16:55:50 // 142465
Köszönöm, valami ilyesmire gondoltam ránézésre... Akkor ha oda rakom a peremére a mikrofont nem tesz kárt. Vagy milyen megoldást javasoltok?
Coyote2019-02-24 16:48:45 // 142464
Elvileg a belső hőmérséklet mérő van ott.
DennisBeru2019-02-24 16:45:07 // 142463
Kicsi kerek rács mögött mi lapul? Mi a funkciója? Kihangosító mikrofont raknám oda, ha lehet... Mélyládát raktunk be ma, én a bizti tábláról vittem áramot.
Laciferi2019-02-21 16:06:29 // 142462
Olvasd el a blogomban nekem hogy volt :)
Kau2019-02-21 15:09:12 // 142461
Nem szokott gond lenni a katalizátorokkal. Nálam most 300 ezer km után is az eredeti van és nem csörög, nem zörög.
Kopp-kopp :)

Olyan kis flexibilis csövet érdemes beiktatni. Egy kipufogós kis pénzért berak egyet. Nem rázkódik úgy az egész rendszer.
marci912019-02-21 12:14:50 // 142460
És az utána lévő katalizátor így közel 20 év és 170E km után hogy nézhet ki? Ellátja ilyenkor még rendesen a feladatát vajon?
Kazes☻2019-02-21 11:04:01 // 142459
Kb. Nekem sajna még ezt is kivágták korábban és úgy lett összehegesztve... csörög is a renccer... : /
marci912019-02-21 10:38:30 // 142458
Lényegében akkor ez egy rezoncső előd lenne? Gondolom akkor ő nyikoroghat bemelegedés után.
Kazes☻2019-02-21 08:27:14 // 142457
Nem, ez nem a katalizátor. Ennek a helyén szokott lenni a rezoncső... de a benzineseknél láttam már ezt a megoldást és olyat is, aki kicserélte rezonra...
marci912019-02-21 08:21:05 // 142456
Srácok, ő lenne a katalizátor igaz? Pótolható-beszerezhető?
A kipufogó felől jellegzetes csikorgó hang jón, de csak akkor, amikor bemelegedett a vas. Amikor pár éve a teljes rendszert utána lecseréltem azt hittem, elmúlik de nem és egyre idegesítőbb. Furcsa nekem az is, hogy flexibilis betét sincs a leömlő után, valószínűleg vele kevesebb rezgést hozna át a bódéra alapjáraton.
Kazes☻2019-02-21 08:18:59 // 142455
Én még csak a hátsót cseréltem, egy jóféle bontottra... ami gyári volt. :)
DennisBeru2019-02-21 08:13:42 // 142454
Köszönöm,pont ezért is kérdeztem, mert félő, hogy gyári minőséget már nem lehet kapni hozzá. Hátha tudtok valami megoldást.
marci912019-02-21 07:51:22 // 142453
Sajnos én se tudok kiírtani már egy ideje egy jellegzetes, néha megjelenő tompa, koppanó hangot, ami főleg a bal elejében jelenetkezik. Már újak a kerékagycsapágyak, toronycsapágyok, toronyszilentek, a lengéscsillapítók 80%-os bontottak, új TRW lengőkar, új TRW kormányösszekötő, új belső PU stabrúd szilent és külső is. Az axiálcsuklót is ellenőriztem. A motortartókra én azt az áldást kaptam, hogyha nem szakadtak ki, ne piszkáljam őket, mert csak utángyártott kapható, ami drága és hamar megöregszik.
DennisBeru2019-02-21 06:48:54 // 142452
Csak hasonlítani próbáltam a hangot,mintha nem vezetné sok minden az ütközést a fém alkatrészek között. Milyen márkára érdemes cserélni a motor/váltó tartókat? Honnan érdemes beszerezni? Mennyire nehéz cserélni? Ti cseréltétek már?
Kazes☻2019-02-20 22:36:29 // 142451
Nem tudom mire gondolhatsz a dobozszerű hang alatt, de a futómű nem egy bonyolult szerkezet. Lengőkar, stabpálca, stabszilent. A lengéscsillapítónál van még toronyszilent. A motor/váltó tartó 3 db, két oldalt és egy hátrébb, középen.
DennisBeru2019-02-20 21:55:46 // 142450
Üdv! Miket érdemes cserélni, hogy a futómű halkabb legyen? Bármilyen apró,vagy nagyobb úthiba esetén doboz szerű hangokat hallani folyamatosan. Motortaró bak is öreg lehet, mert az is hangos. (146 1.6 TS SE 2000) Hány ilyen bak van, nehéz cserélni?
Kazes☻2019-02-18 22:25:38 // 142449
Pardon... azt nem vágtam. :)
Kazes☻2019-02-18 22:25:21 // 142448
Téééééééééééééényleg...?! :D
Jorjie2019-02-18 21:14:45 // 142446
'99-es volt a TD, az már belső faceliftes.
Jorjie2019-02-18 21:13:54 // 142445
Nálam van olyan, ami neked kell :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-18 20:37:56 // 142444
Nekem kell a szivargyújtó is, abba megy a Xiaomi FM transmitter. Ezen kívül kell még egy 5V kimenet valahova elrejtve.
Kazes☻2019-02-18 19:00:11 // 142443
Ilyen. :) De neked is volt e-féle...! :P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak