Fórum >> Típusok >> 145-146

DieselManiaco(NagyVad)2019-03-03 21:43:21 // 142542
Kamrás 175-ig általában, közvetlen 175-től általában.
A felfelé eltéréssel vigyázz 200 körül már van esélyed hogy lerugdossa a kamrákat.
DieselManiaco(NagyVad)2019-03-03 21:40:30 // 142541
Amatőrkém, újban csak csúcsot kapsz, amit nem lehet szabályozni,mivel a házat szabályzod. Mert az adja a távolságot, illetve a rugóelőfeszítés mértékét.
Szóval ha hugyozik az egyik porlasztód, akkor csak széttekered, kicseréled a csúcsot, kiretkeled a koromból, összetekered, és mehet vissza, ugyanott fog nyitni. 😉
Alfaboooy2019-03-03 19:19:38 // 142540
Okes rendben :)
Most bettem a három 180ast, meg egy 130ast, igaz jó idő van, de nem dadogott, szépen megállta az alapjáratot. Még füst se látszódott, és megszünt az a kis csettegő mellekhangja, amit halkan lehetett hallani. Majd kíváncsi leszek hideg időben mit produkál. + a porlasztók alatt új alátétek vannak.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 15:15:32 // 142539
Ezek az elosztó adagolók úgy tudom 700Bar körüli nyomást adnak max. Tuningolva biztos az 1000 is megközelíthető. A 150 Bar csak nyitási nyomás, ettől különböző üzemállapotokban nagyobb nyomások is vannak. Szerintem újonnan be is vnnak a porlasztók szabályozva. Viszont árban horror... ha találsz jó áron, szólj :-DDD
Alfaboooy2019-03-03 14:22:43 // 142538
Ooo, köszönöm szépen!
Akkor még egy kell nekem, és jó lesz remélhetőleg.
Azt nem tudom hogy melyikek voltak bent legutóbb, de az biztos hogy keverve voltak.
Egyébként így utólag nézve, rá is van írva a porlasztókra hogy hány bár-os, de ezek már valszeg 'el vannak állítva', mert amúgy nem annyi mint ami ott rá van írva.
Ezekből 1 db 115bar, 3 db 130 bar, és 4 db 150 bar eredetileg.
Még annyi hogy az adagoló mennyit bír nyomni, arról nincs infód esetleg?
+ ha újonnan akarok venni akkor lehet készen is, ami már be van állítva, vagy olyan nem is létezik?...
Most még fater is nézet magának, de pont mondta hogy a 3 nagy fog kelleni akkor majd amit most néznek neki is, dob belőle egyet hogy meg legyen a szett az enyémbe, aztán kap a porlasztók alá új alátétet, és mehet.... ;-) csak a próbához kellene egy - 5°C :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 09:33:19 // 142537
Ahogy írja is a manual, a kis alátétek cserélésével lehet a nyitási nyomást beszabályozni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-03 09:31:26 // 142536
150 Bar-ra emlékeztem, és tényeg :


Ha eltérnék ettől, csakis felfelé.
Alfaboooy2019-03-03 07:50:38 // 142535
TDvel kapcsolatos kérdésem lenne.
Milyen porlasztó való bele? 130 vagy 180 báros?
Most még néztek nekem 8 db-ot, abból 5 db 130as ( ebből kettő WV Audi logós, nem biztos hogy baj attól függetlenül), 3 db 180 báros. Mindegyik jól működik ezeken a határokon.
Alfaboooy2019-02-28 20:40:02 // 142534
Hát igyekszem, igyekszem :) :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-28 10:33:27 // 142533
Taposd az utat nekünk :-D Kíváncsi vagyok mi lesz a konklúzió, előbb-utóbb én is szeretnék ennek a végére járni. Csak én olyan vagyok, hogy ebből utóbb lesz :-DD
marci912019-02-28 08:49:54 // 142532
Meg fogom mérni mindenképpen. A riasztóját már egyszer felújítottam, két relét cseréltem benne, mert beragadtak az irányjelzők visszajelzésnél. Ha ő lesz a tettes, szerintem nekiállok kiiktatni, csak akkor kell egy központi zár vezérlőt vennem és ugrik a menő Alfa kulcshoz passzoló piros nyitógombom :/
Alfaboooy2019-02-28 07:59:17 // 142531
Még annyi hogy a hf fél éve volt lent és akkor be lettek csiszolva a szelepek, 3 új szelepet kapott, és zárt szépen az összes.
Ha nem válik be a porlasztós dolog akkor jöhet az adagoló...
Alfaboooy2019-02-28 07:52:42 // 142530
Nekem még a TDbe nincs szerelve
Alfaboooy2019-02-28 07:49:26 // 142529
Köszi az infót. Talán hamarosan kiderül :)
Alfaboooy2019-02-28 07:48:25 // 142528
Olaj mindig maxon.
Most rendeltem a porlasztók alá alátétet, mert a régiek már nem voltak valami szépek.
DieselManiaco(NagyVad)2019-02-28 06:21:58 // 142527
Valószínűleg adagoló kopás-tömítetlenség. Vagy fejszelep enged vissza, vagy porlasztó.
A motorkopásra is jó esélyed van a kis tádénál úgy 1 milla felett,vagy ha olaj nélkül mentél, amúgy elég strapabíró darab.
Piritu2019-02-27 20:43:32 // 142526
"Elméletileg a volt mérőn van olyan amivel ki lehet mérni " - úgy hívják hogy Ampermérő :-)
A saruval sorba kötve lehet látni hogy mekkora áram terheli az akkut. Ha megvan az áramerősség már lehet tippelni.
Piritu2019-02-27 20:41:56 // 142525
Csomagtartó világítás? Faterom járt már pórul vele,
Kazes☻2019-02-27 20:35:20 // 142524
Nálam a riasztó az első számú gyanúsított... több autónál is tapasztaltam a környezetemben.
Alfaboooy2019-02-27 20:29:05 // 142523
Elméletileg a volt mérőn van olyan amivel ki lehet mérni az aksinal ha van fix fogyasztó. Még nem csináltam, de kell majd nekem is. Aztán ha odáig eljutsz hogy látod hogy ténylegesen szívja valami az aksit, akkor elkezded egyesével kihúzkodni a biztosítékokat és meglátod melyiknél marad abba.
Én nekem a TD ilyen kB 1 hét után, csak évekig fel sem tűnt mert minden nap használtam, de amióta használom a másikat is így azért én is meglepődtem mikor nem indult. Ha levettem a sarut szintúgy jó volt minden később.
Bardo1462019-02-27 19:12:22 // 142522
Ok, köszönöm! Egy szép napos délelőtt akkor jól kibontom a rudazatot..:-)
Kazes☻2019-02-27 14:29:13 // 142521
Meeeg, meeeg... tutira...! :D
Laciferi2019-02-27 10:58:39 // 142520
En sem szoktam allando jelleggel nyomni neki, de neha megfekszik nekem is :D
marci912019-02-27 09:47:00 // 142519
Na úgy néz ki van egy rejtélyes fogyasztóm. Az önindító 1-2 napos állás után elég nehezen teker, én először akksi problémára tippeltem. Mint kiderült, az akksi jó, a múltkor 5 napos állásnál levettem a sarut és hibátlanul indult. Első körben a belső világításra tippeltem, mert sajnos hiányoznak az ajtóim belső fóliái és néha mosásnál/esőnél befolyik egy kis víz az ajtózárakhoz és gyengén villog a benti világítás (nyáron javítva lesz). Most a napokban kikaptam a beltéri világítás biztijét, ezzel ugye nem kapott áramot a műszeregység, az óra, a beltéri világítás és a rádió sem (a kínai rádióra is gyanakodtam), vártam egy napot, de sajnos nem ezek a tettesek. Járt már valaki így? Még esetleg a riasztóra tudnék tippelni (Meta system), ő vezérli a központi zárat is, de direkt nem használtam mostanában, kulccsal zártam.
Kau2019-02-27 09:42:09 // 142518
Most már le tudnám fektetni én is 220 alá is, csak meg vagyok változva :)))
Kau2019-02-27 09:41:11 // 142517
Alul szoktam még fogni a kormányt ;)
Laciferi2019-02-27 09:05:04 // 142516
Az igy csak nekem 260-ig van orazva :D legkozelebb lefotozom neked :P
Kazes☻2019-02-27 07:55:56 // 142515
Félkézze'...! ;)
:D
Kau2019-02-27 06:49:22 // 142514
Az így néz ki, ugye? :))

Alfaboooy2019-02-27 06:47:52 // 142513
Adagolóra akkor mindenképp szánok majd időt.
Az Izzitóból egy új, amit ősszel raktam be, a többi már régebbi.
Majd még bogarászok benne, hátha sikerül ki küszöbölni ezt a hibát.
Köszönöm az infót
Kazes☻2019-02-26 22:28:07 // 142511
Igen, általában... Warbinak van róla blogja asszem. :)
Bardo1462019-02-26 21:55:36 // 142510
Sziasztok! Ablaktörlő karok random szaggatott akadozásával találkoztatok már törlésnél? Nálam a lassabb intervallumoknál produkálja. Relé probléma?
misike762019-02-26 21:10:18 // 142509
Nekem is fent van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-26 21:07:36 // 142508
Ezt a legtöbb TD valamilyen formában csinálja. Az enyém is :-) A dízel szaki szerint motorkopásra akkor parázzunk, ha melegen sem pöccen egyből vagy minden mást kizártunk :-)
Első körben az izzítógyertyákat nézd meg. Nekem konkrétan 2 évet bírtak, valószínű újra csere lesz. 2 éve én is rá voltam parázva, hogy nincs kompresszió, rosszak a porlasztók, mert kimérve jó volt a 4 gyertya. Aztán a szerelőm kiszedte, akksiról megnézte egyenként őket, majd kicserélte mindet. Sokkal sokkal jobb lett a hidegindítás.
Most megint kezd olyan lenni, mint 2 éve. Gyanítom, hogy az Eyquem vagy milyen gyertyák ennyit bírtak. Városi autó, bő 2000 indításon van túl ennyi idő alatt...
Annyi, hogy nekem az előfűtő miatt nem gáz, ritkán van olyan, hogy tényleg hidegen indítom a motort.
Az adagolóban elvileg van egy előtöltés állító patron, de az kb senkinek sem működik, és kapni sem lehet. Ez sem segít neki hidegen :-)
A porlasztókon is sok múlik, illetve az adagoló is tud falsot kapni álltólag hidegen (tömítetlenség miatt).
Nekem még sokat segített az, amikor az adagoló nyomásszelepét kicseréltem (elég lett volna a háznyomást beállítani, de így volt egyszerűbb), majd a füstcsavart jól megmelegített motornál addig tekertem, amíg már nem emelte a fordulatot. .

Azért kíváncsi leszek a porlasztó bemérésre. Én a saját szememmel láttam, hogy ez hogy megy és mennyi idő egy ilyen adagolós cuccnál. Felteszik egy próba állványra, és kb mint egy régi olasz karos kávéfőző, a kar lehúzásával nyomás alá helyezi, a gázolaj meg spriccol. Közben a szaki nézi, és bólogat, hogy ez így jó, nem cseppen, jókor nyit :-DDD Kb 10 perc volt..
Kazes☻2019-02-26 19:59:17 // 142507
Nem hinném... inkább a hidegindító szolenoid behalásnak... és/vagy adagoló kopásának / beállításnak.
Alfaboooy2019-02-26 19:03:11 // 142506
A TD-n még nekem is szétjött, de ez nem néz ki olyan jól :) lehet ez inkább törne úgy hogy nem is bántom.
Akkor marad a szívónál való lefalazas. Köszönöm a válaszokat ;-)
Még annyi hogy a TD-n nekem le volt falazva, de kivettem belőle amit lehet nem kellett volna. Lehetséges hogy a hideg indításhoz köze van hogy 0 fok alatt nehézkes az alapjárat egyenletes járása úgy az az első fél percben?
Most igaz a porlasztók bevizsgalason vannak, ha vissza kerülnek és belerakom a jókat, remélem lesz észrevehető változás. Ha nem akkor gondoltam még erre. Vagy kopott a motor aztán csak azért én itt kínlódok.
A szomszéd biztos nem díjazta reggel 5kor mikor úgy nézett ki az udvar mint ha felrobbant volna valami :)
Kazes☻2019-02-26 18:25:52 // 142505
Ja, igen... ilyenkor már szeretnek beletörögetni ezek a csavarkák... de hát Rudi ügyes, megoldja! :)))

Mondjuk nekem kijött... igaz, az Td volt. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-26 17:34:26 // 142504
Fönt a szívócsőnél egyszerűbb. Nekem alul a szelep le sem jött, nem erőltettem..
Kazes☻2019-02-26 17:10:42 // 142503
Szvsz rögtön a csonkon, vízszintesen, hogy már ne is kavarogjon ott a kipuff gáz... vagy akár le is szerelheted a szelepet.
Alfaboooy2019-02-26 17:00:06 // 142502
JTD.
Kérdésem az lenne hogy az egr-t hol szokták lefalazni?
A vízszintes vagy a függőlegest szokták? (első kép)
Vagy a szívónál?
Kazes☻2019-02-26 13:34:51 // 142501
De szétrúgni tilos! ;)
Laciferi2019-02-26 13:04:11 // 142500
Na ezaz, ki kell hasznalni amig nem kell :D
Kazes☻2019-02-26 12:22:13 // 142499
AZ már igaz... aztán mehet kuplungozni! :D
Laciferi2019-02-26 12:20:36 // 142498
Amikor meg hasznalom, akkor legyen hasznalva :D
Kazes☻2019-02-26 12:18:17 // 142497
Használható szakasz az van, csak te nem használod a verdád...! :D
Laciferi2019-02-26 12:12:51 // 142496
Van nehany hasznalhato szakasz :D M2-n is mentem mar annyit :) nyilvan nem csucsidoben, csucsforgalomban :P
Kazes☻2019-02-26 11:49:16 // 142495
No, azt hogy'... főleg, ha elfogy a magyar út alóla... már 180-nál?! :P
;)
Laciferi2019-02-26 09:44:21 // 142494
Csakis az M3-on :D Mentem mar vele 211-et is :D de akkor eldurrant az agyam :P
Alfaboooy2019-02-26 07:29:04 // 142493
Okes. Még megkerdem hátha lesz bontottan jó állapotú és jó árban, de ha nem akkor mindenképp megkernelek. Köszönöm szépen! ;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak