TSiga ( I am the TSIG)2013-02-12 21:24:02 // 130582
Azért lassan youngtimer. A gyári kormánya is megvan még.
szasza9112013-02-12 20:53:34 // 130581
TSiga ( I am the TSIG)2013-02-12 20:45:42 // 130580
Közlöm, hogy nem eladó :-D
Nardi fa.
Még abból az időből, amikor nem létezett tpiusbizonyítvány.
A küllők feketék voltak, de lepolíroztam.
2 hónap alatt. Kézzel.
Nardi fa.
Még abból az időből, amikor nem létezett tpiusbizonyítvány.
A küllők feketék voltak, de lepolíroztam.
2 hónap alatt. Kézzel.
GT Ɨ|ѯ2013-02-12 20:21:00 // 130579
Ettől szebbet ( is ) bármikor:-)
Thomika2013-02-12 20:03:25 // 130578
Ez tecc! :) gondolkodom vmi hasonló diszkrét matricázáson! Te tudsz-e ilyet gyártani? Vagy inkább fóliázással oldjam meg?
Buksi2013-02-12 12:19:56 // 130576
Nehogy beleőrülj ebbe az egészbe! :-DD
atesssz2013-02-12 10:18:25 // 130575
nekem is habos vizet nyomott vissza a kiegyenlítőbe, mielőtt HF-es lett.
Bár én voltam hülye, mert a tünetek már május óta jelentkeztek, és októberben adta meg magát (hőfok felment 100-ra majd vissza normálisra - termosztát beragadt néha) én meg azt hittem, hogy szar a vízhőfok jeladó. Hát nem volt szar :) )
Bár én voltam hülye, mert a tünetek már május óta jelentkeztek, és októberben adta meg magát (hőfok felment 100-ra majd vissza normálisra - termosztát beragadt néha) én meg azt hittem, hogy szar a vízhőfok jeladó. Hát nem volt szar :) )
Zsolt1552013-02-12 04:48:00 // 130574
Az hogy buborékot nyom a túlfolyóba, az sajnos elég biztos jel. :-( A kérdés, hogy anno amit visszaraktak, az milyen volt. Vagy a rosszat miként javították ki.
Több ismerősömnek és nekem is volt ez az 1,9TD motorral szerelt autója. 155, Tipo, Ritmo, Regata. Ha jól van összerakva, akkor alapból egy megbízható, szinte agyonüthetetlen motor.
Több ismerősömnek és nekem is volt ez az 1,9TD motorral szerelt autója. 155, Tipo, Ritmo, Regata. Ha jól van összerakva, akkor alapból egy megbízható, szinte agyonüthetetlen motor.
kzoli2013-02-12 01:24:06 // 130573
Elvittem szerelöhöz,megnéztük alaposabban a tüneteket.Csak abban bízhatok hogy a tömítés szar és nem a hengerfej.A tartályba alulról a vastag kimenö csövön buburékozik visszafele,a visszatérö vékonyon meg párát és habot nyom.Nem szép látvány:( Csak nem értem mitöl repedhet meg a hengerfej ha tényleg az.Utóbbi hetekben 100 fölé nem nagyon nyomtam a szar utak miatt,induláskor melegítve is van mindig.Egyszer már föztem meg hengerfejet miután megvettem a kocsit,kicsi benzines hütö volt benne.Valaki szaki volt,azon nem is csodálkozom
Zsolt1552013-02-11 20:17:28 // 130572
Azért kérdeztem a vízhőfok jelzőt, mert anno a 75 2.0TD is hasonló tünteket produkált. Néha elment a fűtés - hideget fújt a ventilátor -, majd visszajött, közben a mutató is ugrált. Igazából a hűtővíz nem fogyott.
Sajnos a hengerfej volt elrepedve. :-(((
Sajnos a hengerfej volt elrepedve. :-(((
GT Ɨ|ѯ2013-02-11 19:13:12 // 130571
süsnye2013-02-11 14:50:20 // 130570
alapjáraton sem fűt?
a ventillátor vissza tudja hűteni a vizet?
vízpumpa mikor volt cserélve?
elöregetdett vízpumpánál az is előfordulhat, h magasabb fordulaton elforog a rotor atengelyen és nincs meg a megfelelő áramlás..
a ventillátor vissza tudja hűteni a vizet?
vízpumpa mikor volt cserélve?
elöregetdett vízpumpánál az is előfordulhat, h magasabb fordulaton elforog a rotor atengelyen és nincs meg a megfelelő áramlás..
kzoli2013-02-11 12:33:18 // 130569
Így van,nem klímás.Viszem szerelöhöz.A hengerfej nekem is eszembe jutott,viszont a viz nem fogy,nem füstöl.Ha mégis az,és esetleg nem lehet feljavítani,el kell gondolkodnom éredemes-e még pénzt verni bele rohadó kaszni mellett(egy motort már vettem pár éve csak a hengerfej miatt).Aztán meg azon hogy miböl lesz 156SW:(
Fairlane2013-02-11 10:50:07 // 130568
Az övé nem digitklímás, ha jól látom...
De egyébként én is megpróbálnék még légteleníteni.
Mondjuk a TD-ket nem ismerem, de amikor haver V6-ja kicsit hengerfejes volt, az is ilyen tüneteket produkált :/
De egyébként én is megpróbálnék még légteleníteni.
Mondjuk a TD-ket nem ismerem, de amikor haver V6-ja kicsit hengerfejes volt, az is ilyen tüneteket produkált :/
atesssz2013-02-11 10:27:46 // 130567
úgy légtelenítsd, hogy a vízcsap teljesen nyitva van, azaz a klíma HI álláson van.
kzoli2013-02-11 09:55:52 // 130566
Nagyobb baj lesz.Már a vízhöfok is picit túlmegy 90 fölé.Már csak addig füt amíg 90-be ér,aztán full hideg.Izgalmas 70 kilometern vagyok túl.Többet néztem a mutatót mint az utat:( Raktam reggel picit a vízhez,de kb. annyi a tartály tetején van már kicsapódva
GT Ɨ|ѯ2013-02-11 07:31:23 // 130565
Azért egy kesztyűt húzhatna hozzá:-)))
Zolika1552013-02-11 00:38:36 // 130564
Falamra írj :) Ne Offoljunk!
pb_2013-02-10 23:58:55 // 130563
Má +int a rólandozás.D
Zolika1552013-02-10 23:27:06 // 130562
igazi Róóóland :D
Kovacs Laci 1552013-02-10 23:25:18 // 130561
ABS hibakód be is figyelt de akár hányszor újra inditottam el múlt! ?
Kovacs Laci 1552013-02-10 23:24:17 // 130560
Dede csak haverokal hivjuk igy. :D
G-Burt2013-02-10 22:30:59 // 130559
miért én? nem az én autóm:D:D
Marklar1552013-02-10 22:29:05 // 130558
Nem csapatás? ;)
Kovacs Laci 1552013-02-10 22:20:24 // 130557
Zolika1552013-02-10 20:50:01 // 130555
azzz de fasza kormány :D
Zolika1552013-02-10 20:38:33 // 130553
Legyek már hű a szenvedélyemhez, nem? :)
Zsolt1552013-02-10 19:52:50 // 130552
Mi ez a név változás?!? :-)
Zolika1552013-02-10 19:26:41 // 130551
hm, elvileg úgyis lehetőségem lesz kiszedni minden tartály-t, akkor lehet elviszem mindet pucolásra. :)
afri2013-02-10 17:59:03 // 130550
én ultrahangos zsírtalanítós mosóban tisztítottam! az kajak kihoz belőle mindenféle ganajt!
olyan, mint az uj, mostmár! :-)
olyan, mint az uj, mostmár! :-)
kzoli2013-02-10 17:57:14 // 130549
OK!Ránézek a szintre üzemi foknál is,mert hidegen nem mutat keveset.A koszos tartályfalakat ha jól emlékszem mosószódával pucoltam ki anno,persze kiszereltem elötte:)
Zolika1552013-02-10 17:43:32 // 130548
jó neked, hogy látod hol a szint :D Nekem egyáltalán nem látszik át vmiért a tartály :(((((
afri2013-02-10 17:38:41 // 130547
akkoris légteleníts ...! :-)
szerintem:
járasd a motort addig, amig a ventillátor be nem indul, akkor átdolgozza a kiegyenlítőtartályból a vizet!
aztán amikor lehűlt a motor, töltsd fel a kiegy.tartályt a szintig!
de ez csak egy tipp volt!! :-)P ... nálam V6 esetében így volt jó!
:-)
szerintem:
járasd a motort addig, amig a ventillátor be nem indul, akkor átdolgozza a kiegyenlítőtartályból a vizet!
aztán amikor lehűlt a motor, töltsd fel a kiegy.tartályt a szintig!
de ez csak egy tipp volt!! :-)P ... nálam V6 esetében így volt jó!
:-)
kzoli2013-02-10 17:25:30 // 130546
Légteleníteni?A vízpumpának ki kellene légtelenítenie mikor forgatja a vizet,vagy nem?A vízhőfokot tartja szépen.Szóval hol álljak neki?:)
Zolika1552013-02-10 17:10:41 // 130545
próbáld meg légteleníteni!
G-Burt2013-02-10 17:09:30 // 130544
Levegős a rendszer
Zsolt1552013-02-10 17:09:25 // 130543
A vízhőfok mutatód mit mutat? Az nem ugrál ilyenkor?
Zolika1552013-02-10 16:56:06 // 130542
termosztáttal biztos nem, az a motorhőfokért felel.
kzoli2013-02-10 16:45:26 // 130541
Sziasztok!Rég óta nem volt semmi hiba (szétrohadó kasznin kívül),ma elkezdett szarakodni a fűtés.Okádja a meleget ahogy azt télen illik,,aztán hirtelen csak hideget fúj,aztán szép lassan újra egyre melegebbet,aztán megint hideget.Víz van a tágulás tartályban.Lehet összefüggésben a termosztáttal,vagy mi lehet a jelenség?Köszi
GT Ɨ|ѯ2013-02-10 09:51:01 // 130540
Pedig nem kakukktojás:-)
Zsolt1552013-02-10 09:49:22 // 130539
GT Ɨ|ѯ2013-02-10 09:43:38 // 130538
GT Ɨ|ѯ2013-02-09 18:06:01 // 130537
klasszikus lesz:-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-02-09 15:58:05 // 130536
Háááát....
dilemma lenne.. :-)
dilemma lenne.. :-)
T.a.m.a.s.2013-02-09 15:47:39 // 130535
GEORGE2013-02-08 19:13:31 // 130534
Nagyon nagyon szép.
RoliQ42013-02-08 16:35:56 // 130533
Nekem a másik oldal is bőr volt... :P Minden esetre az A oszlop burkolatát össze kellett üvegszálazni a műszertartóval majd bebőröztettem full gyárinak néz így ki. Ha meg ki akarom szedni akkor csak kicserélem az A oszlop takaróját. Összevagdosni magát a műszerfalat hülyeség. De mindenki azt csinál amit akar....:)