Fórum >> Típusok >> 155

Zsolt1552008-01-28 07:17:57 // 50979
Szerintem nem olyan rossz.
Speed2008-01-28 07:13:41 // 50978
Nálunk is volt tegnap viharos szél.
Más. Azt tudom hogy 195526 darab 155-öst gyártottak le. De mennyi lehet még forgalomban?
Buksi2008-01-28 05:06:58 // 50977
Az tényleg ötletes lenne neki, főleg most! ;-))))))))
Marklar1552008-01-28 01:15:48 // 50976
Az a csó qrwa nagy szívás. Pontosabban 2db cső is van ott. Az olajszűrőnél van egy konzol és abba mennek bele. Szóval az a cső még az L+Kban is 17k/dbja:( Nincs belőlle utángyártott, mínt a hátsó sárvédőből sem:(
Amúgy nekem is szivárognak:(((
De épp a fentiek miatt nem rendeltem még+
Marklar1552008-01-28 01:12:20 // 50975
Azért vártam Rád ennyit?:)))
Amúgy mák volt, mert 5' el elöted értem ámm énis haza.
Ha esetleg valamikor nicket akarsz változtattni. Pl, mert megúntad az "Egyszem faszom megáll" filmet, akkor javasolnék egy másik nicknek valót.
A Szállító...:)))
norbee2008-01-27 23:52:56 // 50974
Hát ha lehet, akkor Reinz.
norbee2008-01-27 23:50:38 // 50973
Hétvégén kézifékkötélcsere közben kiderült, hogy be van állva a bal hátsó fék, kilukadt a porvédőgumija a munkahengernek. Még jó, hogy volt kéznél hozzá minden, de az utángyártott porvédőkről megvan a véleményem, 1 mm eltérés az átmérőben az eredetihez képest, és már nem lehet a helyére rakni. Még jó, hogy volt egy eredeti alighasznált.

Viszont emelőn állva kiderült, hogy a szilentjeim teljesen rendbe vannak, de elől olybá tűnik, hogy a cső, ami jobb elől megy az olajhűtőből a blokk felé, valahol szivárog. Úgyhogy most ilyet keresek, majd rakok fel képet róla, hogy egyértelműbb legyen.
norbee2008-01-27 23:43:43 // 50972
Megerősítem. Közben mellettem a fordescort 150-el el. Már kezdtem azt hinni, nekem ilyen instabil a futóművem.
Fairlane2008-01-27 23:23:42 // 50971
estét urak....
bakker, akkor a szél van a M1en, hogy 110-el kellett jönnöm, hogy ne toljon ki a sávból... :|
RoliQ42008-01-27 22:02:48 // 50970
biztos vagy benne hogy nem ereszt csöveknél? nekem 2 hónap volt mire rájöttem hol folyik...! alul a hűtőnél van egy cső ... ott szokott csepegni! ha meg seholsem az mér nagyobb baj....
Buksi2008-01-27 21:51:33 // 50969
Nálunk is! :-(
Egész nap megállás nélkül fúj, mint az állat! :-(
SD2008-01-27 17:47:10 // 50968
Nálatok is rohdtnagy a szél??? Itt minnyá elviszi az ablakott....
Buksi2008-01-27 17:02:28 // 50967
Na azt én is leszedném róla! :-)
süsnye2008-01-27 15:04:29 // 50966
anno mondták, h én is kerüljem el és glaser vagy reinz legyen, de sajna nem kaptam mást... :(
süsnye2008-01-27 15:03:22 // 50965
Ajusa-t nem ajánlom. Nekem májusban lett cserélve, de már megen ereszt...
SD2008-01-27 13:15:40 // 50964
A végigcsík kicsit ladás de amúgy pöpec:)
Buksi2008-01-27 12:42:11 // 50963
A mai napi 155! :-)
Nagyon cíííp a színe! ;-))

Buksi2008-01-27 11:16:29 // 50962
Értem! :-)
És akkor hol vannak a képek??? :-)))
magyarka2008-01-26 21:41:25 // 50961
Sziasztok! 155-ös alfához keresek ball oldali tükröt. Ha a ház törött az is jó csak a szerkezete legyen használható!
Fészi2008-01-26 16:06:25 // 50960
Most készítettem képet róla, sajnos nem nálam van az autó hanem Robi cartársnál, ugyanis ott lesz a műtét... este felpakolok pár képet!
Buksi2008-01-26 15:38:05 // 50959
Az Integrák nagyon tudnak menni! Erről láttam is egy műsort!
Buksi2008-01-26 15:35:20 // 50958
Hát mit? :-DD
SD2008-01-26 14:23:57 // 50957
Próbáld meg bepasztázni a szelepfedelet:) Hátha:)
TSiga ( I am the TSIG)2008-01-26 14:14:44 // 50956
Rondának ronda, de négyesben olyat indul az autó, mint én kettesben.
SD2008-01-26 14:10:29 // 50955
Hát különben mitől lenne H(R)onda (az R betű a TYPE R tehát a ronda honda:D)
András bácsi2008-01-26 14:04:04 // 50954
Elvileg a felesleges pasztát le szokták törölni. ;)
Különben a 16V-s gumitömítése alá nem feltétlen muszáj tenni.
TSiga ( I am the TSIG)2008-01-26 13:57:13 // 50953
Ja, pasztával. A haveronak van egy off integrája. Régebben a nitrosystemes demoautó volt. Minden kikönnyítve a motorban. Über USA hajtókarok meg minden. A hengerenkénti nitro nélkül sztem nyaldossa a 300 lovat. Pasztával van feltéve a magnézium szelepfedél és iszonyú ronda. Kibuggyanva-kifolyva....:(
András bácsi2008-01-26 13:50:48 // 50952
Általában a Glaser jobb minőség. Annál is jobb lenne a Reinz. De tulajdonképpen mindegy, ha pasztával rakod össze.
SD2008-01-26 13:47:52 // 50951
egy kis odafigyelés és a legtöbb kemény ügy elkerülhető:) (viszmajort leszámítva) nekem mikor még "új" volt Piroska minden elindulás előtt olaj víz ellenörzés. Jó ez már elmekór... de még nem ismertem, biztosra akartam menni:)
Szüleimkégliénél lehet azt hitték a lakók az alafa csak úgy indúl ha előbb buzerálják a motorját:D De lexarom a lényeg hogy én nyugodt legyek afelől hogy renben minden, de mostmár azért kiismertem kicsit:)
Gyozi1552008-01-26 13:43:55 // 50950
nekem meg olyan hydrotőkék vannak benne... olyat vásárolok én is...
TSiga ( I am the TSIG)2008-01-26 13:40:40 // 50949
Én az előbbit vettem.
Gyozi1552008-01-26 13:39:51 // 50948
AJUS vagy GLASER a jobb? 300Ft különbség van közte....
Ádi_39002008-01-26 13:38:48 // 50947
Attól még simán lehet.
TSiga ( I am the TSIG)2008-01-26 13:38:03 // 50946
Az enyémből nem szökik a víz. Le van engedve...:P
TSiga ( I am the TSIG)2008-01-26 13:37:00 // 50945
nem drága. az unix oldalán nézd meg. max 3000 pénz.
Gyozi1552008-01-26 13:36:37 // 50944
nekem a vezérlés 30K km-el ezelőtt lett cserélve, sztem nekem nem vizpumpa, vagy attól még lehet...?
Ádi_39002008-01-26 13:34:55 // 50943
Épp nekem is szökik, nem is szégyenlősen. Nekem a vízpumpa a ludas. Csütörtökön csere.
Gyozi1552008-01-26 13:32:49 // 50942
hát annak nagyon nem örülnék... :(
SD2008-01-26 13:32:29 // 50941
hátti nem oxigént szivtatok az biztosss:D
SD2008-01-26 13:31:58 // 50940
hátt nekem is csipeget valamennyit... ha az egyéb dolgok rendben... de jobb a végére járni, nehogy megfeküdjön a paripa...
Gyozi1552008-01-26 13:30:53 // 50939
akkóóó jövőhéten tömítéscsere... wazze...
mi péz az? már mint a szelepfedél tömítés, ottan folyik ki a zolaj
Buksi2008-01-26 13:28:33 // 50938
És a zoxigén ugye nagyon fontos! :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)2008-01-26 13:27:41 // 50937
harmincezerbű! De az ellen nem véd!
Gyozi1552008-01-26 13:26:41 // 50936
háromszázerbű?
Gyozi1552008-01-26 13:26:09 // 50935
pfff kb. 500-600km.... ré kell vagy 0.5litert önteni
Gyozi1552008-01-26 13:23:53 // 50934
ehem...

vágom a borsót :D
SD2008-01-26 13:23:45 // 50933
Nopara, csak nem :) 16V-seken még nem szokás hogy elszálljon a hf tömítés...

az jóval 200e km fölött esedékes, annak aki szijjel hajtja:)

És amúgy mennyit eszik meg? mert ha mittom 100km alatt elfogy akkor gáz...

Olaj rendben? Víz állaga? Lehet hogy csőnél jön csak elpárolog:)
TSiga ( I am the TSIG)2008-01-26 13:21:59 // 50932
Az jó, mert vízbül vonyja ki a zoxigént...
TSiga ( I am the TSIG)2008-01-26 13:20:14 // 50931
blokkrepedés.....:D
blokkrepedés.....:D

Asszem az még a jele, hogy a motorolaj átszivárog a hűtővízbe, ha úgy reped meg. A nívópálca meg teljesen normális, csak olajos.
Faterom volt egyszer besózva a blokkrepedéssel: összeraktam egy off mondeo 2.0-s motort mert hengerfejes volt. A műtét után teljesen jó volt a kompresszió meg minden. Egyhelybe járattuk kb. 45 percet. A kocsiba meg csak nem kezdett el meleg lenni: semmi fűtés sem volt. A kipufogón meg lassan csepegett a víz. Erre apu bepánikolt és szétszedette velem a motort, mert biztos elrontottam valamit. Szétszed-új tömítés-összerak. Továbbra is ugyan az a jelenség. Neten utánaolvastan, hogy a 2.0-s mondeoknak a gyári vízpumpája gagyi, mert megforog a tengelyen a veltilátor. Az utángyártotton nem. Kicseréltük a vízpumpát( nekezebb volt, mint a HF le-fel móka) és lett fűtés. A víz a kipufogóban meg kondenzvíz volt.
Buksi2008-01-26 13:13:48 // 50930
Akkor az azt jelentené, hogy vizet termel a géped! :-DDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak