GT Ɨ|ѯ2012-03-26 12:54:35 //
123923
Van még 4 pár ünneplős tükör matrica, ha valakit ( még ) érdekel(ne) jelezze:-)
thx
Thomika2012-03-26 10:54:26 //
123922
Mert olcsó volt? :P
Okosak azt mondják, hogy a blokkra érdemes tenni (azért is, mert oda kell átmenni az áramnak, meg nem az akksinál szikrázik mikor felteszed és így az nem robban fel :)).
A testet rakd rá utoljára, és azt szedd le először, szintén biztonsági megfontolásokból.
Urak,
egy hülye kérdés:
Ha bikázni szeretnék (nem, de muszáj), hova tegyem a negatív saruhoz menő csipeszt az indítandó autón? Lehet az akku negatív pólusára? Milyen sorrendben tegyem fel és vegyem le a csipszeket?
Köszi!
Ez megnyugtató. Mert vettem a 3 autóba 4db Monroet... Még nincs beszerelve... ;)
GTPeti2012-03-26 00:48:59 //
123918
Már több helyen olvastam ugyanezeket, amit te is írtál a Monroe-ról...
Jahh. Ok, hogy 130 az engedélyezett. De a 160 ügye nem egy 155 formához illik :)
Thomika2012-03-25 21:13:40 //
123916
Az a kartergáz lecsapató tartály. Az a jó, ha ott megáll a cucc!
Thomika2012-03-25 21:11:11 //
123915
A 8V-mbe is kayaba sport gátlókat vettem előre, 5 év után mikor rich1-nek eladtam tavaly, még mindig 80%-ot mértek rá!
Thomika2012-03-25 21:09:38 //
123914
Én mondtam ,hogy a mai Monroe-k már xart sem érnek. 20 éve még apum kocsijába csillagászati áron vettük, mert az egyik legjobb volt, de eladták a céget, és azóta sehol nincs! Kb. ez az 1-2 év az élettartamuk :((
Edyboy2012-03-25 20:43:02 //
123913
No,majd megbeszéljük :))
Majd meséld el, hogy milyen volt betenni a gumibabákat... :)
Én csak akkor tudtam beerőltetni a pöckét a lukba, miután körbeköszörültem egy kicsit..
Svéd2012-03-25 19:49:25 //
123911
Ma csináltam egy általános takaritást,LMM ,alapjárati motor,gumicsövek stb,leszedtem a szivótorok oldalán lévő kis tartályt,(nem tudom mi szaknyelven a neve)volt benne egy csómó szürke olajos vízes iszap,az alsó kivezető csonkban fehér sürű habos valami.Ez nem hiszem hogy normális,vagy igen?
Svéd2012-03-25 19:42:03 //
123910
Ja,nekem is monroe van bent 3 hónaposak,de szerintem sem ér semmit,kb 1 hónapig ugy ahogy jó volt de már egy kalap sz..r.
GTPeti2012-03-25 19:39:17 //
123909
Az igazság pedig az, hogy per pill. az összes régi jó alfás tervező az Audinak rajzol...
(Da Silva, Italdesign)
Pepe1472012-03-25 19:36:14 //
123908

K.O.
Ja, főleg, hogy 2 hét múlva esedékes a műszaki is.:))
afri2012-03-25 19:22:03 //
123906
titta örö é bódottáá! :-))
Üdv emberek!
Megint eszközölök némi változást az autón:


A tavaly nyáron cserélt monroe első gátlók kukásak lettek. Egy rakás szar volt az egész, puha is volt nem is tettszett az autó viselkedése vele, na meg kitolta az olajat is. Szóval soha többet monroe, pénzt nem ér. Kicserélték nagy nehezen gariba, de mondtam, hogy ugyanolyan nem kell. Helyette kértem gázos kayaba hátsókat, úgy is esedékes azok cseréje is. Előre sikerült beszerezni gázos magnetti marellit. Jó kemény mint 2 gátló, alig tudom összenyomni. A monroet új korában is könnyú volt. Na meg megvettem a hátsó felütközés gátlókat is. Jövőhéten ahogy időm engedi ki is cserélem őket.
Thomika2012-03-25 15:36:36 //
123904
viszont Te vagy őrangyalom! :)) Eszembe jutott, hogy a légszűrőházra felmenő csőnél tényleg nem húztam meg tegnap a bilincset! :P most megyek, pótolom! :)
Thomika2012-03-25 15:35:00 //
123903
LMM-hez nem nyúltam! A 16V-nél nem kell megpiszkálni, ha pl. levegőszűrőt cserélek. De mot úgy tűnik, megszűnt a probléma..so megint egy X-akta :/
Thomika2012-03-25 15:29:39 //
123902
Hali!
Én tegnap kipucoltam a vasat, szilikonnal lefújtam a lökősöket, és gumikat. Mindent átnéztem, most faintos a járgány! :))
Abban a korban a dízelekhez képest nem volt rossz az a teljesítmény. Az első JTD-k is csak 105LE-k voltak. Az alatt a két év alatt amíg meg volt, addig teljesen hibátlanul teljesített. A fogyasztása nagyon jó volt. Viszont 160 volt a vége.
A legjobban a hangja idegesített.
Nem vagyok válogatós... :)
Edyboy2012-03-25 07:59:21 //
123899
Aha,kapisgálom :)
Milyen sört szeretsz ?
A TS motorok DOHC, azaz két vezérműtengelyes motorok. Van egy a szívó oldalon a szívócsonk felől, ez nyitogatja a szívószelepeket; és van egy másik a kipuffogó oldalon a leömlő felől, ami meglepő módon a kipuff szelepeket löködi.
Te szerencsés vagy mert vezmód nélküli 1.7 TS-ed van, nekem pedig van egy felesleges ebbe való szívó oldali újszerű veztengelyem, amit szivesen neked ajándékozok hozzávetőlegesen egy tálcányi sörért cserébe... :)))
Edyboy2012-03-24 19:32:51 //
123897
Mijaza kipuff meg vezértengely ?
DeezL2012-03-24 17:33:01 //
123896
ja érte akkor csakis a benzina:)
norbee2012-03-24 16:21:21 //
123895
Thomika
Mivel "mániád" a motortérben matatás, nem kizárt, hogy nem húztál meg valami bilincset, és falsot szív. LMM csati a helyén? Lamdaszonda tűzfali csatija egyben? Esetleg katalizátor eltömődés, ha odaverted a padkához leállás előtt. Ha hengerfejes lenne, az trutyis és egyenetlenül jár.
remélem majd egyszer sor kerül rá :)
Buksi2012-03-24 11:32:31 //
123893
Akkor rosszul emlékeztem, bocs! :)
Buksi2012-03-24 11:29:44 //
123892
Király! :)
Jóvanna...
Az 1.7 kipuff tengely ugyanaz, mint az 1.8-é, meg gondolom a 2.0-é... Már pár éve benne van az autómban a régi, kopott helyett :)
Így maradt meg az 1.7 szívó tengely... ami szintén ugyanaz, mint az 1.8 szívó tengely, csak nincs benne az olaj járata a vezmódhoz...
Teee. Diesel mocikrol van szó. Meg nem is AR... ;) Edyboynak ajánld be... Némi sörért. Igaz adtam már el Neki komplett motort... :) A kipuff tengely szerintem ugyan az...?
1.7D vagy TS vez tengely? Csak mert utóbbiból van egy szinte új darabom, szivesen megválnék tőle némi apróért... :)
Meg a nagyobb turbo, meg... :)
"a zsiráf aranyos, de nem kéne otthonra"...
Van benne valami:D akkor egyre gondoltunk,tényleg ekkora csoda a szívó vezérműtengely?:D
DeezL2012-03-24 07:39:44 //
123885
:) jaja mert a szívó vezérműtengelytől "megvadul" a Turbos autó:) benzinesnél sem rossz megoldás ez
DeezL2012-03-24 07:38:23 //
123884
hogy érted ezt a zsiráfot?:)
süsnye2012-03-23 23:49:09 //
123883
erre mondjuk nem figyeltem, jogos.. :))
a manual (1994.12.) karbantartási része írja, hogy addig mely alvázszámú verdákat szereltek R134a kompatibilis kompresszorral, az enyém beletartozik ez alapján, de majd megpróbálom megsasolni..
meg az eper cikkszámot alapján googlizva is R134a kompresszor..
Remélem tanuló pénznek elég ez is... .)
Hmm. De legalább a kasztnid ok...
Az rá másfél évre volt ;/
Tovább nem olvasva is: Lengőkar, csonkálvány, gátló, még a bölcső is bánhatja...
Nagy IC 25-30e (új), 1,7 szívó vez tengely 10e, Nagyobb turbo, vagy hibrid turbo 40-50-100e, adagoló feljavítás 20-30e. De ezek után nem illik fáradt sütő olajjal járni ;)
Nagyon szépen feldobja az oldalnézetet... (Plusz a DTM-es gyökerek... :D Na nem mintha bármi köze lenne a DTM-es vashoz az enyémnek...:P )
Nagyon ráférne egy puceválás szegénykémre, kívül-belül koszos... :( Nem tudom, hogy lesz-e időm rá a hétvégén, de jó lenne fordítani rá...
Thomika2012-03-23 22:31:11 //
123874
Nem rossz :))