Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552012-06-21 23:45:45 // 126377
Adok nekik célzó vizet:)))
GTPeti2012-06-21 23:37:28 // 126376
A ventillátorok forogni fognak, a hűtéshez viszont nem sokat fognak hozzátenni. (Ahhoz nem pörgés kell, hanem célzott légáramlás. B)
Marklar1552012-06-21 23:28:15 // 126375
Tokk béna :))))
Marklar1552012-06-21 23:27:38 // 126374
Majd, ha ez nem működik. És nagyon ráérek...:)))
Sajna nem értem, hogy miért kapcsol le... Ha lesz időm elmegyek valami hifis szakihoz is...
Buksi2012-06-21 23:22:43 // 126373
Ááá, nem ért hozzá! :-DD
GTPeti2012-06-21 23:21:55 // 126372
Ha ventillátorokat használsz az erősítő hűtésére, sokkal hatékonyabb lenne, ha kialakítanál a levegőnek egy "kényszerútvonalat", amibe az erősítő beleesik. Ez ugyanolyan elven működne, mint a "zártszelvény" hűtőbordák, aminek a két (vagy egy) végén ventillátor van.
Buksi2012-06-21 23:19:03 // 126371
Ez érdekes! :-)
Ez már tényleg nagyon fapados lehetett! :-)
Marklar1552012-06-21 23:17:17 // 126370
Már nem Qrwazok:))))
süsnye2012-06-21 23:09:46 // 126369
elélvezel.. :P
Marklar1552012-06-21 23:04:24 // 126368
Minden működő 155 nek örülök.
Ha esetleg elromlik valakinek valami, akkor... ;)))
Marklar1552012-06-21 23:02:24 // 126367
Én csak a fapadosokban találkoztam mechanikussal. 1,7 8V ; 1,6 16v ; 1,9TD. Érdekes, de extunnerében is olyan volt... Szerintem 2,0 8V ben 99,99%,hogy elektronyos volt. De láttam ilyet is Rómában.
Marklar1552012-06-21 22:58:42 // 126366
Ma nálam is volt némi bütykölés. Majd a blogban részletezem:)
Thomika2012-06-21 22:57:24 // 126365
Örömmel látom őszinte örömödet! :P
Marklar1552012-06-21 22:51:19 // 126364
Hipp-hipp hurrá:)))
Thomika2012-06-21 22:45:51 // 126363
Gyerek most nyaral, de szeretném megcsinálni hétvégére, mert ma öltönyben beleolvadtam az ülésbe :P 44 fokot mutatott napon a hőmérő, menet közben 38 volt délutánig :(( Ez már nem emberi idő...
Fairlane2012-06-21 22:35:24 // 126362
Én ennek csak örülök :)
Ha jól körbe volt kenyve tömítőanyaggal a csavar lik körül is, akkor nem is igen folyhat.

Drukkolok, hogy jó legyen a klíma. Tegnap délután a GT mutatott 40.5 fokot is a betonrengetegben...
Thomika2012-06-21 22:23:54 // 126361
Két csavart is kiszedtem ellenőrzés miatt, alig-alig jött egy-egy csöpp..
Thomika2012-06-21 22:14:49 // 126360
Ok. akkor most már képben vagyok. Igazából mind1, csavar oszt kész! :P A lényeget leírtam. Szerencsére szimmeringél semmi gond! A rossz menet majd pár héten belül lesz orvosolva...Csak az a bajom, hogy sztem már min. 3-4 deci olaj elfolyt...tán kéne újra tölteni....
Buksi2012-06-21 22:13:35 // 126359
Meg ott van a tükörállító gomb is! ;-))
Buksi2012-06-21 22:12:49 // 126358
Gyárilag nincs olyan, hogy fele-fele! :-)))
Valószínű, hogy elektronyos volt a másik oldal is! Nézd meg, hogy van-e a kárpit mögött kábel a tükörig! :-)
Thomika2012-06-21 22:10:16 // 126357
Sziasztok!

Már nem bírtam kivárni a hétvégét, úgyhogy ma este megoldottam a szerelést. Lecseréltem a klímakompresszort, levettem az elejét, és a klíma rendszerben lecseréltem a tömítéseket. most szinte minden új benne, holnap megpróbálok elmenni nyomáspróbára. Majd kiderül, mit alkottam. Nem kis szívás volt visszatenni az ékszíjat, de kb 10-15 perc mókolás után sikerült.

Valamint részben megoldottam a korábbi váltóolaj folyás problémát. Sajna az egyik csavarja lötyögött a helyén, kijött a cucc mellette. A menete anno valamikor túl lett tépve, így tönkrement a menet. Majd meg kell fúrni és új menetet vágni bele, utána jó lesz. Most ideiglenesen Lennel tömítettem, így nem mozog a csavar. ÉS! De igen, tőcsavarok vannak a váltó végében is!!! :P

Mindezt nem egész 2 óra alatt oldottam meg.. Most örülök, hogy ezen túl vagyok.. Már lenyeltem az első jól megérdemelt sörömet! :)
Zolika1552012-06-21 19:32:09 // 126355
Szóval akkor nem gyárilag fele-fele csak ez érdekelt. És honnan lehet tudni, hogy most alapból elektromos volt-e vagy kéziállítós?
Buksi2012-06-21 19:01:16 // 126354
Persze, hogy létezik! Valamelyiket cserélték! ;-)
Zolika1552012-06-21 18:23:39 // 126353
Sziasztok,

az létezik, hogy a balos visszapillantóm kézi állítású, a jobbos meg elektromos (lenne, ha működne:D) ? 92 első generációs verda.
Buksi2012-06-21 17:36:58 // 126352
Igen, nincs összecsapva egyik sem! :-D
RoliQ42012-06-21 17:19:36 // 126351
jól meg is csinálták:D
Buksi2012-06-21 17:12:01 // 126350
Igen, néztem! :)
Jól megtervezték mindegyiket! ;-)
RoliQ42012-06-21 10:31:01 // 126349
mérsékelten? milyen szépen fogalmaztál:) talán azért mert az átlagosnál több a tesztoszterin:D
Fairlane2012-06-21 09:28:38 // 126348
Fekete olajálló "sziló" megoldja. :)
Csak szóltam, hogy vmennyi olajvesztésre készülj fel...
Fairlane2012-06-21 09:27:32 // 126347
Van több videjó is, elég jól megcsinálták azt az autót...

Az hogy van, hogy ezek az autóversenyzőnők általában mérsékelten jó csajok? :)
Alfás Theo2012-06-21 08:17:04 // 126346

Kép is legyen Róluk!
Alfás Theo2012-06-21 08:15:46 // 126345
Olcsón bontott gumik, felnik, megkímélt futómű alkatrészek eladók! 8o)) "Alig használt" jeligére a kiadóba...

Mellesleg ezt néztétek?

Holland sárga csajos versenyzős 155. A lány 1992-es, együtt tervezték az első 155-kel.
András bácsi2012-06-21 08:00:03 // 126344
Fogalmi zavarban van, mert a tőcsavar az, ami az alu tömbből állna ki, és a menetes végére anyát raknál. Az csak egy sima csavar, amit jelöltél.
Különben nem bonyolult annak a fedélnek az újratömítése. De azt is nézd meg, hogy a difi szimmeringjénél nem dől-e az olaj kifelé: ilyen korban már az is szokott. És szintén olajos tőle minden.
Thomika2012-06-21 07:48:50 // 126343
Ezért tervezem a bal oldalt felemelni a kocsit, pl. Tsiga 25cm-es rámpája. így meggátolható, hogy kifolyjon a lé. Egy szerelő mondta, hogy tőcsavar van benne, de nem is igazán számít, azt az alsót cserélnem kell, mert valami nem stimmel...
Buksi2012-06-21 02:35:53 // 126342
Mit meg nem lehet csinálni egy 155-el! :-))

Videó
Fairlane2012-06-20 23:42:43 // 126341
Értesz.... jártam én is az alatt a fedél alatt... :)
Csak ugye ott nincs tőcsavar :P

De pár deci olajat így is veszteni fogsz, a tengelyek, fogaskerekek forgása átnyomja oda is a csapágyakon keresztül, és megáll a dekni aljában...
Marklar1552012-06-20 21:14:27 // 126340
Mióta nem lakkozod a körmöd? :-PPP
Thomika2012-06-20 20:48:54 // 126339
arra kell még némi fény :)) De ha gondolod, jövő héten viszek pár üveg körömlakkot, már lassan nem férek el a fürdőszoba szekrényben :P
Thomika2012-06-20 20:46:05 // 126338
Hoppá :(( Akkor majd Anyósnál indítjuk a napot a szereléssel.
Thomika2012-06-20 20:45:09 // 126337
Az alsó csavar lütyög, és folyik néha az olaj.
Thomika2012-06-20 20:44:29 // 126336
A váltó végénél ki tudod nyitni és hozzáférsz az 5. sebességhez. Itt van a manualból a kép:

atesssz2012-06-20 20:24:39 // 126335
nincs az a mennyiségű korong :D
atesssz2012-06-20 20:23:55 // 126334
igen, még néhányat elbír, utána meg majd jön a RAT style :D
RoliQ42012-06-20 20:10:27 // 126333
enyémet nem polírozza le valaki?:D
Zolika1552012-06-20 20:09:32 // 126332
Komisz, én is vmi hasonló felnit szeretnék. :)
Marklar1552012-06-20 20:05:50 // 126331
Maradt még rajta lakk? ;-PPP
GTPeti2012-06-20 19:57:50 // 126330
Szép lett! B) Hogy szidhatnak most a legyek csúszkálás közben. :))
atesssz2012-06-20 19:56:13 // 126329
Polír után :)

Marklar1552012-06-20 17:14:40 // 126328
Érdekes alkatrészeid vannak:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak