Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552012-10-08 10:35:51 // 128076
Kit érdekel? Kikéne ahhoz pakolni.
Élőben a lényeg:)))
Pepe1472012-10-08 09:15:51 // 128075
Mit megy ez a gép időben?:-)
atesssz2012-10-08 08:27:23 // 128073
Maklárnak:

H-d Lajos2012-10-08 08:12:04 // 128072
Ma megmondja a szerelő!
köszi Lajos
Marklar1552012-10-07 23:32:15 // 128071
Jó is volt :)
Qtya752012-10-07 23:14:23 // 128070
Kegyetlen jó ez a videó, és ez a gyorsulás!! Na hallod, egy élmény lehetett!! :-)
Marklar1552012-10-07 22:29:52 // 128068
Túléltem:)))
155 3000 V6 TB
Jó ez a you tube. Kijavítják a kép remegést... ;)
Folyamatosan mennek fel...
Marklar1552012-10-07 22:27:28 // 128067
Hívhattál volna. Szigligeten buliztunk. :) S nem voltam Érden. Ellenben 640km-t mentem a hétvégén... ;) Majd a blogba beírom a paráim is... :)
Marklar1552012-10-07 22:24:26 // 128066
Csúcs! :)
Gery832012-10-07 21:45:04 // 128065
Minden kuplung alkatrészem van. :)
Mi kellene?
H-d Lajos2012-10-07 20:58:16 // 128064
Gery a kuplung problémámhoz nincs alkatrészed ?
Köszi Lajos
H-d Lajos2012-10-07 18:12:52 // 128063
Lelke az van ! :) Ma átjutott a szerelőhöz (lábon) érdekes volt. :)
A váltón lévő munkahengert? lehet kapni valahol?
Gery832012-10-07 17:32:19 // 128061
GT-nek

Gery832012-10-07 15:34:55 // 128060
Sziasztok!
Van még sok alkatrészem 155-höz, és ki akarom őket már paterolni itthonról. Nem férek tőlük a Sprint cumókkal.
Ha valakinek kell valami, akármi apróság is csak szóljon. Megegyezünk.



atesssz2012-10-07 10:34:55 // 128059
ez a kék, 1,5 bar-os? :O
Dj.Vince2012-10-07 10:19:45 // 128058
Hiába a q4-nek lelke van.sajnos a q4-nek a kuplung a leggyengébb pontja.Ha nincs olajfolyás sehol(alul,felül,belül) és járó motornál nincs kerregés csattogás ,akkor a felső munkahenger átenged.
GT Ɨ|ѯ2012-10-07 10:10:28 // 128057
(+36) 96/252485
atesssz2012-10-07 09:54:48 // 128056
és olyat honnan tudok szerezni? :)
atesssz2012-10-07 09:54:24 // 128055
a vízpumpa kb 1 éves, klímázva, városban araszolgatva se ment sose 92 fölé a nyári 40 fokban sem.
A radiátor az nem mai darab, de szerintem nem is már a gyári. A termosztátomat 2 éve cseréltem, az előző mindig nyitott állapotban volt. Ezzel, ami most van benne, szépen gyorsan felmegy üzemi hőfokra a vizem.
Zsolt1552012-10-07 08:16:50 // 128054
Mondta, hogy kint lesz, mert Buksi is megy majd cumóéert.
Zsolt1552012-10-07 08:15:48 // 128053
Igen, gurulgattunk. :-)))
H-d Lajos2012-10-07 08:06:52 // 128052
Köszi a tanácsot,de az olaj tartály tele van. A kuplung meg tökéletesen mükszik csak nem emel ki.
Thomika2012-10-06 23:58:58 // 128051
Nézd meg a váltón lévő kuplung munkahengert. Hátha az fossa az olajat! Annak cseréje nem vészes. Én -2 fokban februárban 30 perc alatt cseréltem! És CSAK ÚJAT tegyél bele, ha ez a xar! A használt nekem 2 hétig bírta :P
Thomika2012-10-06 23:57:16 // 128050
Hétfőn lesz csak kint...én is délután megyek!
Thomika2012-10-06 23:56:46 // 128049
Vegyél kék színű, 1,4Bar-os kupakot és nem lesz bajod vele!
Zolika1552012-10-06 23:14:09 // 128048
rendben, köszi! :) Gyorsulgattál újlakon?
Pepe1472012-10-06 23:04:05 // 128047
Gondolok a tárcsára, hogy leszakadt róla a ferodol.
Zsolt1552012-10-06 22:57:55 // 128046
Ha a ma esti IHB bulit túléli, akkor sem biztos.
H-d Lajos2012-10-06 22:57:00 // 128045
Szia
Nincs. Kuplung nélkül haza jöttem. Gáz fröcss stb..
Pepe1472012-10-06 22:38:09 // 128044
Van hangja?Csörög?
H-d Lajos2012-10-06 22:32:25 // 128043
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem. Reggel a kuplungnak semmi baja. Este indulnék és félig simán (Üresen) bemegy onnan még kiemel. Kb 10 db kuplungolás és már nem emel ki :( Olaj van a tartályban. Mi történhetett álló helyzetben vele? Lehet,hogy megsértődött mert nem mentem a találkozóra. látta,hogy motorozni indultam:)
Üdv Lajos
Zolika1552012-10-06 22:27:31 // 128042
hűvös hajnalokon nem érzem csak a rángatást, ami a bemelegedett motornál elmúlik :D tudja vki, hogy Marklar holnap lennt lesz-e Érden? Most nem hívnám fel :)
Fairlane2012-10-06 22:23:43 // 128041
A hűtőrendszernek zártnak kell lennie.
A nyomás növekedésével kitolódik az a pont is, ahol a hűtőfolyadék felforr(na). Ha nyitott a rendszer, nem meglepő, hogy vizet vesztesz...

Mindenképpen szerezz rá egy rávaló hűtősapkát, lehetőleg anyiben jó a lefújószelep is.

A hűtőrendszer többi részéről mit lehet tudni? Hűtő, vízpumpa, termosztát?
Nyáron 40 fokban, klímázva nem melegedett?

A tádénál nem tudom hogy van, de a 8V TS-hez párezer ft egy hőmérő gomba, és a manuálban is benne van, hogy lehet kimérni.
Fairlane2012-10-06 22:17:15 // 128040
Nem jobb.
Adott mennyiségű hideg levegőben több az oxigén, mint a melegben. -> Több oxigéntől jobban megy a verda :)

Nem érezted még hűvös hajnalokon, hogy megtáltosodik? :)
atesssz2012-10-06 19:19:16 // 128039
Még annyi, hogy miután visszavettem a tempóból, fokozatosan hűlt vissza az olaj hőfok is 90-ről 80 fokra, ebből arra következtetek, hogy a víz szvsz nem forhatott, hanem szimplán rossz értéket mutat a hőfokmérő. Ha 110 fokos lett volna a víz, a blokkot is, és vele az olajat melegítette volna.
atesssz2012-10-06 19:17:27 // 128038
Sziasztok, segítségre, ill tanácsra lenne szükségem. A következőről van szó:

kb egy hónapja azt vettem észre, hogy a vízhőfokjelzőm nem mindig marad fix 80-90foknál. Ez azt jelenti, hogy ha egy kicsit meghajtom a gépet, pl mondjuk 120-130-cal előzök, és ennyivel megyek max 30 másodpercig, akkor van, mikor felkúszik az óra egészen 95-105 fokig. 20-30 másodperc alatt megy fel ennyire, és ugyanennyi alatt vissza is áll 85-90-re.
Vagy ha pl egy 100-110-es tempó után beérek lakott területre, ahol max 60 km/h-val megyek, akkor is ugyan ezt csinálja a hőfokjelző.

Amit észrevettem az az, hogy a kiegyenlítő tartályra nem lehet erősen rácsavarni a kupakot, megugrik. Biztosra veszem, hogy nem szigetel jól. A kiegyenlítő tartály kupakja körül (pl toronycsapágy) vízpettyek vannak, ebből következtetek arra, hogy a kupak alól kijön a víz, ha már egy kis nyomás alatt van. Nem utolsó sorban töltögetni is kell utána, viszont egy bizonyos szint alá nem csökken a szint a tartályban.

Ma is toltam kb egy percig 160-nal egy opel után, utána lefordult, és én vissza álltam 100-ra, és ekkor felment a víz 110 fokra, és kigyulladt a mellette lévő piktogram is. Akár mentem országúton 70-nel, akár városban voltam, fix 110 fokot mutatott a víz hőfokmérő, a piktogram sem aludt ki. Mikor ez történt, kb 10 km-rel utána megálltam egy kútnál, viszont a ventillátorok nem forogtak, de vizes volt a kupak körül minden.

Szerintem a jeladó szarakodhat, de azzal is összefüggésben lehet, hogy a kupak nem zár rendesen a kiegyenlítő tartályon.
Szerintetek?
Bocs a hosszú leírásért, remélem érthető a lényege :)

egy kép róla:
GT Ɨ|ѯ2012-10-06 16:13:28 // 128037
Marklar155------------150:-)



csak hogy majd ne fordítva tedd fel:DD
Zolika1552012-10-06 10:04:22 // 128036
elvileg jobb a meleg mint a hideg nem? "meleg" annyival melegebb amennyivel keveredik a motor meg a leömlő hője ott a kinti levegővel :D
GT Ɨ|ѯ2012-10-06 07:12:02 // 128035
Porlasztócsúcs..:-))
Buksi2012-10-06 00:12:13 // 128034
Palacsinta! :-DDDD
Buksi2012-10-06 00:11:46 // 128033
Jól látod a helyzetet! ;-))
Buksi2012-10-06 00:11:06 // 128032
Én a meleg levegőre gondoltam, hogy annyira jó a mocinak! :-)
Buksi2012-10-06 00:10:23 // 128031
Azért láttam sikerült megoldani a problémát! ;-))
Zolika1552012-10-05 20:14:45 // 128030
ráadásul mindig hibát ír ki.. és mindig nézzek vissza 5 perc mulva :D
Zolika1552012-10-05 20:02:32 // 128029
Sajnos ePerben nem vagyok jó, a múltkor már 3x futottam neki és nem nagyon sikerült :)
Fairlane2012-10-05 19:44:24 // 128028
ePER-be verd be az alvázszámod, az talán ad mi infót.
Marklar1552012-10-05 17:58:05 // 128027
Az első generációs 92 es. Az akkori "super" felszereltség.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak