András bácsi2006-11-03 12:27:58 // 12599
Szürke füst nincs. Fehér, kék, és fekete van. A szürke max. az égetett avar. :)))
Ádi_39002006-11-03 12:22:07 // 12598
Nem látom pontosan, ez mennyire szürke. Ha csak gőz, az nem gáz. :-)
Szürke nem jöhet belőle...
Elvileg még magas fordulaton sem igen kéne neki.
Valaki múltkor írta, hogy neki a csomagtartó nyitóig kormos volt a kocsija segge. Szerintem az szörnyű jelenség. Nem járnék úgy vele...
Yoyo2006-11-03 12:15:32 // 12597
Azért az nem tart olyan sokáig:)))
Buksi2006-11-03 12:13:06 // 12596
Ez lesz a hétvégi program! :-)
Yoyo2006-11-03 12:12:53 // 12595
Nagyon tud az biztos csak azt nem tudom mitől tud a tied így menni, tuti valami mikrometanolt tankoltál:DDDDD
Buksi2006-11-03 11:56:39 // 12593
Azt hiszem a hétvégén vissza is pakolom! :-)
Buksi2006-11-03 11:55:58 // 12592
Én meg tapasztaltam is! ;-)))
András bácsi2006-11-03 11:47:37 // 12591
Egyetértek.
A 166-osban is volt egy ideig sport betét (BMC, nem gagyi) 5-7% teljesítménynövekmény? 10-14 lóeró? Aztán mitől? Felülete ugyanannyi, szívóoldali (ill. nyomóoldali :) ) ellenállásban minimális differencia. A gyárban sem hülyék tervezik a motorokat: a levegőigény is tervezési szempont, és bizonyára túlméretezett egy kicsit a szűrő. Egy nem kihegyezett motornál (lásd Lada) lehet ilyesmivel nyerni valamit, de egy TS-nél nem sokat.
Na visszatérve a 166-ra: a másik szűrő hatása egyedül 5500 fordulat felett érződött autópályán. Talán kicsit rugalmasabb lett. Más kérdés, hogy napi használatban 4000 fölé alig pörgetem, és az említtett 5500 is 200 feletti tempo hatodikban. Szóval az sincs nagyon.
Paco2006-11-03 11:20:05 // 12590
Félreértés lehet. Nekem azzal nincs bajom,hogy a teljesítménynövelés csökkenti az élettartamot. Nekem azzal van bajom, hogy az élettartam drasztikusan csökken, de a teljesítmény nem nő. Lássuk már végre be, hogy a teljesítmény értékelhető növelése nem húszezer forintos kategória.
Thomika2006-11-03 10:58:30 // 12589
Hidd el jobban jársz!! Hacsak nem terveztetsz egy rendes házat a direktszűrőnek! :)
Thomika2006-11-03 10:56:42 // 12588
Vegyél egy sportlégszűrőt!! :) Csak ne felejtsd el max 5000km-ként tisztítani!! :))
Thomika2006-11-03 10:55:02 // 12587
Láttad Kaposon, h gyári légszűrővel is milyen jól tud menni egy 155 :))))
Buksi2006-11-03 10:39:11 // 12586
Vaze, ha ennyien mondjátok, lehet én is visszapakolom a gyári légszűrőt! :-)
Tom5552006-11-03 10:23:59 // 12585
Szegény kocsim éppen szerelik, meg hegesztik....de majd hétvégén
Buksi2006-11-03 10:21:21 // 12584
Tényleg nagyon jók lettek! :-))
Tom5552006-11-03 10:19:44 // 12583
háát nemistudom testvir eliigé diizeles.....az a hang ááá
Yoyo2006-11-03 10:11:03 // 12582
Szép annak a hangja gyárilag is:)))
Tom5552006-11-03 10:04:34 // 12581
NEkem is megy vissza a gyári...csak z a hang ááá
SD2006-11-03 10:02:17 // 12580
Ne légy ilyen szigorú, ha teljesítményt, vagy annak érzetét akarod növelni mindenképp a makkina rovására megy:) Mindenki el tudja dönteni neki mi-mit ér meg, vagy ha nem akkor meg így járt.
Yoyo2006-11-03 09:57:24 // 12579
Akkor pakold vissza az eredetit, jobban jársz te is meg a kocsi is:DD
süsnye2006-11-03 09:40:25 // 12578
Ok, értem! :D
Közben megkerült a lev. szűrő ház meg a szűrő is. És köszi az infókat! :D
Paco2006-11-03 09:00:20 // 12577
Valószínű.... :)
Paco2006-11-03 08:59:40 // 12576
Mert ha valaki annak ellenére beszereli utcai, poros környezetben, hogy tudja:
1) erősebb nem lesz tőle normál használatban csak padlógázon, tehát a napi használat kevesebb mint 0,1%-ban.
2) a jóval csekélyebb védelem negyedannyi idő alatt elkoptatja a motort, és az LMM-et is gyakrabban kell cserélni.
nos az nem tiszteli az autóját. És utána meg hápog, hogy motorgenerálra van szükség és inkább vesz egy másik autót amit szintén tönkretesz. De nem ő a hibás, hanem az autó.
András bácsi2006-11-03 08:52:17 // 12575
Más utakon közlekedünk. :)
Thomika2006-11-03 08:21:32 // 12574
Figyi, én akkoris azt mnodom, mki kell alakítani a direktszűrőnek és viszonlag zárt hátzat, és az sem baj ,ha csinálsz neki egy külön levegő bevezetést, amin közvetlenül a felső, tisztább levegőt szívhatja, úgy már ki tudod használni az előnyeit!! :)
Thomika2006-11-03 08:19:03 // 12573
A telcsim is 2Mp-es mint a kis gépem, bár ez utóbbi már több mint 4 év van meg :)
süsnye2006-11-03 07:58:10 // 12572
Jóvan, akkor megnyugodtam. Mer' hát végülis nem véletlenül használják az intercoolert is a turbóknál, ha jól tom, ennek pont ez a szerepe.
Paco, miért "dícsérted" te a múltkor, azokat, akik utcán is használják a direktszűrőt?? :D
Yoyo2006-11-03 07:02:16 // 12571
Ezt én is így látom, álltalában érdemes kart cserélni, sajnos a gömbfej is gyorsan leamortizálódik csodás útjainkon:())))
Buksi2006-11-03 01:12:35 // 12570
Köszi a képeket, megkaptam őket! :-)
Ahhoz képest, hogy telcsivel csináltad őket, egész jók lettek! :-))
Thomika2006-11-02 21:44:48 // 12569
Ebben igazad van Bandi bátyó! :))) én nem is szoktam spórolni!!! Az életem múlhat rajta!!
Thomika2006-11-02 21:41:07 // 12568
Ok mindjárt küldöm...
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2006-11-02 21:32:03 // 12566
Hát igen ez fehérvár és tanyái, hangyafa..xnyival jobb a helyzet mint bp. ha andor utcát meg a tökölit kizárom ;D
Paco2006-11-02 21:09:16 // 12565
20k. Haha. :) Nekem 10-12K alatt ilyen:)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2006-11-02 20:16:01 // 12564
Nem kell ahhoz 17" Paco mester ! ;-), Nálam is kb ez a helyzet pedig 15" 205/50R15 most mar 10k km-nel tartok, igy 20enel volt csere, de mar néha hallom a jeleket .A Verda előző tulaj is 1,5 szilent/gömbfej arányt mondott.
Szal lehet benne valami ;). Vagy csak a hipohondriám erősödik .... nemtom ;D
De egy bizta a városi 70-80 tempo nem tesz neki jót.....
Paco2006-11-02 20:11:22 // 12563
Paco2006-11-02 19:52:41 // 12562
Nekem a gömbfejeim mindig tökéletesek amikor kidobom a lengőkart. :( De a szilent tropa. Lehet hogy a 17-es felni hatása? :) Az utolsó még nincs kidobva a garázsban pihen, még nem tudom mi lesz vele.
Paco2006-11-02 19:50:29 // 12561
Tolvaj Béla gyakorlatban sem lehetett nagyon rossz. Volt ipari gyakorlata, a barcikai vegyiműveknek is fejlesztett, no meg áldott jó ember volt. Miatta nem baxtak ki valószínűségszámításból. Persze csak áttételesen, mert ő "Áramlás és Hőtan, Áramlás és hőtechnikai gépek"-et tanított. De a vizsganapelőtt amikor elmondtam, hogy halasszunk,mert rektorira kell tanulnom akkor mondta hogy inkább mégis menjek másnap és közölte melyik két tételt fogom húzni. :) Másnapmeg bezárt a szobájába másfél órára, hogy dolgozzam ki a tételt ő meg elment a többieket vizsgáztatni. :D
Egyik előadásra behozta a fia széttaposott dömperét, letette az asztalra és közölte, hogy ma az extraktor-okról fogunk beszélgetni. :) Szóval nagy koponya volt az öreg, és valódi emberbarát.
András bácsi2006-11-02 19:49:45 // 12560
Mondjuk alapból egy új lengőkart érdemes beáldozni. Én úgy tapasztalom, hogy a gömbfej kb egyszerre, vagy hamarabb adja meg magát, mint a szilent, ergo egy használt átszilentezése nem lesz túl hosszú életű.
Paco2006-11-02 19:42:50 // 12559
Nem kontárság, de nem biztos hogy jobban jársz. A 155 lengőkarra 5000 ft körülvan a két szilent azaz a két oldal 10k. Ha van lengőkarod amire feltedd.
A gumi szilent hiába kemény (sőt minél keményebb annál inkább), fel fog őrlődni a mi útjainkon. Ha tartós szilentet szeretnél akkor poliuretán szilentet kell beszerezned asszem gyártanak is valahol maggyarországon is, csak elő kellene keresnem a linket. Vagy megveszed az előre elkészített powerflex vagy hasonló szilentet.
András bácsi2006-11-02 19:34:36 // 12558
Nemá, ilyet nélkülözni. :)
Nálunka szerkezettan-tanár hasonló elméleti májer volt. Viszont gyakorlatban egy nagy nulla. Példa: hengerfejes volt szerinte a PUG-ja, amikor csak egy vízcső volt elrepedve. :)
Paco2006-11-02 19:28:21 // 12557
Nincs meg, még a legkedvesebb tanárom verte a fejembe az NME-n. Tolvaj Béla, áldassék a neve :)
Viszont azt is, hogy elég nehéz tökéletes motort alkotni, mert ha túl hideg a motor akkor a benya csapódik ki a falán, ha túl meleg akkor nem jó a kenése, ha túl hideg a levegő akkor lehűti a motort, ha túl meleg akkor rossz a hatásfok, stb. Szóval a 100 fok körüli üzemi hőmérséklet egész elviselhető kompromisszum.
Buksi2006-11-02 18:53:20 // 12556
Thomika!
A képeket, amiket csináltál Kaposon, ha tudod légyszi küld el nekem e-mail-ben! Kösziiii! :-))
András bácsi2006-11-02 18:47:45 // 12555
A cél ez, de a megoldás csak időleges. Meg valószínűleg nem úgy fogja meg a perselyt, hogy azonos terhelést bírjon minden irányból. Ez inkább olyan műszakin gyorsan áttolós megoldás.
Mindenesetre akinek nincs pénze 1000 ft-os szilentre, az járjon inkább gyalog. Szerintem. Futómű, fék, kormány, amivel badarság spórolni.
Buksi2006-11-02 18:40:46 // 12554
Akkor sztem tavasszal vissza se cseréld! :-DDDD
Thomika2006-11-02 18:39:01 // 12553
talán pont ez a cél :PPP
Thomika2006-11-02 18:38:34 // 12552
Útálom a telet!! Tegnap felkerültek a téli papucsok a gépre! Érdekes látvány :) De így ballonos gumikkal kevésbé ráz az Andor utcán :PPP
András bácsi2006-11-02 18:38:01 // 12551
Hát a nem túl igényes futóműnél bejöhet. A gumi ugye nem szereti az olajszármazékokat és megduzzad.
Thomika2006-11-02 18:32:58 // 12550
Tesó! Azért ennyire nem kéne olcsó drogokhoz nyúlni!! :)))P)))
Online tag
0
Vendég0
506
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV