Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2006-11-02 14:37:03 // 12530
a fejében!!!! :))))))
Yoyo2006-11-02 12:56:02 // 12529
Az nekem is, valamikor olvastam is:)))
Yoyo2006-11-02 12:54:06 // 12528
Pontosan, de úgy érthetőbb, hogy nem lesz baja a hideg levegőtől:))))
András bácsi2006-11-02 12:52:56 // 12527
Paconak megvan a Gépjármű-szerkezettan 2. :)))
Paco2006-11-02 12:50:47 // 12526
Maradjunk inkább abban, hogy a négyütemü otto motor hőmérséklet-nyomás állapotdiagrammja alapján a hideg levegő jobb hatásfokot tesz lehetővé :) (Annál jobb a hatásfok, minél magasabb a csúcshőmérséklet és minél jobban vissza tudjuk hűteni... )
Yoyo2006-11-02 12:47:36 // 12525
Igen, a lemez karter időtállóbb, az öntvény egy pofon aztán reccs:( Rich1 cartársnak 28000 volt a 16v-re.
EDDI2006-11-02 12:44:15 // 12524
Akkor az is szivás! A 2.5 td-é legalább egyszeru alakzatu! Kővetketö javitásnám méretlevétel és lemez karter készités lessz a program! Már javitva lett párszor.
Yoyo2006-11-02 12:39:58 // 12523
Nem, öntvény van rajta csak a 8V-snek és a 16V-snek is más a formája
EDDI2006-11-02 12:36:16 // 12522
A benzinesen lemez karter van?
Yoyo2006-11-02 12:35:07 // 12521
Igaza van a Szabinak a hideg levegő jobb a motornak sűrűbb lesz tőle a levegő benzin keverék, jobb az égés:))
mszabika2006-11-02 12:33:45 // 12520
nekem tavaly is fent volt. George-nek a 155-én meg amíg megvolt mindig fent volt :) de én úgy tudom a motornak a hideg levegő a jó, ezért kell a direktszűrőre hideglevegő rávezetés. sőt tegnap azt vettem észre hogy jobban megy :)))) 6°C volt :)
süsnye2006-11-02 12:16:55 // 12519
Tehát, akkor nem lesz probléma, ha esetleg mégis fenthagyom télire??
Marklar1552006-11-02 00:22:11 // 12518
Miért is rossz az a hideg levegő? Anno, amikor motoroztam vagy 10-15km/h val jobban ment a motorom reggel, október/november eleje. Mint nyáron. (TS! ;-) MZ ) Csak az volt a gondom, hogy szarrá fagytam, s még a fika is a képemre fagyott;) November elejénél soha nem próbálkoztam tovább motorozni...
Marklar1552006-11-02 00:16:00 // 12517
Gondolom ez kevesebbet eszik. Habár épp ma tűnt fel, hogy némely kútnál +!10ft a benya vs gázolaj! Ha valakinek nincs buszos ismerőse akkor lassan az olajkályha sem olyan jó vétel.
Marklar1552006-11-02 00:09:48 // 12516
Jó az az "űltetés" Tényleg jobban kanyarodik. S még csak 1x sinylette meg a kartel. (kopp-kopp-kopp) Inkább a féltengely gumiharangokra vagyok pipás.
EDDI2006-11-01 22:17:42 // 12515
Nekem ami görbült az a kormányösszekötö! + 1 gumi Csunya kátyu!
András bácsi2006-11-01 19:43:34 // 12514
A csonkállvány a legritkább esetben deformálódik. Inkább maga a torony, esetleg a lengőkar. Bár annak is igen nagyot kell kapnia, és ott is inkább a gömbfejen tapasztalható először az ütés. Ami még elképzelhető komolyabb padkázásnál: a nyomtávrúd görbül.
MrHobbes2006-11-01 15:38:07 // 12513
szerintem nincs nagy jelentosege hogy direktszuro vagy gyari legszuro van fent, mert az igaz, hogy direktszuronel rovidebb ido alatt jut a levego a motorba, es az nem melegszik fel, viszont a legszuronel sem sokkal hosszabb idobe telik bejutnia a motorterbe, sok kulonbseg szerintem nincsen egyeni velemeny..
süsnye2006-11-01 14:56:25 // 12512
Aztat hallottam, h a direktszűrőt nem szabad télre fenthagyni, mert túl sok hideg levegőt szív be. Ez igaz? Igazság szerint már lecserélném (asszem Paco "dícsérte" meg a hozzám hasonlókat, akik mindennaposan használják :D), de sajna ezzel vettem és nincs meg a gyári szűrőház és a szűrő és hát megint az anyagiak... :D
süsnye2006-11-01 14:53:47 // 12511
Aszonták, h lehet, h kapott vmi padkát és, h lengéscsill. csere először (persze párban, ahogy mondtad) és, ha mérés szerint így sem lesz jó, akkor csonkállványt is cserélni kell. :( De ez majd vmikor jövőre sztem, mer hát az anyagiak...
Fairlane2006-11-01 14:28:58 // 12510
ok most hétvégén szombathelyen leszek, utána hétvégén szekszárdon számom kint van az oldalamon... szombathelyen a körmendre vezető út melletti interspar környékére lenne ideális nekem meg majd ird meg, hogy mikor... a többit szervezd ehhez :))
robrt2006-11-01 14:07:40 // 12509
Az tökéletes, Szekszárd-Pécs már egyszerű :-)
Fairlane2006-11-01 12:38:18 // 12508
Szombathely-Szekszárd útvonalon tudok segíteni, nemtom, hogy ez belefér-e a "környéke" kategóriába :)
Poló2006-11-01 11:50:23 // 12507
Esztergomban nagyon szép volt az az autó. Aztán Lacházán már nem tetszett annyira.
Zsolt1552006-11-01 11:48:16 // 12506
Én sem, mert a Csabával elég sok versenyen indultak, és nyertek. Főleg úgy, hogy egy ilyen nagy teljesítményű autóból valaki átüljön egy jóval szerényebb teljesítményűbe.
perdix1552006-11-01 11:09:21 // 12505
Igen Lacusnak is nagy álma vált valóra tavaly, mikor megkaparintotta Kovi cartárstól, aki már nero 166 tel boldogítja magát...szal nem értem mért került eladó sorba.......
MrHobbes2006-11-01 10:53:10 // 12504
Pedig annak a Q4-nek en is orulnek :)) Az alfa amit most jelenleg en hajtok, mar 6 eve a csaladot szolgalja... Hol a batyam sanyargatta, hol a noverem ferjenel tsinosodott, most pedig nalam raboskodik, remelem meg eleg sokaig :)
perdix1552006-11-01 10:31:27 // 12503
igen sorry összekevertem ezek a w betűk megkevertek....hehehehehe
Poló2006-11-01 10:18:46 // 12502
Magyarka, Lokfer, Lacus ex155-öse.
robrt2006-11-01 09:39:51 // 12501
Vettem toronymerevítőt :-) Tud valaki segíteni Zalaegerszeg - Pécs (vagy környéke) szállításban?
Otto2006-11-01 08:46:46 // 12500
Lacus kocsiját nagyweho vette meg!
Don Gombóc2006-11-01 08:40:18 // 12499
Az ő oldalán egy 1.8 van vagy még nem tette fel a képeket.
perdix1552006-11-01 08:26:51 // 12498
wnctr az új tulaja a martini155-nek! Lacus S60 vagy 70-es csatahajóval mászkál 2.5 olaj!
Don Gombóc2006-11-01 08:06:33 // 12497
Nem tudom mert gyors menet volt enyhe kanyarban, a rendszámot nem láttam.
Zsolt1552006-11-01 08:03:24 // 12496
Mi történt??? Azt hallottam, hogy eladta, mert az autó új tulajdonosa regisztráltatta magát.
perdix1552006-11-01 07:56:18 // 12495
Szia Gombóc! Lacusnak már nincs meg, az uj tag nem rég regisztrált. Lacus OFF Volvo 2.5 olajkályhát vett magának.....
Zsolt1552006-11-01 07:35:59 // 12494
Esetleg Ő???

Don Gombóc2006-11-01 06:52:59 // 12493
Kinek van kék 155-öse? Hétfőn összeintegettünk. A Lacusnak tudom hogy az van de szerintem nem ő volt. Valahol az 51 esen.
Zsolt1552006-11-01 05:33:47 // 12492
Sajnos, valóban azok lettek. A 155 tulajdonosok, pedig szinte biztos, hogy vagy visszaintegetnek, vagy villantanak egyet.
Liquid2006-10-31 23:36:23 // 12491
Egy új 147-et meg megveszi a keménycsávó, leéli elmondja mindnekinek, hogy milyen sz@r aztán eladja és vesz egy jürgenvágent, mert a haverjának is az van...na mindegy
Liquid2006-10-31 23:33:47 // 12490
Egyébként mondasz igazságot...:( sajna A régebbi vasakat jó állapotban általában tényleg olyanok birtokolják, akik nem powerkedni akarnak vele, hanem szeretik az olasz autókat...
Liquid2006-10-31 23:31:15 // 12489
Kanyarból, kanyarba, közben piros Alfa és int, fej hátrafordul, és bazze ez asszem egy 155 volt, no maj mekkérdem...:)
GEORGE2006-10-31 22:56:01 // 12488
Azért azt el kell ismerni, hogy ha le van ültetve akkor természetesen romlik valamennyit a menet komfort. Ez tény. Az is tény, hogy egy ültető rugó a sima natur gátlót idő elött kigyilkolja. Ezért javaslom egy komolyabb mint ( pl Monrooe ) gátló beszerzését majd ha a mostani cser érett lesz. nekem ilyen van most az Alfámba kettős hatású ugynevezett twin Disk-es kis mértékű útegyenletességnél finoman rúgózik de ha erősebb hatás éri bekeményszik. Nekem szolidabb gyári ültetés van csak a 146ti-be, sajna avval a fajtával ami a 155-be volt a 146 már leérne ott ahol a 155 nem ért le. De miután megkapta ezeket a gátlókat sokkal jobb lett. Tud így úgy fordulni mint a hőn szeretett 155-öm :-)
Ádi_39002006-10-31 22:45:00 // 12487
Köszi George a bíztatást! Az látszik, hogy nem gányolva van, és írtam is, tényleg semmi bajom vele, meg nagyon tetszik a menettulajdonsága is, és hát küllemre is még ütősebb így. Akkor majd meggondolom még. Abban biztos voltam eddig is, hogy megbánnám az emelést. Paco cartárs szakszerű hozzászólása intett kicsit további elmélkedésre...
GEORGE2006-10-31 22:29:50 // 12486
Hagyd csak meg így. Hozzávaló rúgókat rendeltem bele. ezért nincs is gond vele. A futómű a rugók berakása után egyből beállitattva. Nekem egy garnitúra gátlót elhasznált a rugó. Szóval ha majd gátlót kell cserélni akkor érdemes komolyabbat tenni bele. A kanyarodás meg jóval stabilabb mint a széria futóműves 155-nek van. Egyébként létezik itt gyáriban is sport futóműves 155, azokkal sincs semmi gond. Szerintem ne emeltesd vissza, főleg ha már ennyit mentél vele, meg fogod bánni!
EDDI2006-10-31 22:12:47 // 12485
A sport futomü isteni dolog! Viszont vannak hátrányai :alacsony hasmsgasság,általános menetkomfort romlik A hasmagasság (olajdekni 6cm) bosszus.Évi nin.1 javitás Menetkomfortra szarok!
Ádi_39002006-10-31 21:57:43 // 12484
Én ahogy jövök megyek az úton, és szembejön egy 155 vagy egy 33, egyértelmű, hogy intünk egymásnak. Pedig nem ismerem az illetőt. H ajön szembe a 156 vagy 147, én biztos nem intek előre, mert ők sem intenek soha vissza (már próbáltam). Amikor előre int egy 156, ami egészen ritka!, akkor nagyon meglepődöm. Az tuti amores, de ez a 156-osok nagyon kicsi hányada... A 147-es meg aztán végképp. A 166 amúgy szerintem annyira mégsem ment le tucatba. Elkezdett, de aztán megállt. Biztos rájöttek a vásárlók, hogy nekik valami "tuti" kis off verda, mint egy "olasz megbízhatatlanság". Én például el tudnák képzelni magamnak a 155 után egy 166-ot, persze csak darázslámpásat. Mondjuk 10 év múlva, mert azért a 155-től megválni nem egyszerű. Na, például egy 147 tulaj (nem az amores) simán kocsit cserél ha megunja...
EDDI2006-10-31 21:53:16 // 12483
Igy igaz! Én már lassan nem is nézem az emlitett autokat,csak a régi vasakat.
Ádi_39002006-10-31 21:47:55 // 12482
Azért vannak kivételek, de értem mire gondolsz, sokban egyetértek. Azért az is mókás, hogy Liquid úyg írta, hogy "jött egy 155, de ha nem az, akkor bocs". Hát kérdem én: hogyna nem lehetséges egyértelműen felismerni egy 155-öst?? A legszebb alfa! Na jó, a legszebbek egyike...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak