Fórum >> Típusok >> 155

mszabika2006-11-22 10:22:59 // 13795
bááááááázzzz akkor 4littyó paraflu11 kell? aljajjj... az 8k és ez csak hűtőfolyadék... :S :(
Yoyo2006-11-22 10:19:34 // 13794
Kb: 8.3L a rendszer, ha leengeded a motorból és kiyújod a hűtőböl is akkor kb: 7-7.2L megy bele. Az arány attól függ mit raksz bele, ha gyári paraflut akkor 1 az 1-ben kell keverni, ha más félét akkor tudni kell mennyi az töményen.
mszabika2006-11-22 10:14:31 // 13793
Srácok! 2.0 8V-be hány liter hűtőfolyadék kell? milyen arányba kell keverni?
Yoyo2006-11-22 10:11:54 // 13792
Én úgy írnám, hogy foszfát és nitrátmentes fagyálló javasolt, persze a paraflu11 a gyári előírás ami etilglikol alapú. specifikáció: CUNA NC 956-16; FIAT 9.55523; IVECO STANDARD 18-1830. Ezekre érdemes figyelni fagyálló vásárlásakor:)))))
András bácsi2006-11-22 10:01:46 // 13791
Ha kell kettő gólyaláb köccsönbe, akkor van.
norbee2006-11-22 10:00:44 // 13790
Telóhibától jobban tartok, bár a nyáron nem volt ilyen pattogás. Akkor csak simán berázott 120-nál, recentír azt kész.
András bácsi2006-11-22 09:58:24 // 13789
A lemezfelni sajnos könnyen deformálódik, és gyakorlatilag alig javítható. Lehet, hogy nullára centírozott, de van benne valami hiba. A másik 5letem a teló hibája.
norbee2006-11-22 09:51:41 // 13788
Az egyik hátsóban van valami, a többi rendben van a gumis szerint.
perdix1552006-11-22 09:51:29 // 13787
norbee: akkor a vízhőfok kérdés tisztázva Pattogás: ha centír ok, akkor passz, azt nem mondom hogy szövettszakadt a gumi, mert az nagy temponál jönne ki...ugy mint nekem 150 fölött...aztán gumicsere, és a kellemetlen pattogás örökre száműzve!
norbee2006-11-22 09:51:17 // 13786
Az. Új gumi.
András bácsi2006-11-22 09:47:47 // 13785
Lemezfelni?
süsnye2006-11-22 09:41:40 // 13784
Lehet, hogy a felni üt?? Bár az centírozásnál is látszódna, vagy nem? :D
süsnye2006-11-22 09:39:57 // 13783
Sok sikert! :D Én a FIATtal próbálkoztam... Azóta is válaszolnak. :D
Fater (Norbi)2006-11-22 09:34:02 // 13782
Üdv! Adatlaphoz hozzászólás. Szerintem külön kellene venni a motortípusokat az évjárat szerint. Alapfelszereléseke fel kellene sorolni lássák a népek, hogy ami itt alap az máshol extra pénzért van! 1.7 TS 116 LE ... (1 ló ne hiányozzon már a ménesből) kizárólag 8V! Az 1.8-ból a 105 ló az kamu, alfánál én csak 129 (95 előtti) és 140 (95 után 16V-s) LE-s kocsikkal találkoztam. Az 1.8(95 előtti) és 1.7 között csak apró különbség van a köbcm Megnövekedett fogyasztást okozhatja a légtömegmérő utáni levegőcső elöregedése is (ez volt nálam is). Fogyasztásom: 6,33 -11,85 l között van az útviszonyoktól és a sebesség függvényében. A 6,33 fogyasztás 370 km átlag alapján normál sebeségnél mértem (közút 80-115; város 50-60km/h) nagyobbrészt közúton. A 11,85-ös átlag 170 km/h-nál adódott Miskolctól Veszprémig tartó szakaszon autópályán+Bp-en kesresztül.
András bácsi2006-11-22 09:33:16 // 13781
Nekem nem mérvadó az ilyen-olyan alkatrészkatalógus, amik rengeteg baromságot tartalmaznak. De mutas olyan gyári utasítást, amiben ilyet említenek. A 127/129 meg ahogy írtam már valósznűleg abból adódik, hogy DIN, vagy CAE szabvány szerint mérték a főtg-végi teljesítményt ( a fő különbség abban áll, hogy az egyiknél rajta van az összes segédberendezés, a másiknál nincs).
norbee2006-11-22 09:33:08 // 13780
Perdix, nálam ua az ábra, tartós dugóban 6-15 fokos külső hőnél hajlandó 90 fölé mászni, amúgy normál tempónál este városban két vonás közt félúton, és egy idő után az olaj is kezd felmászni 60 fölé. Kiváncsiságból majd rakok bele kartonlapot.... :)))))) Valaki mondja meg, hogy 0.0-ás centírozás ellenörzés után is mééééééééé pattog az a qrva kerék 65-70 között????
perdix1552006-11-22 09:25:45 // 13779
Figyu: az a helyzet hogy kb 3 hete ezen rágódik itt a banda..meg én is:-)))) és hogy mért Mert az összes...tehát mégegyszer : az ÖSSZES katalogus meg minden sz@r hozza az 1.8 ra a 105 lót...vmikor 1.8TS-nek vmikor 1.8 nak és kapaszkodj meg: vmikor 1.8 i-nek írják..sőt vmikor 1.8 8v-nek írják, és a katalogus a 127 lovast ugy írja hogy: 1.8TS "sport" aztán kifujt...ez eléggé gyengus kategorizálás...azt sejtetné az ember, mint az OFF-oknál , hogy van az alapverzió 1.8TS a 155-be millio legyártott darabszámmal, ami 105 vérszegény ménes, meg avan a "sport" verzio ami 127 ló, mintha ritkaság lenne...129 ről meg sok helyen nem is írnak..mert sokan azt hiszik hogy az a kat.nélküli verzió, és így lejön -2, -3 ló..pedig nem igaz: az AR 67102 es moci az 129 lovas!!! Az van nekem is hál istennek! AR 67101 meg 127 lovas! Na de utánafogok nézni, felhívom az AlFa Romeot:-)))))))))))
perdix1552006-11-22 09:18:46 // 13778
Szia! Én a 2. vonást 70 nek veszem...nekem a 2. vonás és a 90 es vonás között ugy helyezkedik el a mutató üzemmeleg motornál, hogy ha a 2. vonást és a 90 es vonást képzeletben megfelezed akkor az ugye 80fok..de ettől jicsit a 90 es vonás felé van nekem, hál istennek....hehehehe így cca. 85 fok körül van a vízem...jó is az:-))))))
András bácsi2006-11-22 09:17:40 // 13777
Pontos fogalmazást kérek! :) Olyan szerintem sincs, ami 105 lovas. Ez is lehet urban legend.
kertecs2006-11-22 09:16:32 // 13776
Van ott haver, de most hétvégén nem jön Pécsre. Jövő hétvégén úgy tudom igen. De lehet szervezni dolgokat ha kell valami...
András bácsi2006-11-22 09:15:57 // 13775
Na, ha már itt lézengsz: Hogyan tartanál ellent a főtengelynek a szíjtárcsa levételekor az enyémen?
perdix1552006-11-22 09:15:20 // 13774
Bandi: ugy értettem hogy 1.8TS mociról ami 77 kw-ot, azaz 105 lovat teljesít én ilyenről nem tudok...se más..se senki....az lehet hogy vmi exportos kisdarabszámú széria volt a fijat rendszerű motorral...de az nem TS!!!! Ezért írtam hogy 1.8TS-ről nem tudok...már ami 105 lovas verzió:-)))) Vagy csak szívattál?:-)))))))hehehehehe
kertecs2006-11-22 09:10:34 // 13773
Hali! Alkatrészvásárlásnál nagy segítség a motorszám Amennyiben valaki ricambit használ az alkatrész kivadászásához, akkor inkább alvázszám kell. Az én autómon a felirat 1.8 TS 16V, a ricambi is így ismeri. A könnyűfémblokkokba nem célszerű gagyi fagyállót rakni, mert megeszi. Gagyi? Az milyen minősítés? Mi mit eszik meg? :) Szerintem maradjon mindenki a gyári specifikációnál : ) A hibáknál ezeket azért csak valószínűsíteni lehet... talán. Termosztát, ha már cserés csak egyben, házzal együtt (más típusoknál van hogy lehet betétet cserélni "olcsóért", nálunk ugye ez nem 2 Ft) Ezek jutottak eszembe...
András bácsi2006-11-22 09:07:23 // 13772
Csak kb. sejtik.
Ádi_39002006-11-22 08:59:04 // 13771
Hello! Még kicsi tvisszatérnék a hőfok kérdéshez. Írtok mindenféle 80-85 fokokat, meg 70 fokot, meg 100 fokot is. De tulajdonképpen hogyan olvassátok le ezeket? Mert ugyebár a skálán be van jelölve alul az 50 fok, legfelül a 130 fok, és középen figyel a 90 fok. Ez kívül két vonás látszik még, de azokra nincsen érték írva. Viszont nem is pont az értékkel ellátott vonások között félúton vannak! Ti minek veszitek ezeket a vonásokat? 70 foknak pl.? Hol áll nektek a mutató, amikor 80 foknak olvassátok? Az én mutatóm a második (érték nélküli) vonás és a 90 között szokott ingadozni. Akkor vajon hány fokos a vizem? Tudom, 50 és 90 közötti... :-))
András bácsi2006-11-22 08:55:24 // 13770
Tudtam, hogy figyelsz! ;) Nincs véletlenül Bp-en ismerősöd, aki megy haza Pécsre?
kertecs2006-11-22 08:48:13 // 13769
De szépen mondtad! : ))
Buksi2006-11-22 08:16:54 // 13768
Sajnos ez így szokott lenni! :-(
Thomika2006-11-22 08:11:13 // 13767
Fairlane: Én ott vok mióta megvan a 155!!!!! Eddig....
Thomika2006-11-22 08:07:45 // 13766
De a többit nem fogod!! Én most megyek szervízbe a vassal, féltengely csukló csere lesz... meg feltárás.....aztán persze infarktus, mert kiderül, h még kb 100K lesz az első futómű :((((
András bácsi2006-11-22 08:06:29 // 13765
Ne nézegess katalógusokat, legfeljebb gyári leírásokat.
Thomika2006-11-22 08:06:09 // 13764
:))))))))))))))))))))))))
András bácsi2006-11-22 08:05:33 // 13763
Szerinted a láncos 1.8 nem TS? Mert akkor nézegesd még egy kicsit. :D
Fairlane2006-11-21 23:41:09 // 13762
de minden katalógusban egyszerre? bár tőlem kihagyhatjuk.... :)
Marklar1552006-11-21 23:13:12 // 13761
Csatlakozom. Szeríntem az az 1,8 as 105pacis dolog csak valami elírás lehet...
Fairlane2006-11-21 23:00:13 // 13760
na, teljesen jól összefoglelted a gondolataimat, egyetértek :)))
Ádi_39002006-11-21 21:57:08 // 13759
8v-ből van 1,7 1,8 és 2,0. 16v-ből van 1,6 1,8 és 2,0. Mindezek a névleges hengerűrtartalmak, valóságban bizonyos 1,7 és 1,8 nak nevezett erőforrások között alig néhány tucat köbcenti különbség van. Egyes esetekben ezeken belül még vannak különbözőképpen szabályozott motorok, így lehetséges, hogy 2,0 8v például kétféle teljesítménnyel fordul elő. Mindez tuti. :-) Ezek mind TS motorok, persze ezeken kívül van még a Q4, és a V6, meg a dízelek. Nem TS motorral szerelt 155-ről nem tudok, de attól még előfordulhat, abban nem vagyok tuti...
Fairlane2006-11-21 21:50:15 // 13758
hm, hát az ePER-t nézem most, ez nem ir 1.7 TS 16v-t, csak 1.8 TS 16v-t, meg 1.6 TS 16v-t viszont nem TS 1.8-ast nem ír...
perdix1552006-11-21 20:51:27 // 13757
érdekes dolog ez a hőfok..most már én is kezdem azt hinni hogy baj van...eddig nagyon gyorsan felkuszott 90-re.....dugoba 100ra is..nyáron...és ngy temponál még tovább.....namost kiderült hogy az ékszíjfeszítő romokban volt..amiota ez orvosolva lett......átlagos temponál 80-85 fok max!!!! és városban dugoban megy fel 90-re!!! Ezek mostani hőmérsékletnél tapasztaltak, tehát már a hideg beálltával...kiváncsi leszek hogy viselkedik majd nyáron!!!! Ennyit számítana a helyes ékszíjfeszítés???? Mert most már nem csörög a szíj:-)))))))
perdix1552006-11-21 20:47:17 // 13756
hál istennek:-)))))))
perdix1552006-11-21 20:46:43 // 13755
Szia! Nagy keveredés van ezzel az 1.8 16V motorral: ez a szíjjas 140 lovas verzio, a 156 ban már 144 lovat teljesít. Azért írja néhány katalogus 1.7 16V nek /jogosan/ mert 1743 ccm, ls a kerekítési szabályok szerint 1.7-es, a korabeli autosujságok meg egyebek 1.8 nak hozzák! 1.8 Ts motor nincs , de fiat rendszerű az 105 lovas....de a katalogusok egyrésze nem is ír 1.8Ts-t!!! hanem 1.8 simába írja...némely Ts-sel írja.....
Marklar1552006-11-21 20:02:17 // 13754
Szeríntem nagyban számít, hogy még nen is pest megyei vagy...
András bácsi2006-11-21 20:00:39 // 13753
Hasonló hülyeség lehet, mint az 1.1-es Tipo.
András bácsi2006-11-21 19:59:33 // 13752
De van. A legjobb 16V-s motor. :)
Paco2006-11-21 19:51:08 // 13751
A V6 motornál ( éppúgy mint a z összes 8V-nél) automatikus a légtelenítése a hűtőfolyadéknak. Nem hinném, hogy bonyolult. :) A többi stimmel.
Fairlane2006-11-21 19:43:07 // 13750
hm, hát most hogy igy mondod... mintha láttam volna ilyent már :) de se a bosch katalog, se az unixtrade nem mutat ilyent... Valaki?
Fairlane2006-11-21 19:39:38 // 13749
olvastam én is... nem ismerem az igazságtartalmát a kijelentésüknek :) de gondolom van különbség ebben is a 156beli 16 szelepes, és pl az én 8 szelepes motorom közt...
süsnye2006-11-21 19:32:00 // 13748
Igen, gyanús, mivel a Tipoba pont 105 lovas 1.8 8V motorok vannak (pl. a bratyómnak).
süsnye2006-11-21 19:30:56 // 13747
1.8-ból nincs is 16V?
süsnye2006-11-21 19:30:28 // 13746
Nekem pl. semmi problémám a vízhőfokkal. Felmegy 90 fokra és országúton ott is marad, max. egy kicsit megy alá, de még 80ig sem megy le. Nemtom, én nem hiszem, h ez normális jelenség.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak