norbee2006-11-22 11:01:32 // 13823
Főtengely/váltó szimmering?
András bácsi2006-11-22 11:00:51 // 13822
A váltó nem problémás. A szinkrongyűrű sem.
Az utastér elég gyenge összeszerelési minőségű, de ott is 96 után mások a bolhák, rögzítések: ergo javultak a zajforrások.
A klíma, és az el. tükör nem alap. Már a koraiban is volt Super, illetve Sport verziók spec. felszereltséggel.
Hengerfejtömítés sem jellemző, sem pedig a főtengelytörés. Ezek azért már mind használatfüggő dolgok.
norbee2006-11-22 11:00:49 // 13821
Vágod Te ezt a részt huligán cimborám, látom... :)))
Yoyo2006-11-22 11:00:04 // 13820
Ja, télen úgy is sötét, szürke minden minek látni:)))
Fairlane2006-11-22 10:59:45 // 13819
Kiütöttétek az alufelnit???? ha jóltom ez erősen nem ajánlott....
Vagy vasfelni? azt szokták görgőzni??
Mikor lefehéritettem az enyéimet, 3at görgőzni kellett sajna nekem is...
norbee2006-11-22 10:59:06 // 13818
Monnyuk hogy jönnek a hidegek, lehet inkább metilalkoholt kéne szerezni... :)
Yoyo2006-11-22 10:59:00 // 13817
Majdnem biztos, hogy az a baj, nem hinném, hogy genetikus:)))
norbee2006-11-22 10:58:14 // 13816
Megárt a Zagyuknak as Ugárzás... :)))))
Yoyo2006-11-22 10:58:11 // 13815
A neont is jó lenne becserélni szinfire vagy kannásborra:)))
Yoyo2006-11-22 10:57:09 // 13814
Igazad van arra laknak az ilyen félék:)))
Motorbőgetőskézifékezősgumicsikorgatós:))))))
Fairlane2006-11-22 10:55:03 // 13813
"Az egyik hátsóban van valami, a többi rendben van a gumis szerint."
Ebből következtettem, hogy hátsó :D
Igazad van a neonnal kapcsolatban, a carstylingon amugyis mindig keresnek ilyent a suzukisok :)
norbee2006-11-22 10:53:43 // 13812
Ugyanmár, nem járok Paks felé, hogy féljek a majdénmegmutatom Alfásoktól... :))))
norbee2006-11-22 10:52:47 // 13811
Miután kapott egy garnitúra nyárit, elment futóműveshez nyár elején , nem volt 100-as valami, de szilentek, felfüggesztés teljesen egyben volt. Ezután lezúztunk vele M3-on Tisza-tóra, na ott szigorúan 120 felett a rázás miatt. Ezután recentrír, pár vidéki túra, okésnak tűnt. Most kapta meg a téli garnitúrát, gumistól eljövés, 60-70 között erőteljes pattogás jobb előről. Gumishoz vissza, áááá uram, elhagyta a jobb első belsejérő a súlyt, de szedjük le mind, centrír. Mind 0.0-ás, az egyik hátsóban van kevés hiba, de egyébként gut. Megköszönés, eljövés, valóban kevésbé érezhető, de még mindig pattog.
Fairlane2006-11-22 10:51:47 // 13810
No sracok, köszi mindenkinek a hozzászólást az adatlappal kapcsolatban.
Sajnos a melohelyről nemtok a freewebhez kapcsolodni, ugyhogy majd este pakolom..
A motorok ménesszámát korrigáltam, akkor ezt a részt lezárhatjuk szerintem.
A ??-es részeknél kellene még segítség:
- a dízel tulajoktól: valamit ide is kéne írni :))
- a váltóval kapcs: ennek van vmi gyengesége? az enyém kb minden 5. alkalommal nem akarja bekapni a hátramenetet, ez általános? Ez a szinkrongyűrű probléma?
- utastér: ? az enyém kicsit zajosabb lett a hideg beálltával, itt-ott nyisszog valami... ez általános? mégvalami ezzel kapcs?
Az általános felszereltség jó ötlet (inkább az általánost, mint az alapot, nem?), beírtam hirtelen pár dolgot, de nemtom, hogy pl a klíma, elektro tükör átlagosnak mondható? ide is várnék tippeket...
A hengerfejtömítés jellemző hiba?
16v-knél a főtengelytörésre mondható, hogy gyakori?
Yoyo2006-11-22 10:49:02 // 13809
És veszélyes, legyél tekintettel a veled közlekedőkre:))))))
norbee2006-11-22 10:47:54 // 13808
Igaz. Fogyasztás is nő, meg minden... :)
süsnye2006-11-22 10:46:31 // 13807
:D Úgy értettem koptatta. Nekem is ilyen a jobb első. Még nem tiszta mit kell cserélni (torony, lengéscsill, esetleg csonkállvány), de nagyon frankón elkoptatta a jobb első gumit és marha mód rázott 130-140-től. Elvittem futóműbeállításra, ott derült ki, h vmi nem kóser a jobb elejével, de anyitt tudtak rajta állítani, hogy most nem qrja el a gumát, viszont ettől még nem jó a futómű.
mszabika2006-11-22 10:46:20 // 13806
:))))))
akkor az nem futómű :)))
Yoyo2006-11-22 10:46:06 // 13805
Minek úgy száguldozni?:)))
norbee2006-11-22 10:41:27 // 13804
Nem ette, csak rázott. 120 körül. Újracentrírozták, azt gyó lett.
süsnye2006-11-22 10:39:55 // 13803
De, akkor ott a futóművel lehet gond, mivel megette a gumit, azért kellett recentír... nem?
norbee2006-11-22 10:37:25 // 13802
Fairlane, jobb előről jön a rázás. :) Tégla, meg mindig van nálam, de ha már bontjuk, le is hasaltathatjuk a földre, nem? CSaka neont vegyük ki előtte alóla. :))))
norbee2006-11-22 10:36:28 // 13801
Köfi, remélem nem ott lesz a hiba, szerintem hátrakerül a jobb első, és meglássuk.
mszabika2006-11-22 10:33:58 // 13800
azzal nem jársz jól sajna, a hátsókat görgőztetni kell tavasszal :((((((
jobb oldala kapott nyár végén 1 kurva nagy kátyut és tojás lett elsőbe, hátsóba :(
most a jobbos első hátra került, kicsit kiütöttük, jobb lett, de görgőztetésre vár... :S
szal az elsőket lopjátok :P
Yoyo2006-11-22 10:28:13 // 13799
Én vettem foszfát és nitrátmentes fagyit 1000-1500 litere és -70 fokos lehet jócskán higítani, tökéletes az is:)))
Fairlane2006-11-22 10:26:34 // 13798
kölcsönkérni két háccsókereket, és menni vele egy kört?
Igy sztem viszonylag eccerüen megállapitható, hogy telohiba vagy felni
Mondjuk a szabikájét lekapjuk? :) Van kéznél téglád?
kertecs2006-11-22 10:25:39 // 13796
Korrekt : ) Én láma vagyok, így vettem paraflu-t.
mszabika2006-11-22 10:22:59 // 13795
bááááááázzzz akkor 4littyó paraflu11 kell? aljajjj... az 8k és ez csak hűtőfolyadék... :S :(
Yoyo2006-11-22 10:19:34 // 13794
Kb: 8.3L a rendszer, ha leengeded a motorból és kiyújod a hűtőböl is akkor kb: 7-7.2L megy bele.
Az arány attól függ mit raksz bele, ha gyári paraflut akkor 1 az 1-ben kell keverni, ha más félét akkor tudni kell mennyi az töményen.
mszabika2006-11-22 10:14:31 // 13793
Srácok!
2.0 8V-be hány liter hűtőfolyadék kell?
milyen arányba kell keverni?
Yoyo2006-11-22 10:11:54 // 13792
Én úgy írnám, hogy foszfát és nitrátmentes fagyálló javasolt, persze a paraflu11 a gyári előírás ami etilglikol alapú.
specifikáció: CUNA NC 956-16; FIAT 9.55523; IVECO STANDARD 18-1830.
Ezekre érdemes figyelni fagyálló vásárlásakor:)))))
András bácsi2006-11-22 10:01:46 // 13791
Ha kell kettő gólyaláb köccsönbe, akkor van.
norbee2006-11-22 10:00:44 // 13790
Telóhibától jobban tartok, bár a nyáron nem volt ilyen pattogás. Akkor csak simán berázott 120-nál, recentír azt kész.
András bácsi2006-11-22 09:58:24 // 13789
A lemezfelni sajnos könnyen deformálódik, és gyakorlatilag alig javítható. Lehet, hogy nullára centírozott, de van benne valami hiba.
A másik 5letem a teló hibája.
norbee2006-11-22 09:51:41 // 13788
Az egyik hátsóban van valami, a többi rendben van a gumis szerint.
perdix1552006-11-22 09:51:29 // 13787
norbee: akkor a vízhőfok kérdés tisztázva
Pattogás: ha centír ok, akkor passz, azt nem mondom hogy szövettszakadt a gumi, mert az nagy temponál jönne ki...ugy mint nekem 150 fölött...aztán gumicsere, és a kellemetlen pattogás örökre száműzve!
norbee2006-11-22 09:51:17 // 13786
Az. Új gumi.
András bácsi2006-11-22 09:47:47 // 13785
Lemezfelni?
süsnye2006-11-22 09:41:40 // 13784
Lehet, hogy a felni üt?? Bár az centírozásnál is látszódna, vagy nem? :D
süsnye2006-11-22 09:39:57 // 13783
Sok sikert! :D Én a FIATtal próbálkoztam... Azóta is válaszolnak. :D
Fater (Norbi)2006-11-22 09:34:02 // 13782
Üdv!
Adatlaphoz hozzászólás. Szerintem külön kellene venni a motortípusokat az évjárat szerint. Alapfelszereléseke fel kellene sorolni lássák a népek, hogy ami itt alap az máshol extra pénzért van!
1.7 TS 116 LE ... (1 ló ne hiányozzon már a ménesből) kizárólag 8V!
Az 1.8-ból a 105 ló az kamu, alfánál én csak 129 (95 előtti) és 140 (95 után 16V-s) LE-s kocsikkal találkoztam. Az 1.8(95 előtti) és 1.7 között csak apró különbség van a köbcm
Megnövekedett fogyasztást okozhatja a légtömegmérő utáni levegőcső elöregedése is (ez volt nálam is).
Fogyasztásom: 6,33 -11,85 l között van az útviszonyoktól és a sebesség függvényében. A 6,33 fogyasztás 370 km átlag alapján normál sebeségnél mértem (közút 80-115; város 50-60km/h) nagyobbrészt közúton. A 11,85-ös átlag 170 km/h-nál adódott Miskolctól Veszprémig tartó szakaszon autópályán+Bp-en kesresztül.
András bácsi2006-11-22 09:33:16 // 13781
Nekem nem mérvadó az ilyen-olyan alkatrészkatalógus, amik rengeteg baromságot tartalmaznak. De mutas olyan gyári utasítást, amiben ilyet említenek.
A 127/129 meg ahogy írtam már valósznűleg abból adódik, hogy DIN, vagy CAE szabvány szerint mérték a főtg-végi teljesítményt ( a fő különbség abban áll, hogy az egyiknél rajta van az összes segédberendezés, a másiknál nincs).
norbee2006-11-22 09:33:08 // 13780
Perdix, nálam ua az ábra, tartós dugóban 6-15 fokos külső hőnél hajlandó 90 fölé mászni, amúgy normál tempónál este városban két vonás közt félúton, és egy idő után az olaj is kezd felmászni 60 fölé. Kiváncsiságból majd rakok bele kartonlapot.... :))))))
Valaki mondja meg, hogy 0.0-ás centírozás ellenörzés után is mééééééééé pattog az a qrva kerék 65-70 között????
perdix1552006-11-22 09:25:45 // 13779
Figyu: az a helyzet hogy kb 3 hete ezen rágódik itt a banda..meg én is:-)))) és hogy mért Mert az összes...tehát mégegyszer : az ÖSSZES katalogus meg minden sz@r hozza az 1.8 ra a 105 lót...vmikor 1.8TS-nek vmikor 1.8 nak és kapaszkodj meg: vmikor 1.8 i-nek írják..sőt vmikor 1.8 8v-nek írják, és a katalogus a 127 lovast ugy írja hogy: 1.8TS "sport" aztán kifujt...ez eléggé gyengus kategorizálás...azt sejtetné az ember, mint az OFF-oknál , hogy van az alapverzió 1.8TS a 155-be millio legyártott darabszámmal, ami 105 vérszegény ménes, meg avan a "sport" verzio ami 127 ló, mintha ritkaság lenne...129 ről meg sok helyen nem is írnak..mert sokan azt hiszik hogy az a kat.nélküli verzió, és így lejön -2, -3 ló..pedig nem igaz: az AR 67102 es moci az 129 lovas!!! Az van nekem is hál istennek! AR 67101 meg 127 lovas!
Na de utánafogok nézni, felhívom az AlFa Romeot:-)))))))))))
perdix1552006-11-22 09:18:46 // 13778
Szia! Én a 2. vonást 70 nek veszem...nekem a 2. vonás és a 90 es vonás között ugy helyezkedik el a mutató üzemmeleg motornál, hogy ha a 2. vonást és a 90 es vonást képzeletben megfelezed akkor az ugye 80fok..de ettől jicsit a 90 es vonás felé van nekem, hál istennek....hehehehe így cca. 85 fok körül van a vízem...jó is az:-))))))
András bácsi2006-11-22 09:17:40 // 13777
Pontos fogalmazást kérek! :)
Olyan szerintem sincs, ami 105 lovas. Ez is lehet urban legend.
kertecs2006-11-22 09:16:32 // 13776
Van ott haver, de most hétvégén nem jön Pécsre. Jövő hétvégén úgy tudom igen. De lehet szervezni dolgokat ha kell valami...
András bácsi2006-11-22 09:15:57 // 13775
Na, ha már itt lézengsz:
Hogyan tartanál ellent a főtengelynek a szíjtárcsa levételekor az enyémen?
perdix1552006-11-22 09:15:20 // 13774
Bandi: ugy értettem hogy 1.8TS mociról ami 77 kw-ot, azaz 105 lovat teljesít én ilyenről nem tudok...se más..se senki....az lehet hogy vmi exportos kisdarabszámú széria volt a fijat rendszerű motorral...de az nem TS!!!! Ezért írtam hogy 1.8TS-ről nem tudok...már ami 105 lovas verzió:-))))
Vagy csak szívattál?:-)))))))hehehehehe
Online tag
0
Vendég0
540