Buksi2006-12-14 11:32:56 // 15223
Én 35 percenként! :-DD
Yoyo2006-12-14 11:31:53 // 15222
Persze ezen nem kell csodálkozni:))))
mszabika2006-12-14 11:31:12 // 15221
igen, igen :))))
minden fél órában azt figyelem :)
Buksi2006-12-14 11:27:55 // 15220
Még mindig a "mi popónk" vezet a szavazáson! :-))
Buksi2006-12-14 11:24:20 // 15219
jah, de még hogy! :-))))))))
Buksi2006-12-14 10:48:02 // 15217
És mennyivel jobb így, nem? :-DDD
Buksi2006-12-14 10:47:29 // 15216
Legalább akkor nem neked kellene tekerni a kormányt! :-DDDD
Yoyo2006-12-14 10:45:32 // 15215
Igen, ez már közelít:DDD
Fairlane2006-12-14 10:41:26 // 15214
Yoyo2006-12-14 10:25:42 // 15213
Szájszag? Akkor nem biztos, hogy kell csak a finom illatos pofájú bakkecskéket szeretem:)))
norbee2006-12-14 10:15:00 // 15212
De van szájszaga... :)))) Nem baj? :)))) Te nam vagy olyan finnyás mint Marklar ugye? :))))
Yoyo2006-12-14 10:09:39 // 15211
Akkor azt megvárom amíg rendben lesz az oldal addig csak nézelődöm ott:)))
Kecske? Bak? Érdekel:))))
norbee2006-12-14 10:06:00 // 15210
Angolon változtatok, amint lesz időm cirka 1200 sort lemagyarítani. De majd leeccerűsítem a menüket mint Doki oldalán van, "bőkésre", "tőtésre". :)
Autó profil kidolgozásban, csak karácsony van nálunk is. Ugyanitt két kecske eladó. :)
Yoyo2006-12-14 10:03:42 // 15208
Nem tudok értelmeset szólni, mert dinnye vagyok mindenhez:)))
Fú, én birka vagyok ahhoz az oldalhoz, meg angolul sem tudok egy mukkot sem:)))
Milyen dátumot kér az autó címszó alá, az autóm évjáratát?:(((
Millió kérdésem lenne:)))
Megvárom míg jobban beindul:)))
Fairlane2006-12-14 10:03:35 // 15207
;)
Ma megpróbálom lefénygépelni ez enyémeket is ...
Fairlane2006-12-14 10:02:41 // 15206
norbee2006-12-14 09:56:50 // 15205
Értelmeset meg szólni nem tudunk? :) Meg regelgetünk ész nélkül? :)
süsnye2006-12-14 09:53:32 // 15202
No igen, de
1. a 130 fok előtti vonás az már nem 100 fok szvsz :D
2. mivel egyszer már kiforrt a vizem októberben, valsz jól mér az óra is (csak akkor nem figyeltem :D), de megpróbálom, amit mondtál, ha tudok beszerzni ilyen eszközt.
Yoyo2006-12-14 09:52:59 // 15201
Paco mester hű tanítványa szólt:))))
norbee2006-12-14 09:50:24 // 15200
Alufelni ON. Meglássuk, meglássuk.
norbee2006-12-14 09:49:36 // 15199
Ja, és ne az órával mérd, hanem szerezz egy digitmétert, ami hőt is tud mérni (+/-3 fok általában). Belenyomod a tartályba, azt meglátod, mikor ki hová kapcsol.
norbee2006-12-14 09:48:11 // 15198
süsnye
A 2. fokozat mindig keveset pörög. Az első is. Ha nem megy 100 fok fölé dugóban a víz, ne aggódj. És ne iktass ki semmit, az első kör pont azért van, hogy ne hagyja nagyon megmelegedni a wasser-t.
süsnye2006-12-14 09:45:45 // 15197
Igen. :D NEm szeretném megkapni megint azt az (egyébként jogos) megjegyzést, hogy 3x kérdezek meg mindent. :D :D :P
süsnye2006-12-14 09:44:31 // 15196
Lehet, ez kellene nekem is. Tudod pontosan mint kapcsol az a kapcsoló (hova van kötve)?
Yoyo2006-12-14 09:40:00 // 15195
Elég szépen visszaolvastál utána:)))))
süsnye2006-12-14 09:39:05 // 15194
Emléxem még rá, melyik relé az, hol van pontosan?
Yoyo2006-12-14 08:18:17 // 15193
Azt hittem neked magassági kormányod van:)))
mszabika2006-12-14 08:14:57 // 15192
azóta is svédkulccsal kormányzok :D
Yoyo2006-12-14 07:04:55 // 15191
Nekem tetszik az eredeti is, meg félnék, hogy megeszi a szú a fakormányomat:DDDDD
Buksi2006-12-14 00:15:23 // 15190
Igen, nekem is rendes fakormányom van! ;-))
Addig örülj, amíg ezt mondják a csajok! :-))))
Marklar1552006-12-13 23:55:39 // 15189
Azt hittem, hogy csak nekem van rendes fakormányom...
Erre!? ;-)
Amúgy nekem sem probléma az indexelés, habár a csajok szerínt extra méretűek az ujjaim... ;-PPP
Marklar1552006-12-13 23:52:18 // 15188
Nem próbáltam ezt a hibakeresési módot. Nekem első ránézésre is full szar volt, így nem méricskéltem... ;)))
SD2006-12-13 20:47:59 // 15187
de nem 4000-nél hanem 3000-nél kapcsol az utánégető nem? Még a hangja is más lesz akkor:) Csak 4000-nél segberúg mégegyszer hogy eszedbe ne juson levenni a gázról a lábad:D
Buksi2006-12-13 18:54:47 // 15186
Ebben tökéletesen igazad van! :-))
Ha arról lenne szó, nyújtózkodnék én nagyobbat is! :-))))))))
Gabesz1552006-12-13 18:52:51 // 15185
De megéri az a kis nyújtózkodás,ha cserébe ilyen gyönyörű kormány van a vasban!:)))
süsnye2006-12-13 18:48:13 // 15184
Nos, mértünk itthon Faterral egy kicsit... :D
A következő e helyzet. A motorhűtő venti mindkét fokozata működőképes, mind2-t rövidre zártuk, ahogy írtm nemrég és ment a venti, valóban két külön fokazaton.
Eztán megmértük a hőkapcsolót is, az is jó, mert kapcsolja mind az 1. mind a 2. fokozatot is, szal zár amikor kell.
A 2. fokozatot viszont csak akkor lehet működésre bírni, normál helyzetben (tehát, amikor minden csati a helyén van), ha az első fokozat ki van iktatva. Meg plusz érdekes, hogy mind2 fokzatban elég keveset pörög a venti.
És miközben tképpen csak az első fokozat megy, a víz szépne melgeszik, és olyan hőmérsékletet elér az óra szerint, ahol szinte biztos, hogy a 2. fokozatnak kéne kapcsolnia.
A kérdésem az lenne, h lehetséges-e az, hogy a hőkapcsoló még zár (akármely fokozatban), de vmi más eszköz megszakítja a kört ennek ellenére? Vagy "csak" az az ok, hogy az óra érzékelője és a hőkapcsoló nem egy helyen van?
Károsíthatok-e vmit, ha az első körből kiiktatom az ellenállást ezzel csinálva az elsőből is akkor fordulatszámot, mint a 2. fokozatban? vagy inkább szakítsam meg az 1-es kört és csak a másodikat hagyjam működni?
Buksi2006-12-13 18:44:00 // 15183
Kézre nekem is kézre áll, csak egy picit kell nyújtóztatnom az ujjaimat! :-))))
Gabesz1552006-12-13 18:41:38 // 15182
Nekem tökéletesen kézre áll az index,pedig fakormányos a machina.Bár igy vettem,ugyh nincs viszonyítási alapom.
Buksi2006-12-13 14:38:40 // 15181
Egyébként ezt én is tapasztaltam! A gyári kormánnyal simán elértem a kapcsolókat, de most, hogy betettem mszabika fakormányát tényleg messzebb kerültek! De nem vészes, meglehet szokni! :-))
Jah, és azóta nincs kormány a Szabika autójában! :-DDDDDDD
Yoyo2006-12-13 11:30:10 // 15180
Az index kapcsoló a fakormány miatt került messzebbre, Ari barátom kapcsolója is kényelmesen kapcsolható volt, feltett egy 155 super fakormányt és azóta valóban kényelmetlen indexelni messzebb van.
Buksi2006-12-13 10:53:42 // 15179
Bratyó nem figyelsz? Halesz ezt már belinkelte! :-))))))))))
Fairlane2006-12-13 09:51:20 // 15178
Jól gondolkoztál, ugyvélem ;)
De inkább először kösd össze a csatikat, és aztán adjál gyujtást...
perdix1552006-12-13 09:36:24 // 15177
Jólvanna ne bántsd már...mindenki tévedhet..:-))))))))hehehehehehehehehe
süsnye2006-12-13 09:36:13 // 15176
:D OK!
Aztán egy kicsit visszatérnék a hűtőventis problémára... :D
Átnyálaztam az "Electrical diagnosis" erre vonatkozó fejezetét (26), és a hibakeresésnél (nem kapcsol be a venti magas vízhőmérsékletnél) ír ott ugyebár egy két mérést, amit el kell végezni. Az első, hogy azt a hőkapcsolót csekkoljam, hogy a 3 láb közül zár-e a megadott lábakon, az adott hőmérsékleteknél. Aztán meg utána szakadás ellenőrzés meg stb.
Azon gondolkoztam, hogy mivel ez a kapcsoló ugyebár azt csinálja, hogy adott hőmérsékletnél zárja az adott áramkört, mi lenne ha lehúznám a kapcsolóról a csatikat és én manulisan rövidre zárnám az adott áramköröket járó motornál, így ellenőrizve, hogy műxik-e mind2 kör?
Ezt meg merjem csinálni, vagy van benne veszély az autóra nézve (lehet-e vmi belső ellenállása a kapcsolónak, amit nemtok így reprodukálni)???
süsnye2006-12-13 09:29:38 // 15175
:D :D :D: :D
Ajánlom figyelmedbe a 15152 hsz-t! :D :D
GEORGE2006-12-13 07:02:55 // 15174
Aki még nem fedezte volna fel. van egy nagyon korrekt teszt egy HASZNÁLT 155 2,0 TS 8V furcsa is volt olvasni mennyi jót ír róla.....
Online tag
0
Vendég0
468