SD2007-02-13 07:32:40 // 18507
itt hirdeti és az övé (Attie)
feszti2007-02-13 06:28:07 // 18506
Tresor2007-02-13 01:07:14 // 18505
Tresor2007-02-13 01:06:23 // 18504
A szívem szakad meg...
http://www.acr-ricambi.it/FOTO%20NUOVO%20CAPANNONE/demolizione.JPG
SD2007-02-13 00:18:00 // 18503
Vitszen kívül ítam akkor az oldalára... Elvileg bejelentkezve volt, de legutóbb is asszonkája válaszolt.
SD2007-02-13 00:13:44 // 18502
Ne izgulj az a motor is csak egynyóc hiába örökölsz:)
Marklar1552007-02-12 23:43:08 // 18501
Nem jelentkezett a kórház után...?
Marklar1552007-02-12 23:42:05 // 18500
Kezdek aggódni Perdixért...
Johnson2007-02-12 23:24:49 // 18499
Hello!Segítségetek kellene!Nincs egyenletese alapjáratom!Fairlane már mondott egy-két okos dolgot(köszönöm neki).Ti mit gondoltok?
GEORGE2007-02-12 22:15:59 // 18498
És akkor is rohadhat ha szakszerütlenül javitják. nem hozzá való glettet használnak stb stb..... ha megsértik a védőréteget akkor idővel meg fog jelenni a rozsda.....
GEORGE2007-02-12 22:12:08 // 18497
Én hál istennek a kasznihoz nem nyúltam.
Egyszer jött belém egy "okos" leány a Bartók Bélán ( na jó magamra futtattam:-) ) mert nem bírt magával.
De nekem nem lett rajta sérülés, a vonóhorog megfogta és a kocc elött elengedtem a féket.
Az elöző tulaj ( akitől én vettem ) fényeztette az autót.
Amúgy hol jelent meg a rozsda? A kerékjárat csúcskénél, mert már láttam másik 155-öt is ily módon korrodálni igaz a döntő többségére nem jellemző.
Amíg nálam volt mindig mindent megkapott amit kívánt, mintahogy a mostani autóim, sajna erre "kényes" vagyok.
Igaz miután bemelegedett kicsivel 90 felett szoktam velük gurulni :-))))
Valamit valamiért alapon :-)
Otto2007-02-12 22:04:22 // 18496
Még mindíg jobb 1.8-ból 2.0 ,mint nálam 2.0-ból 1.6!:O
Idióták!Legszivesebben kitekerném az ilyenek nyakát!
Lehet,hogy lesz bordó sárvédőm!:)
Ádi_39002007-02-12 21:57:59 // 18495
Kedvesek vagytok. Na, akkor átgondolom még egyszer...
George? Te lecserélted a hátsó sárvédőket valami utángyártott szarra? :-)) Vagy miért kezdtek el rohadni? Ej, ez a versenyautó! :-))
Érdekesek ezek a régi kocsik. HA mesélni tudnának! Levetíteni az autóm egy filmet, mi történt vele azóta, hogy legördült a gyártósorról, az több lenne mint a Gyűrük ura. Hogy lett belőle 2.0, amikor az alvázszáma 1.8-as? Meg ezek a mindenféle szir szar sárvédők rajta elől hátul. LEgboldogabb évei voltak George keze alatt, az tuti. Nézzétek meg az oldalát, hogyan formálta át annak idején. Szerette őt.
Én is nagyon, mióta velem van, igazán jó formában tartom. És mindis töltök neki ablakmosó folyadékot is! :-))
Yoyo2007-02-12 21:46:24 // 18494
Bizony:))))
Egyről beszéltünk:)))
Otto2007-02-12 21:43:40 // 18493
Ott vagyok a!
Yoyo is megmondta,pedig össze sem beszéltünk!:D
Otto2007-02-12 21:42:38 // 18492
Jobban jársz egy cserével!Ha egyszer vágják a galvanizált elemet abból sok jó nem sül ki!
Teljesen mindegy mikori amit veszel,ha szép és nem látszik rajta rozsda!
Tőlem most vitték el a 164-emet,sajnáltam az első sárvédőket,olyan szépek voltak!A lényeg,hogy sérülésmentes legyen!
Yoyo2007-02-12 21:39:19 // 18491
Én úgy tudom, hogy az eredeti sárvédő nem rohad, mert a digok horganyzott lemezből tették össze, akkor rohadhat, ha már ki lett cserélve valami utángyártott darabra. Az enyémen még egy rozsdafolt sincs pedig most tapossa a 14.-et:)))
Ádi_39002007-02-12 21:36:01 // 18490
Én értelek téged, és van is benne valami. De itt egy bontott sárvédőről van szó! Ahogyan az enyém megrozsdásodott, az is akármikor úgy járhat, mert az sem mai darab már. Ha én szépen kicseréltetem azt az ívet, azt ott lekenik szépen, aztán az egész elemet leföstik, akkor az jó sok évre ellenáll a korróziónak.
SD2007-02-12 19:59:36 // 18488
Nem jól godolkodól te én szerintem, mert azzal a sárvédőt nem javítod meg csak szépítgeted. Ha a jövőre gondolsz az a sárvédő már soha nem lesz jó... és kifizetted a pénz? Ki. És ki fogod megint, ha széthullott? Igen:)
Szóval szerintem hiába kerül közel ugyan annyiba a kettő, és kicsit több melóval NEM KICSIT, NAGYON jobb eredményt lehet elérni:)
Ádi_39002007-02-12 19:01:46 // 18487
Az autóm most is szép!!!
Nem kell a sárvédő. Az első kéne, de az meg javításra szorul, amit láttam nálad. Inkáb akkro javítom a mostanit.
A hátsót lehetne cserélni, de nem éri meg. A felkúszó része miatt nagyobb szerelést igényel, belül a kárpitot is bontani kell. Ez munkadíj. Plusz amiért elhoznám tőled. Ennyiből megvan kisebb munkával egy szép ívcsere. Van itt egy jó mester a közelben, most ajánlották nekem, tökéletesen megcsinálja. És volt rozsda, nincs rozsda.
Viszont ha akadna egy hibátlan jobb első, azonnal szólj!
Ádi_39002007-02-12 18:57:42 // 18486
Nincs semmi gond, ne őrülj már, 4 éve volt!
Azt még akkor cserélték amúgy rögtön vétel után. Meg a féktárcsát is hamar, mert az tényleg nem volt korrekt a repedésekkel. Meg aztán hamar a légtömegmérőt kellett még cserélni...
A kuplung, váltó természetes kopás.
A lambda szobda most sem az igazi, de már nem sokáig.
A kormánymű régóta rendetlenkedett, de használtam "rátöltök-elfolyatom" módszerrrel. Most viszont már az is jó.
A zárak maguktól romlanak, ahhoz aztán semmi köze a szlalomnak.
Fairlane2007-02-12 18:16:14 // 18485
hatszoros, kiváló traktoros... ;)
norbee2007-02-12 18:10:07 // 18484
Brigádtag, nem? :)))
Fairlane2007-02-12 18:08:51 // 18483
kisyoyo? :D
ezt vajon ő sertésnek veszi?
norbee2007-02-12 18:04:07 // 18482
Né a kisyoyo... :))))) LOL! :))))
Fairlane2007-02-12 18:03:23 // 18481
krumpli ellen véd :D
azellen nemvéd... kéremkapcsojjaki
GEORGE2007-02-12 17:46:40 // 18480
2003 tavaszán :-)
Beryq42007-02-12 17:14:54 // 18479
Köszi,majd ránézek!
Otto2007-02-12 17:05:01 // 18478
Valószínű,hogy vagy kiakat az állítómotornál vmi,ha ki tud, vagy eltört ott vmi és a benne lévő terelőkerék(lapát) a tehetetlenségtől oda fordult.
Nekem anno a 164-en volt ilyen bibi, azon műszerfalkiszereléssel lehetett csak segíteni!
András bácsi2007-02-12 16:47:18 // 18477
Nem, jó a gyerek. :)
SD2007-02-12 16:46:34 // 18476
Akkor sem csúnya:)
András bácsi2007-02-12 16:42:04 // 18475
Mikor adtad el? Kb. két hét, mire teljesen le lehet amortizálni minden kopóeszközt. :)
András bácsi2007-02-12 16:40:24 // 18474
Én a zár nyúlványán szoktam hajlítani, bár az nehezebb.
András bácsi2007-02-12 16:39:12 // 18473
Mert mindkettő. :)
GEORGE2007-02-12 16:38:58 // 18472
Ja és a Nagy Szamosi mester is rábólintott az autó JÓ állapotára.
Még most is emlékszem ahogy mondta nekem.
Az autó Jó állapotú, kivetni valót nem találtunk rajta az alábbi kis hibákon kivül.
A klímakompresszor egyik tartócsavarja meg van lazulva.
És a belső féltengelycsuklókat majd a közeljövőben cserélni kell, de jelenleg azok is jók még.
A lambda szonda csak középtartományba szabályoz.
Ezeket fogom a vevővel is ismereteni.
--Tényleg lett azóta féltengelycsukló cserélve?--
András bácsi2007-02-12 16:38:31 // 18471
Asszem lokfer keresett ilyet.
András bácsi2007-02-12 16:37:54 // 18470
Jó kérdés. Teszteld! Szerintem kb. egy liter természetes még 10k alatt.
Nándi2007-02-12 16:37:46 // 18469
András bácsi2007-02-12 16:37:12 // 18468
Hőmérséklet-érzékelő?
Beryq42007-02-12 16:34:12 // 18467
Csaó Urak! A vas megbolondult,mindig az arcomba fújja levegőt,bármilyen irányba is állítom.(a többi funkció műxik:hőfok,ventillátor). A panelt már kicseréltem az jó.
GEORGE2007-02-12 16:30:13 // 18466
Nézd mikor nekem elrepedt a külső kilincs burkolata egy egészen kicsit lett csak hajlitva a belső kilincs nyelvén és avval a repedt kilincsel is finoman nyilott míg meg nem érkezett az új és le nem fényezték.
Egy 92-es autón a baloldali zár meghibásodás ennyi ídő után abszolut nem meglepő hisz 10ezerszer többet van használva mint bármelyik másik ajtó az autón.
Én kilométereim alatt nem volt gond a kuplungal.
Az első gazdálya pedig esküdött, hogy nem cserélte.
Szerintem becsületére váljék annak a kuplungnak, hogy addig ment.
A kormányművön csináltattam részleges felújjítást akkor amikor a korrodált cső nyaka eltörött.
A féktácsa problémásat nem értem nálam brutálisan fogott.
Az meg hogy felületi hajszál repedések vannak a lyukak körül sz szerintem nem baj.
De ugye ha valami még ezek után tönkre megya 92-es autón, azt nem vezeted vissza rám?? :-)))
( a kékségemmel többet "récsingoltam" kuplungtárcsát viszont a főtengelyszimering miatt kellett csak cserélnem mert eláztatta olajjal és utána csúszott. )
:-))
SD2007-02-12 16:04:23 // 18465
Na és végül mi lesz? kelleni fog a sárvédő, mert ok hogy akkor hideg volt meg nam volt nagy kedv faragni. De akkor mi a helyzet, fog még régi fényében tündökölni a George ex-car?
Én akkor is mutattam hogy az enyémen cserélve lett és nem tudod megmondeni hogy melyik:)
Szóval ez a sikerül ne sikerül nem jácc, a lényeg hogy, szeretnél-e cép ótót:)))
norbee2007-02-12 15:54:12 // 18464
Kafányos heiszt cool, okés, korrekt, f*sza, király. :D
Fairlane2007-02-12 15:47:20 // 18463
most akkor wát dáz it mín kafányos? :))
rokonértelmű szó a fáintossal?
Fairlane2007-02-12 15:45:49 // 18462
vaze, én sem értem ezt a szlenget :)
A főtg szimmeringnél elkezdett csepegni, a szimmg ki lett cserélve. Ezóta nem folyik, csak eszi.
Így, a szimmering hiba miatt elcsöpögött mennyiséggel együtt 2 liter / 10K km az olajfogyi.
Ja, a motor 200K fele közelithet, de ez egy külön sztori ;)
SD2007-02-12 14:58:38 // 18461
A csavarokat már kiszedtem, még akkor csak nyiszálni kell már.
András bácsi2007-02-12 14:28:58 // 18460
Körben van kb. 10 csavar, és réskitöltővel ki van nyomva. Azt kell szépen szikével, vagy szélvédővágóval körbevágni. Simán és sérülésmentesen lejön némi türelemmel. De legalább nem hegesztett, így nem kell kókányolni.
Ádi_39002007-02-12 14:16:00 // 18459
Ez tényleg klasz.
A könnyű szerelhetőséghez: sárvédőket hgyan kell leszedni a 155-ről, hogy aztán az visszarakható legyen szépen egy másik kocsira? SD-vel nézegettük múltkor, de kicsit tanácstalanok voltunk...
András bácsi2007-02-12 13:27:17 // 18458
Még az a csereyznye, hogy a 155-höz van alkatrész olcsón, és könnyen szerelhető.