Csak lesz táááán.:-))
Ott kell kiosztanom a 145/146 naptárakat. HA nem lesz, akkor "hjúúszton baj van":-DDDDDD
Ferko2009-09-04 23:13:12 // 99892
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-04 23:12:20 // 99891
ok csak legyen Kapos :)
Ferko2009-09-04 23:10:39 // 99890
Most már én sem.:-)))))))
Kaposon pontot teszünk a végére ennek.:-DDDDDD
Kaposon pontot teszünk a végére ennek.:-DDDDDD
Ferko2009-09-04 23:10:12 // 99889
Ja, akkor jó.:-))))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-04 23:09:32 // 99888
na ezt meg így végképp nem vágom :D
EngineCoffeeTables2009-09-04 23:07:54 // 99887
Vedd meg, rakd át a motorját:))))))
Ferko2009-09-04 23:07:53 // 99886
Izlések és pofonok. Nekem pont az SW tetszik jobban a 156-ban.:-)
Ferko2009-09-04 23:06:49 // 99884
Úgy értettem,m hogy az 1.6-nál voltak gyertyák is (NGK 100.000-es) és még így is olcsóbban jött ki.
Nálam ezek a tények. De a szaki Te vagy, így hiszek Neked is..-)
Nálam ezek a tények. De a szaki Te vagy, így hiszek Neked is..-)
EngineCoffeeTables2009-09-04 23:05:38 // 99883
Vót má TS:))))) Ismerem a dörgést.
De mondjuk a V6-ot is légtömegmérő hibával vettem:))))
De mondjuk a V6-ot is légtömegmérő hibával vettem:))))
Liquid2009-09-04 23:01:46 // 99882
na az nemrossz gép, ha nem lenne SW, lehet rámozdulnék
Dévid2009-09-04 22:59:19 // 99881
Honnan tudtad, hogy SW-ket nézegetek?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-04 22:59:14 // 99880
az elsőnél van különbség :)
második egy árban van :)
másodikat nem vágom hogyan az 1.6 TS - vezérlés, gertyák, LMM, vízpumpa, lengéscsillapító (hátsó) drágább a gyertya miatt mint az Mjet.hez ezek a cuccok :D
ha az egészhez hozzá számolom hogy a TS-hez dupla annyiszor kell cserélni a vezérlést mint a dejzelhez akkor meg már előnyben vagyunk :P
második egy árban van :)
másodikat nem vágom hogyan az 1.6 TS - vezérlés, gertyák, LMM, vízpumpa, lengéscsillapító (hátsó) drágább a gyertya miatt mint az Mjet.hez ezek a cuccok :D
ha az egészhez hozzá számolom hogy a TS-hez dupla annyiszor kell cserélni a vezérlést mint a dejzelhez akkor meg már előnyben vagyunk :P
Ferko2009-09-04 22:53:41 // 99878
Pl kuplung. 1.6 TS Valeo - 31.000-ért vettem szettet. Az MJetbe bele sem merek gondolni, hogy mennyi lesz.
Temosztát 1.6 TS - 13.000, MJet - 16.000
1.6 TS - vezérlés, gertyák, LMM, vízpumpa, lengéscsillapító (hátsó) - 160.000
Mjet - amit leírtam az előbb 201.768
:-)))
Temosztát 1.6 TS - 13.000, MJet - 16.000
1.6 TS - vezérlés, gertyák, LMM, vízpumpa, lengéscsillapító (hátsó) - 160.000
Mjet - amit leírtam az előbb 201.768
:-)))
Dévid2009-09-04 22:51:17 // 99877
Én vennék V6-ot jó áron, de balkormányosat. :)
Ferko2009-09-04 22:47:42 // 99876
Nem lesz egyszerű eladni; pláne most egy V6-ot. De azért sok sikert.:-)
A TS-nél meg oda kell figyelni a légmennyiség mérőre, lambdaszondára. Ezek típus betegségek. Ja és a vezérlés módosító is. HA veszel akkor ezekre figyelj oda. :-)
A TS-nél meg oda kell figyelni a légmennyiség mérőre, lambdaszondára. Ezek típus betegségek. Ja és a vezérlés módosító is. HA veszel akkor ezekre figyelj oda. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-04 22:43:22 // 99875
melyik alkatrészek drágábbak mese? :)
EngineCoffeeTables2009-09-04 22:43:12 // 99874
Hát ez is benne van hogy miért lenne jobb jelen helyzetemben a Ts mint a V6. Karácsony környékén már valószinüleg vezérlés cserés lesz/lenne a V6-om. És egy vezérlés csere alkatrészeinek ára annyi mint amennyiért vettem magát az autót:(((( Szóval ha megmarad karácsonyig akkor lehet eladom Magyarországon bontani.
Ferko2009-09-04 22:34:42 // 99873
Ha tanácsolhatok valamit, akkor add meg üzemanyag terén is az autónak azt, ami jó neki. Legyen az dízel vagy benzin. Szóval ha lenne is olcsó akkor is nézd meg a származását.
Jaja, drágább a dízel; általában. Viszont nem eszik annyit, igaz az alkatrészek is drágábbak, ugyanakkor a drágább ár bennem marad az autóban, tehát drágábban is lehet eladni; általában.:-)
Jaja, drágább a dízel; általában. Viszont nem eszik annyit, igaz az alkatrészek is drágábbak, ugyanakkor a drágább ár bennem marad az autóban, tehát drágábban is lehet eladni; általában.:-)
csocsi2009-09-04 22:34:28 // 99872
Sattinak volt, vele beszélj.
EngineCoffeeTables2009-09-04 22:29:20 // 99871
Dizel:- nem szeretem
-itt nálunk drágább a gázolaj, és nincs olcsó gázolaj.
-sokkal drágábbak a dizelek. kivéve persze amelyiknek lóg a bele.
De ez még nem biztos, lehet hogy dizel lesz.
-itt nálunk drágább a gázolaj, és nincs olcsó gázolaj.
-sokkal drágábbak a dizelek. kivéve persze amelyiknek lóg a bele.
De ez még nem biztos, lehet hogy dizel lesz.
Ferko2009-09-04 22:21:59 // 99870
Na és hogy állsz a dízel kérdéshez?:-DDD
Szerintem az 1.6 többet fog enni, mint egy 1.8 mert kisebb motornak ugyanazt a kasznit megmozgatni sokkal nehezebb. VAgy akkor már tényleg 2.0. Nekem az 1.6 146 megevett télen 10-11 liter; szivató ugyebár. Nyáron meg 9-10. Viszont városon kívül akár 4-en voltunk akár 2-en egy 140-150-es tempónál beérte 8-8,5-el. Sőt volt egyszer egy 6,5-ös fogyim is; igaz az végig 110-el.
Ezzel szemben a dízel megevett rossz termosztáttal, 2 felnőtt + 2 gyerek, plusz rengeteg csomag, itt ott 150-170-el menve 8 litert. Most csináltattam meg a termosztátot így ez biztos sokkal kevesebb lesz.:-D
Szerintem az 1.6 többet fog enni, mint egy 1.8 mert kisebb motornak ugyanazt a kasznit megmozgatni sokkal nehezebb. VAgy akkor már tényleg 2.0. Nekem az 1.6 146 megevett télen 10-11 liter; szivató ugyebár. Nyáron meg 9-10. Viszont városon kívül akár 4-en voltunk akár 2-en egy 140-150-es tempónál beérte 8-8,5-el. Sőt volt egyszer egy 6,5-ös fogyim is; igaz az végig 110-el.
Ezzel szemben a dízel megevett rossz termosztáttal, 2 felnőtt + 2 gyerek, plusz rengeteg csomag, itt ott 150-170-el menve 8 litert. Most csináltattam meg a termosztátot így ez biztos sokkal kevesebb lesz.:-D
EngineCoffeeTables2009-09-04 22:17:14 // 99869
Hát igazándiból kétféle igénybevétele lenne: 1. napi munkábajárás egyedül, üresen. 2. Esetleg hazaut megpakolva végig autópályán. Szóval ennyi. A v6-tal zsír a hazajárás, csak a helyi utakon,falukon keresztül, néha egy kis játékkal elég húzos:((((
Ferko2009-09-04 22:10:58 // 99868
Ahamm, értem. Hát nagyobb a kaszni, mint a146-nak volt, így biztos nem megy annyira. Bár asszem +50-60 kiló a többlet csak. Elmenni A-ból B-be jó, csk hát nem megy annyira, meg többet is fog enni szerintem, mint ha 1.8 vagy 2.0 lenne benne.
Liquid2009-09-04 22:02:59 // 99867
Bonyesznek volt ilyen gépe, esetleg keresd meg...
EngineCoffeeTables2009-09-04 22:01:37 // 99866
Leginkább az hogy mire képes ha megpakolják)teljesítmény, fogyasztás). Mert felmerült hogy elcserélem az enyém egy ilyenre, de annyira jó állapotban van most az enyém hogy nem akarok töle mindenáron megszabadulni. De a költségek miatt szükséges lenne a csere.
Ferko2009-09-04 21:16:30 // 99865
MIiérdekelne konkrétan? Motorral kapcsolatban lenne kérdésed? Mert nekem 146 1.6 TS-em volt, az meg ugyanaz a motor.:-)
EngineCoffeeTables2009-09-04 21:15:14 // 99864
Kinek van 156 sw-je 1,6 Ts-sel? Kérdeznék töle pár dolgot.
Ferko2009-09-04 21:12:24 // 99863
Jó estét Hölgyek Urak!:-DD
Kész a nagyszervíz. Végre ismét a seggem alatt az emdzset.:-DDDDD Már nagyon hiányzott nekem. Holnap meg is járatom. Elmegyek vele Egerbe.:-)
Cserélve lett:
Termosztát
Vízpumpa
Levegőszűrő
Olajszűrő
Pollenszűrő (carbon)
Teljes vezérlés (vezérműszíj + feszítő + vezető; generátorszíj + feszítő + vezető, fogaskerék)
Olaj - Selenia WR/5W-40
Hátsó ablaktörlő motor
Kartergázszűrő
Kész a nagyszervíz. Végre ismét a seggem alatt az emdzset.:-DDDDD Már nagyon hiányzott nekem. Holnap meg is járatom. Elmegyek vele Egerbe.:-)
Cserélve lett:
Termosztát
Vízpumpa
Levegőszűrő
Olajszűrő
Pollenszűrő (carbon)
Teljes vezérlés (vezérműszíj + feszítő + vezető; generátorszíj + feszítő + vezető, fogaskerék)
Olaj - Selenia WR/5W-40
Hátsó ablaktörlő motor
Kartergázszűrő
TeeJay2009-09-04 16:03:51 // 99862
Üdv!
Olyan problémám van, hogy hiába tekergetem jobbra balra a szellőzőt, nem vált semerre. Arra a kapcsolóra gondolok amelyik azt állítja h merre fújja a levegőt. Hiába tekerem a szélvédőre, csak az arcomba nyomja a levegőt (és bárhova állítom).
Mi lehet a probléma? Egy biztosíték, vagy vmi elektromos motor adhatta meg magát vagy mik okozhatják ezt? Vki találkozott már hasonlóval?
Köszi, TJ
Olyan problémám van, hogy hiába tekergetem jobbra balra a szellőzőt, nem vált semerre. Arra a kapcsolóra gondolok amelyik azt állítja h merre fújja a levegőt. Hiába tekerem a szélvédőre, csak az arcomba nyomja a levegőt (és bárhova állítom).
Mi lehet a probléma? Egy biztosíték, vagy vmi elektromos motor adhatta meg magát vagy mik okozhatják ezt? Vki találkozott már hasonlóval?
Köszi, TJ
1372009-09-04 12:30:29 // 99861
Elvileg Szamosiék tisztították az EGR-t, plusz állítólag volt egy repedt cső, amit cseréltek, ettől valamivel jobb lett, de igazából még mindig szar. Tegnap lehúztam a LMM-et, attól megint valamivel jobb lett, de még mindig bőven 2000 felett indul meg a szokásos 1700 helyett.
Az egyébként árt neki, ha lehúzott LMM-el megyek vele?
Az egyébként árt neki, ha lehúzott LMM-el megyek vele?
ALFI1562009-09-04 09:35:36 // 99860
Nem,hogy neked is az egyik cső van kirepedve valahol?Vagy lelazult valahol és farsot szív?
Liquid2009-09-04 09:29:13 // 99859
Jóreggelt!
Egy kis szakértést kérnék :)
Már 2 alkalommal sikerült kvázi túltankolnom a gépet, másodszor le sem kattant a pisztoly, bár valszeg már nem sok ment volna bele.
Valahonnan a tank tetején vagy felső részén szivároghat, szépen lefolyik a tank oldalán és lecsöpög, szerencsére nemsok.
Nem a betöltő cső a ludas, mert utoljára, csak 3000-ért tettem bele és figyeltem, de nem csöpögött, csak ha tele, vagy majdnem tele töltöm.
Mi a fene baja lehet? mit nézzek át?
3 éve már volt hasonló gondom, Csöri szét is szerelte, a tank környékét de nem láttunk semmit. Igaz akkor 2x ugyanannál a kutfejnél történt, azóta nem tankoltam ott, és nem volt gond, most viszont újra előjött
Valami 5let?
Egy kis szakértést kérnék :)
Már 2 alkalommal sikerült kvázi túltankolnom a gépet, másodszor le sem kattant a pisztoly, bár valszeg már nem sok ment volna bele.
Valahonnan a tank tetején vagy felső részén szivároghat, szépen lefolyik a tank oldalán és lecsöpög, szerencsére nemsok.
Nem a betöltő cső a ludas, mert utoljára, csak 3000-ért tettem bele és figyeltem, de nem csöpögött, csak ha tele, vagy majdnem tele töltöm.
Mi a fene baja lehet? mit nézzek át?
3 éve már volt hasonló gondom, Csöri szét is szerelte, a tank környékét de nem láttunk semmit. Igaz akkor 2x ugyanannál a kutfejnél történt, azóta nem tankoltam ott, és nem volt gond, most viszont újra előjött
Valami 5let?
Zsolesz2009-09-03 23:44:39 // 99858
Elvileg a túró is tisztítható. Nekem egyszer csinálták már. Lerakódott benne a korom.
Krisztián1562009-09-03 23:37:10 // 99857
Sziasztok!
Valaki légyszi nézze már meg ,hogy hova kell dugni az első ködfényszórót, mert már mindent bekötöttem , de nem találom, hogy hova kéne dugni:P
Kössz!
Valaki légyszi nézze már meg ,hogy hova kell dugni az első ködfényszórót, mert már mindent bekötöttem , de nem találom, hogy hova kéne dugni:P
Kössz!
1372009-09-03 14:39:43 // 99856
Üdv!
Nemrég írtam, hogy az 1.9 jtd-mből elment az erő. Nos, szamosiéknál egy EGR tisztítás után visszajött ugyan, de csak olyan 2200-2300 környékén kezd el tölteni a turbó, ráadásul sokkal hirtelenebbül a korábbi 1700 helyett. Ha jól gondolom, az történhetett, hogy a rossz EGR és a rengeteg korom miatt a változó geometriájú turbó immár nemváltozó lett. Mi az istent lehet ezzel kezdeni? Van más út, mint a turbócsere?
Nemrég írtam, hogy az 1.9 jtd-mből elment az erő. Nos, szamosiéknál egy EGR tisztítás után visszajött ugyan, de csak olyan 2200-2300 környékén kezd el tölteni a turbó, ráadásul sokkal hirtelenebbül a korábbi 1700 helyett. Ha jól gondolom, az történhetett, hogy a rossz EGR és a rengeteg korom miatt a változó geometriájú turbó immár nemváltozó lett. Mi az istent lehet ezzel kezdeni? Van más út, mint a turbócsere?
Ferko2009-09-03 09:28:45 // 99855
Tegnap vittem al az autót, a hét elején nem tudtam. Ha kész akkor megy a posta.:-D
A motor tönkrement sanja; venni kell egyet nincs mese.
A kartergázszűrőnél ködöl az olaj, így azt is megcsináltatom.:-)
A motor tönkrement sanja; venni kell egyet nincs mese.
A kartergázszűrőnél ködöl az olaj, így azt is megcsináltatom.:-)
András bácsi2009-09-03 08:45:15 // 99854
Még mindig? Az ablaktörlőmotornak elég egy tisztítás. Nekem 2e Ft-ért csinálta meg egy villanyász.
Kartergázszűrő? Mi a gondja?
Kartergázszűrő? Mi a gondja?
Ferko2009-09-03 08:17:53 // 99853
Szasztok!
Az autó szervízben ven. Folyik a vezérlés csere. :-)) Meg pár apró nyalánkság.:-)) Hátsó ablaktörlő mötör meg kartergázszűrű is kell. Már úton vannak ezek is.:-)
Most az asszony Bravoját nyüstülömn. Kicsit fura volt beleülni, pedig nagyon szeretem azt az autót is, de a 156 után mennyivel kisebbnek tűnik, meg hát -1 liter a motor én meg megszoktam már a belepaszírőzós érzést a 156-ban.:-)))) Fura .:-)
Az autó szervízben ven. Folyik a vezérlés csere. :-)) Meg pár apró nyalánkság.:-)) Hátsó ablaktörlő mötör meg kartergázszűrű is kell. Már úton vannak ezek is.:-)
Most az asszony Bravoját nyüstülömn. Kicsit fura volt beleülni, pedig nagyon szeretem azt az autót is, de a 156 után mennyivel kisebbnek tűnik, meg hát -1 liter a motor én meg megszoktam már a belepaszírőzós érzést a 156-ban.:-)))) Fura .:-)
Trombozis2009-09-03 06:09:57 // 99852
GTPeti2009-09-02 22:51:09 // 99851
Ez is helyes kis "vas"tartalék. :)
ALFI1562009-09-02 22:33:15 // 99850
ALFI1562009-09-02 22:28:22 // 99849
Testvírem szót hadjuk meg másnoknak.
Adrián2009-09-02 22:27:18 // 99848
inkább igaszságosan!;)
ALFI1562009-09-02 22:27:15 // 99847
Lépek én is.Jó etetést neked,másnak jó pihenést aki esetleg dolgozik annak jó munkát.
Adrián2009-09-02 22:26:21 // 99846
vicc vót én törvénytisztelő ember vagyok!:)))))
ALFI1562009-09-02 22:25:59 // 99845
Tedd át majd az enyémbe.Igérem testvériessen elosztom.
Adrián2009-09-02 22:25:24 // 99844
Na jól van uraim nem rontom tovább itt a levegőt úgy is kel nem sokára a kisfiam táplálkozás céljából!;)és nyügi tud lenni ha nem megfelelő ütemü a kiszolgálás!:))
Jó 8 mindenkinek!
Jó 8 mindenkinek!
GTPeti2009-09-02 22:23:32 // 99843