Kpeki2008-03-26 21:23:53 // 64792
Képen be van karikázva a hosszlengökar vagy mi és nem az a szilent ami benne van. hanem ahova a másik vége van rögzítve, a csonkállványban lévö szilent
Szotyi2008-03-26 21:23:04 // 64791
Tehát?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 21:22:09 // 64790
bingo :))
Szotyi2008-03-26 21:21:24 // 64789
A torziós rúd az ami megy keresztbe és vékony hajlított kacskaringós szar? : )) Mert akkor azé.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 21:20:04 // 64788
linkeld be akkor 100% mire gondolsz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 21:19:07 // 64787
de melyik? a hosszlengőkar szilentje? a keresztlengőkar szilentje? torziós rúd szilentje? csonkaálvány szilentje?
Kpeki2008-03-26 21:18:42 // 64786
Pont most akartam belinkelni a képet hogy melyik kitámaszto b**rol beszélek :) Mennyi az a bigyo? és mennyi lenne postaköltséggel?
Szotyi2008-03-26 21:16:09 // 64785
Amelyik belül van talán? Vagy így nem érthető?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 21:15:20 // 64784
hm hát passz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 21:14:45 // 64783
talán nálam? :)
Piritu - 1.000.0002008-03-26 21:12:38 // 64782
Nekem gyári van, nem hinném hogy jelzi, mert rossz volt a kapcsoló és a riasztó állandóan visszacsipogott. Akkor se jelezte.
Megint Giovanni játszik velünk?
Megint Giovanni játszik velünk?
Kpeki2008-03-26 21:11:51 // 64781
Kis help pls!
Hátsó futóműben van a csonkállványban egy szilent ahova az a hosszanti nagy lengökar van csavarozva. (Remélem érthetö:D ) És oda a csonkállványba kellene nekem szilent, csak azt mondják nincs utángyártva... Hol lehet ilyet beszerezni gyorsban?
Hátsó futóműben van a csonkállványban egy szilent ahova az a hosszanti nagy lengökar van csavarozva. (Remélem érthetö:D ) És oda a csonkállványba kellene nekem szilent, csak azt mondják nincs utángyártva... Hol lehet ilyet beszerezni gyorsban?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 21:10:14 // 64780
lehet amelyikben gyári meta riasztó van az jelzi a motorteret....
Szotyi2008-03-26 21:09:52 // 64779
Fogalmam nincs!!
Szotyi2008-03-26 21:08:49 // 64778
Hmmmmm??
Piritu - 1.000.0002008-03-26 21:08:37 // 64777
Megfejtettem a kézikönyv ajtónyitás rejtélyt:
A magyar könyvben 6 kép van hibajelzéssel, de csak 5 üzenettel, az első képen első/hátsó ajtó együtt nyitva üzenetett ad. Majd 4 ajtó egyedül és végül a csomagtartó.
Pont ma vettünk olasz szótárat, készülünk a nyárra...
Érdekes a német könyvben csak 5 ábra van.
A motorházfedelet nem kell jeleznie.
A magyar könyvben 6 kép van hibajelzéssel, de csak 5 üzenettel, az első képen első/hátsó ajtó együtt nyitva üzenetett ad. Majd 4 ajtó egyedül és végül a csomagtartó.
Pont ma vettünk olasz szótárat, készülünk a nyárra...
Érdekes a német könyvben csak 5 ábra van.
A motorházfedelet nem kell jeleznie.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 21:06:17 // 64776
pontosítsunk a torzióskarban lévő szilent vagy a csonkaálványnál lévő?
Szotyi2008-03-26 21:04:11 // 64775
Ok. És hány kell ebből? Elképzelhető hogy ez koppanik gödörben?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 20:59:09 // 64774
létezik :) kemény 1-3e ft körül van
Piritu - 1.000.0002008-03-26 20:58:43 // 64773
A szerelő szerint ha csak átizzadja az olajat, akkor nem.
Szotyi2008-03-26 20:58:04 // 64772
Erhard! Létezik olyan szilent ami a hátsó stabilizátor rúd és a kasztni közé megy? Állítólag az kopog.
Szotyi2008-03-26 20:55:59 // 64771
Hali. Mostanában azt vettem észre hogy elég jól kormol a vas. Miért lehet ez? Azon kívül hogy mert dízel. : ))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-26 20:50:23 // 64770
jah kireped...
Dr Gonosz2008-03-26 20:47:25 // 64769
Ezt a qler gumi csövet kell cserélni időközönként?
Elfáradhat?!??
Elfáradhat?!??
Vikking 3112008-03-26 20:45:56 // 64768
Jó :) Én is ráérek :DDD Amúgy asszem az 1.8 és a 2.0 egyezik meg szinte teljesen, meg az 1.4- 1.6 páros, meg ugye a V6ok, amik kivétel nélkül ugyanazokra a bakokra mennek fel... (Pl Fastcar GTV6-ja, amibe minden furatváltoztatás nélkül belepasszolt a GTA moci) Jól tudom? :D Ez egyébként mellékszál, csak azért írtam, mert nem biztos, hogy olyan egyszerű eset a 2.0 mocit 2.5-re cserélni... Hozzáértők szerint mi a helyzet? :)
GEORGE2008-03-26 20:28:59 // 64767
igen Willynek pl olyan volt a gépében.
GEORGE2008-03-26 20:28:29 // 64766
Okés ennek csak örülök :-)
Piritu - 1.000.0002008-03-26 20:28:12 // 64765
Ha jól emléxem a 146-hoz volt gyári két DIN-es fejegység. Felül a rádió, alatta a lemezváltó.
Piritu - 1.000.0002008-03-26 20:26:52 // 64764
Azt mondta a szerelő, hogy ez normális. Persze rögtön rákérdeztem, hogy nem kellene-e a csövet kicserélni (garis még, ingyen lenne), erre mondta nem. Letörölte az olajat majd közölte, hogy a következő olajcseréig nem kell foglakozni a dologgal.
GEORGE2008-03-26 20:26:49 // 64763
GEORGE2008-03-26 20:23:38 // 64762
Amilyen fejegységed neked most van az az 1 DIN méretű a 2Din méretű érteelm szerűen dupla olyan magas a szélessége viszont olyan mint az 1 DIN-nek.
Attie2008-03-26 20:19:19 // 64761
Mit jelent az ha valami 2dines? Mi az?
GEORGE2008-03-26 20:14:20 // 64760
Kopp kopp nekem 144nél is még müködik :-)
GEORGE2008-03-26 20:13:09 // 64759
Én láttam már így beépitve dupla dines cuccot. de hogy hol azt már nem tudom....
Tiby tuti megoldja neked a müanyagozásos részét, el kell csak határozni magad :-)
Tiby tuti megoldja neked a müanyagozásos részét, el kell csak határozni magad :-)
GEORGE2008-03-26 20:11:35 // 64758
Természetes jelenség ha izzadja az olajat? Akkor most megnyugodtan. A mostani szerelésnél néztem ezt az izzadást, és megmondom öszintén zavart a dolog, e ha ez jó akkor okés :-)
Piritu - 1.000.0002008-03-26 20:09:08 // 64757
Állítólag összegyűrődik a fűtőbetét és megszakad. Nekem 55e km-nyi üldögélés elég volt.
Attie2008-03-26 19:51:22 // 64756
- Az ülésfűtés tipikus hibája a fűtőtest megszakadása
De jó... Mondjuk nekem még jó. Használom is minden nap ősz óta :)
De jó... Mondjuk nekem még jó. Használom is minden nap ősz óta :)
Dévid2008-03-26 19:45:32 // 64755
Sosem lehet tudni, még az is előfordulhat. Majd szólok ha aktuális lesz (amire kicsi az esély, mivel lehet autócsere lesz, nem motorcsere, igaz majd ha letelik a részletem a kocsira )
Piritu - 1.000.0002008-03-26 19:18:10 // 64754
A kocsi könyve szerint csak az ajtókat és a csomagteret figyeli a szerkezet a motorházat nem! A hibaüzenetek között nincs felsorolva a motorház.
LeZo2008-03-26 19:05:38 // 64753
Na ugye?:) Engem is meglepett hogy mindenre jelezne de épp arra nem ha nyitva a motortér teteje... Ha jó lesz az idő én is megkeresem miért nem jelzi, hogy ott elől nyitva:)
Piritu - 1.000.0002008-03-26 18:38:41 // 64752
Liquid2008-03-26 18:35:10 // 64751
a boombastik demóautója ottvolt tavaj Esztergomban, abban volt egy nagy kijelző a műszerek és a rádió helyén
Liquid2008-03-26 18:33:02 // 64750
most néztem, nem jelzi :( van ugyan érzékelő, de úgy láccik nem műxik, de majd kidebuggolom :)
Piritu - 1.000.0002008-03-26 18:11:58 // 64749
Ma voltam szaxervízben a 60 ezres revízión és pár érdekes dolgot tudtam meg:
- Az utolsó két évben gyártott 156-ok szilentjei jobban bírják a kiképzést. A szerelő szerint azokat nem kell csrélni, a korábbiaknál a hátsó kereszttartót (vagy mi a szösz a neve) egy éven belül kellett. ( Stimmel a TS-emen 40e-nél kellett cserélni, az olajkályha meg még 60-nál is ok.) Szerinte jobb anyagból van, de lehet hogy csak Kelet-Európának ilyet csináltak, hogy bírja az utakat.
- A legtöbb faceliftes 156-nak rozsdásodik a hűtő alja. Baj nincs, csak felületi rozsda, a hűtő nem lyukad ki. (Enyém is rozsdás, a sólé kikezdte.)
- A hullaszállítók gyárilag magasabbak a négyajtósnál. ( A TS-em több helyen leért, a SW azokon a helyeken simát átfér.)
- Az ülésfűtés tipikus hibája a fűtőtest megszakadása (nekem is ez a helyzet most, gariban csrélik), mindenki várhatja. A 159-nél meg a kapcsoló megy galyra, a fűtőbetét nem.
- Természetes dolog, ha az alsó levegőcső - turbótól a qlerig - "izzadja" az olajat.
- Az utolsó két évben gyártott 156-ok szilentjei jobban bírják a kiképzést. A szerelő szerint azokat nem kell csrélni, a korábbiaknál a hátsó kereszttartót (vagy mi a szösz a neve) egy éven belül kellett. ( Stimmel a TS-emen 40e-nél kellett cserélni, az olajkályha meg még 60-nál is ok.) Szerinte jobb anyagból van, de lehet hogy csak Kelet-Európának ilyet csináltak, hogy bírja az utakat.
- A legtöbb faceliftes 156-nak rozsdásodik a hűtő alja. Baj nincs, csak felületi rozsda, a hűtő nem lyukad ki. (Enyém is rozsdás, a sólé kikezdte.)
- A hullaszállítók gyárilag magasabbak a négyajtósnál. ( A TS-em több helyen leért, a SW azokon a helyeken simát átfér.)
- Az ülésfűtés tipikus hibája a fűtőtest megszakadása (nekem is ez a helyzet most, gariban csrélik), mindenki várhatja. A 159-nél meg a kapcsoló megy galyra, a fűtőbetét nem.
- Természetes dolog, ha az alsó levegőcső - turbótól a qlerig - "izzadja" az olajat.
Vikking 3112008-03-26 17:53:24 // 64748
Ha már tökéletes lesz a 2.0, nekem adod ugye? :DDD Ha már véhatot akarsz :DDDD
furio2008-03-26 16:52:08 // 64747
Én azt néztem, ha nem lenne hamutartó, lejjebb lehetne tolni az egész középső konzolt, és lenne mindennek hely, és betolni valami stílusos 2dines multimédiás fejegységet :)
Ha valaki látott megoldást erre, vagy asck egyáltalán 2002--> bármilyen multimédia dolog érdekel, képen :)
Ha valaki látott megoldást erre, vagy asck egyáltalán 2002--> bármilyen multimédia dolog érdekel, képen :)
GEORGE2008-03-26 16:34:58 // 64746
Láttam már olyant, a 3 db műszert kirakták az ajtóoszlopra.....
furio2008-03-26 16:32:06 // 64745
Próbálkozott már valaki 156ba 2dines projektel?:) Vagy ez mission impossible?
GEORGE2008-03-26 16:26:10 // 64744
Nekem is van a km óra közt kijelző most is :-)
Csak levették róla az ajtós dolgot és visza jelző lámpák vannak ott, mint pl olajnyomás, légzsák, tempomat stb stb....
Csak levették róla az ajtós dolgot és visza jelző lámpák vannak ott, mint pl olajnyomás, légzsák, tempomat stb stb....