Engem is szopat a CD tár modjuk már voltak előjelei!
Volt amikor minden lemezt beolvasot volt hogy csak ami neki tetszett volt amit egyik nap lejátszott máskor viszont már nem most pedig eljutott arra a pontra hogy végigmegy a lemezeken és kiírja hogy: No Audio CD !
Állítólag fejtisztítás és állítás megoldja problémát 1 szaki szerint! Addig használjuk a fejegységet!
Adrián2008-03-25 19:16:52 // 64543
George Lownoise2008-03-25 18:01:09 // 64542
Sziasztok tud valaki 156-ba szőnyeg garnitúrát??Köszi
sztane2008-03-25 17:24:47 // 64541
a kódot a rádió befogadta, azonnal működésbe is lépett, igaz akkor nem próbáltam végig a funkciókat, a beprogramozott adókat sem felejtette el, kivéve a cd tárat
GEORGE2008-03-25 17:21:55 // 64540
elméletileg nem lenne szabad változásnak lenni az aksi kivétele elötti állapothoz...
Amúgy meg meg van a fejegységhez a kódkártya, ugyhogy nagy gond nem lehet..
Amúgy meg meg van a fejegységhez a kódkártya, ugyhogy nagy gond nem lehet..
sztane2008-03-25 17:19:48 // 64539
nem volt időm eddig próbálkozni, csak a cd tokot vettem ki és raktam vissza
a rádió cd-je után azonnal a tunerra lép tovább
a rádió cd-je után azonnal a tunerra lép tovább
GEORGE2008-03-25 17:16:15 // 64538
A CD tárat nem lehet resetelni?
sztane2008-03-25 17:10:11 // 64537
sziasztok!
tanácsot kérek.
tegnap kivettem az akksit, hogy kicseréljem a légszűrőt, s azóta a rádió nem látja a cd tárat.
járt már így valaki?
tanácsot kérek.
tegnap kivettem az akksit, hogy kicseréljem a légszűrőt, s azóta a rádió nem látja a cd tárat.
járt már így valaki?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-25 16:23:04 // 64536
így van a puding próbája a kostolás...no de a kályháknál nem a direktszűrővel kell babrálni boxot kell neki adni :)
GEORGE2008-03-25 16:09:06 // 64535
Hát nem tudom mi az igazság.....csak kipróbálva lehet meggyőződni....
GTPeti2008-03-25 16:07:05 // 64534
Nincs semmi baj, én tényleg csak annyit akartam írni, hogy valami változás azért észrevehető. (Mint Erhard kolléga is írta.) Az már más kérdés, hogy szükség van-e rá 175+ ló esetén.
GEORGE2008-03-25 16:02:54 // 64533
Akkor volt benne :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-25 16:01:28 // 64532
TD-hez is van LMM..
GEORGE2008-03-25 15:58:24 // 64531
Nem ám besértödsz nem kll meggyőznöd. Elhiszem hogy te érzed, de én csak azt tudom mondani hogy a TD temprán nem éreztem hatását......
GEORGE2008-03-25 15:37:22 // 64530
Megfogtál...tudja tököm...az a motor volt benne ami az Alfa 145-146 2,0 TD-ben van...
GTPeti2008-03-25 15:35:46 // 64529
(Egyébként a TD Temprában volt annak idején légmennyiségmérő?)
GTPeti2008-03-25 15:17:14 // 64528
OK, nem akarlak én győzködni, csak a saját tapasztalatomat írtam le.
GEORGE2008-03-25 15:07:59 // 64527
Rámész az oldalamra egyből tudod milyen volt a 155 és a 146 .-9
De elárulom 2,0Ts 8v a 155 és 2,0TS 16V a 146 .-)
A TD temprában volt direktszűrő és nem éreztem hogy jobban ment volna......
De elárulom 2,0Ts 8v a 155 és 2,0TS 16V a 146 .-)
A TD temprában volt direktszűrő és nem éreztem hogy jobban ment volna......
Brad 1562008-03-25 15:07:15 // 64526
én se nagyon hiszek benne viszont a hang miatt meg nem fogok venni mert nem akarom hogy hangosabb legyen
GTPeti2008-03-25 14:59:19 // 64525
Nem tudom a 155-öd turbós volt-e, de ha nem, akkor ez lehet pl. a nagy különbség az előző autóid és a JTD között.
Ferke2008-03-25 14:58:36 // 64524
Sztem a fészlift (2002) utániakban ugyanaz a kapcs.rajz, legalábbis a biztitábla környékén. Szóval nekem nincs rajzom, de ha van valakinek, akinek 2002 után a jtd-je, az is nyerő lehet.:)
GTPeti2008-03-25 14:57:57 // 64523
A történet a következő:
Én amikor a PRII-t vettem, eredetileg csak a dobozt akartam hasznáni. Közlekedtem vele pár hetet, aztán próbaképpen betettem a hozzájáró légszűrőt is. És olyan érzésem volt utána, hogy "nem kell a gázt nyomni". Szóval akkor nekem feltűnt a változás, azóta már hozzászoktam.
Én amikor a PRII-t vettem, eredetileg csak a dobozt akartam hasznáni. Közlekedtem vele pár hetet, aztán próbaképpen betettem a hozzájáró légszűrőt is. És olyan érzésem volt utána, hogy "nem kell a gázt nyomni". Szóval akkor nekem feltűnt a változás, azóta már hozzászoktam.
GEORGE2008-03-25 14:57:39 // 64522
Rosszul írtam, arra lettem volna kiváncsi hogy milyen mértékben lehet kiérezni a "jobb" teljesitményt.....amúgy én olyan hitetlen fajta vagyok. Volt direktszűrőm a 155-ben és a 146-ban jobban nem ment csak frankó hangja volt neki :-)
janrob2008-03-25 14:55:45 // 64521
hellóka,
Gagantikus kérés következik:
Ha valakinek van egy 2005 körüli 156 1.9 JTD-je, és magyar nyelvű könyve is van hozzá, megkérném, h a biztosíték táblás oldalakat scannelje már le nekemé sküldje már el ide: janrob@freemail.hu
Köszike
Gagantikus kérés következik:
Ha valakinek van egy 2005 körüli 156 1.9 JTD-je, és magyar nyelvű könyve is van hozzá, megkérném, h a biztosíték táblás oldalakat scannelje már le nekemé sküldje már el ide: janrob@freemail.hu
Köszike
Brad 1562008-03-25 14:49:33 // 64520
akkor az elős próbám 6500 lesz és majd kiderül :)))
Piritu - 1.000.0002008-03-25 14:48:27 // 64519
Úgy 6500 körül, elvileg ott a legerősebb a "gyári" motor. A csippeset meg 7000 felett.
Brad 1562008-03-25 14:47:07 // 64518
Gondolom arra érti hogy jobban gyorsul-e meg hasonlók...én is gondolkodok valami sportlégszűrőn
Brad 1562008-03-25 14:43:10 // 64517
mikor dobtad fel kettesbe?? mennyinél??
GEORGE2008-03-25 14:42:17 // 64516
Mág nem próbáltam sportszűrőt, mit jelent az hogy érezni?
Piritu - 1.000.0002008-03-25 14:40:42 // 64515
Mértél már 100-as sprintet? Abból kiderül minden, +16 LE mindenképp kimérhető. Nekem a TS 10,5-10,7 alatt volt kettesben 100-on (6400 fordulaton). A plusz 5-8 LE csippelés 10 alá nyomta ezt az időt.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-25 14:39:25 // 64514
sportlégszűrő ér valamit de csak a nevesebb fajta pl a K&N én használtam más autómon igaz benyáson, jobban gyorsult és a vége is jobb volt!
GTPeti2008-03-25 14:37:14 // 64513
Ronnie, szépen kérlek adj már egy telszámot, vagy valamit, ahol elérhetem a kasztnist!' Égen-földön keresek egy olyan valakit, aki ért hozzá (és mindamellett nem "vág meg"). Küszöbcsere kéne a másik autómon.
A pirosautó szép, de ezt már írták a többiek. :) Én tuti meghagynám a színes emblémákat. (Ha már egyszer az egyik legszebb logó a világon.)
George, próbáltál már a mostani gépedben sportlégszűrőt?
(Most nem az elméletre vagyok kíváncsi, hogy hoz-e vmit, hanem tényleg arra, hogy próbáltad-e. Én igen és nekem nagyon úgy tűnt, hogy érezhető a hatása. Az már más kérdés, hogy megbízunk-e a szűrőhatásában.)
Poló, köszi, holnap remélhetőleg ki lesz cserélve az ékszíj meg a görgők .
A pirosautó szép, de ezt már írták a többiek. :) Én tuti meghagynám a színes emblémákat. (Ha már egyszer az egyik legszebb logó a világon.)
George, próbáltál már a mostani gépedben sportlégszűrőt?
(Most nem az elméletre vagyok kíváncsi, hogy hoz-e vmit, hanem tényleg arra, hogy próbáltad-e. Én igen és nekem nagyon úgy tűnt, hogy érezhető a hatása. Az már más kérdés, hogy megbízunk-e a szűrőhatásában.)
Poló, köszi, holnap remélhetőleg ki lesz cserélve az ékszíj meg a görgők .
GEORGE2008-03-25 14:34:38 // 64512
manapság minden elkpzelhető :-(
Brad 1562008-03-25 14:32:51 // 64511
Persze tudom de már engem is izgat hogy akkot most mi is van a motorban...
Nem tudom hogy a gyári 120 ló mennyire megy de ez nagyon, aztán lehet átvertek és enyém is gyári...:)
Nem tudom hogy a gyári 120 ló mennyire megy de ez nagyon, aztán lehet átvertek és enyém is gyári...:)
GEORGE2008-03-25 14:29:02 // 64510
Félre ne érts nekem mind1 csak sokan dobálóznak a lóerőkkel, pedig csodák nincsenek.
Mi átépitettük anno a 2,0 TS16V kovácsolt dugó nagy tengelyek stb stb..az lett volna 155-ről 180 ló ha a gyári verseny kompjutert is elfogadta volna......
Mi átépitettük anno a 2,0 TS16V kovácsolt dugó nagy tengelyek stb stb..az lett volna 155-ről 180 ló ha a gyári verseny kompjutert is elfogadta volna......
Brad 1562008-03-25 14:27:00 // 64509
Van itt nálunk a Nagykőrősi úton el tuningos oda majd bemegyek és beméretem akkor hogy mi a helyzet.
Brad 1562008-03-25 14:23:58 // 64508
Lőrincen a Novák Alfa Szervízben
GEORGE2008-03-25 14:22:00 // 64507
Fogalmad sincs?
Hát miért nem kérdeztél rá mitől erősebb 16 lóerővel?
5-600ből meg van egy teljesitmény mérés, beszélj Koryy-val.
Legalább tudod majd hogy "átvertek" vagy tényleg 120 felett teljesit...
Hát miért nem kérdeztél rá mitől erősebb 16 lóerővel?
5-600ből meg van egy teljesitmény mérés, beszélj Koryy-val.
Legalább tudod majd hogy "átvertek" vagy tényleg 120 felett teljesit...
furio2008-03-25 14:21:48 // 64506
:)
Motor felújítást hol végeztetted?
Motor felújítást hol végeztetted?
Brad 1562008-03-25 14:20:20 // 64505
fogalmam sincs így vettem, 136 Lóerős most.
Gondoltam rá hogy be kéne méretni de azért is elkérnek kemény ezreket :))
Gondoltam rá hogy be kéne méretni de azért is elkérnek kemény ezreket :))
GEORGE2008-03-25 14:20:03 // 64504
Attól függ mi van neked benne .-)
furio2008-03-25 14:18:10 // 64503
Tieden milyen tuning van brad?
GEORGE2008-03-25 14:08:34 // 64502
177-et? hát elég komolyan átépithették az 1,6-ot .....
Ferke2008-03-25 13:55:04 // 64501
Naaa..nincs senkinekse egy ilyen izééja.:))
Brad 1562008-03-25 13:53:01 // 64500
mennyi az egészséges még???
Enyém belefér vagy izguljak a motor élettartama miatt???
Enyém belefér vagy izguljak a motor élettartama miatt???
Brad 1562008-03-25 13:47:19 // 64499
http://www.alfa156.net/fr_index.html?/engine.html
itt írja
itt írja
Liquid2008-03-25 13:46:27 // 64498
motorcserével :))
komoly motorátalakítással talán lehetséges, de ehhez már valszeg kell vamai feltöltés is, és az élettartamnak biztosan nem tesz jót
komoly motorátalakítással talán lehetséges, de ehhez már valszeg kell vamai feltöltés is, és az élettartamnak biztosan nem tesz jót
Brad 1562008-03-25 13:44:43 // 64497
Elöbb valahol találtam itt egy linket amit valaki írt be és ott az volt hogy az 1.6 Ts-ből kihoztak 130Kw és 177 Lóerőt, egészséges az???
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-25 13:13:03 // 64496
242-őt megy pontosan :)
Liquid2008-03-25 13:06:40 // 64494
látodlátod :) itt mondig okos dolgokat tanul az ember :)