Fórum >> Típusok >> 156

csocsi2007-03-14 18:07:44 // 32404
Kössz a bókot :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-03-14 18:06:58 // 32403
vannak későn érő típusok :)))
csocsi2007-03-14 18:00:44 // 32402
Ez egy más világ, nem kell kapkodni, hirtelenkedni úgy 30 felé érkezik el ebbe a kategóriába az ember. Hát én már 4x fölött vagyok, akkor most már gondolkodom egy ilyesmi hullaszállítón :))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-03-14 17:58:03 // 32401
Diselt akkor vegyél, ha már lenyugodtál. Ez egy más világ, nem kell kapkodni, hirtelenkedni úgy 30 felé érkezik el ebbe a kategóriába az ember. Hullát szállítani csak csendben nyugiban lehet :))) külömben jönnek a pékek s 3om hulla nehézkesen fér a csomagtartóba...
Erhard 242 (Pure Energy)2007-03-14 17:53:10 // 32400
üdv sorstársak még mindig hátulról jönnek érdekes hangok, ha nagyobb bukkanón megyek át, biztos nem a kerék ér bele, lehet a pótkerék mászkál?
tipoatti2007-03-14 16:27:19 // 32399
Vagy keresd Ferke cartársat, hátha tud segíteni!
tipoatti2007-03-14 16:26:02 // 32398
06309545434 Oszi. XVIII., Ipacsfa u. Próbáld meg!
Methos2007-03-14 16:22:48 // 32397
Nem tudja véletlenül valaki, hol kapok Selenia 20K olajat még ma, vagy maximum pénteken/szombaton. Van nyitva valami? Hosszú útra mennék és utána kellene tölteni mert fogyóban van. Elaforgot kérdeztem péntek, szombaton zárva lesznek, ma fél hatig vannak, addig viszont nem szabadulok melóból. Keverni gondolom nem érdemes, vagy lehet? Köszi.
kru2007-03-14 14:54:29 // 32396
persze, de nem is ez a lényeg, hanem a már annyit sujkolt trend... ott (volt) a jó motor, az aresei V6, szerintem aki ennyit szán autóra és nem megy mondjuk évente 100e km-t, akkor fogyasztásban is szinte tökmindegy. jó a 2.4-es megáll 6.5-7 körül, de a V6 sem egetrengetően sok, és mégis...
tazo2007-03-14 14:38:21 // 32395
de azért nem jártál rosszul a 2.4 jtd-vel szerintem - ha lett volna éppen akkor és ott eladó ilyen dízel és választanom kellett volna... háááát nem 100 %, hogy a V6-nál kötök ki!
tazo2007-03-14 14:35:51 // 32394
sztem ugyanaz a tippem nekem is az itthon eladott guigiaro sw-ről: 0! én is kint láttam - kinti hirdetésekben is marha ritka, me' a németek meg iszonyat dízel imádók és ott viszont 2.4 jtd van sok - egyik ismerősnek is az volt + novitec chip = 210 LE és már törött is a hajtókarcsapágy :((
kru2007-03-14 14:29:10 // 32393
tudom, azért írtam, hogy giugiaro sw 2.5v6 és sw gta :-) én láttam már egyszer giugiaro 2.5v6-ot itthon, mo-i forgalomba helyezésűt, de az berlina volt. sw-t nem láttam még itthon ilyet, nem is tudom helyeztek-e olyat forgalomba, de van egy tippem... Németországban látni egyet-egyet, de azokat behozni a regadó miatt...
tazo2007-03-14 14:22:33 // 32392
giugiaro sw 2.5 V6 gyakorlatilag nem is létezik (én még nem láttam, pedig ha nem is magyar piacra, de gyártottak), GTA pedig elméletileg sem - úgy tudom, a facelift után a GTA a régi maradt!
tazo2007-03-14 14:20:47 // 32391
köszönöm és egyre inkább tisztában is vagyok vele, úgyhogy próbálom úgy is kezelni / értékelni ezt az autót!
tipoatti2007-03-14 13:25:54 // 32390
Most néztem meg az oldaladon a gépedet. Gyönyörű darab, az tény!!! :)
kru2007-03-14 12:47:44 // 32389
jó de mondjuk ilyet, mint a tiéd kifogni nagy mázli kérdése :-))) hát még giugiaro-t... én sokáig kerestem giugiaro sw 2.5v6-ot vagy sw gta-t, de feladtam az elveimet...
tazo2007-03-14 12:20:43 // 32388
Ami pedig szintén egy relatíve új tapasztalat nekem: a 2.5 V6-al ugyanezt meg lehet csinálni - visszaváltás nélkül előzni akár autópályán, akár országúton, viszont ez is elpörög 7.000-ig és ordít, ha kell! :)))
mesa2007-03-14 12:20:32 // 32387
Én is erre gondolok első körben! Otthon van egy SD karis tarcsi fejegységem, majd a hosszú hétvége alatt kicserélem, akkor már össze tudom hasonlítani a hallottakat...
tazo2007-03-14 12:18:40 // 32386
Sziasz! A dízel vs. benzines "vitához" szeretnék egy személyes tapasztalatot megosztani (mindenféle végkövetkeztetés és konklúzió nélkül - ezeket rátok hagyom): Szitu: utazás Prágába Autók: Após - Audi A3 1.9 PDTDI Bnőm unokatesó: Ford Mondeo 2.0 TDCI Én: az előző Alfa 156 2.0 TS Körülmények: szinte végig autópálya - nem siettünk és az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a mi autónkban utaztunk a leg kevesebben (hárman, az audiban 4-en, a fordban 5-en) Papíron LE-ben ugye az alfa volt a legerősebb mind közül. Egyenletes utazáskor semmi különbség nem volt, csendben, nyugodtan, kényelmesen mentünk mind a 3 autóval. DE! amikor egy-egy kamion kijött elénk és újból gyorsítani kellett - hááát, nekem 4-ig, de néha 3-ig vissza kellett kapcsolnom, hogy tudjam tartani a lépést Após offjával, amivel ő maradt 6.ban!!! Na itt kezdtem el gondolkodni a dízelen... Van viszont még egy másik oldala is a dolognak: amikor egy csúnya off mercis megsértődött azon, hogy meg akarjuk előzni 140-el az autópályán (ő olyan 130-al ment) és nem akart elengedni. No itt elborult az agy: kikerültem - Após is - de én 220-ig meg sem álltam, mert a mercis is elkezdte nyomni neki, de itt Após is rendesen lemaradt! Na jó, mégis egy kis tanulság: minden éremnek 2 oldala van! :)
tipoatti2007-03-14 12:09:58 // 32385
Annyira nagyon xarul azért nem kéne szólnia... Lehet, hogy a fejegységed gyengus. Én 1 hónapig tudtam elviselni a gyári fejegységet, annyira köpedelem gyenge... Raktam be egy normális(abb) fejegységet, mindjárt sokkal jobb. A kocsidat CD-vel együtt vetted? Abszolút nem vagyok hi-fi szakértő, de azt tapasztaltam, hogy a kisebb kategóriás Clarionok gyötrelem tré hangon tudnak szólni...
mesa2007-03-14 12:04:56 // 32384
Fúj, nagyon doboz hangja van :( Nekem 6 hangszórós a kiszerelésem. Mély, közép gyakorlatilag nincs, vagy értelmetlen próbálkozni. Lehet, hogy a kalaptartóba a két vájatba kellene rakni (szerintem 16,5-es) hangsugárzókat, és akkor az egy ideig javítana a helyzeten ?
Poló2007-03-14 11:55:57 // 32383
Első hallásra nekem tetszett a gyári cumó. Meg ha valaki idegen hallja, annak is tetszik. Nekem már kevés :(
mesa2007-03-14 11:51:28 // 32382
Kérdés : az öreg Clarion (vagy mittomén Pioneer) fejegység szól ilyen xarul a kocsimban, vagy a gyári hangszórók ??? Írtó gagyi. Az eddigi autóimban még a gyári cuccok is fényévekkel szebben szóltak. És én nem vagyok Hifi-buzi, de ez már engem is zavar :(
mesa2007-03-14 11:48:44 // 32381
Persze, mindent meg lehet szeretni. Ha elkezdek majd öregedni, én is élgondolkodom majd egy dízelen! :-)))) (vagy akkoriban inkább hidrogénhajtáson?) :-))) .piece.
kru2007-03-14 11:32:17 // 32380
nem lesz vita, kell két autó és kész :-)) mármint _legalább_ kettő :-)) Az a baj, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy nyomaték milyen királyság, nem kell annyit váltani... Hát igen, a nyomaték királyság, mert az az erő, ami gyorsít. Akárhogy is nézzük. Más dolog, hogy nem lehet őket elforgatni 7000-ig és ezért nincs akkora teljesítményük. Illetve olyan váltó kell mögé, amilyen. És hát igazad van, a váltást nem úszod meg emiatt, csak mert sok a nyomaték. Egyébként abban teljesen igazad van, hogy hülyeség a számokat nézni, mert a kerékre jutó nyomaték a lényeg, amit a váltó ugye nagyban befolyásol :-))) De mondjuk azért vess egy pillantást a squadra-s remappelt 2.4 mjetre, aminek a nyomatékgörbéje egy totál vizszintes vonal úgy 1500-3500 között és úgy 4500 körül esik vissza 320Nm-re... gyári hajtáslánccal. (oldalamon linkelve a kép) Pedig ezek a TáDék értelmesen ~ 2000-4000 RPM között forognak , alatta felette semmi, ezért állandóan kavarni kell a váltóval, hogy lehessen autózni, pont fordítva, mint ami az előkamrás szívódízelekenél megszokható volt. Mondjuk úgy, hogy 1300-tól értelmesen kezd menni egy 2.4 (1500-nál áll fel a nyomás egyébként) és értelmesen megy mondjuk 4300-ig. Legalábbis az enyém, ami ráadásul gyári, nincs piszkálva. És 1300 alatt sem jön zavarba. De végül is TÖKmindegy. piece.
kru2007-03-14 11:15:58 // 32379
Persze. Nem is akartam vitát nyitni, mert felesleges :-))) Wickey-t kell követni és ott a kánaán, egy jtd + egy IGAZI Alfa hétvégére. Nyilván, ha lehetne, én is gta-val járnék vagy 2.5v6, de sportwagonban ilyet találni (mondjuk azt, h úgy 3-4 éveset) gyakorlatilag lehetetlen... De azt gondolom per ma felnőttek odáig a jtd-k, hogy alternatíva, mégpedig élvezhető alternatíva egy sor 5 hengeres multijet. Mondjuk én személy szerint szinte csak hosszú utakra használom az autót, városban nem is veszem elő (na jó, bevásárlás meg ilyesmi). Namost 6-ban autópályán gyak. nulla motorhang van 130-140 körül, mivel eleve más ford.tartományban dolgozik a gépezet. Ami engem érdekel, az nem a 0->100, hanem a 60->100, 80->120, 110->140 és hasonlók és abban azért üt. De hát mindenkinek más a preferenciája. Egy biztos, én nem a fogyasztás miatt választottam ezt. Az 5 hengeres multijetnek elég korrekt hangja van, alapjárattól eltekintve. És azért a turbó meg tudja fogni az embert, még ha dízel, akkor is. És 156-ban nincs más turbós verzió, mármint gyári... (Arról nem is beszélve, hogy könnyen előcsalható belőle _biztonsággal_ a 210-220LE. Több is, de akkor már a hajtáslánc bánja. Persze lehet, hogy soha nem fogom elővarázsolni belőle...)
csocsi2007-03-14 11:11:42 // 32378
Most meg ugye nem kell kézzel keverni az olajat :))))
Liquid2007-03-14 11:10:18 // 32377
Egyébként nemrossz alternatíva a 2.4JTD, az nekem is teccik :)
mesa2007-03-14 11:09:53 // 32376
Az a baj, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy nyomaték milyen királyság, nem kell annyit váltani... Pedig ezek a TáDék értelmesen ~ 2000-4000 RPM között forognak , alatta felette semmi, ezért állandóan kavarni kell a váltóval, hogy lehessen autózni, pont fordítva, mint ami az előkamrás szívódízelekenél megszokható volt. Addig amig forgatja a csiga, addig gyorsul ,de ezek csak rövid ideig tartó intenzív gyorsítások, magyarán hátbarugdosások. Aztán ettől a kis hátmasszázs kapcsán elhiszik, hogy milyen jól megy a gép. Nekem -öszintén bevallom- diízellel még sohasem sikerült eltalánom azt a fokozatot jól, amire épp szükségem lett volna. Vagy túlforgatam egy visszaváltással, vagy hagytam magában, de ott olyan nyomatékhiányos volt, hogy akkor is csak vánszorgott. :) Ízések és plafonok. (ui: de nehogy dízel vs benzin vita kerekedjen megint, annak semi értelme. mindenki azt szeresse amije van! ;-))
Liquid2007-03-14 11:07:23 // 32375
Kellett nagyon :)
csocsi2007-03-14 11:06:56 // 32374
Vaze, már nem is akarom kipróbálni azt a tragacsot :)))
Poló2007-03-14 11:06:11 // 32373
Cserébe délután 2-től éjjel 2-ig dolgoztunk :( Meg kaptunk két bécsis szenyát, meg fél liter üdítőt :))
csocsi2007-03-14 11:04:33 // 32372
És még azt mondod nem jó a cég? :)))) Vaze én sosem kapok autót hazajárni :))
Poló2007-03-14 11:03:47 // 32371
Valamivel muszáj volt hazajönni :)))
Sparky2007-03-14 11:03:00 // 32370
Tesztelgetjük a céges autókat??
Poló2007-03-14 10:58:18 // 32369
Múltkor vezettem egy ódi A4 2,5 TDI-t, 180 paci, négykerékhajtás. A 100-as sprintet szerintem nem lehet vele olyan hamar elérni, mint a 2.0 TS-sel, mert annyit váltottam addig, mint egy teherautós a felezővel. Egyesben elindultam, nyomtam egy padlót és már el is fogyott, kellett neki a második. Az is hamar elfogyott, meg a hármas is. A negyedik már valamivel tovább tartott. És nem úgy fogy el, mint a TS-em, hogy végigforod, hanem 4000 körül már alig húzott valamit. Azt vettem észre, hogy nem gyorsul az autó, a motorzajtól meg nem hallani semmit. Viszont 150 körül húzott szépen, jobban, mint a 156-om (még 180-190 környékén is). De hát az mégsem 155 lovas, hanem 180. Amúgy nem fogott meg a diesel.
mesa2007-03-14 10:39:51 // 32368
Irígykecc, mi ?! :-D
kru2007-03-14 10:32:52 // 32367
kettőfélvéhattal nehéz :-))
mesa2007-03-14 10:21:44 // 32366
Ahhoz nem kell diesel, hogy dízel hangot hallhassunk ! :) (Elég egy jó kis vezérlésmódosító ...)
kru2007-03-14 09:41:42 // 32365
lásd be, nem lehetett kihagyni :-))
Liquid2007-03-14 09:11:26 // 32364
Már vártunk egy dieseles Cartársat! :))
csocsi2007-03-14 09:07:50 // 32363
Szerintem nem tudod őket meggyőzni :))
kru2007-03-14 07:40:50 // 32362
melyik a jobb választás,a 2.0 ts vagy a 2,5v6 sor5 :-))))
LeeVonJay2007-03-14 06:09:35 // 32361
Köszi a sok választ.A vezérszíjhoz hozzátéve még annyit,hogy nekem a 146-on kb 50-60 ezerből jött ki görgőkkel együtt,igaz itt mindenből kettő kellett(BOXER)
Karakot2007-03-14 02:26:33 // 32360
Egyébként nálam minden 60 ezret ment.
Poló2007-03-14 01:00:21 // 32359
Nálam mindenen látszódott, hogy cserére érett. Aki látta a szíjat meg a feszítőt, mindenki azt mondta, hogy szerencsés ember vagyok :)
Karakot2007-03-14 00:42:35 // 32358
Soha ne bánd meg! :) Én szeretek nyugodtan aludni. Úgy voltam vele, hogy a következő szíjcserét már úgysem nálam éri meg a kocsi, addig meg ne kelljen aggódnom, hogy mikor történik valami. Ezért cseréltem mindent. Egyébként a vezszíj az nagyon pöpec állapotban volt, simán maradhatott volna, a hosszbordás viszont ramaty volt, végig repedezve, volt, hogy a szíj teljes szélességében. Ami még gáz volt, az a vezszíj feszítő, abból 1 forintos nagyságú darabkák voltak kitörve. Hogy miért kell azt műanyagból csinálni??? Bezzeg a vezszíj vezetők, azok elnyűhetetlennek tűnnek, semmi bajuk nem volt.
Poló2007-03-14 00:33:55 // 32357
Csöri mondta :)) Bízok a tapasztalatában.
Poló2007-03-14 00:32:56 // 32355
A ballansz szíj az kiegyenlít valamiket. Asszem finomabban jár a motor, hogy benne van. Csak a kétezresekben van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak