Szia! Nem lehet, hogy hegynek felfelé indulsz, és amikor felérsz, akkor megindul a vas? :D ;)
(Nem tudom amúgy. Gázpedál poti? Lambda? LMM?)
Grando2017-08-24 11:44:35 // 81029
gecsa2017-08-23 18:38:20 // 81028
Ez most IPA volt, de szerintem nem hagyom ki legközelebb a vételt.
Petya19682017-08-23 18:33:18 // 81027
Szuper lett! Én rengeteget használom (mondjuk órás vagyok nekem kötelező tartozék).
Trumpf (NagyVad)2017-08-23 12:02:43 // 81025
Sziasztok!
Egy kis ihletet kérnék a sokat tapasztalt Cartársaktól. Kiugrottam a városba a kicsikémmel, és nem megy, ill. mint egy csiga úgy megy. Mintha nem reagálna a gázpedálra. Lenyomott pedálnál egyszer csak (jó sokára) észbe kap, és megindul. MIL nem gyulladt ki. Ötlet?
Egy kis ihletet kérnék a sokat tapasztalt Cartársaktól. Kiugrottam a városba a kicsikémmel, és nem megy, ill. mint egy csiga úgy megy. Mintha nem reagálna a gázpedálra. Lenyomott pedálnál egyszer csak (jó sokára) észbe kap, és megindul. MIL nem gyulladt ki. Ötlet?
Petya19682017-08-22 19:18:35 // 81024
Egyébként érdemes, mert megéri és ki is lehet használni.
gecsa2017-08-21 22:36:50 // 81023
Pedig a múltkor majdnem vettem egyet. :)
Petya19682017-08-21 22:20:29 // 81022
Dobd be ultrahangos mosóba.
gecsa2017-08-21 20:52:04 // 81021
gecsa2017-08-20 10:13:29 // 81020
Azért itt is ki kell pucolni az egészet,ha rendesen hozzá szeretnél férni. :)
pettinke2017-08-20 09:07:02 // 81019
Az indexen lehet észrevenni, a visszajelző hülyéskedik, meg normál indexnél is a vészvillogó gombja pislog.
Amúgy a radiátor egész baráti, hogy a tűzfal felől szerelni, másutt le kell bontani az egész muszerfalat mindenestül
Amúgy a radiátor egész baráti, hogy a tűzfal felől szerelni, másutt le kell bontani az egész muszerfalat mindenestül
gecsa2017-08-20 08:17:27 // 81018
Bár láttam már olyan modellt is,amiben már nem ott voltak.
gecsa2017-08-20 08:16:17 // 81017
Az általában a központi zár reléjével kezdi tehát,ha az is rakoncátlankodik,akkor sanszos a radiátorcsere. Jó móka,csináltam már.
pettinke2017-08-19 13:35:50 // 81016
akkor töltsön le a szerelőd egy 166 eLearn-t és nézzed meg a kapcsolási rajz szekciót. vagy keress másik szerelőt ...
az automata váltó vezérlője (és valószínűleg belőle jöhet a tolató jel) a középkonzol alatt lakik, a jobb lábtér bal oldalának borítása mögött. ha nincs szerencséd, akkor csöpög rá a fűtőradiátorból a lé, és attól nem ad tolatójelet...
az automata váltó vezérlője (és valószínűleg belőle jöhet a tolató jel) a középkonzol alatt lakik, a jobb lábtér bal oldalának borítása mögött. ha nincs szerencséd, akkor csöpög rá a fűtőradiátorból a lé, és attól nem ad tolatójelet...
emil2017-08-19 10:37:42 // 81015
Igazából csak ötletelek. Nem láttam még ilyet szétszedve. A gomba is csak ötlet volt de ezek szerint a kéziváltósnál így van megoldva. Az automatáét lenne jó tudni, hogy célirányosabban keressunk. Amit korábban írtál azt néztük. Rendben van.
pettinke2017-08-18 12:06:42 // 81014
milyen mikrokapcsolóra gondolsz?
emil2017-08-18 11:51:50 // 81013
Akkor sajnos továbbra is kérdés a kérdés: a tolatólámpa a mikrokapcsolóról kapja a jelet vagy van a váltón valami speckóalkatrész (gomba?)
tbesze2017-08-18 11:40:27 // 81012
Ez a manuálisnál van! Az automatánál nem tudom sajnos.
emil2017-08-18 10:41:19 // 81011
Annyi még, hogy ez a manuális és a tiptronic váltónál is így van? Nekem az utóbbi lesz az érdekes.
emil2017-08-18 10:21:51 // 81010
Köszönöm ez nagy segítség!
tbesze2017-08-18 09:12:17 // 81009
MMárk912017-08-17 21:23:06 // 81008
Sziasztok segítséget kérnék lenne egy 166 amin a job hátsó ajtó nem nyílik a probléma hogy mikor bezártam még jó volt a külső kilincs és el volt fordítva a gyerekzár mikor ki akartam nyitni már kívülről nem nyílt belülről meg ugye ott a gyerekzár valakinek tipp ?
medcare2017-08-17 19:49:33 // 81007
http://www.turbolader.net/Katalog/Alfa-Romeo-Turbolader.aspx
emil2017-08-17 15:16:40 // 81006
Az lenne a kérdés, hogy a tolatólámpa a mikrokapcsolóról kapja a jelet vagy van a váltón valami speckó alkatrész (gomba?)
peter08132017-08-17 11:37:29 // 81005
Sziasztok!
Mióta kicseréltem a vízhőfok jeladót azóta ha eléri a víz a 90 fokot kapásból felugrik a mutató 120-ra és ott marad, néha visszaugrik 90-re vagy 80-ra. Tettem bele másik jeladót de a hiba megmaradt . A motor biztos nem 120 fokos amikor azt mutatja hogy annyi. Valami elektromos hibára tippelek, csak nem tudom hol keressem. Szerintetek hol a hiba?
Mióta kicseréltem a vízhőfok jeladót azóta ha eléri a víz a 90 fokot kapásból felugrik a mutató 120-ra és ott marad, néha visszaugrik 90-re vagy 80-ra. Tettem bele másik jeladót de a hiba megmaradt . A motor biztos nem 120 fokos amikor azt mutatja hogy annyi. Valami elektromos hibára tippelek, csak nem tudom hol keressem. Szerintetek hol a hiba?
emil2017-08-17 09:19:55 // 81004
Köszi. Továbbítom neki az javaslatot. Ha nem lesz megoldás, jövök még :-)
emil2017-08-17 09:17:32 // 81003
Szia!
Az hol található pontosan?
Köszi
Az hol található pontosan?
Köszi
pettinke2017-08-17 09:04:25 // 81002
kábelkorbácsot nézze meg a csomifedél meg a bódé közt!
forrasr2017-08-17 06:14:10 // 81001
Szia, tolatólámpa kapcsoló rendben van?
emil2017-08-16 23:22:56 // 81000
Sziasztok!
Fater 166 2.5 V6 automatájának tolató lámpája megadta magát. Izzó, biztitábla rendben van. Villanyszerelőnk már a falat kaparja. Tud valaki segíteni, hogy hol érdemes keresni a problémát?
Köszi
Fater 166 2.5 V6 automatájának tolató lámpája megadta magát. Izzó, biztitábla rendben van. Villanyszerelőnk már a falat kaparja. Tud valaki segíteni, hogy hol érdemes keresni a problémát?
Köszi
Putyesz2017-08-16 21:21:43 // 80999
A legmegbízhatóbb a 10 szelepes...én már a másodikat nyüstölöm.....semmi baja,tökéletes,nincs kihegyezve,a világból kimegy!a 20 szelepessel nincs tapasztalatom!
medcare2017-08-16 11:44:16 // 80998
Meg tudná valamelyiktek mondani, hogy a 166 2.4 jtd Faceliftes generátorába milyen feszültség szabályzó kell? (MMA-t láttam, de az nem teljesen úgy néz ki)´.)
dallosj2017-08-16 07:09:00 // 80997
Bocsi a telóm nagyon okos és kijavít. Szóval érvekre. :)
dallosj2017-08-16 07:07:44 // 80996
Szevasztok Urak! Erősen agyalok a 156 cseréjén, de egy kis megerősítésre vagy évekre lenne szükségem. :) szóval, a 2.4 jtdm motor mennyire problémás. Több neves szerelő is azt mondja hogy inkább keressek valami 10 szelepest, azok sokkal megbízhatóbbak. Ez igaz így? Mi a nyűg a 20 szelepes variánsnál?
forrasr2017-08-12 23:07:28 // 80995
Nah olajszivattyú csere pipa, eltűnt a ducati a motortérből...
gecsa2017-08-10 06:21:47 // 80994
Erről főleg a fiúzenekar motoros hondások tudnak mesélni. Ott ezt gyárilag párosították.
Kimis1112017-08-07 07:14:21 // 80992
A kovácsolt főtengely jól bírja a sima lendkereket. "Újabban" öntöttek már,ezek simán tudnak törni és törnek is. A benzinesre ez annyira nem jellemző.
gecsa2017-08-06 21:56:46 // 80991
A V6TB-t mindkettővel szerelték gyárilag, sem a motor, sem a váltó nem változott.
Kori2017-08-06 20:45:43 // 80990
Hali! Na most úgy néz ki, hogy mégis megy, de elég gyengének érzem. Más márkájú kocsikban, amiben ültem, érezhetően "meleg" az ülés, de nekem csak olyan langyos. Ez ilyen? Vagy az enyém ótvar?
A légzsákhoz megy egy vezeték, aminek sárga a szigetelése, olyan volt az előző ülésben is. De ebben, csak a jobb oldaliban, van egy plusz sárga madzag, egy pici, kéteres csatlakozóval. Az mi lehet?
A légzsákhoz megy egy vezeték, aminek sárga a szigetelése, olyan volt az előző ülésben is. De ebben, csak a jobb oldaliban, van egy plusz sárga madzag, egy pici, kéteres csatlakozóval. Az mi lehet?
Kimis1112017-08-06 17:15:12 // 80989
Hozzá tenném,hogy a főtengely gyártási technológiájának megváltozása miatt nem érdemes kiváltani a kettőstömegűt. Ezek a főtengelyek már másképp vannak gyártva,figyelembe veszi a kettőstömegű csillapítását-
gecsa2017-08-06 08:51:07 // 80988
Egyébként,ha jól tudom, a 166nál jött be a kettőstömegű a v6tb mellé. Ami vicces,hogy a korai modellek még nem kapták meg. Azt még nem sikerült kiderítenem,hogy mikor volt a váltás.
gecsa2017-08-06 08:47:22 // 80987
Ugyanazért. Csökkentse a motor torziós rezgéseit és az erőátvitelt óvja. Halkabb,finomabb üzem. Ez szempont a benzinesek eladásánál is.
Putyesz2017-08-06 08:04:01 // 80986
Benzines autóba minek kettőstömegű?....a dízelbe értem!
gecsa2017-08-05 16:23:48 // 80985
Én is már szimplával vettem három éve. Nincs vele gond.
pettinke2017-08-05 09:54:02 // 80984
Felújítással keserű tapasztalatok vannak... Viszont nekem a 2.0 V6 TB-n szimpla van, tök jól működik évek óta.
peter08132017-08-05 09:23:48 // 80983
Sziasztok!
2.5 v6 166-on megadta magát a kettőstömegű. Érdemes megcsináltatni vagy az nem lenne hosszú életű? A másik kérdésem pedig az lenne hogy át lehet e alakítani nem kettőstömegűre?
Előre is köszi a válaszokat. :)
2.5 v6 166-on megadta magát a kettőstömegű. Érdemes megcsináltatni vagy az nem lenne hosszú életű? A másik kérdésem pedig az lenne hogy át lehet e alakítani nem kettőstömegűre?
Előre is köszi a válaszokat. :)
forrasr2017-08-04 22:03:28 // 80982
Elöl széttart hátul össze
vologya[kendács mester]2017-08-04 16:17:22 // 80981
Ott a pont!
forrasr2017-08-04 16:02:57 // 80980
Eddig akár hol jártam, mindenhol csak 16"-volt a gépben, de ha végig gondolod nem is befolyásol az állítás szempontjából semmit, az előírt értékek pedig a gyári leírásban is függetlenek a kerék méretétől.
Online tag
0
Vendég0
530
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia