Azmo2005-06-28 16:50:32 // 4671
drágám, szerinted mit csináltunk?....ezt is amit írtál, meg mást is, meg is indult, alig látható sebesülés volt rajta, de eccerüen nem müxik, ennyi!
bb182005-06-28 12:32:23 // 4670
ha sokat beszlgetsz közbe meg sörözöl is akko monjuk 2 óra. de az nagyon lassan. ha csinálod max 30 perc.
pb_2005-06-28 11:04:07 // 4669
Norbee kollégát kérdezd, ő cserél mostanság futóművet, asszem 16v-ét akarja beapplikálni. Sztem ugyanaz.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-06-28 10:45:37 // 4668
pb_
a horony meg a karom csupán esztétikai-formai kategóriák! :-)
a kerékjárat peremébe fúrt csavarokkal kell felrakni.
majd csinálok képet róla!
vivalfa2005-06-28 09:20:53 // 4667
Plíííz help azonnal!
A csiklámpás első teleszkópja (gólyaláb) csereszabatos a 88-s évjárattal? Lenne egy nagyon jó vételem, de tudnom kellen emielőtt bevásárolok!
üdv
pb_2005-06-28 09:13:06 // 4666
Ha jól értem, akkor a karmok tartják oda, a lököshöz az ívet. Ha levágod a karmot, akkor mi fogja tartani? (lehet rosszul értelemezem az egészet, akkor sorry)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-06-28 08:59:44 // 4665
áááá,annyit nem ér!
az ív vége szépen egy kis karomszerűséggel beleillik - a berlina lökös hornyába!
Nekem ez a karom mezőközépbe esik,és eltart a lököstől.
Le kell belőle "gyalulni"a karmot,aztán remélhetőleg szépen ráfekszik a
lökös síkjára.
Remélhetőleg...
pb_2005-06-28 08:50:39 // 4664
Esetleg műanyagos?
pb_2005-06-28 08:49:35 // 4663
Gondolom akkor hasonlókat mondott, mint amit leírtam. A betétek cseréje sztem nem igényel hosszú időt, leveszed a kereket, a nyerget (vagy ha olyan, hogy levétel nélkül is, felülről +oldható akkor, úgy) régi betét ki, új be, nyereg vissza, kerék vissza.
pb_2005-06-28 08:45:08 // 4662
Az tény, hogy nagyon össze tud rohadni, de csak ki kell bányászni valahogy 1ben. Főleg annál is inkább, mert, ha mondjuk ilyet bont az ember nem szerencsés mindet hazavágni.
pb_2005-06-28 08:40:42 // 4661
A következő a jelenség: a pedál pumpálásra valamennyire felkeményedik, ezt a keménységet + is őrzi, de baj az, hogy mikor elkezdem lenyomni (természetesen a mélységgel arányosan nő az erő is), 1x csak kopp, a tűzfalnál vagyunk. Hasonlóan műxik, mint a kuplung, de, azért attól keményebb. Az ABS.on nincs légtelenítő csavar, a nyergeknél tiszta olaj jött, tippem szerint még mindig levegő lehet a rendszerben, csak azt nem tudom, hol.
pb_2005-06-28 00:01:32 // 4660
Scott!
Keress +, elérhetőségeimet tudod.
Scott2005-06-27 23:12:31 // 4659
A kib...ott hőpisztolyod miatt van minden !! :)))))))))))))
krisz332005-06-27 23:11:00 // 4658
szárnyacskámba D D D amit szét szabtál ??? :))))))))))
Scott2005-06-27 23:09:28 // 4657
Sziasztok Skacok !
Óriási kérésem lenne a budapesti kollegákhoz: Robival kifúrtuk a négy beletört csavart a hásó szárnyamban ( 4,8-as fúróval ), de sajnos neki nincs "használható" menetfúrója, ezért szükségem lenne kölcsön egy 6-os menetfúróra ( komplett ), vagy helyben menetet vágni a szárnyacskámba :))
Hálám örökké üldözni fog :))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-06-27 22:52:41 // 4656
"Flexxel sokmindent meg lehet oldani..."
Hát azért én olyan flexet még nem láttam,ami hozzá tudna pótolni a túl rövid műanyag ívhez! :-)
Barni1472005-06-27 22:43:44 // 4655
Ja önindító! Még nem ébredtem fel :-)))
Barni1472005-06-27 22:42:35 // 4654
Milyen tippet?
Paco2005-06-27 18:57:55 // 4653
Akkor az első lépés jó volt :)
Utána kell körbefújni wd40-el, és a fejénél fogva finoman forgatni egy két tizedmillit. Ha megindult akkor már kicsúszik.
Azmo2005-06-27 18:54:15 // 4652
Teeee......abba a henger alakú mélyedésbe szorult úgy bele, hogy alig tudtuk kiszedni, ahhoz képest az az imbusz csak dísznek volt ott kb, miután leszedtük ugyanúgy állt az a tetü jeladó!
Azmo2005-06-27 18:30:05 // 4650
khm, egyéb hülye kérdés komám? :D
Paco2005-06-27 18:25:57 // 4649
Továbbra is ugyanaz a helyzet mint korábban, ha jó bele addig fel tudom ajánlani amíg nem találsz másikat.
Amúgy én cseréltem jeladót a pirosban, és utána hármat ki is szedtem belőle. Az imbuszcsavart kicsavartátok mielőtt megpróbáltátok kihúzni? :)
Andorka2005-06-27 18:23:38 // 4648
A versenyfék témára picit visszakanyarodva: beszéltem ma a Róna KFT-s hapival. Nem ajánlja ő sem utcai használatra (pedig neki eladó lenne). Mivel én vegyes üzemben használom a kocsit (van benne kímélő üzemmód is :-))), nekem nem érné meg a versenyfék beépítése. A fékbetét házilagos cseréje kb. mennyi idő? (még sosem csináltam...) Unalmasabb hétvégémen lehet megpróbálnám valamikor.
Azmo2005-06-27 17:52:41 // 4647
hát nem tudom milyen bűvész az pb aki ki tudja szedni az ABS jeladót úgy hogy az még működik is utána.....há nekem már nem ment utána:) Elfáradt picit:) De akinek van bontott és működő sikítson má:)
Thomika2005-06-27 17:36:17 // 4646
ÁdiGaga:
Flexxel sokmindent meg lehet oldani,majd megyek segíteni :))))
bb182005-06-27 17:17:41 // 4645
az abs fura joszág sok flikk-flakk van benne, van ahol külön légtelenitöt is tesznek bele. pumpálásra felkeményedik?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-06-27 16:03:25 // 4644
na ez mekkora szivacs:
most döbbentem rá, a Sportwagon hátsó lökhárító miben más,mint a Berlina-é.
Nem csak hogy hosszabb ,de Giovanni még át is design-olta:
a legfelső mezője a kerékjárat felé növekvő magasságú, a mező alján lévő horony lejjebb éri el a kerékjáratot,mint a Berlina-nál.
A hátsó Lester ívek hátsó befejezése pont a horonyba illeszkedik.
Mármint a Berlina-éba.
Nekem pont a mező közepébe esik az ív vége.
Természetesen nem létezik Sportwagon - ív. :-(
Agyalhatok a "befaragásán"... :-(
pb_2005-06-27 15:27:56 // 4643
hátsó fékek már jók, főféhenger cserélve, fékerő elosztó javítva, gumi fékcsövek cserélve, még az ABS-re gondoltam, hátha abban van még levegő. Folyás, szivárgás nincs sehol, fékolaj nem fogy.
bb182005-06-27 14:58:37 // 4642
hátso fék beállitás, föfékhenger, miegyéb. ha levegös akkor rugalmas.
pb_2005-06-27 14:51:54 // 4641
Ez az, hogy olaj nem fogy, és szivárgás sincs. Viszont 1 dolog mindig van, a pedált be lehet nyomni padlóig.
bb182005-06-27 14:46:01 // 4640
meg ha a csavar nem zár rendesen akkor az máshogy is kiderül. elég gyorsan!
bb182005-06-27 14:44:56 // 4639
akkor lenne tuti ha a csavar uj és bilinccsel rakod rá a csövet. rá se ránts!
pb_2005-06-27 14:09:29 // 4638
Először nekünk is ez jutott eszünkbe, ezért levágtunk 1 darabot a csőből, lehet még így se lett jó? Aztán még 1 ötlet, hogy a csavar nem zár rendesen, de lenyomott pedálnál, a fölfelé tartott csőben, nem nőtt az olaj szintje.
bb182005-06-27 13:44:10 // 4637
a szintmérö tiszta mechanika kopik, szorul miegymás. ez van. idösebb autoknl már szinte természetes.
bb182005-06-27 13:42:49 // 4636
piszok egyszerü a dolog, mert a csö a légtelenitöre nem illeszkedik tökéletesen és bemegy mellé a levegő. ha folyamatosan megy a munka akkor lehet hogy nem is veszed észre. nem érdekes.
granturismo2005-06-27 12:58:05 // 4635
Jó, mondjuk egy idősebb autón (általában) a gyári állapot visszaállítása is komoly meló. Most a boxin a csavarkötések java részét most én bontottam meg először.
pb_2005-06-27 12:51:57 // 4634
1 számomra érdekes dolgot tapasztaltam fék légtelenítés során az 1. féknyergeknél:
gumicső 1ik vége rajta a legtelenítő csavaron, másik vége a folyadékban. Pumpálás, pedál lenyom, csavar kinyit, bezár, tiszta olaj jön, majd 1 kb. 30 sec. múlva elkezdi bugyborékolni a csőben az olaj (zárt csavarnál).
pb_2005-06-27 12:37:43 // 4633
Kösz az infokat.
Azmoék nemcsak a jobboldalit vágták haza? Most így hirtelen + nem mondom, hogy az 1. és a hátsó között van-e különbség. A belsejében nem lehet különbség, sztem, de, mintha úgy rémlene, hogy nem teljesen 1forma.
pb_2005-06-27 12:33:00 // 4632
Az én esetemben nem volt "luxusberuházás", én csak a gyári állapotot szerettem volna visszaállítani. Mint kiderült ez is komoly kihívás.
Inner Circle2005-06-27 11:48:11 // 4631
Az első és a hátsó jeladók egyformák?
Inner Circle2005-06-27 11:47:33 // 4630
Nekem most kinyírták egy ABS jeladómat Azmóék, de nem hibáztatom őket, mert nem emberi módon bele volt rohadva a csonkállványba...
Másik kérdés: a P4-ben kb. 146k volt, én pont 100k-val vettem.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-06-27 11:12:26 // 4629
gt,pb_
nem a melót irigylem belőle, nem vagyok én hülle! :-)
pontosan azt,hogy lehetőséged van arra,hogy szépen-nyugodtan csináljad...
ez persze öngerjesztő folyamat,így az ember nem hanyagolja el a TMK-kat és az efféle szétdobálásokat is csak azért csinálja ,hogy
olyan "luxusberuházásokat" hozzon létre, mint amilyen ez a digitklíma
is :-)
paco, pb_
köszi a megnyugtatásokat benzinóra-ügyben.
tök ugyanezeket tapasztaltam:
pl. most pénteken hosszú idő óta 1x teletankoltam ,du. mentem vagy 40 km-t
szombaton 1 kis kirándulás Tokajba, egyhuzamban vagy 150 km, este vigyor: de jól fogyasztottunk!
Aztán vasárnap reggel: illetve.... :-(
pb_2005-06-27 10:52:41 // 4628
Mondjuk kasztni munka, fékprojekt, stb.
Nincs véletlenül 33-hoz ABS jeladód?
granturismo2005-06-27 10:41:26 // 4627
Fél év?? Az durva. Mi tarthat addig?
Ma magyek a Kertész utcába.
Kész a generátor és az önindító.
(Köszi a pénzköltési tippet Banya:-))
pb_2005-06-27 10:15:46 // 4626
Az 1 hónap még elemegy, de amikor 2-3 hónapig, esetleg 1 bő félévig tart a dolog, az, azért nem kellemes. Aztán, akkor még nem beszéltem azokról a dolgokról, amik esetleg villámcsapásként érnek.
granturismo2005-06-27 09:59:57 // 4625
"Azért így szétdobni a gépet nem olyan jó dolog, a végére már nagyon eleged lesz az egészből."
pb
Ez érdekes, nekem még nincs elegem. Azt már régebben megtanultam, hogy nem szabad hatalmas lendülettel belefogni és "csinálni mint állat", mert akkor tényleg hamar belefárad és beleún az ember. Szépen, nyugodtan megcsinálgatom, nem kell hajnaltól éjjelig. Ha egy hónapig lesz darabokban akkor egy hónapig.
pb_2005-06-27 09:21:05 // 4624
Teljesen "pályára" való betétek. Legalábbis én ezt a következtetést vontam le.
Paco2005-06-27 09:19:00 // 4623
Szintmérő tréfa. Pontosabban így működött nekem is. Hosszú úton autópálya vagy hasonló, ha nem mentem negyed tanknál többet akkor amikor leállítottam a gépet mindig sokkal többet mutatott mint amikor elindítottam.....
pb_2005-06-27 09:18:22 // 4622
Azért így szétdobni a gépet nem olyan jó dolog, a végére már nagyon eleged lesz az egészből.
A benzinszintmérő 1 elég furcsa műszer. Az egyém is hasonlóan csinálja. Amikor mész vele szinte alig mozdul, az ember örül, hogy alig fogyaszt az autója, a meglepetés akkor van, mikor legközelebb ráadod a gyújtást a mutató 1 osztással lejebb áll már. Ha a felső tartományban van (nekem legalábbis), akkor elképzelhető, hogy menet közben megy még 1 kicsit feljebb.