Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

kesa2009-10-11 18:45:52 // 65771
He-he, ott emeltük meg és vizslattuk a jobb elejét :D! Kár, hogy az lemaradt.
sprint832009-10-11 18:29:42 // 65770
Az nekem is volt, de már az elején megcsináltam, látszott rajta.
sprint832009-10-11 18:28:28 // 65769
A 164-166 topicban van egy fél kép az autódról.
kesa2009-10-11 18:28:12 // 65768
Nekem a tank eresztett, de meg lett hegesztve, azóta rendben van.
kesa2009-10-11 18:27:42 // 65767
Lehet. Nekem ez volt a második találkozóm, az első egy Sprint-es volt, érdekes módon ott egyetlen 33 sem volt :).
sprint832009-10-11 18:26:18 // 65766
Szerencsére észre vettem azonnal. Benzin szag volt a garázsba, meg foltot hagyott a földön is. De az ördög nem alszik egy régi autónál. Van is egy poroltó benne:)
Whiteskull2009-10-11 18:25:32 // 65765
Azért 33-as most szép számmal volt. Nem szokott ennyi összejönni. :))))))))
kesa2009-10-11 18:24:28 // 65764
Azért a tűzveszély sem piskóta :D.
kesa2009-10-11 18:23:54 // 65763
Ja, a lényeget kihagytam :D, szép vas nagyon a 164, ha jól meg van őrizve / újítva. Főleg a frissítés utáni tetszik nagyon.
alfamate892009-10-11 18:23:46 // 65762
hát előbb énis persze átnézem nert ha nem muszály nem verem magam költségekbe 14Vos szabályzót szeretnék én is ha nem az van benne.
kesa2009-10-11 18:22:42 // 65761
Egyre ritkábbak ezek a vasak. 1 Sprint volt, 1 régi GTV6, néhány 33, néhány 75, meg voltak 164-ek is, de nagyrészt 155, 156, 147, meg valamivel kevesebb 145 / 146 adták a mezőny nagy részét.
Még nem néztem utána, de talán az enyém volt a mezőnyben a legöregebb :P.
sprint832009-10-11 18:14:58 // 65760
Én a 33 műanyag csöveit raktam alá, méretileg majdnem adta is, apró módosítások kellettek csak. Háát igen mondjuk azzal még lehet menni, de ha a futóművel van gond az már vészesebb.
kesa2009-10-11 18:09:44 // 65759
Az sem semmi :). Nekem komplett új rézcső van alatta, az eredeti, szétrohadt cső alapján lett hajlítva. Arra azóta nincs is panasz.
Azért nem örültem neki, hogy pont a futómű kezdett szarakodni. Egy világítás, vagy akár karburációs probléma sokkal kevésbé zavart volna.
sprint832009-10-11 18:08:46 // 65758
Gondoltam rá, hogy elmegyek én is. De a költségvetésbe nem fér most bele. Minden lóvé kell a 164-re.
sprint832009-10-11 18:07:29 // 65757
Ilyen hasonló dolgok nekem is voltak amikor kész lett az autó és elkezdtem használni akkor jöttek elő. Pl. a fém benzin csövek amik a kaszni alatt vannak 1 hónap után megadta magát az egyik és kilyukadt. Mondjuk annak a cseréjét terveztem is idővel, így muszáj volt. De a mostani legalább nem rohad szét:D
kesa2009-10-11 18:01:03 // 65756
Egyébként egyetlenként képviseltük a Sprintes bandát (legalábbis Sprinttel), jól mutatott volna egy egészséges állapotú is a találkozón.
kesa2009-10-11 17:59:52 // 65755
Fogjuk rá :D.
Tegnap, nem sokkal érkezés előtt megszólalt a jobb eleje, ami erősödött , majd állandósult. Még egyszer köszönet a kolléga uraknak az önzetlen segítséget és a gyors szakértést, valszeg kerékcsapágy, vagy kerékagy probléma. Egész hazaúton fostam, nehogy baj legyen, de a síró hangján kívül sok baj nem történt. 3 helyen láttunk balesetet, de mi épségben hazaértünk. A héten szét lesz kapva, hogy kiderüljön, mi a baja.
sprint832009-10-11 17:54:54 // 65754
Jól viselkedett a Sprint?:D
kesa2009-10-11 17:51:20 // 65753
Jelentem, egészségben hazaértünk :D.
Jak2009-10-11 17:43:39 // 65752
ÁÁÁ!Nem biztos az!Nekem ugyan ez volt a jelenég,és apróléks vizsgálgatás után rájöttem,hogy a szénkefék voltak élkopva,ráadásul a rugók is kilágyultak és ezért nem volt megfelelő kontakt.Ezért a töltésem kimaradozott és szar volt.A gyári fesszabályzóm13.5V-nál szabályozott le!Elmentem szénkefét venni ami Kb1500Ft lett volna,de vettem helyette Hella komplett fesszabályzót ami14V-nál szabályoz.Ez ha jól emlékszem 3500Ft körül volt,azóta(ez év január)fasza!Ja ha cseréled a komutátort csiszold fel valami finom csiszolópapírral és faszán takarítsd meg!
krecsi2009-10-11 14:35:51 // 65751
Nekem is az lett a vége, pedig nem is akartam. Az a pöcs villamossági szerelő felújította, mert hogy biztos az a baja. De pont a feszültség szabályzót nem cserélte ki, csak a második körben. Mikor felraktam, hatalmas kerepelő hang volt, mert eltört az ékszíj tárcsa. Gondolom túl húzta a csavart. Persze a hibáját nem ismerte el és én inkább vettem máshol féláron, mint ahogy ő kínálta. Szóval nekem tényleg teljesen fel lett újítva, pedig akkor alig volt pénzem. Ja, és 1 hét múlva egy ismerőstől kaptam alfa alkatrészeket, közte egy teljesen jól működő generátorral:)
alfamate892009-10-11 14:21:46 // 65750
teljes felújítás van kilátásban ugyhogy majd kiderül minde:S
krecsi2009-10-11 14:20:42 // 65749
Mikor kicserélték a fesz. szabályzót, a generátor jó lett, csak az aksi hibát vettem észre későn. Egyébként nem volt olcsó a fesz. szabályzó (már nem tudom, hogy mennyi, de drága volt). Na, meg az aksi se. :( Lehet még dióda hiba is, de akkor forrósodna a generátor.
alfamate892009-10-11 12:35:02 // 65748
és mit csináltál vele?
krecsi2009-10-11 12:11:46 // 65747
Fesz. szabályzó. Nekem is csak annyival töltött, de csak télen vettem észre, mikor több fogyasztó ment egyszerre. Megcsináltattam, de után se tudtam beindítani az autót, pedig csak egy kicsit maradt rajta a világítás. Akkor derült ki, hogy nekem is zárlatos lett az aksi, a kis töltőfesztől.
alfamate892009-10-11 11:47:01 // 65746
hát akkor valamit kiokumlálok ránézek a diódákra meg amit meg tok csinálni/mérni azt megpróbálom.
alfamate892009-10-11 11:43:48 // 65745
akkor az rendben van.
pb_2009-10-11 11:29:33 // 65744
API-SJ/ACEA A3-96
SAE 10W-40
pb_2009-10-11 11:24:25 // 65743
10l nem kevés, de az 1.4 46osnál nem is annyira sok, főleg ha tolod is neki.
pb_2009-10-11 11:22:21 // 65742
A 13,3 az kevés 14 körül illene lennie. Ahogy Dekka úr is írja, ez nem hibája az autónak, hanem tulajdonsága.))
pb_2009-10-11 11:18:25 // 65741
A boxer 1 igen jó konstrukció, ha az Mber odafigyel rá, akkor gyakorlatilag Lnyűhetetlen(persze mindent tönkre lehet tenni, de ez más tészta). Ha kihúzod a nívót ne pakura legyen benne. Ha leveszed az olajsapkát, és ráteszed a tenyered a gáz ne akarja Ltaszítani onnan. A motor pöccre induljon, gázadásra ne hezitáljon, dadogjon torpanjon. A váltókulissza típushiba kikopik és lötyögő lesz tőle a váltókar. A váltó ne reccsen, bár ez már az újabb 1es 2esel szerelt váltótípus. A kormánymű gumiharang is típushiba, azt is jól + kell nézni. + úgy az általános dolgok, ne 5 színe legyen, az Lmek ne ökörhugyozás módjára álljanak, ne tucsogjon minden az olajban, kábelezés ne házi, gány legyen, stb, stb. A 45/6 1éb típushibáit, kérdezd + a másik topikban, ott biztos jobban tudják(gyári kulcsok +léte, ablakMelő, stb.)
pb_2009-10-11 10:56:41 // 65740
Nem az injektor jel villan ki? Üzemanyagnyomást nézted már?
pb_2009-10-11 10:48:57 // 65739
Nincs is rendes motorod.DD
Dekka2009-10-11 08:21:01 // 65738
a 33 gyari generatora ugy gyari, h csak bizonyos fordulat folott alszik el inditas utan a tolteslampad
onager732009-10-10 23:32:25 // 65737
Szevasztok!

Ismét kérdeznék, 146 1.6 8v milyen olajat vegyek bele illetve mennyi a csere intervallum. Az autósboltos 10W40 et adna. Megjegyzem túlvan a vas a 220000.ik kilométeren(138ezer valamennyi mérföld).

Köszi!

Csáóóó
Szunyi2009-10-10 10:51:13 // 65736
10l városban, de mondjuk lövöldözöm is Neki! :-) Azért egy kicsit sokallom! ???
alfamate892009-10-09 22:56:28 // 65735
hehh már mindenki lefeküdt aludni?
alfamate892009-10-09 22:28:12 // 65734
Hali!
Zárlatos lett az aksim 1ik cellája állítólag azért mert nagyon kicsi a töltőfeszültségem.4000es fordulaton olyan 13,3V. Generátor szíj jó.alapjáraton meg 1álltalán nincs töltésem mondjuk ez látszik is mert soxor van hogy beindítom a kocsit és amig nem nyomok 1 gázföccsöt addig világít a töltésvisszajelző a műszeralon.Kerestem de nem találtam olyan hozzászólást amiben lennének ilyen feszültség adatok.
Előre is köszi a segítséget.
pb_ ha jössz Kaposujlakra visszaadom a MAPodat:)
GRobi1452009-10-09 22:23:42 // 65733
Sziasztok!Autó vásárlásán gondolkodom.A kiszemelt egy 145 1.7 boxer lenne.Nem vagyok egy nagy autószaki,ezért kérem segítségeteket.Mire figyeljek leginkább vásárláskor?Típushibákra,hangokra,egyéb árulkodó jelekre gondolok.Előre is köszönöm a segítő jellegű hozzászólásokat!
HátvédRomeo2009-10-09 19:40:14 // 65732
Csao! Sztem a komputer szarakszik, vagy a lambda szonda. fogyasztásod nem emelkedett mostanába??
Szunyi2009-10-09 14:22:31 // 65731
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mitől lehet a következő problémám?
Most már egyre sűrűbben kivillan egy piros (mintha gyertya lenne) jel, és ekkor mintha elmenne vagy 50 Le. Teljesen visszaesik a teljesítmény. Gázadásnál lefele csorbúl a fordulatszámmérő. A gyertyákkal nem lehet gond mert cserélve voltak nem olyan régen és azokat már meg is néztem.
Szerintetek???
Föckös2009-10-09 11:04:37 // 65730
na ez igaz, sőt mindkettő, de sajna ez van...

(tudod, szoktam mondani, h átmeneti állapot...)
Dekka2009-10-09 11:02:15 // 65729
nemis megy az autód, ja meg amugy se jarjon a szaja annak,aki az utolso pillanatban megis lemondja h jön
Föckös2009-10-09 11:00:06 // 65728
bízzad inkább szakemberre! :-)
látod, nekem nincs ilyen problémám...
Dekka2009-10-09 10:25:14 // 65727
jolvan, akkor majd visszatekergetem
pb_2009-10-09 10:24:14 // 65726
Igazából, azon nem kell játszani. Úgy kell beállítani, hogy 1xre nyissanak, ehhez kell a műszer. Nyilván 1.nek szemre kell állítani, majd jöhet a finom hangolás. Röviden tömören ennyi.
Azmo2009-10-09 10:21:45 // 65725
ámen, ez szép volt.....nekem meg képzeld, lehet lesz autóm :D
Dekka2009-10-09 10:20:47 // 65724
ha már autom van,akkor az is marad :)
Azmo2009-10-09 10:15:19 // 65723
ne ne ne ne ne ne ne ( by Bödőcs Tibor) , vegyél egy wartburgot, Honecker bosszúja :D
Dekka2009-10-09 10:13:58 // 65722
jolvan, addig válaszolj már egy kerdesre,

tegnap kicsit allitgattam a szivotorkokon,mert megint felemasan jart a motor, az alapjarat es stb allitgatasa miatt, most lehet vele alacsony fordulaton is kozlekedni, és elindulni, viszont most nincs akkora ero benne, allitgassam inkabb vissza? vagy probaljak egy koztes beallitast talalni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak