Fórum >> Típusok >> GT coupé

Gyuri2016-03-12 23:22:03 // 9921
A szerviz cucc az elaforgnál lett vásárolva, egyből kettő is mert cimbi 147-esébe is kellett már, ott kaptam, az ilyen apróságnak is örülök:)
A többi a dunaautó érdeme, segítőkészek ők is. (csak sajnos némely cucc irreálisan drága)
Csabo222016-03-12 18:38:05 // 9920
Régen asszem adták az olajhoz...
Jorjie2016-03-12 17:01:03 // 9919
Őt kérdezd :-)
Csabo222016-03-12 16:47:05 // 9918
Olyan selénia-s olajcsere matricát honnan lehet rekvirálni? :)
Gyuri2016-03-11 20:11:19 // 9917
Meg is volt a mai szervizes játék, meg egy pár apróság pótlása...Azért 20 rugó egy indexbúra, abból valami 3-4 ezer az izzó :) Hozzá jött még egy gyári szőnyeg szett is.
Forsberg2016-03-11 19:54:38 // 9916
Szia!
Olvasd el itt az utolsó oldalt.
yani🍀2016-03-11 19:19:19 // 9915
Sziasztok! Esetleg valaki nézte már ezt a GT-t?
Csabo222016-03-07 22:59:12 // 9914
Előbb rendeltem meg a Tutelát 3200 ft/l. technyx lesz a 147-ben is meg a GT-ben is. Matryx-ot néztem még de nem azt irja a könyv és nem is annyira jó.
Protec-nek van egy adaléka, azt lehet még hozzálöttyintem: ez
DKori2016-03-07 22:41:56 // 9913
Mehet (2 liter kell ebbe is), de akár a Castrol Syntrans is elgondolkodtató...elég sok helyről (itt az Amore-n is) hallom vissza, hogy nagyon dícsérik, és árban se rosszabb (sőt...). Persze nem rábeszélés, csak egy gondolat..
Csabo222016-03-07 21:59:01 // 9912
Ez baró, köszi :)
Piritu - 1.000.0002016-03-07 21:54:50 // 9911
Itt megvan elektronikusan pár nyelven :-)
Csabo222016-03-07 21:47:18 // 9910
Váltóolaj is mehet bele ugyanaz, mint a 147-be?
Tutela technyx 75W85
Megnézném a kezelésit, de nincs nálam, a kocsiban van.
Csabo222016-03-07 21:45:41 // 9909
Én is pályán használom, vagy gyorsforgalmi úton, és 15-re állitottam a szerviz intervallumot. 10-nél azért majd megnézzük mit mutat az olaj.
Hozzáteszem 80%-ban osztrák gázolajjal megyek. Hozatom :)
Csabo222016-03-07 21:43:52 // 9908
Köszi
Igen, mikor tanulmányoztam mit tegyek a kocsiba, akkor a PE-t elvetettem.
Piritu - 1.000.0002016-03-07 20:41:02 // 9907
A WR PE a koromszűrős dieselek olaja.
Gyuri2016-03-07 19:07:30 // 9906
Pont én is kérdezni akartam, hogy hosszabb távon ki milyen csereintervallumot használ, a 10 ezret kevésnek, a 20-at soknak tartottam, ez tényleg akkor az arany középút, talán azért is mert mindig pályán használom az autót. :)
Köszi
Alfa GT-Csaba2016-03-06 20:05:06 // 9905
8 éve van gt-m ,mindig azt raktam bele 15 ezrenként ,semmi baj vele .
Csabo222016-03-06 18:18:14 // 9904
Köszi.
Én 5W40-as WR dieselt raktam a sajátomba és tulajdonképpen ugyanaz a motor van a GT-ben is. Nekem is a 10W40es turbo dieselt irta elő.
Csak gondoltam megkérdezem. De akkor a GT-nél sem teszek másképp. Gondoltam a WR modernebb olaj mint a TD...
Alfa GT-Csaba2016-03-06 17:47:56 // 9903
Így van ,de rakhatsz bele mindig 5w40-et
DKori2016-03-06 16:37:47 // 9902
Szia!

2005ös...így gondolom még nem dpf-es...a könyv azt írja, hogy elég neki a 10W-40es Selenia Turbo Diesel, -15C alatt pedig az 5W-40-es WR Dieselt javasolja.
Csabo222016-03-06 16:33:17 // 9901
Ciao

2005ös GT JTD-be mi a gyárilag előirt motorolaj?

Selénia 5W-40 WR DIESEL
vagy
Selénia WR Pure Energy 5W-30
vagy esetleg egyéb?

Köszi
Szunyi2016-03-06 13:16:27 // 9900
Semmivel sincs több gond a Jts-el, mint pl a Ts-el, sőt! 😉
Én nagyon is ajánlom, volt már egy pár a családban és a haveri körben is.
Persze ennél is, mint mindegyik Alfanal oda kell figyelni a rendszeres és jó minőségű kenőanyagokra és alkatrészekre, de viszont meghálálja! 😎 Én pl. csak V-Powert tankolok.
A Jts motor röviden és tömören újabb, gazdaságosabb és nyomatékosabb a Ts motoroknál.
kisspeti232016-03-06 10:40:33 // 9899
Sziasztok!

GT vásárlás előtt vagyok, és ezt a tanácsot kaptam a kétezres JTS motorról... szerintetek is ugy van ahogy a kolléga írja?.. :/

"Hali! En anno amikor nezegettem a gt-t jol korbekerdeztem ezt a jts motort. Nekem mindenki azt monda, hogy na az a motor az amit jol keruljek el. Soha veget nem ero szivas van vele mindig. Ezt itt is tobben megerositettek. En nem birom a dizelt de ezt lehet inkabb azzal vennem. Na jo a 3.2 v6 elado pedig alig van sot szinte nincs elado."

Az 1.8-as motort kevésnek érezném, a 3.2 V6 meg túl sok lenne városba, a kétezres pont ideális, de ha ti is azt mondjátok hogy JTS-t ne, akkor ezt átgondolom mégegyszer..
MugaGT2016-03-03 17:42:33 // 9898
Szia!

Gond nélkül elfér. :)
AngeloDivina2016-02-28 21:14:32 // 9897
Sziasztok! Gyerekülès befèr hátra a GT-be?
Mi a vèlemènyetek erről a GT-ről?

Köszi!
Szunyi2016-02-28 17:50:35 // 9896
Aham...meg van,csak telóról szórakozott és nem nyitotta!
Szunyi2016-02-27 11:44:13 // 9895
Valamiért nem nyit meg semmit a link! Küldj részleteket légyszi!
DKori2016-02-27 08:52:53 // 9894
Ez jól hangzik.. :)
DKori2016-02-27 08:52:17 // 9893
Szia!

Valahogy biztos meg lehet oldani, csak itt ugye nálad a felhúzógyűrű a problem (ami a Stilo JTD-ben nem volt), szóval nem olyan egyszerű.
hansgeee882016-02-26 23:41:01 // 9892
Sziasztok.

Valaki nem tudja hogy le lehet e rövidíteni a váltókart?Előző autómon csak fogtam elvágtam félbe rá az új váltógomb és kész is.
De itt is megoldható valahogy?

Köszi. :)
mesa2016-02-26 23:19:31 // 9891
IV. Alfa Romeo GT találkozó


Éves első nagy GT-s kirajzás, ezúttal Észak-Magyarország úticéllal. Gyere el, hozd az autód, magad, családod, kutyád stb.

Az esemény kb. 100 kilométeres távot ölel át. Száguldás mellett a kultúrának is hagyunk teret, kirándulunk, megállunk, fotózunk, beszélgetünk stb. Igyekszünk gyermek-autó-barát programként lebonyolítani.

Bővebben info felül a címre kattintva, az Alfa Romeo GT Hungary csoportban.
Mindenkit várunk szeretettel!
mesa2016-02-26 23:15:35 // 9890
" az 1.9jtd meg pályázni nem szeret." MI VAN ??? :D Mekkora marhaság már ez? Most komolyan, honnan vetted ezt? :)
DKori2016-02-19 19:58:50 // 9889
Szia!

Ha jól látom ePer szerint 71736422 a cikkszáma (PLUG / BUMPER BAR COMPONENTS), ez alapján lehetne kérdezősködni...vagy bontó.
MugaGT2016-02-19 18:06:06 // 9888
Sziasztok! Sikeresen elhagytam ezt a darabot az autó hátuljáról. :( Fogalmam sincs hol találok ilyet külön lökhárító nélkül..
Bati2016-02-09 16:38:38 // 9887
EOBD.BT
MugaGT2016-02-09 10:15:39 // 9886
Bicskakulcs.

Sajnos csak 1 kulcsom van csak az autóhoz. Szeretnék még egyet hozzá, de mindenhol csak kulcs házat találok. Az elektronikát ami kell bele honnan tudnám beszerezni?
MugaGT2016-02-09 08:58:42 // 9885
Köszönöm akkor nekilátok ha megjöttek. :)
yani🍀2016-02-09 08:41:19 // 9884
Le kell szedni. Meg kell fúrni a régit és a furaton keresztül egy csavarhúzóval finoman le tudod feszíteni. Ha lejött alaposan letakarítod féktisztítóval és mehet fel az új.
MugaGT2016-02-09 08:36:12 // 9883
Sziasztok!

Emblémát szeretnék cserélni elöl és hátul. Öntapadós verziót rendeltem. Kérdésem az lenne,hogy a régire kell ezt felragasztani,vagy le kell szedni őket? Mi a menete ennek?
nagyferi812016-02-03 05:23:20 // 9882
Engem is vonz elegge. De mi a gond vele, hogy ennyien tartanak tole?
gecsa2016-01-25 08:58:30 // 9881
Engem valahogy csábít a selespeed, nem tudom miért.. Édzérvet nem rudok mellette. 😁
DKori2016-01-24 02:36:41 // 9880
Egyébként még az elején pont azt akartam írni, szerintem a GT motorpalettáján mindegyiket lehet kedvelni vagy épp lefordulni róla..attól függ mik a szempontok. :)

Amikor én néztem, itthon a hasonló ársávú dízelek rosszabb állapotban voltak és/vagy sokkal-sokkal többet futottak voltak (ami önmagában nem baj, de sajnos az állapotukra is kihatott)...talán ahogy korosodik a típus, "szűkül" ez az olló is. Én is néztem két Selespeed JTS-t (de a kézi váltó szimpatikusabb volt), aztán végül még egy fiatalabb rosso TS maradt képben, de az Impression X felszereltségű volt.
gecsa2016-01-23 20:45:12 // 9879
Egyébként nem vagyok a dizel ellen, sőt... A 156 nálam manky-programmal futott, az kb megközelíti a 150 lovas gyári adatait. A chiptuning errefelé nem nagyon játszik, csak ha bejegyezteted a forgalmiba. A műszaki is úgy kezdődik, hogy alaposan kiolvassák. 😀

Kb ugyanannyi érvet lehet felsorolni midegyik mellett, és ellen is. Itt talán annyi, hogy a dízel olcsóbb megvételre. Mondjuk lehet, hogy megőrültem, de múltkor szemetszúrt egy selespeed is. 😂
DKori2016-01-23 18:54:08 // 9878
Persze...ez totál igaz...nem is azért írtam (csak lehet félre érthető volt), mindössze annyit akartam vele, h a TS/JTS GT-nél a legfelső fokozat benzineshez képest nem az az elnyújtott fajta hanem inkább pörgős. :)
gecsa2016-01-23 18:27:57 // 9877
De az egyiknél a 4000 éppen félgáz után van, a másiknál meg a vége előtt.. 😁
DKori2016-01-23 18:15:15 // 9876
Szia!

A GT-ben a JTDm 16v már másabb azért :) ebben a 6 sebességes váltó 6.-ban asszem kb 155-160-at megy 3000-nél, a TS/JTS 5.-ben 140nél már 4000 felett van, 4100 körül. Persze ettől nem hullik szét, nem is azért írtam...de tény, hogy a TS/JTS utolsó fokozata inkább pörgősebbre van véve (hogy ne körtét az almával hasonlítsunk: a volt benzines Stilom 4000-nél ~160at ment..).
gecsa2016-01-23 16:09:54 // 9875
A 156 nálam is megjárt mindent, van a jtd-vel tapasztalatom. Pályán az már zajos volt, és közel nem szeretett volna 160-170es tempomatos utakat többszáz kilométrten megtenni. Hidegben meg sosem melegedett be, ellenben jól fogyasztott..
Alfa GT-Csaba2016-01-23 11:38:16 // 9874
1,9 jtd imádja a pályát ,könnyedén megy ,és a fogyasztása kiváló ;).Nekem 7 éve van meg ,rengetegszer megyek vele napi 20-30km-t é soha semmi baja nem volt tőle !
gecsa2016-01-23 09:42:26 // 9873
A dpf itt nagy előny, mert csak azzal lehet behajtani a nagyobb városokba. A dízelek adója és biztosítása is többszöröse a benzinesnek. Ez természetesen nem egetverő összegeket jelent. Igazából szinte minden észérv a jtd mellett szól, de itt pl jtsből jobb a felhozatal. Mondjuk engem a seléniáról pont a v6 turbo szoktatott le, azt valahogy nagyon eszegette. Most liqui moly-t használok, kb fél litert töltök rá egy periódusban.

Sokat dilemmáztunk a 166 sorsán,igazából egy kormányműfelújítás kell neki, meg a kisebb esztétikai hibák javítása és kész a gyári állapot. Szinte már sajnálom beindítani ilyen rövid távokra, és átrendszámoztatni is kellene. Gondolkoztunk azon is, hogy mellé valami olcsót, de annyival nem olcsóbb a fenntartása azoknak sem, így maradt a csere. Egyelőre csak itt kint hirdetem, aztán meglátjuk. Nem rohanás ez.
DKori2016-01-22 23:22:58 // 9872
Szia!

Veszel a 166 mellé egyet? :)

Az biztos, hogy talán JTDm-ből a legnagyobb a kínálat...és (noha szvsz jobban illik az autó karakteréhez a benzin(es hang)), szerintem egyáltalán nem feltétlen ördögtől való dolog, pláne a DPF nélküli példányok (legalább egy hibalehetőséggel kevesebb...bár nem tudom kint ez mennyit ront a későbbi eladhatóságon és a fenntartási ktsgeken..). A pályázós dolgot nem értem: szerintem a (hosszabb) 6. sebesség és a nyomaték/rugalmasság miatt én pont, hogy úgy gondolnám, h jobban elemében van pályán (a TS/JTS 5 sebességes)...inkább a rövidebb utak miatt "tenné fel a kezét" (főleg télen, ha be se tud melegedni).

A JTS különösen kényes az olajra (még a 2.0 TS-től is jobban), alapból is a 10w-60as Selenia Racing-ot írják elő hozzá (de ez Neked ismerős lehet :) ), nem igazán elég neki a "kommerszebb" 10w-40 (mondjuk a 20K AR). Ez lehet a gyenge pontja. Aki (szerelő) ezzel nincs tisztában ÉS nem is sűrűn cserélik ÉS a szintet se figyelik annak könnyen kenési probléma > vezérműtengely bütyök kopás >> zsebbe nyúlós javítás lehet a vége. Szval JTS-nél mindenképp +pont ha legalább van vmi infó, h milyen olajat és milyen gyakran önthettek bele (tavaly egyik jó barátomnak néztünk egy JTS GTV-t, svájci volt, olajszint próbakor minimum alatt és szervizkönyv szerint (ami persze nem 100%-os infó, de itt már eleve aggasztó "bevallott" ómen volt) 10w-40es olajakat kapott, bő 20e-ként..bemelegedve kicsit furán is járt...szval nem lelkesedtünk annyira be tőle...).

A TS meg hát TS :) idővel a vezérlésmódosító "szólhat" benne, olajra (szintre) ennél se árt figyelni...stb.

V6 igazi aresei V6...azt hiszem nem kell bemutatni :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak